Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Tramvaji sa autokomande ići će do Prokopa. Dalje, biće produžena Deligradska ulica preko autoputa do bulevara za dedinje. I mostarska petlja je dosta blizu. Biće produžena verovatno i Resavska ulica takođe preko autoputa. Njom će bez problema takođe ići trmvaj. Zar mora beš sve da vam se napiše. Kao da niste beograđani.
 
За сада нигде нисам видео у плановима трамвајске шине. То продужење од Аутокоманде до Прокопа, као и провлачење кроз Ресавску ми се виђа као предлог, али за сада је сигурно само спуштање тролејбуса.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388505#p388505:3sjdip47 je napisao(la):
dedinje » 29 May 2016 01:03 am[/url]":3sjdip47]Tramvaji sa autokomande ići će do Prokopa. Dalje, biće produžena Deligradska ulica preko autoputa do bulevara za dedinje. I mostarska petlja je dosta blizu. Biće produžena verovatno i Resavska ulica takođe preko autoputa. Njom će bez problema takođe ići trmvaj. Zar mora beš sve da vam se napiše. Kao da niste beograđani.
Проверене информације и извор информација?
Цена и начин финасирања?
Рокови?
Траса, нарочито позиција трамвајског стајалишта у односу на прилазе перонима?

Ако нема одговора на макар једно од поменутих питања, то не постоји.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388553#p388553:n9wtud14 je napisao(la):
Karlo del Ponte » Ned Maj 29, 2016 2:00 pm[/url]":n9wtud14]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388505#p388505:n9wtud14 je napisao(la):
dedinje » 29 May 2016 01:03 am[/url]":n9wtud14]Tramvaji sa autokomande ići će do Prokopa. Dalje, biće produžena Deligradska ulica preko autoputa do bulevara za dedinje. I mostarska petlja je dosta blizu. Biće produžena verovatno i Resavska ulica takođe preko autoputa. Njom će bez problema takođe ići trmvaj. Zar mora beš sve da vam se napiše. Kao da niste beograđani.
Проверене информације и извор информација?
Цена и начин финасирања?
Рокови?
Траса, нарочито позиција трамвајског стајалишта у односу на прилазе перонима?

Ако нема одговора на макар једно од поменутих питања, то не постоји.

za tramvaj ne postoje ni planovi za povezivanje sa prokopom, a to sto je izvodljivo to je druga stvar, izvodljivo je mnogo toga da ima zdravog razuma, s obzirom da em smo Beogradjani em toliko poznajemo svoj grad i njegove razne planove koji su usvajani proteklih decenija ni jedan projekat nema tramvaj kao vezu sa gradom vec 2. linija metroa. mora sve da nam se napise jer sve stvari koje iznosis moraju da budu potkrepljene crno na belo da bi uopste mogao da nas argumentujes. Pao si ispit Beogradjanine vrati se na ucenje i izucavanje naseg grada i pre nego sto bilo sta izneses moras da imas cinjenice iza sebe a ne puke zelje.
 
Da bi nam se "desio" metro u Beogradu treba da nam se desi opet Tito, da se to lepo odradi kako treba a ne malo tebi malo meni.. ovi nece da se upuste u taj projekat, posto ni jedna vlast to nebi zavrsila...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388575#p388575:23m1gfe6 je napisao(la):
dex87 » Ned Maj 29, 2016 4:14 pm[/url]":23m1gfe6]Da bi nam se "desio" metro u Beogradu treba da nam se desi opet Tito, da se to lepo odradi kako treba a ne malo tebi malo meni.. ovi nece da se upuste u taj projekat, posto ni jedna vlast to nebi zavrsila...

