Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409351#p409351:2cbvpbhm je napisao(la):
RioBL » 06 Oct 2016 03:39 pm[/url]":2cbvpbhm]I hoce li im Prokop, pardon "centar", biti terminus? Mislim, tim novim linijama.


Biće terminus kompozicijama, ali ne i putnicima - oni će izlaziti do Novog Beograda, kao što rade i na postojećim polascima sa Prokopa.

Po tom svom svojstvu - da služi za igranje skretnicama, signalima i garniturama vozova bez transportnog učinka - Prokop zapravo predstavlja jednu železničku maketu u razmeri 1:1.
 
Koliko vidim od ovih nekoliko linija koje će sad ići sa Prokopa ima i jedna za jug. Voz za Požarevac, koji je do sada išao jednom dnevno sa Glavne ž.s. i stajao je u Rakovici. A isto tako, koliko znam, nije jednaka visina perona na Prokopu i na Rakovici. Znači li to da će sad ovo biti neka druga garnitura (Štadler?) i da neće više stajati u Rakovici?
 
Pa ako je taj voz za Požarevac stajao i staje u Rakovici, onda je jasno da polazak ne radi Štadler nego RVR. Nijedan Štadler ne staje u Rakovici, niti može da staje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409366#p409366:1fjlj4gk je napisao(la):
Igor » 06 Oct 2016 04:48 pm[/url]":1fjlj4gk]I ako podrzavam Prokop kao glavnu stanicu smatram da nema logike da se polasci prebacuju pre nego sto se uradi gornji pristup koji je u izgradnji.

Ovo što rade je horor. Za Šid, Požarevac i NS po dva-tri polaska dnevno stavljaju na Prokop, da čovek gleda u bob šta će biti na lutriji, da li će završiti na GŽS-u ili na Prokopu. I nije, Igore, problem da li pristupna saobraćajnica do Prokopa ima dve ili četiri trake, već da li će tuda, recimo, prolaziti svaki trolejbus ili samo one aspirin linije 34, 36.
Terorisanje naroda par ekselans je izmeštanje polazaka iz centra grada u stanicu u rupi koja nema ni staničnu zgradu! Putnicima iz NS-a i Šida je ionako svejedno, mogu da siđu na Novom Beogradu, ali ovo što rade za Požarevac je sadizam tipa "ajde da vidimo šta se dešava kada u Rakovici sadržaj voza prebaciš u tramvaj trojku".
 
...problem .... aspirin linije 34, 36....Terorisanje naroda par ekselans
Da se na Prokopu ništa ne radi ... sve bi stajalo sto si napisao...
ovako samo ,,mračiš,,
bilo koj prelaz , nije lak i mora da postoji ( pod uslovom da proces nije predugačak)
imačeš punu podršku ako počnu da očigledno odugovlače ili odustanu od Deligradske
tj odustanu od veze sa Slavijom kako bi se sto više linija povezalo sa Prokopom
al za sada očigledno se radi na soabracajnicama radi povezivanje više linija
:sesir:
 
Pa i ne radi se apsolutno ništa na Prokopu, samo se spremaju da asfaltiraju tu ulicu ispod nadvožnjaka koji postoji već 40 godina. Stanične zgrade nema, niti ima finansijske konstrukcije za njenu izgradnju, samo se ispituje tržište za opciju izgradnje stanične zgrade kroz javno-privatno partnerstvo na koti 105. A pritom niko ne spominje da je sama kota 105 nezavršena, iznad 1. i 2. koloseka visi gola armatura i provalija.

Sporedni prilaz stanici rade sa četiri trake umesto dve, zato što se od glavnog prilaza sa autoputa za sada odustaje. A ti razmišljaš o tome hoćemo li dočekati vezu sa Deligradskom u dogledno vreme... Pa očigledno da nećemo, kad još nemamo ni finansijsku konstrukciju za izgradnju kapaciteta TPS-a za međunarodne vozove koji bi zamenili sve ono što stoji duž Savske ulice...
 
Ima da krecu prazni vozovi sa Prokopa, tek ce se puniti na Novom Beogradu odnosno Rakovici.
 
Pisao sam vec, u septembru sam isao za Indjiju, posle za NS, samo devojka i ja na celoj stanici i pandur koji nas cima.
 
Danas sam prolazio u onom Bulevaru kod Prokopa (kneza Aleksandra Karađorđevića ili kako god) i krenuli su da rade ulaz sa Prokopa u Bulevaru u pravcu grada.

