Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404916#p404916:uw3e0roe je napisao(la):
boca-ica » Fri Sep 09, 2016 4:57 pm[/url]":uw3e0roe]al ga smrači
a nisam siguran i da si i jedan put bio u Prokopu....

U pravu si. Ni ja a ni 95% beogradjana nismo nikad bili u Prokopu, ali sam zato na Glavnoj zeljeznickoj stanici bio bar 20 puta iako nisam iz Beograda.

Mislim Boco da nisi ni svjestan koliko ovom sprdnjom na moj racun zapravo dajes kritiku Prokopa a toga nisu svjesni ni oni koji su ti lajkovali kometar.
 
Nije tako teško dovesti tramvaj do prokopa. Prva mogućnost je resavska ulica kroz bolnički krug. To nije problem pošto su u krugu zgrade dosta razmaknute i ima prostora. Zatim bi tramvaj prešao preko autoputa nadvožnjakom. Druga mogućnost je od autokomande zvečanskom ulicom. Moguće je i deligradskom od slavije do bulevara princa Aleksandra Karadjordjevića. Po svim planovima inače deligradska se produžuje preko autoputa.
 
Al' je postalo normalno da se frljate s nazivima ulica. :)
Da li si prolazio Zvečanskom ulicom u skorije vreme?
Kako , ovo se odnosi na sve koji predlažu , zamišljate da se Deligradska preko autoputa spoji sa Gučevskom ulicom , a da to ne utiče na kuće u pomenutoj ulici?
Kako si zamislio da ide trasa od bolnice Laza Lazarević do Prokopa? Kako bi zaobišao Hitbu pomoć i povezao se sa ulazom u Prokop sa donje strane (autoputa)? Nadvožnjak bi direktno izbijao na zgrade BIP - a.
 
svi se slazemo da prokop nije najbolje resenje i imamo neke svoje ideje kako izvuci maksimum iz onoga sto je vec ulozeno i kako uz najekonomicnije razmisljanje i delovanje konacno ceo projekat privesti kraju i dati mi konacnu i trajnu svrhu, uciniti ga funkcionalnim delom grada a ne nekom rupom bez dna..

ulozili smo gomilu para i dovukli infrastrukturu u tu rupetinu i sad nam fale ljudi koji bi tu dolazili, prolazili.. zasto? zato sto tu nema nista sto ljudima treba, zeleznica samo prolazi, drum je zaobilazi, a metro kaseta ceka.. pa metro. a gola betonska ploca ceka da joj neko nadje svrhu. onog trrenutka kad resimo sta ce biti na toj goloj betonskoj ploci i kada to nesto izgradimo cela prica o prokopu kao rupetini ce biti deo narodnog predanja, nesto slicno kao o vinogradima na slaviji ili o mocvari u savamali.

u nekoj normalnoj zemlji proces ide obrnutim redom.. ljudi smisle sta ce sa prostorom, dovuku potrebnu infrastrukturu pa krenu izgradnju. zato se tamo retko ili nikad ne desava da prokop bude rupa a da se zidaju naselja poput stepe stepanovica ili onog dr. ivana ribara, ne deseva se da se pravi "elitni centar" iz koga se cupa i ukuda postojeci pruzni koridor.. znate vec i sami za sva nasa ludila u tom smislu

da skratim, ubedjen sam da ako se ceo problem sagleda u jednoj siroj drustveno-ekonomsko-urbanisticko-istorijskoj slici postoji jedno smisleno ekonomski i urbanisticki opravdano i pozeljno resenje koje bi ne samo dalo konacni smisao ovoj lokaciji i svim ulaganjima u nju vec bi imalo ogroman pozitivan uticaj na dalji razvoj grada. STADION. ne bih ga zvao nacionalni niti gradski, niti crveno-crno-beli.. zvao bih ga prosto multifunkcionalni sportski objekat koji bi koristili veciti rivali a koji bi zamenio njihove ruine na cijem mestu bi se oslobodio ogroman komercijalni prosotor, cak i ako bi klubovima ostao deo zemljista za trenazne centre.

ekonomskih modela po kome bi se izvela ta transformacija ne samo prostora nego i klubova, ima nekoliko i pametnim postenim ljudima ne bi bilo tesko da nakon analize izaberu najbolji model. za sada, osnovni problem je sto takvi ljudi nisu u poziciji da bilo sta odlucuju i zato smo tu gde jesmo, i sa prokopom, i sa urbanizmom, i klubovimai sa huliganima
 
Evo današnje porcije radova:
754085aef4eaf435ae460d66c31e9061.jpg

f13a3585391f191fe0315737e3f63971.jpg

ff48b0fc0d92f878093a618e105bdcf1.jpg

d8df5644b234d63e39063261ff10093c.jpg

dffaec28f1d9f2072fdf7cb85aeec58f.jpg

cb7a629e51de08c658d82d2289e29cc6.jpg


Sent from my LG-H320 using Tapatalk
 
Nisam prolazio od kada se radi trotoar,ali ima li ovo veze sa izgradnjom saobraćajnice do Prokopa?
 
