Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404576#p404576:32dbq0o9 je napisao(la):
RioBL » September 8th, 2016, 8:50 am[/url]":32dbq0o9]

Ovde ce biti problem prestrojiti se za lijevo skretanje u bulevar Vojvode Putnika pri kretanju iz smjera Prokopa.
file.php
Tu će morati još jedan semafor da se postavi.
 
Ako ce se stavljati semafor na bulevaru Kneza A Karadjordjevica, onda je bolje da se napravi klasicna T raskrsnica sa semaforom.

 
To što si predložio nije baš izvodljivo , obzirom na kofiguraciju terena sa te strane. Jedinjo da se uključenje sa Bulevarom kneza Aleksandra Karađorđevića napravi da bude T raskrsnica umesto ulivnog , kako je predviđeno.
 
Ova trasa koju predlazem spaja ulicu Stjepana Filipovica sa Bulevarom i u cjelosti se nalazi IZNAD potpornog zida koji odvaja naselje od stanicnog prostora. Dakle, sto se visinske razlike tice ulice Stjepana Filipovica i Bulevar su priblizno na istom nivou.

Bitna razlika je sto ce po varijanti koja se gradi, saobracaj dolaziti ISPOD potpornog zida, odnosno na cuvenu kotu 105, direktno do izlaza/ulaza na ploci dok bi ova "moja" verzija saobracaj dovodila "sprat vise". Time bi se pjesaci vise penjali ali bi motorna vozila imala bolju vezu sa bulevarom.

Takodje, stanicna zgrada bi se mogla poceti graditi odmah preko puta solitera, blize soliterima i ulaz bi se nalazio priblizno na istoj koti na kojoj i soliteri.

Polozaj ulice S. Filipovica i saobracajnice koja se sad gradi dobro se vide na ovom presjeku...

 
NOsm9aY.jpg


Nova staza napreduje,još samo asfalt i eto Prokop promenade :D


hbYHzDT.jpg


Mislim da se u sadašnjim uslovima ne može slikati tabla blizu jer će se pojaviti neki nadrndani čuvar.

Traktorče Energoprojekta je objasnilo situaciju.

4Dk29az.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404636#p404636:2lgsmuc9 je napisao(la):
RioBL » 08 Sep 2016 01:16 pm[/url]":2lgsmuc9]
file.php

Interesantno rešenje, samo što po tom predlogu saobraćajnicom sa četiri trake upadaš u stambeni blok sa visokim kulama, davno izgrađen i urbanistički zaokružen i devastiraš ga. Duž takve saobraćajnice stvorio bi se konflikt oko parkiranja između posetilaca stanice i stanara...

I sve to kao zamenu za staničnu zgradu čiji su temelji već urađeni na suprotnoj strani stanice, okrenutoj prema gradu, samo što to sada niko neće da završava, jer sve pare odlaze na onaj sumanuti projekat koji podrazumeva čupanje pruge ka staroj stanici...

Ovaj projekat izgradnje četiri trake do kote 105, koji se sada realizuje, nije naročito štetan jer još uvek ne prejudicira rešenje stanične zgrade (za sada je odluka da se sa staničnom zgradom ide na kotu 105 još samo uslovna odluka, uz preduslov da se nađe investitor koji bi to preuzeo na sebe).

A tvoja ideja da se stanična zgrada diže još više do ravni solitera znači definitivno odustajanje od prilaza putnika iz pravca grada. Šta bi onda radio sa prostorom između stanice i autoputa?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404586#p404586:6digsn95 je napisao(la):
vucko » Čet Sep 08, 2016 4:06 am[/url]":6digsn95]Igore, dođem ti pivo :vops:

Sada ostaje da držimo palčeve da će pre kraja završetka radova u maju 2017. godine početi da se otpetljava situacija sa pristupom Prokopu iz pravca autoputa, to jest severne strane.

Zapravo, možda bi pored pristupnih saobraćajnica sa AP-a podjednako važna bila izgradnja transverzale od Slavije i Bul. oslobodilaca, s obzirom da bi sav saobraćaj ka stanici morao da prolazi kroz čvorište Mostara/Knez Miloševe/AP. U slučaju transverzale, barem bi saobraćaj iz starog jezgra imao alternativu.
 
