Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

@pantograf

Sve se da izmeniti, pa i taj plan na kome je neko vršio izmene i koji sada predviđa stanicu u Senjaku na par metara od glavne stanice u prokopu.




@Kolega2357

Gde si ti pročitao da je to @direktor napisao? Na 20, 30 strana pre ove? :)
 
Надам се и ја да ће план бити измењен и да ће станица остати у Савском амфитеатру, где јој је и место.
 
Ne bi bilo dobro da se desi to što ti želiš. Mnogo je bolja lokacija nove prolazne glavne železničke stanice u prokopu gde je i predviđeno. Nego da ostane u Savskom amfiteatru (Beograd na vodi) u nefunkcionalnoj čeonoj železničkoj stanici, a čije je rešenje pre 100 godina bilo iznuđeno za tranzitno-saobraćajnu zemlju Srbiju i Beograd.
 
Еј, знаш шта, не тролуј. Већ сам с тобом више пута водио ту расправу и немам намеру поново. О железници, иначе, појма немаш, нити те занима, али ти зато бар самоуверености не мањка.
 
Dobro neću više da repliciram, poštujem te imaš veliko znanje, a i verovatno si stariji od mene.
 
Kolega 2357 za pocetak citaj napisano o zeljeznici pojma nemas da ponovim konstataciju od ranije
Drugo kad uhvatim vremena postavicu sve varijante cvora bg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388818#p388818:2cnli09e je napisao(la):
direktor » Mon May 30, 2016 6:34 pm[/url]":2cnli09e]Kolega 2357 za pocetak citaj napisano o zeljeznici pojma nemas da ponovim konstataciju od ranije
Drugo kad uhvatim vremena postavicu sve varijante cvora bg

Slusaj ti da prestanes da lecis svoje frustracije na meni jel ti jasno? Non stop stalno pricas kako neko nema pojma a ti imas pojma u sve se razumes pazi ti to pucas od nadobudnosti. Ti ne znas da vodis diskusiju sa nekim ko se sa tobom ne slaze ovde a ja se ne slazem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388817#p388817:1u9os4do je napisao(la):
Mair » Mon May 30, 2016 6:28 pm[/url]":1u9os4do]Dobro neću više da repliciram, poštujem te imaš veliko znanje, a i verovatno si stariji od mene.

Iskuliraj Pantografa ga jer ne zna da se ponasa kao da je iz sume dosao misli da je samo on u pravu a debelo prica napamet to jest prica ono sto cuje u vozu ili negde na stanici nekoj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388726#p388726:yw10htai je napisao(la):
mvbg1 » Mon May 30, 2016 11:46 am[/url]":yw10htai]Od novog reda voznje prijem i otprema samo medjunarodnih vozova sa sadasnje glavne zeleznicke stanice. Sve ostalo se seli na Prokop.

Ovo je veoma losa ideja sto ce da urade jer ako neko dodje na glavnu stanicu i zeli da se vrati putnickim vozom onda mora da ide na Prokop a 90% putnike ni ne zna da dodje do Prokopa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388661#p388661:1rhr4vlb je napisao(la):
miki_ns » Pon Maj 30, 2016 12:18 am[/url]":1rhr4vlb]Znate li vi priču o nesuđenoj privatnoj autobuskoj stanici u Novom Sadu, nakon čije izgradnje je grad trebao da ugasi svoju, pa su se onda uprpali kad se digla prašina. Ta nova stanica je naravno bila "evo tu, samo malo do umereno nigde". Većina gradskih buseva bi prosto imala idiotsku trasu da je trebala da prođe pored nje (iako je GSP uveo i posebnu - i posebno besmislenu - liniju koja je vozila od "normalne" stanice do ove nove -slobodno je možemo zvati nenormalne - zvuči li vam ovo poznato i kao neka nova linija u BG???) Buseva nije ni moglo biti nešto više prosto jer nije pored iole bitnih bulevara (za razliku od sadašnje autobuske/železnicke stanice), a oko nje su redom - zatvorena mlekara, parking gradske čistoće, poluzatvoreni Novkabel, još par zatvorenih ili propalih firmi i tako to (svaka sličnost sa BIP-om, BIGZ-om i bližom okolicom Prokopa je sasvim slučajna). Naravno posle nekog vremena nasilnog teranja autobusa na tu stanicu (čak su po gradu postavljani znakovi da autobusi nisu smeli glavnim bulevarom prema ž. stanici nego okolo naokolo, pa kao slučajno pred novu stanicu) svi su odustali, putnici tamo prosto nisu išli, jer i da su hteli prosto im je bilo van svakog normalnog saobraćaja. (Investitor tužio grad za prevaru, dobio presudu, ali šta mu i to vredi kad mu je firma u medjuvremenu otišla u stečaj, Maja - tada gradonačelnica - taktički se odaslala u BG i tako to, ali to je druga priča). E pa, ovo sa Prokopom traje duže, ali je rezultat sličan, i to vam je ta naša stanica samo na kvadrat ili kub. I biće tako još dugo. Najskuplje stajalište BG:Voz-a sa verovanto najmanjim prometom putnika. A kada se autobuska stanica premesti na Novi Beograd pored železničke stanice, ta-daaaa - Beograd je (ne baš svojom voljom) dobio novu glavnu železčku stanicu, jer će se tokovi daljinskih putnika potpuno koncentrisati oko tih stanica na Novom Beogradu. Posle toga Prokop može da bude tržni centar ili zabavni park ili muzej železnice šta god želite - osim ako se ne desi čudo i tamo odjednom prođe metro, prebaci se tramvaj i još gomila ljudi nekim čudom počne tamo da gravitira. Da se razumemo biće funkcionalna stanica, imaće neku svoju ulogu, ali primarnu prosto mi se čini da neće.