Ja ne znam dal' ima to veze sa saobraćajnicoim ili sa time što sam slao prijavu pre mesec dva da se uredi trotoar.
 
ne frljam se nazivima ulica već kucam kažiprstom leve ruke zbog povrede desne. tunel koji preseca zvečansku nije nerešiv problem a uostalom tramvaj od autok. može ići ka prokopu i humskom ul. produžetak resavske će ići iznad hitne i iznad autoputa i dolaziće na gornju stranu stanice. svi planovi (od prve ideje za prokop 1975) predviđaju produžetak deligradske preko autoputa. na ovom forumu je objavljeno više planova sa budućom trasom deligradske.
 
Reči "princ" i "knez" baš imaju mnogo toga zajedničkog pa da se pobrka , kako god da se kuca. Ulica je "Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića" , a ne "Bulevar princa Aleksandra Karađorđevića".
Humskom može samo jednokolosečna pruga , a što se tiče tunela kroz Zvečansku , toga se baš i ne bi prihvatali u rad , zato što je to skuplja varijanta , a i ne vidim poentu tog tunela. A to što postoje planovi za produženje Deligradske , ne znači ništa. Postoje planovi i za tramvaj kroz Višnjičku , Žarkovo , Bulevar Zorana Đinđića , Bulevar Milutina Milankovića , za raznorazne metro linije i sl. , pa evo decenijama čekamo da se sa tim stvarima krene u realizaciju. A kako stvari stoje , neće se ni krenuti , jer su parkinzi koji se plaćaju prioritetniji. Takođe je u planovima bilo i da se ruši Maleško brdo , pa da se na tu stranu širi Prokop , i evo ni dan danas se ništa nije uradilo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405022#p405022:bajzukc9 je napisao(la):
dedinje » 10 Sep 2016 10:39 am[/url]":bajzukc9]Nije tako teško dovesti tramvaj do prokopa. Prva mogućnost je resavska ulica kroz bolnički krug. To nije problem pošto su u krugu zgrade dosta razmaknute i ima prostora. Zatim bi tramvaj prešao preko autoputa nadvožnjakom. Druga mogućnost je od autokomande zvečanskom ulicom. Moguće je i deligradskom od slavije do bulevara princa Aleksandra Karadjordjevića. Po svim planovima inače deligradska se produžuje preko autoputa.
Нажалост, све су ово финасијски и технички тешки захвати, и у свим кобинацијама би требало доста мостовских и/или тунелских конструкција. Да не говоримо о правним проблемима због експропријације. На пример у Ресавској би настао велики проблем зато што би пруга прошла између Болнице Лаза Лазаревић и Диспанзера те болнице, а у питању је категорија болесника за коју се примењује насилно лечење уз одобрење медицинског вештака. Још 1980-тих је иницијатива за продужење трамваја Ресавском наишла на проблеме. Са друге стране, један од у техничком и економском смислу погоднијих прикључака би могао бити код Ветеринарског факултета, али тада би угрозили најлуксузнији јавни тоалет у Београду, познат као Франш. Са те стране би друга варијанта са укључењем на Аутокоманду ишла не Звечанском, него Милутина Ивковића па плитак тунел уз Партизанов стадион.

Са западне стране, могу се разматрати чак 4 излаза, у Топчидерску долину, на Господарску механу (помоћни терминус), Сајам испод Пијаце Сељак, и Мостарска петља уз зграду МУП-а у парку.

Све у свему, минимум једно 20 милиона евра. Узети у обзир да је за сада издвојено за Прокоп тек око 30 милиона, и да се малтене са сигурношћу може тврдити да се до даљњег одлаже везивање Прокопа мостом у правцу Делиградске.
 
Ja bih na duzi period oustao od svih velikih planova vezanih za Prokop pa tako i planova o tramvaju i metrou.

Prokop smatram davno zavrsenim, tacnije od 1984 kad je stanica pustena u saobracaj i kad su krenuli prvi vozovi za Batajnicu. Sve sto je poslije toga bilo, samo je politicka igrarija koja je za cilj imala sve samo ne poboljsanje putnickog saobracaja.

Jedino sto bih jos uradio na Prokopu je jedan dodatni cestovni prilaz i mozda preusmjerio koju autobusku/trolejbusku liniju i dogradio neku manju stanicnu zgradu sa biletarnicom, prodavnicom i trafikom i stanica bi bila ko bombona.

