Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405477#p405477:1jt26dxl je napisao(la):
ovaj-onaj » September 12th, 2016, 10:46 pm[/url]":1jt26dxl]Slažem se,samo ovde nekima se mora nacrtati:

EM9sj4i.jpg
Može da se crta do sutra , ali problem spajanja bez rušenja okolnih kuća i objekata i dalje ostaje. Sve dok je to u igri , neće se ništa raditi po tom pitanju , jer da su hteli , odavno bi to rešili. Nek neko smisli rešenje bez rušenja objekata , ako može.
 
Pa svi ti objekti su odvno popisani za raseljavanje mismi da je nesto i otkupljeno
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405483#p405483:2oh2nchr je napisao(la):
spatiotecte » September 12th, 2016, 11:15 pm[/url]":2oh2nchr]Pa ne moze da se osmisli resenje bez rusenja objekta, to je nuzno zlo.
Nije nužno , tj. nije prioritetno , i sve dok tako bude , neće se ništa dirati. Zašto bi se cimali i bacali u dodatni trošak oko plaćanja iseljenja ljudi , kada mogu da naprave saobraćajnicu ispod Stevana Filipovića i prilaz sa strane autoputa a da se ništa ne ruši , i reše problem. A što će i dalje da ostanu gužve u Bulevaru oslobođenja , umesto da se rastereti preko Deligradske , njih ne interesuje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405485#p405485:qc14e9de je napisao(la):
direktor » September 12th, 2016, 11:24 pm[/url]":qc14e9de]Pa svi ti objekti su odvno popisani za raseljavanje mismi da je nesto i otkupljeno
Celo Maleško brdo je odavno bilo popisano i predviđeno za raseljavanje i da se na tu stranu širi Prokop , ali pošto se videlo kolika je cifra u pitanju za taj poduhvat , odustalo se i radi se ovo što se radi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374372#p374372:16wndti2 je napisao(la):
ovaj-onaj » Pet Mar 04, 2016 2:02 am[/url]":16wndti2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371652#p371652:16wndti2 je napisao(la):
Moravac » Pon Feb 15, 2016 2:13 pm[/url]":16wndti2]Ovo je jedna od najboljih ideja koju sam pročitao, a da se planira u skorije vreme. :sesir: :vops:


Gučevska je strma i uska ulica, predpostavljam da bi se u radila neka nivelacija, da ne pominjem neki eventualni tunel.
file.php

file.php


Moravac,ruši se štamparija na ćošku Gučevske i Dobropoljske,ruše se radionice u Dobropoljskoj i magacin,trenutno autolimarski servis u Gučevskoj jer treba prostora za stubove mosta ka Deligradskoj.

Proveren info.Bila ekipa,Merili,snimali.

Posle mosta saobraćaj se neće,naravno usmeriti ka ruskoj ambasadi i Meku na Slaviji nego se iza ulice dr. Subotića planira izgradnja ulice koja će izaći na Bulevar Oslobođenja a u kontra smeru,sa Slavije će se tom ulicom izlaziti ne samo preko mosta na okretnicu iznad Prokopa i Gučevske ulice nego i na autoput u pravcu NBG-a.


Post iz marta -most od ulice Dragana Mancea ide preko Gučevske i spojiće Gučevsku i Deligradsku.Zbog stubova delovi placeva kuća u Gučevskoj će biti uzeti a vlasnici obeštećeni.I veliko je pitanje šta je lična svojina a šta je opštinsko,odnosno gradsko zemljište.Možda i ostane pešački most kod SteCo restorana.Sumnjam da će sam SteCo dirati,stari Ljuboja je veliki igrač.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405502#p405502:1flvsq3f je napisao(la):
Kolega2357 » Pon Sep 12, 2016 6:40 pm[/url]":1flvsq3f]Bing mape nisu osvezene od 2010 godine.