Nisam siguran sta bih radio sa prostorom izmedju stanice i autoputa, ali mislim da je Mair u pravu kad kaze da sa te strane ne moze biti saobracajna veza sa autoputem. Jednostavno, blizina mostarske petlje i autokomande ne dozvoljavaju sigurano prikljucenje motornih vozila na autoput.

Zbog toga, jedina opcija za vezu sa centrom Beograda je na gornjoj strani preko bulevara Kneza Aleksandra. A opet, bolje je tu vezu izvesti semaforizovanom raskrsnicom u nivou nego praviti petlju kao sto planiraju.

Ulica S Filipovica je na obodu bloka i njenim prosirenjem se ne ulazi u prostor izmedju solitera. Na strani ulice prema Prokopu nalazi se vise manjih zgrada. Ne znam sta su ali mislim da nisu stambene. Na njihovom mjestu bi mogla postojati manja stanicna zgrada, stanicni trg i prking za vozila. Otprilike ovde...



Ionako nece biti para za veci projekat a uvjeren sam ni potrebe.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404751#p404751:3fjgh68i je napisao(la):
RioBL » September 8th, 2016, 9:16 pm[/url]":3fjgh68i]Ulica S Filipovica je na obodu bloka i njenim prosirenjem se ne ulazi u prostor izmedju solitera. Na strani ulice prema Prokopu nalazi se vise manjih zgrada. Ne znam sta su ali mislim da nisu stambene. Na njihovom mjestu bi mogla postojati manja stanicna zgrada, stanicni trg i prking za vozila. Otprilike ovde...



Ionako nece biti para za veci projekat a uvjeren sam ni potrebe.
file.php
Upravo suprotno. To su stambene zgrade. Baš ta na slici je zgrada MZ. U njoj se trenutno nalazi i neka organizacija za Rome. One manje zgrade što se prostiru od zgrade sa slike , pa do "žutice" (duge žute zgrade , kako je u žargonu zovemo mi stanari) , naseljeni su sa izbeglicama iz Bosne. Tako da to sigurno neće dirati ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404751#p404751:1ii7getr je napisao(la):
RioBL » 08 Sep 2016 08:16 pm[/url]":1ii7getr]Nisam siguran sta bih radio sa prostorom izmedju stanice i autoputa, ali mislim da je Mair u pravu kad kaze da sa te strane ne moze biti saobracajna veza sa autoputem. Jednostavno, blizina mostarske petlje i autokomande ne dozvoljavaju sigurano prikljucenje motornih vozila na autoput.

Svi gradski i prigradski autobusi koji prolaze između Mostara i Autokomande već 40 godina se isključuju i uključuju na petlji Hitna pomoć/Prokop i tu na servisnoj saobraćajnici primaju putnike. Takođe, u jutarnjem i popodnevnom špicu ovo isključenje/ujključenje koristi se kao treća saobraćajna traka (jer su samo dve dozvoljene na autoputu), dakle hiljade ljudi se tuda svakog dana isključuju i uključuju, u njih spada i moja malenkost i zamisli ništa nebezbedno mi se nije desilo.
Pusti Maira koji razrađuje sofističke argumente primarijusa Gorana Vesića i cele te ekipe iz gradske vlasti, koji prilaz stanici iz pravca grada zbog besparice nameravaju da očuvaju kao večito nezavršeno gradilište, i da se pravdaju idejom "nema veze, petlja koja već postoji, sa 4 trake ispod autoputa (!) će ostati samo za vozila hitne pomoći jer mnogo je gužva..."

Ponoviću stoti put, treba završiti prilaz Prokopu iz pravca grada, jer nije normalno da isključenje sa autoputa postoji 40 godina kao slepa ulica širine 4 trake i da je niko ne produžava 100m do železničke stanice! Još manje je normalno da na 100m od autoputa postoje noseći stubovi stanične zgrade, čitava šuma stubova koji su betnorani 1-10m iznad nivoa zemlje i da to tako stoji napušteno skoro 20 godina i sad umesto da se to završava, hajde da pravimo staničnu zgradu na suprotnoj strani ka periferiji, na vrh brda tako da stanica bude od autoputa umesto 100m udaljena kilometar i još sa pedesetak metara visinske razlike.