To sto bi na njoj i dalje bio slab promet putnika nije nesto zbog cega treba ocajavati ili misliti da se to po svaku cijenu mora mjenjati. U Beogradu postoji jos mnogo zeljeznickih stanica i ako te stanice u sistemu BG voz pokazuju bolje rezultate od Prokopa, ajmo onda i njih da upristojimo i samim tim podignemo nivo putnickog saobracaja u Beogradu. Zasto svi putnici u zeljeznickom saobracaju moraju ici preko Prokopa!?
 
U svim planovima,već više decenija, predviđa se poroduženje deligradske preko autoputa do bulevara. To upšte ne bi bilo toliko skupo a dobilo bi se mnogo. Pre svega najkraća veza prokop-slavija. Slavija bi se preko deligradske povezala sa topčiderskim brdom i bila bi rasterećena autokomanda. Uostalom, deligradska je sada slepa ulica i njen nastavak sasvim je logičan i prirodan.
 
Pretvaranje pešacke pasarele u auto nadvožnjak iznad auto puta iz Deligradske
i nije toliko zahtevno jer ulica sve sa trotoarima postoji sa obe strane

Sadašnji električni autobus može tuda da prolazi a da ne remeti mir okolnim objektima
Izvlačenjem saobracaja sa Slavije kroz Deligradsku
direktno rasterecuje ne samo Slaviju vec i
Bulevar oslobodjenja-Auto komandu
Nemanjinu-Savski trg-Savsku
kao i preopterecenu ul. Kneza Miloša

Do sada i deci u obdaništu je jasan značaj i potreba
Revitalizacije tako kratke i male Deligradske ulice
za preko potrebno rasterecenje više zagušenih Bg ulica i pravaca

Naravno sobzirom da Deligradska vodi do Prokopa
umesto ponudjenog dugog kruženja do i od centra
Deligradska omogucuje brz-kratak masovan priliv putnika

Kada je omogucen pristup Slaviji -centru grada na 7-10 min. peške
ne postoji razlog da se ne koristi stanica Prokop

ključ uspešnosti Prokopa u svim sverama pa i u trgovini (soping centra)
jeste Deligradska

Prokop ima mnoge neprijateljske lobije i to ne samo iz saobracaja
vec i trgovaćki lobi, lobi nekretnina, VIP bezbednosti i dr.

O VIP bezbednosnom lobiju kao protivniku Prokopa vec sam pisao u starijim postovima
a sada da rasvetlimo i trgovači lobi

Prokop sa svojom izgradjenim (citaj besplatnim)
temeljima (magacinima) , gornjom pločom , vec ugradjenom adekvatnom infrastruturom
u vidu vodovodne i kanalizacijone mreže, vrlo jake svoje trafo stanice - za elektro mrežu
kada bi imao pristup iz Deligraske
lako dostupna i frekvektna stanica bi obezbedjivala veliki broj posetilaca
i na kraju dolazimo do toga
da bi šoping centar Prokop bio vrlo veliki i ljuti protivnik drugim trgov. centrima molovima i sl.

Ključ Prokopa je u Deligradskoj ulici
 
Везом Славија-Делиградска-Прокоп би могли да преусмеримо линије 42, 47 и 59 у циљу растерећења петље код Франша. А те линије бих шта више претворио у тролејбуске. Изгубила би се могућност преседања код Франша, али би се то надоместило са новим стајалиштем код новг надвожњака где би се могло сићи на ауто пут степеницама и опет преседало на 17, 18, 46 и 55.
 
Došljak,gde ćeš trolejbuse na 47? Znam da je samo predlog ali...
 
Мало сам се занео са линијама :-D али сам лично за претварање већине линија из бирчанинове у тролејбуске.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405046#p405046:225i2cfg je napisao(la):
mvbg1 » 10 Sep 2016 12:52 pm[/url]":225i2cfg]Nisam prolazio od kada se radi trotoar,ali ima li ovo veze sa izgradnjom saobraćajnice do Prokopa?
Ima direktne veze jer je jasno da se ne radi Prokop da se ne bi ni ovo sređivalo. Taj ceo blok je malo više zapušten pa mi je drago da se dovede u red, pogotovu me čudi što tu nema neka veća samousluga već samo male radnjice u prizemlju solitera.

Što se tiče Prokopa, kao što reče Karlo košta puno da se sprovede tramvaj. Ja trenutno vidim veliki problem za Prokop u povezivanju sa južnim delom grada. Pogotovu sa presedanjem kod Sajma. Dok ne doživimo metro puno vremena će proći.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405176#p405176:zy3wci26 je napisao(la):
boca-ica » Sun Sep 11, 2016 10:45 am[/url]":zy3wci26]
Kada je omogucen pristup Slaviji -centru grada na 7-10 min. peške
ne postoji razlog da se ne koristi stanica Prokop...

Znaci ti bi ovuda provukao glavnu saobracajnu vezu centra i Prokopa?