I da jesu, sumnjam da bi video izgrađen novi nadvožnjak--
 
Nikako da napisem komentar sto se tice stanice. Prosle nedelje sam isao sa devojkom do Indjije, i reko ajde da uhvatimo flirt sa Prokopa. Dosli smo sa Bg vozom. Na stanici pustara nema zive duse, i nas dvoje smo bili jedini putnici do NBgda. Cak nas pandur startovao kao licne karte, sta cete ovde?! Radnica na blagajni karte pise rucno, nemaju stampac. Uzasno je prljavo, ne znam zasto ne ciste ako je vec firer otvorio stanicu, sto je ne odrzavaju. Na klupama slojevi prasine, kapiram da je i dalje gradiliste ali mogu par puta nedeljno da pobrisu malo. Samo zbog necije glupe ideje pred izbore sada imamo dva voza u koja niko skoro ne seda sa te stanice.













 
Što se tiče crteža evo plana koji se ponavlja svakih nekoliko strana. Ovako će biti građeno
081017-Prokop-03.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405504#p405504:3iwls0mx je napisao(la):
Lurker » Tue Sep 13, 2016 12:54 am[/url]":3iwls0mx]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405502#p405502:3iwls0mx je napisao(la):
Kolega2357 » Pon Sep 12, 2016 6:40 pm[/url]":3iwls0mx]Bing mape nisu osvezene od 2010 godine.

I da jesu, sumnjam da bi video izgrađen novi nadvožnjak--

Taj film necemo gledati. :D
 
Rekonstrukcija trotoara se privodi kraju. Nekom geniju je bilo dosadno pa je rešio da crta biciklističku stazu , koja se prostire od nadovžnjaka buduće saobraćajnice za Prokop da do Dragana Mancea trotoarom , dok je Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića na delu od Dr. Milutina Ivkovića do Pinka sužen za iscrtane biciklističke staze na putu. :roll:
 
OK, znači uvođenje biciklističke staze je bio pravi razlog širenja trotoara u bulevaru. Sviđa mi se kao novina.
 
Meni bi se više sviđalo da nešto normalno urade , a ne da po gradu prave biciklističke staze koje kreću niodkud i vode nikud. Jedino opravdano i normalno je biciklistička staza pored reke. Sve drugo su totalni promašaji i bacanje para.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406070#p406070:gfvewcfv je napisao(la):
solecar » 16 Sep 2016 02:01 pm[/url]":gfvewcfv]Meni bi se više sviđalo da nešto normalno urade , a ne da po gradu prave biciklističke staze koje kreću niodkud i vode nikud. Jedino opravdano i normalno je biciklistička staza pored reke. Sve drugo su totalni promašaji i bacanje para.
Tako je bre. Konačno jedan normalan stav. Svi biciklisti da se hitno presele pored reka. Čak i za to postoji alternativa: Da se prokopaju reke svuda gde ima biciklista.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406070#p406070:249enr6g je napisao(la):
solecar » 16 Sep 2016 02:01 pm[/url]":249enr6g]Meni bi se više sviđalo da nešto normalno urade , a ne da po gradu prave biciklističke staze koje kreću niodkud i vode nikud. Jedino opravdano i normalno je biciklistička staza pored reke. Sve drugo su totalni promašaji i bacanje para.

Zapravo je održiva mreža biciklističkih staza moguća tamo gde je ravan teren, ili pod blagim nagibom.
Zbog toga je u starom brdovitom Beogradu nažalost jedino uređeno mesto za bicikliste do sada bilo na obali reke. Ali postoje i ravni delovi grada na uzvišenjima, a idealan primer za to je upravo Banjički vis, gde od Dragiše Mišovića na Dedinju pa sve do Trošarine imaš savršeno ravan teren kilometrima dugačak. Pa još ako tu postoje široke ulice tipa Neznanog junaka i Crnotravske, potpuno je prirodno da se tu rade biciklističke staze.