A to što nema para je samo zato što je projekat od nacionalnog značaja da se razbuca železnička infrastruktura u Savskom amfiteatru a nije od nacionalnog značaja da se ono što je već započeto završi bez budženja i zaobilaznih rešenja.

Zbog toga, jedina opcija za vezu sa centrom Beograda je na gornjoj strani preko bulevara Kneza Aleksandra. A opet, bolje je tu vezu izvesti semaforizovanom raskrsnicom u nivou nego praviti petlju kao sto planiraju.

Aman, jel si ti video na slikama da to denivelisano isključenje na gornnjoj strani Bulevara VEĆ POSTOJI jer je Bulevar izveden na mostovskoj konstrukciji kojom premoštava jarugu, ulivne i izlivne rampe koje idu niz jarugu ispod Bulevara treba bukvalno samo da se asfaltiraju. Skuplje je da to što postoji zatrpavaš i praviš semaforsku raskrsnicu!

Ulica S Filipovica je na obodu bloka i njenim prosirenjem se ne ulazi u prostor izmedju solitera. Na strani ulice prema Prokopu nalazi se vise manjih zgrada. Ne znam sta su ali mislim da nisu stambene. Na njihovom mjestu bi mogla postojati manja stanicna zgrada, stanicni trg i prking za vozila. Otprilike ovde...

Odlično, sad mi daj svoju adresu iz BL da kroz tvoje naselje sprovedem teretnu obilaznicu u 2+2 profilu, obećavam da će biti jeftinije nego trasirati autoput oko grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404688#p404688:lteuzklk je napisao(la):
vladimir79 » 08 Sep 2016 05:05 pm[/url]":lteuzklk]Ти мислиш да он зна какво је стање и шта је?

Bio nekoliko dana u Beogradu, postovao na Beobuild reportažu o tome i od tada koristi Google Earth kao nepresušni izvor ideja.
 
Da ne bude zabune , po mom misljenju , zbog kojeg je koliko vidim nastao problem (nesporazum) , trebalo bi da se semaforizuje samo ukrstanje koje treba da se pravi u smeru ka centru grada , zato sto je suvise blizu skretanja iz Bulevara kneza Aleksandra Karadjordjevica u Bulevar vojvode Putnika , pa bi nastao problem prilikom prestrojavanja u krajnju desnu traku , koja vodi ka gradu. Nadam se da je sada jasnije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404749#p404749:37g9earc je napisao(la):
Lurker » September 8th, 2016, 9:10 pm[/url]":37g9earc]
Zapravo, možda bi pored pristupnih saobraćajnica sa AP-a podjednako važna bila izgradnja transverzale od Slavije i Bul. oslobodilaca, s obzirom da bi sav saobraćaj ka stanici morao da prolazi kroz čvorište Mostara/Knez Miloševe/AP. U slučaju transverzale, barem bi saobraćaj iz starog jezgra imao alternativu.
Gde ti se nalaze Bulevar oslobodilaca I Knez Miloseva?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404790#p404790:30jdld8u je napisao(la):
solecar » Čet Sep 08, 2016 5:51 pm[/url]":30jdld8u]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404749#p404749:30jdld8u je napisao(la):
Lurker » September 8th, 2016, 9:10 pm[/url]":30jdld8u]
Zapravo, možda bi pored pristupnih saobraćajnica sa AP-a podjednako važna bila izgradnja transverzale od Slavije i Bul. oslobodilaca, s obzirom da bi sav saobraćaj ka stanici morao da prolazi kroz čvorište Mostara/Knez Miloševe/AP. U slučaju transverzale, barem bi saobraćaj iz starog jezgra imao alternativu.
Gde ti se nalaze Bulevar oslobodilaca I Knez Miloseva?

Pardon, mislio sam na Bulevar oslobođenja. Pisao sam napamet u hodu (bukvalno, na ulici).
Knez Miloševu znaš i sam, ide od skupštine na dole, petljom preko autoputa i dalje na T-raskrsnicu sa Bul. Kneza Aleksandra. Odatle bi nova transverzala, opisujući krug oko Prokopa, spajala postojeći bulevar sa bul. Oslobođenja i Slavijom.
 