 
@Ribol
Zameni kompas taj ti debelo brljavi :laugh: :lool: :laugh:
Deligradska ti je kod Meka

To znaci da sav saobracaj iz pravca Nemanjine i ne ulazi u kružni tok .
Pravac iz M. Tita (od Trga) ako izuzmemo presecanje Nemanjinine gotovo da ni on nije u toku
Pravac od Autokomande nece imati gotovo ikava vozila za Deligradsku iz razloga sto je
lakši i brži pristup Prokopu oko stadiona JNA tj. gornjim prilazom .

Pravac iz Makenzijeve i iz Beogradske ulazi u kružni tok u svakom slučaju
bez obzira dali ce ici naokolo na gornji pristup Prokopu
ili koristiti kracu bržu vezu kroz Deligradsku

Osim toga
Najavljena rekonstrukcija Slavije bi pored zadatka poboljsanja estetike
primarno se vrši upravo radi povecanja protočnosti

Stoga je sasvim jasno da aktiviranje Deligradske ne samo da nece povecavati gužvu
vec ce debelo olakšati

jednostavno receno
Tvoje ,,zapažanje,, tj.. zabrinutost je besmislena i kao takva ne stoji.
Verujem da nije zlonamerno , vec je samo produkt tvog ne poznavanja Bg prečica
Nesikiraj se puno , jer mnogi tzv gradjani ovog grada i ne znaju da one postoje
a jedna od njih je i Deligradska koja je ključ samog aktiviranja Prokopa
:sesir:
 
^^^
Boco, :kk: :sesir: Svaka čast na obaveštenju neobaveštenog.
 
Znam ja tacno gdje ide Deligradska...na po Slavije, ali vi ne shvatate izgleda na sta ja hocu da ukazem.

Neko ocekuje stanicu sa velikim prilivom putnika i ocekuje da ti putnici saobracaju motornim vozilima preko Slavije i Autokomande.

Ove slike koje su skoro okacene na forumu pokazuju kako moze izgledati saobracaj na Slaviji i Autokomandi i to u situaciji kad NI JEDAN od putnika na tim cvoristima ne ide na Prokop. Pa sta mislite da ce biti kad bi se jos dodali putnici za Prokop?

Jedino rjesenje je ili da putnika nema ili da se rkecu drugim saobracajnicam.

Ubjedljivo najbolja saobracajnica za Prokop nije uopste drumska, vec je to zeljeznicka pruga u vracarskom tunelu, je li tako mvbg1? :wink:
 
Naravno,Rio. Ali koliko putnika i sada koristi Slaviju kao put do sadašnje gl.žel.stanice???
 
Ако се уради надвожњак у наставку Делиградске, тај потез Славија-КЦС-Прокоп ће само растеретити Булевар ослобођења и Аутокоманду. Мада будимо реални, колико уопште путника железнице долази на садашњу Главну станицу аутомобилом? Код БАСа и Главне железничке немамо аутомобилске гужве пристиглих путника, већ имамо гужве на стајалиштима Економски факултет и Главна железничка станица и гужве у линијама које туда пролазе, поготову недељом увече када се највише људи враћа у Београд због посла или школе. Проблем Прокопа није саобраћајна гужва, проблем прокопа је повезаност са јавним превозом. Треба анализирати токове путника, на које линије најчешће преседају након путовања возом и у који део града иду. Али то је до ДЈП, а не до ЖС.
 
....проблем прокопа је повезаност са јавним превозом.....
Taj problem se upravo rešava sa kompletiranjem dodatne gornje pristupnice
Realizacijiom otvaranja Deligradske - donje piristupnice
dobija se kratak dvosmerni kružni pravac

Prokop - K. Miloša -Nemanjina - Deligradska -Prokop
u bilo kojoj ulici (ili obližnjoj ulici ) može da se izvrši presedanje za bilo koj deo grada
i to sa više vrsta prevoznih sredstava bus, tola, limenko ili novi E-bus
sama kružna linije i oko nje obiluje mnogim stajalištima
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=405455#p405455:26wslk7l je napisao(la):
boca-ica » Pon Sep 12, 2016 9:00 pm[/url]":26wslk7l]
....проблем прокопа је повезаност са јавним превозом.....
Taj problem se upravo rešava sa kompletiranjem dodatne gornje pristupnice
Realizacijiom otvaranja Deligradske - donje piristupnice
dobija se kratak dvosmerni kružni pravac

Prokop - K. Miloša -Nemanjina - Deligradska -Prokop
u bilo kojoj ulici (ili obližnjoj ulici ) može da se izvrši presedanje za bilo koj deo grada
i to sa više vrsta prevoznih sredstava bus, tola, limenko ili novi E-bus
sama kružna linije i oko nje obiluje mnogim stajalištima
:sesir:


Slažem se,samo ovde nekima se mora nacrtati:

EM9sj4i.jpg
 
Vrh