Da ne bude offtopic, još ako se takva biciklistička staza spušta praktično do buduće glavne železničke stanice, gde će postojati mogućnost da se čovek sa biciklom ukrca na Štedlerov voz, onda je to pravi put. Ako imaš kilometrima dugačak biciklistički koridor sa priključkom na železničku stanicu, onda to nije od nigde do nigde.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406082#p406082:1grv031t je napisao(la):
stanislaw » September 16th, 2016, 4:07 pm[/url]":1grv031t]Da ne bude offtopic, još ako se takva biciklistička staza spušta praktično do buduće glavne železničke stanice, gde će postojati mogućnost da se čovek sa biciklom ukrca na Štedlerov voz, onda je to pravi put. Ako imaš kilometrima dugačak biciklistički koridor sa priključkom na železničku stanicu, onda to nije od nigde do nigde.
Tako nešto ima funkciju , ali koliko takvih staza imamo po gradu? Mnogo češći slučajevi su da imamo staze koje te vode do zida , ograde , ili se završavaju u autobuskoj stanici ili bankini kod autoputa ... Ako se već radi mreža , onda to treba da bude tako da ne moram da se "teleprontujem" do početne tačke , ili da se u nekom trentku "teleprontujem" da bih mogao da nastavim put do željene destinacije.
 
Radi se planski svaka ulica koja se rekonstruise a moguce je da se stavi staza stavlja se Malo pomalo to se spaja i cinice mrezu bic staza .
Glupo je uraditi stazu pa sutra raskopavati
 
Doduše ima to i svoju biznis pozadinu: gradski iznogud Goran Vesić najavljuje tender za mrežu rentiranja javnih bicikala, u vidu javno privatnog partnerstva, tako da ulaganje u mrežu novih biciklističkih staza predstavlja direktnu podršku ekipi koja će na predstojećem tenderu to uzeti u svoje ruke.
 
Pa tako su bicikli u parizu isto privatnik platio najveci oglasivac deko
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=406118#p406118:2yidwkt1 je napisao(la):
direktor » September 16th, 2016, 6:50 pm[/url]":2yidwkt1]Radi se planski svaka ulica koja se rekonstruise a moguce je da se stavi staza stavlja se Malo pomalo to se spaja i cinice mrezu bic staza .
Glupo je uraditi stazu pa sutra raskopavati
Sa čime da spojim recimo stazu koja se završava u bankini autoputa , a pored je šuma? Ne misliš valjda da će da krče dalje put da bi postavljali biciklističku stazu ili da će da ruše bankinu i stavljaju bicikliste na autoput?
Ono u Bulevaru oslobođenja je neviđeno nebezbedno. Par puta sam prolazio tuda kada su se autobusi isključivali sa stanice ili uključivali. Bilo je povuci potegni. Jednom sam prisustvovao i situaciji gde je vozač autobusa u punoj brzini uleteo u stanicu , i umalo nije pokupio bicoklistu koji je uspeo da se u poslednjem trenutku popne na trotoar. Ovo je sve samo ne planski , nevezano za to ko uleće u biznis sa biciklima. Drugi put je vozač bicikla krenuo da zaobilazi autobus koji se uključuje u svoju traku , idući tom trakom. Da vozač autobusa nije naglo zakočio , pokupio bi budalu. Da li ti ovo izgleda kao da je planski odrađeno? Kao da nisu mogli da naprave da bicikli zaobilaze stanicu preko trotoara , nego postavili da se stanice seku sa biciklističkom stazom. Svuda gde se to radi isključivo na trotoaru , milion puta je bezbednije. I plus ti na kraju naplati kaznu ako ideš trotoarom , a ne po biciklističkoj stazi iscrtanoj na putu , samo zato što se osećaš bezbednije na trotoaru.
Inače , i sada često viđam u vozu bicikliste sa sve biciklom , i niko im ne pravi problem kao što to rade u gradskom prevozu. Jedino da se staza spoji sa Prokopom , pa da i putem tog segmenta dobijemo više korisnika stanice.
 
Vrh