Пада ми на памет тролејбуска алтернатива двојци за Прокоп, само што захтева надвожњак Делиградска-Гучевска, и развалчење контактне мреже од Славије преко КЦС и надвожњака до Прокопа.
Ишла би трасом Прокоп - Војводе Путника - Kнеза Милоша - Светогорска - Трг републике - Теразије - Славија - Клинички центар - надвожњак - Прокоп. С тим што би се од Славије тролејбуси кретали булеваром Ослобођења све до Тиршове у коју би скренули десно, па онда у Делиградску лево и онда право до надвожњака па преко ауто пута до Прокопа, а у обрнутом смеру би тролејбуси ишли од надвожњака до раскрснице Делиградске и Пастерове, где би скренули лево у Пастерову па из ње десно у Kраља Милутина и онда право скроз до Краља Милана, заобилазећи тако кружни ток Славије са новим стајалиштем код Народне банке и новопланираног пешачког трга на Славији.
На тој новој траси било би још нова стајалишта, у смеру Славија-Прокоп додао би:
- стајалиште у Тиршовој код Телекомове зграде преко пута Дечије клинике,
-следеће код капеле Св Козме и Дамјана и деканата Медицинског и Стоматолошког факултета,
-и још једно пре надвожњака, за преседање на стајалишта Делиградска где стају линије 17, 18, 46 и 55.
-Евентуално још једно код почетка Драгана Манцеа, пре Прокопа, за становнике Малешког брда.
У супротном смеру, од Прокопа, ту би била стајалишта:
-на почетку Гучевске код Звечанске (опционално, као и у супротоном смеру, мада сам ја за),
-после надвожњака преко ауто пута, код деканата Медицинског и капеле,
-у Пастеровој код Руске амбасаде
-у Краља Милана, код Трга Славија преко пута Народне банке.
Мислим да би ово провлачење тролејбуса значило многим пацијентима КЦС и олакшало им приступ, као и родитељима чија се деца лече у Тиршовој.
Наравно поред овог тролејбуса, мислим да треба провући и трамвај другим делом Ресавске све до Лазе, па онда, уз рушење оних неколико техничких објеката КЦС на брду изнад Хитне, и туда направити још један надвожњак, за трамвај и онда преко плаца БИПа право на плочу Прокопа, па ту да буде окретница.