Baš je bilo puno mašina, ljudi i materijala
 
Da, pohvalno je što na celom Prokopu nema nijednog jedinog vandalizma, ni jednog jedinog grafita, zato što su peroni pod celodnevnim policijskim nadzorom. Ali zato je nula osoblja železnice na peronima. I onda dođe RVR išaran do poslednjeg prozora na stanicu gde ne sme da bude ni jedan jedini grafit...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409050#p409050:2gfc2pgz je napisao(la):
stanislaw » Уто Окт 04, 2016 6:05 pm[/url]":2gfc2pgz]Kao što napisah u drugoj temi, čiča Milutin iz CIP-a je kralj:

"Kaži premijeru da su svi projekti za železnički čvor spremni..."

Jaви Ђури да блокира аеродром :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=408880#p408880:1rblr68e je napisao(la):
opetnaistommestu » 03 Okt 2016, 20:41[/url]":1rblr68e]
Nadam se da je ovo kopanje potpornog zida legitiman potez. Zid ide duboko u tlo, zar ne?

Mirno spavaj nano, sve je to dobro fundirano :D
 
Iako nemam nista protiv ove stanice i smatram da se mora sto hitnijem roku zavrsiti i privesti nameni, apsolutno sam protiv ovakve idiotarije sa nekoliko vozova i nasilnog teranja ljudi da koriste nezavrsene objekte koji su pri tom nisu povezani javnim prevozom (ovu poluliniju ne racunam)!
Nek izvole, zavrse pristupe, stanicnu zgradu i sve ostalo pa tek onda nek preseljavaju polaske!
Ovo je necuveno...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Mislim da ovim pustanjem u saobracaj nekoliko vozova zele da testiraju atraktivnost nove stanice.
 
Ne moze moj spatio biti atraktivan nezavrsen objekat. Ne objekat ovog tipa!
Nije ovo najveci most preko save pa da ima atraktivnost (primer otvaRanja Mosta preko Ade za pesake).
Ovaj objekat mora da bude potpuno funkcionalan da bi se razgovaralo o atraktivnosti.
A ovako kako rade je potpuno izzivljavanje nad putnicima.
Sta ce neko ko doputuje iz pozarevca i zeli da presedne za Novi Sad ili Sid???

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Pratim Beobuild već dugo, naročito teme o železnici. Iz Novog Sada sam i barem desetak puta godišnje dolazim u Beograd vozom tako da mislim da će vam biti zanimljivo mišljenje nekoga ko nije iz Beograda, a opet povremeno koristi glavnu železničku stanicu i Prokop.

Meni je prebacivanje vozova na Prokop u ovakvoj situaciju veoma loša stvar. Ovi vozovi sa Prokopa kreću bukvalno sa manje od 10 putnika (makar sam tako lično video u martu i julu), a u Novi Sad stižu sa mnogo manje putnika nego vozovi koji kreću sa glavne (to vidim svakodnevno).

Npr. vozom 640 (on kreće oko 12:30) sam početkom januara putovao sa glavne i bilo je sigurno preko 100 ljudi, istim tim 640 putovao sam u martu, ali sa Prokopa, u vozu je bilo 8 - 9 ljudi. U međuvremenu sam još 4 – 5 puta putovao vozovima sa glavne i uvek je bilo mnogo putnika (i u Flirtu i RVR-u)

Ljudima jednostavno Prokop ne odgovara i koji god voz da tamo prebace, biće prazan. Jednog dana, kada se dovedu jake linije gradskog prevoza, onda bi vozovi mogli na Prokop. Ovako nema nikakvog smisla. Naravno, loše je da se vozovi izmeštaju sa glavne, a da autobusi (tj. BAS) ostanu tamo gde su. Loše je za železnicu, ali nekome izgleda odgovara.

Jedino što bi odmah moglo na Prokop su prolazni vozovi, npr. Novi Sad – Pančevo, čak bi bilo i poželjno.
 
prebaceni su na nedovrsenu stanicu iz politickih razloga. kao sto vidis ni 10 meseci kasnije nista sem dva voza za NS ne krece sa prokopa, tako da su svi svesni cinjenice da je car go, ne brini.

licno krecem za NS sa prokopa iz cisto turistickih razloga i ne vidim zasto bi bilo ko osim stanovnika banjice dolazio tu a ne na glavnu, imajuci u vidu red voznje.

beograd izmedju nedovrsene i raspadnute zeleznicke stanice :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409373#p409373:2p17on3l je napisao(la):
stanislaw » Thu Oct 06, 2016 5:37 pm[/url]":2p17on3l]Pa ako je taj voz za Požarevac stajao i staje u Rakovici, onda je jasno da polazak ne radi Štadler nego RVR. Nijedan Štadler ne staje u Rakovici, niti može da staje.