Pa pazi sto se tice ove vlasti i projekata koji su "zagrizli " mogu da im oprostim za metro , delom jer su se aktivirali drzavni projekti i privatni ( koji se ne bi pokrenuli da se nisu stekli uslovi za koje je drzava zadusena i prestala da ih koci) a delom jer imamo zeleznicki cvor koji kada bi bilo ulozeno u njega bi se dobilo 50 posto efekata metroa, a sa druge strane nije toliko jos zagustelo za metro ( za 10 godina ce se to desiti da zagusti) ali sad razvojem postojece gradske zeleznicke infrastrukture moze da se lagano odlozi metro koji bi onda mogao da se razvija kao naknadni sistem gradske zeleznice koji bi mogao da funkcionise sinhronizovano sa metroom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388505#p388505:1yovlhee je napisao(la):
dedinje » Sun May 29, 2016 2:03 am[/url]":1yovlhee]Tramvaji sa autokomande ići će do Prokopa. Dalje, biće produžena Deligradska ulica preko autoputa do bulevara za dedinje. I mostarska petlja je dosta blizu. Biće produžena verovatno i Resavska ulica takođe preko autoputa. Njom će bez problema takođe ići trmvaj. Zar mora beš sve da vam se napiše. Kao da niste beograđani.

Dedinje jel ovo pise u Kuriru u kategoriji zabava?
 
Inace planovi za Zeleznicku stanicu Prokop su mnogo stariji nego za sadasnju mnogo pre 1884. i plan je bio da se zeleznicka stanica izgradi tamo gde je danas Prokop kao centralna zeleznicka stanica ... da je tad bilo pameti pa da se to i izgradilo tako a ne u centru...
images
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388613#p388613:1a0mr0e2 je napisao(la):
KartmenBG » Sun May 29, 2016 10:13 pm[/url]":1a0mr0e2]Inace planovi za Zeleznicku stanicu Prokop su mnogo stariji nego za sadasnju mnogo pre 1884. i plan je bio da se zeleznicka stanica izgradi tamo gde je danas Prokop kao centralna zeleznicka stanica ... da je tad bilo pameti pa da se to i izgradilo tako a ne u centru...
images

Vrlo zanimljivo nego jel ima negde da se procita clanak o tome na internetu?
 
Znate li vi priču o nesuđenoj privatnoj autobuskoj stanici u Novom Sadu, nakon čije izgradnje je grad trebao da ugasi svoju, pa su se onda uprpali kad se digla prašina. Ta nova stanica je naravno bila "evo tu, samo malo do umereno nigde". Većina gradskih buseva bi prosto imala idiotsku trasu da je trebala da prođe pored nje (iako je GSP uveo i posebnu - i posebno besmislenu - liniju koja je vozila od "normalne" stanice do ove nove -slobodno je možemo zvati nenormalne - zvuči li vam ovo poznato i kao neka nova linija u BG???) Buseva nije ni moglo biti nešto više prosto jer nije pored iole bitnih bulevara (za razliku od sadašnje autobuske/železnicke stanice), a oko nje su redom - zatvorena mlekara, parking gradske čistoće, poluzatvoreni Novkabel, još par zatvorenih ili propalih firmi i tako to (svaka sličnost sa BIP-om, BIGZ-om i bližom okolicom Prokopa je sasvim slučajna). Naravno posle nekog vremena nasilnog teranja autobusa na tu stanicu (čak su po gradu postavljani znakovi da autobusi nisu smeli glavnim bulevarom prema ž. stanici nego okolo naokolo, pa kao slučajno pred novu stanicu) svi su odustali, putnici tamo prosto nisu išli, jer i da su hteli prosto im je bilo van svakog normalnog saobraćaja. (Investitor tužio grad za prevaru, dobio presudu, ali šta mu i to vredi kad mu je firma u medjuvremenu otišla u stečaj, Maja - tada gradonačelnica - taktički se odaslala u BG i tako to, ali to je druga priča). E pa, ovo sa Prokopom traje duže, ali je rezultat sličan, i to vam je ta naša stanica samo na kvadrat ili kub. I biće tako još dugo. Najskuplje stajalište BG:Voz-a sa verovanto najmanjim prometom putnika. A kada se autobuska stanica premesti na Novi Beograd pored železničke stanice, ta-daaaa - Beograd je (ne baš svojom voljom) dobio novu glavnu železčku stanicu, jer će se tokovi daljinskih putnika potpuno koncentrisati oko tih stanica na Novom Beogradu. Posle toga Prokop može da bude tržni centar ili zabavni park ili muzej železnice šta god želite - osim ako se ne desi čudo i tamo odjednom prođe metro, prebaci se tramvaj i još gomila ljudi nekim čudom počne tamo da gravitira. Da se razumemo biće funkcionalna stanica, imaće neku svoju ulogu, ali primarnu prosto mi se čini da neće.
 