Ja znam jedino za ulicu Kneza Milosa da ide od skupstine. A tu tvoju ulicu ne zna ni google ni plan plus. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404793#p404793:122atih3 je napisao(la):
solecar » Čet Sep 08, 2016 6:15 pm[/url]":122atih3]Ja znam jedino za ulicu Kneza Milosa da ide od skupstine. A tu tvoju ulicu ne zna ni google ni plan plus. :)

A za Knez-Miloševu ne? Srpski nije baš kao engleski - ograničen. Bilo kako bilo, stvar je semantike to o čemu ti pričaš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404784#p404784:4ea7c4ih je napisao(la):
stanislaw » Thu Sep 08, 2016 10:27 pm[/url]":4ea7c4ih]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404688#p404688:4ea7c4ih je napisao(la):
vladimir79 » 08 Sep 2016 05:05 pm[/url]":4ea7c4ih]Ти мислиш да он зна какво је стање и шта је?

Bio nekoliko dana u Beogradu, postovao na Beobuild reportažu o tome i od tada koristi Google Earth kao nepresušni izvor ideja.

Zaboravio si pomenuti da mi je izvor informisanja i pisanje drugih stručnjaka na forumu.

No, bez obzira na to što ja nemam pojma a svi drugi pametni jasno je svima da povezivanje ove stanice sa gradom neće biti lako i jeftino i da je odluka da se na ovom mestu gradi velika i funkcionalna stanica zapravo greška.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404816#p404816:26nr7nbp je napisao(la):
RioBL » 09 Sep 2016 05:56 am[/url]":26nr7nbp]
No, bez obzira na to što ja nemam pojma a svi drugi pametni jasno je svima da povezivanje ove stanice sa gradom neće biti lako i jeftino i da je odluka da se na ovom mestu gradi velika i funkcionalna stanica zapravo greška.

Daleko od toga da nemaš pojma, ali jednostavno kada je u pitanju osmišljavanje alternativnih saobraćajnih rešenja u kreativnom/radioničarskom modu, što jeste tradicija Beobuilda, tu je čovek u hendikepu ako izabere da obrađuje lokalitet gde retko može uživo da prođe.

Inače nemam nameru da branim poziciju Prokopa od pre 40+ godina sa strateškog aspekta - to rupa kao lokacija definitivno ima svoje probleme. Ali jednom kad se definitivno preseče da će to biti glavna stanica i uzme kuvajtski kredit da se njeni perioni završe, onda smatram da je kasno i neopravdano u finišu praviti saobraćajne karabudževine, pa od zadnjeg ulaza u stanicu praviti glavni, a glavni ostavljati budućim generacijama kao napušteno gradilište.

Ja mislim da je najbolje moguće rešenje da Prokop zaista zaživi to da se na tu lokaciju ubudži i glavna autobuska stanica - bilo kako, na kotu 105, ispred stanice ka autoputu... Ako se to učini, lokacija će zaživeti kao saobraćajno čvorište, niko je neće izbegavati i svi će je koristiti za presedanje. Međutim, ako autobuska stanica bude jedino na Nbg, onda je Prokop u svakoj varijanti, s obzirom na stanje našeg železničkog saobraćaja koje jednostavno ne može za par godina bitno da se popravi, osuđen da ostane rupa in the middle of nowhere.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404788#p404788:9vb1cugy je napisao(la):
solecar » 08 Sep 2016 10:47 pm[/url]":9vb1cugy]Da ne bude zabune , po mom misljenju , zbog kojeg je koliko vidim nastao problem (nesporazum) , trebalo bi da se semaforizuje samo ukrstanje koje treba da se pravi u smeru ka centru grada , zato sto je suvise blizu skretanja iz Bulevara kneza Aleksandra Karadjordjevica u Bulevar vojvode Putnika , pa bi nastao problem prilikom prestrojavanja u krajnju desnu traku , koja vodi ka gradu. Nadam se da je sada jasnije.