Pa jel to onda znaci da su u Prokopu svi peroni niski i da se mora penjati i iskakati iz RVR? Mislio sam da su prvi i zadnji peron visi zbog BG voza.

spatiotecte":2p17on3l je napisao(la):
Pretvoriti Prokop u TPS i resen problem. :p

E to bi bilo dobro rjesenje da nije BNV-a. I sad je kasno...

stanislaw":2p17on3l je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409366#p409366 je napisao(la):
Terorisanje naroda par ekselans je izmeštanje polazaka iz centra grada u stanicu u rupi koja nema ni staničnu zgradu! Putnicima iz NS-a i Šida je ionako svejedno, mogu da siđu na Novom Beogradu, ali ovo što rade za Požarevac je sadizam tipa "ajde da vidimo šta se dešava kada u Rakovici sadržaj voza prebaciš u tramvaj trojku".

Hehe, zanimljiva ideja. Ali cuo si sta kaze cika iz CIPS-a "Prebacicemo vozove na Prokop pa ce narod hteo ne hteo morati da dolazi na stanicu". Mozda ce ukinuti stajanje u Rakovici samo da bi putnici koristili Prokop :?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409471#p409471:12brzy7m je napisao(la):
RioBL » Fri Oct 07, 2016 5:29 am[/url]":12brzy7m]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409373#p409373:12brzy7m je napisao(la):
stanislaw » Thu Oct 06, 2016 5:37 pm[/url]":12brzy7m]Pa ako je taj voz za Požarevac stajao i staje u Rakovici, onda je jasno da polazak ne radi Štadler nego RVR. Nijedan Štadler ne staje u Rakovici, niti može da staje.

Pa jel to onda znaci da su u Prokopu svi peroni niski i da se mora penjati i iskakati iz RVR? Mislio sam da su prvi i zadnji peron visi zbog BG voza.

spatiotecte":12brzy7m je napisao(la):
Pretvoriti Prokop u TPS i resen problem. :p

E to bi bilo dobro rjesenje da nije BNV-a. I sad je kasno...

stanislaw":12brzy7m je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409366#p409366 je napisao(la):
Terorisanje naroda par ekselans je izmeštanje polazaka iz centra grada u stanicu u rupi koja nema ni staničnu zgradu! Putnicima iz NS-a i Šida je ionako svejedno, mogu da siđu na Novom Beogradu, ali ovo što rade za Požarevac je sadizam tipa "ajde da vidimo šta se dešava kada u Rakovici sadržaj voza prebaciš u tramvaj trojku".

Hehe, zanimljiva ideja. Ali cuo si sta kaze cika iz CIPS-a "Prebacicemo vozove na Prokop pa ce narod hteo ne hteo morati da dolazi na stanicu". Mozda ce ukinuti stajanje u Rakovici samo da bi putnici koristili Prokop :?

U Prokopu su peroni 55 cm. Na Pozarevca ne ide Stadler.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409471#p409471:2urq8fo7 je napisao(la):
RioBL » 07 Oct 2016 04:29 am[/url]":2urq8fo7]
Hehe, zanimljiva ideja. Ali cuo si sta kaze cika iz CIPS-a "Prebacicemo vozove na Prokop pa ce narod hteo ne hteo morati da dolazi na stanicu". Mozda ce ukinuti stajanje u Rakovici samo da bi putnici koristili Prokop :?


Чика из ЦИП-а има мозак из каменог доба; у бронзаном су људи већ били паметнији.

Дакле, у време када, осим возом, може да се путује и аутобусом, приватним аутомобилом, рентакаром, таксијем, комбијем од врата до врата... авионом, неко би да утера људе негде, уместо да их мотивише и придобије да путују одређеним превозним средством. Такав, наравно, директно узима паре из џепа железници, и да у тој фирми има људи од интегритета на менаџерским позицијама, па и у синдикатима, рекли би му: "Море, не..." Али, изгледа да их нема.

P. S. Човек из Новог Сада изнад све објаснио.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=409471#p409471:2ovtsw79 je napisao(la):
RioBL » 07 Oct 2016 04:29 am[/url]":2ovtsw79]
Pa jel to onda znaci da su u Prokopu svi peroni niski i da se mora penjati i iskakati iz RVR? Mislio sam da su prvi i zadnji peron visi zbog BG voza.

Kad smo već kod toga, prvi Peron na Prokopu ne postoji. Na njegovom mestu se nalazi provalija iz koje preteći štrči zarđala armatura u svim pravcima. Izgrađeni deo stanice Prokop počinje od Perona II. Sa kojeg se izlazi na kolosek 3, jer koloseci 1 i 2 nikad nisu ni postavljeni.

Pothodnici stanice Prokop završavaju pregradnim zidovima od gips-kartona, u visini perona II, zato što se iza njih nalazi provalija. Vrhunac cinizma je da je u zapadnom pothodniku preko tog gips-kartona nalepljena čak i ona fancy keramika kojom su svi zidovi pothodnika obloženi.
 
Vrh