Prokop i stanica nbg i rakovica zamisljene su kao jednako vazne stanice
 
ne slazem se sa kartmenom da jos nije "zagustelo," ali se slazem da je metro preveliki zalogaj za sadasnje stanje stvari i da pare treba upumpati u zeleznicu i stvari tipa prugu do aerodroma, sredjivanje 4 glavne stanice, beovoz do valjeva, sm. palanke... odrzavanje rvr-a itd.

uz to pod ulicama koje se sredjuju i duz kojih se iskopavaju podzemne garaze *khm*, a na trasi su buduce metro linije, treba ostaviti iskopan podzemni nivo viska, makar stajao prazan 20 godina. pa kad se bude kenulo, ici ce lakse.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388665#p388665:3q7j8ele je napisao(la):
direktor » 29 May 2016 11:38 pm[/url]":3q7j8ele]Prokop i stanica nbg i rakovica zamisljene su kao jednako vazne stanice

Da, kako da ne, po ulaganjima se to posebno vidi. na Novom Beogradu bi mogli bar malo one stepenice da okreče i osvetle izgleda kao u postapokaliptičnom filmu, a o peronima i nabubrenom i raspalom asfaltu ne vredi ni trošiti reči. A to se sve moglo srediti za verovatno jednu dvadesetinu novca koji je ulupan u Prokop samo poslednjih godina. Da se razumemo, nije meni drago što je Prokop slabo upotrebljiv, ali da su malo manje trošili na mermer pločice, ogromnu ploču (sa kojom još ne znaju šta bi) deo tog novca su mogli uložiti u saobraćajnu infrastrukturu oko Prokopa, pa bi ukupni rezultat bio mnogo bolji.
 
Od novog reda voznje prijem i otprema samo medjunarodnih vozova sa sadasnje glavne zeleznicke stanice. Sve ostalo se seli na Prokop.
 
Pa sto naopako, zar nije plan da Prokop bude buduca Glavna stanica? Medjutim treba se adaptirati, a druga je prica sto nisu omogucili normalnu vezu sa gradom? ;-) izadje stranac iz Prokopa i kaze Damn, wtf where am i?!
 
Наопако зато што од свих возова, најмања је штета ако то мало међународних стане у Прокопу (јер, кад путујеш за Пешту, мање ти је важно да ти је станица успут, него ако си пошао у Смедеревску Паланку).

Узгред, да поновим, јер се често прави грешка: новим ГУП-ом предвиђено је да Београд има три главне станице: Прокоп, Нови Београд и Сајам.
 
Trenutno ocajni izgled stanice nbg nema veze sa zamisljenom funkcijom iste
 
@miki_ns

Na desnoj obali reke Save u Beogradu ima više stanovnika i zato je tamo nova glavna železnička stanica u prokopu sa 10 koloseka, dok su stanice Rakovica, Novi Beograd i Zemun prateće stanice lokalnog kapaciteta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388738#p388738:2wtrflmu je napisao(la):
Пантограф » 30 Maj 2016 12:16[/url]":2wtrflmu]Наопако зато што од свих возова, најмања је штета ако то мало међународних стане у Прокопу (јер, кад путујеш за Пешту, мање ти је важно да ти је станица успут, него ако си пошао у Смедеревску Паланку).

Узгред, да поновим, јер се често прави грешка: новим ГУП-ом предвиђено је да Београд има три главне станице: Прокоп, Нови Београд и Сајам.

3 Glavne stanice :D auuuuuu a ja ziveo u neznanju, mislio samo da Prokop bude Master Station :)

OKI , onda predlog za stanicu NB :)
499f7f0cd4ca8ccdccb654efca79f584.jpg
Evropski standardi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388786#p388786:10wqmlvg je napisao(la):
Kolega2357 » 30 May 2016 03:30 pm[/url]":10wqmlvg]Direktore lupetas kako Sajam moze biti glavna stanica kada je to predvidjeno da bude stajaliste?


Јавило ти се тако? Шапнуо ти неко? Сањао си планска документа?

http://www.beoland.com/images/gup/gup/g ... racaja.jpg
 
Vrh