Ali govorimo o ulivanju ulice koja će služiti samo za saobraćaj sa železničke stanice i na za šta drugo. To je u današnjem univerzumu sasvim mali saobraćaj. A u nekom budućem univerzumu kada železnica zaživi kao način prevoza u ovoj zemlji, moraće da se radi (zamisli) i glavni pristupni put stanici iz pravca autoputa, pa tek onda u Bulevaru vojvode Putnika neće biti nepotrebnog zaobilaznog saobraćaja iz pravca stanice.

Imaš daleko, daleko gore teže slučajeve ulivanje rampe zdesna (recimo Gazela iz pravca autoputa, ili svuda po autoputu) pa se niko nije javio da kaže da je to neophodno semaforizovati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404818#p404818:31szjaqj je napisao(la):
stanislaw » Fri Sep 09, 2016 6:33 am[/url]":31szjaqj]
Inače nemam nameru da branim poziciju Prokopa od pre 40+ godina sa strateškog aspekta - to rupa kao lokacija definitivno ima svoje probleme. Ali jednom kad se definitivno preseče da će to biti glavna stanica i uzme kuvajtski kredit da se njeni perioni završe, onda smatram da je kasno i neopravdano u finišu praviti saobraćajne karabudževine, pa od zadnjeg ulaza u stanicu praviti glavni, a glavni ostavljati budućim generacijama kao napušteno gradilište.

Moje misljenje je upravo suprotno.
Ono sto treba da se definitivno presjece je da Prokop nikad nece biti "glavna stanica", kako si je nazvao, i da prema tome kuvajtski niti bilo ciji drugi krediti tu ne pomazu. A evo zasto...

Vec po samom planu razvoja beogradskog z. cvora i ideje o Prokopu, sa kraja 60-tih, bilo je predvidjeno da stanica u Prokopu bude samo jedna od nekoliko prolaznih stanica u novom sistemu i ni po cemu glavna. Ona je nazvana "centar" samo zato sto je u geografskom centru cvora ali se vrlo brzo u glavama ljudi stvorila slika o nekoj najvecoj, "najglavnijoj" stanici a kasnije je to uticalo da razmisljamo kako u tu stanicu moramo najvise ulagati jer ona treba, kako zamisljamo, da je glavna i najljepsa jer smo na zeljeznicu i dalje gledali ocima XIX vijeka i po uzoru na staru stanicu na savskom trgu mislili kako joj pravimo zamjenu, zaboravljajuci da je koncept novog z. cvora nesto sasvim drugo.

Po tom konceptu, dakle, zahvat stanice Prokop je samo jedan dio grada. Ostale dijelove grada zahvataju (pokrivaju) stanice Zemun, NBG, Rakovica i stajalista Tosin Bunar, Karadjordjev Park, Vukov Spokmenik, Pancevo Most...

Kakav znacaj ima koja od ovih stanica/stajalista govore statisticki podaci o kretanju putnika. Do sada je Prokop bio na kraju liste po broju putnika i na zalost mogucnosti da napreduje na toj listi su vrlo male. Realno. To nije zato sto se ja ili neko buni pa nedamo putnicima da koriste stanicu vec je takvo realno stanje.

Po planovima od prije 40 godina, bilo je predvidjeno da Prokop komunicira sa "svojim dijelom grada" zasebnim sistemom velikog kapaciteta - metroom. Na zalost, Jovinov metro nikad nije realizovan i odavno je mrtav kao i velika drzava koja je trebala stajati iza ovih planova - SFRJ.
Srbija, (bio sam par puta), je siromasna i mala zemlja a njeni se gradjani zanose velikim planovima i sopstvenom velicinom.
Da bi se projekat Prokop, realizovao "kako treba", odnosno kako je zamisljen, potrebno je par milijardi koje Srbija, nadam se, nece nikad skupiti jer bi to znacilo duznicko ropstvo za mnogo generacija koje dolaze. Znaci, potreban je oprez i revizija nasljedjenih planova. Ako je Beograd naslijedio plan "Prokop" to ne znaci da ga mora doslovno i realizovati. Taj plan su stvarali strucnjaci koji su iza sebe imali zemlju od 20 miliona stanovnika i budzet daleko veci nego sadasnja Srbija i to se stalno zaboravlja.

Smijesna je diskusija o tome da li prilazni put treba da dodje odozdo il odozgo jer u sustini nista ne mjenja.
Autobuse i trolejbuse koji bi se njim koristili morali bi skrenuti sa dosadasnjih ruta, produziti vrijeme putovanja putnicima i opet ne bi imali pokrivenost linijama kakav treba da ima "glavna zeljeznicka stanica" jednog milionskog grada. Dakle i kad se napravi 100-200m ceste dokle "treba" opet cemo imati par linija sa zglobnim autobusima da opsluzuje "glavnu stanicu" jednog milionskog grada. Je li to slika "glavne stanice" jednog milionskog grada? Naravno da nije.

Posto nema metroa ni na vidiku, a od autobusa slaba vajda, onda, da bi Prokop postao "glavna stanica" (hipotetski), u sistemu javnog prevoza, mora da se oslanja na tramvaj i gradsku zeljeznicu. Da li je tu bolja situacija? Nije.

Tramvaj je skoro podjednako tesko dovesti do Prokopa kao i metro a cijena tog prilaza zbog izgradnje mostova i tunela za takav tramvaj u ovom trenutku nije prihvatljiva. Znaci i to ce morati da saceka.

Gradska zeljeznica, BG voz, koji je prakticno nastao slucajno na kolosjecima predvidjenim za medjugradsku zeljeznicu je najbolja sansa za Prokop ali, kako nema zasebne kolosjeke vec iste dijeli sa drugim sistemima zeljeznice onda u perspektivi BG voz mora da se suoci sa redukcijom, smanjenjem takta, ili da se ulozi novac u dodatne kolosjeke, sto opet nije povoljno.

Dakle, kako god da okrenemo, da bi Prokop postao samo jedna u sistemu od nekoliko ravnopravnih stanica, kako je bilo predvidjeno, a da ne govorim o tome da bude "glavna zeljeznicka stanica jednog dana" potrebno je jako mnogo novca. Taj novac nema namjeru niko da plati tako da od Prokopa nema nista, kao i od same zeljeznice sa ovakvim rukovodstvom.

Trenutnom rukovodstvu je jedini cilj da oslobodi prostor u savskom amfiteatru a najveca zrtva toga ce biti zeljeznica i sa njom grad i gradjani. To je valjda jasno.

Stoga, u takvoj situaciji, moje misljenje je da to malo novca sto se ima ili moze dobiti, ulaze u stanice i stajalista koja traze manje za prihvat putnika a mogu donijeti vecukorist. Recimo, stanica NBG, Vukov Spomenik, Karadjordjev Park, pa i Tosin Bunar, Rakovica,...sve su one bolji izbor jer putnici su u neposrednoj blizini tih stanica.

Ne trebamo se baviti nerealnim investicijama samo zato sto neko zeli da Prokop bude Glavna stanica



Ja mislim da je najbolje moguće rešenje da Prokop zaista zaživi to da se na tu lokaciju ubudži i glavna autobuska stanica - bilo kako, na kotu 105, ispred stanice ka autoputu... Ako se to učini, lokacija će zaživeti kao saobraćajno čvorište, niko je neće izbegavati i svi će je koristiti za presedanje. Međutim, ako autobuska stanica bude jedino na Nbg, onda je Prokop u svakoj varijanti, s obzirom na stanje našeg železničkog saobraćaja koje jednostavno ne može za par godina bitno da se popravi, osuđen da ostane rupa in the middle of nowhere.

S ovim se slazem, ali posto je tu vec odluceno, zakljucak je jasan.
 
al ga smrači
a nisam siguran i da si i jedan put bio u Prokopu....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404808#p404808:2utktf76 je napisao(la):
Lurker » September 9th, 2016, 1:25 am[/url]":2utktf76]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=404793#p404793:2utktf76 je napisao(la):
solecar » Čet Sep 08, 2016 6:15 pm[/url]":2utktf76]Ja znam jedino za ulicu Kneza Milosa da ide od skupstine. A tu tvoju ulicu ne zna ni google ni plan plus. :)
A za Knez-Miloševu ne? Srpski nije baš kao engleski - ograničen. Bilo kako bilo, stvar je semantike to o čemu ti pričaš.
Zvaničan naziv ulice je ono čime se vodim , pa bio on ispravan ili ne , ili je pak i drugi neki oblik ispravan.
 
Vrh