Druze ova stanica ce biti Javno Privatno partnerstvo tako da problema kao u Novom Sadu nece biti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388876#p388876:3pqpros2 je napisao(la):
Kolega2357 » Пон Мај 30, 2016 10:05 pm[/url]":3pqpros2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388726#p388726:3pqpros2 je napisao(la):
mvbg1 » Mon May 30, 2016 11:46 am[/url]":3pqpros2]Od novog reda voznje prijem i otprema samo medjunarodnih vozova sa sadasnje glavne zeleznicke stanice. Sve ostalo se seli na Prokop.

Ovo je veoma losa ideja sto ce da urade jer ako neko dodje na glavnu stanicu i zeli da se vrati putnickim vozom onda mora da ide na Prokop a 90% putnike ni ne zna da dodje do Prokopa.
Идеја је да се путнику узме још нека кинта на превоз од Главне железничке станице до станице Београд центар. Мислим да би требало убацити аутобусе са лежајевима да путници одспавају када се заглаве у саобраћају. Наравно спавање се посебно наплаћује.
Pogledajte prilog 1
Pogledajte prilog 2
Сећам се некада су овакви аутобуси пролазили кроз Београд и неретко су имали и приколицу са лежајевима.
 
Ми већ имамо аутобуску линију која повезује "нормалну", пардон главну железничку станицу и Беогрд центар. Линија 36 у којој је вечити кркљанац. Можда би требало послати неки већи аутобус, рецимо з'лобни ИК-а-Мерц.

Господин чија се нога види изашао је пре Прокопа код Мостарске петље, тако да сам ја био једини путник до станице.
 
Ja ne znam kako misle oni da ozive taj prokop, ali to mesto ko da je ukleto, nece pa nece.... Samo kome je nuzna potreba, ili i nama entuzijastama, zaista stanica je odradjena lepo ali... Srbi kao da su odustali od Zeleznice..
 
Kada naprave kratak bulevar iz Kralja Aleksandra pored prokopa i kad tu sprovedu trole sve kocke ce se sloziti :D
 
Пре садашњег посла радио сам за ЕИ фабрика сигналних уређаја која је тада производила уређаје за сигнализацију и управљање железницом. У пролеће 1984. године сам радио на оживљавању уређаја у станици Београд центар, од тада па до пре неки дан, тачније 27.05.2016. нисам крочио у Прокоп, а и сада сам свратио из радозналости. 32 године није било разлога да свратим у Прокоп. Веруј те ми да знам доста рођених Београђана који и не знају где се налази Прокоп ни станица Београд центар.
 
Priča o prokopu i tramvaju vrlo je jednostavna. Na onoj tram. stanici "franše depere" jasno se vidi šroka betonska trasa koja se odvaja na desno u pravcu prokopa kada se gleda od slavije. Nju sada koriste samo pešaći, kratka je i završava se stepenicama kojima se silazi do autoputa. Ona sada nije završena ali je predviđena je za tramvaj. Kada se betonska trasa produži njom će do prokopa ići tramvaj. Tramvajska pruga će se odvajati od one već postojeće koja ide prema autokomandi. Trasa će ići vijaduktom iznad Oblakovske, izlaziti na Zvečansku i prokop je tu veoma blzu. Druga mogućnost je da se tramvaj za prokop odvaja nešto bliže autokomandi i direktno ulazi u Zvečansku. inače, nije mi jasna ta široka betonska trasa, u blagoj krivini na desno, kod stanice franša deperea. Koja je njena svrha? Jedino objašnjenje je da je to planirano za tramvaj do prokopa.Ppešaci imaju svoju stazu a, za sada, koriste i ovu predviđenu za tramvaj koj je mnogo šira. Druga priča je Resavska ulica koja je prva kao strela. Nakon što preseče Nemanjinu ona, kao i tramvaj na njoj, može bez problema proći kroz bolnički krug (prostora sigurno ima) i preko autoputa doći do prokopa. Inače apsolutno nema uslova da tramvaj sa mostarske petlje dođe do prokopa.
 
Пантограф":1bzdgek8 je napisao(la):
Iznad autoputa je predviđen vijadukt za metro, a za tramvaj nije.
Ne piši napamet.
Mozda za laki metro...
Nekako za sve imamo predvidjeno a realizacija nas muci.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388998#p388998:14t0g5cw je napisao(la):
Пантограф » 31 May 2016 01:17 pm[/url]":14t0g5cw]Iznad autoputa je predviđen vijadukt za metro, a za tramvaj nije.
Ne piši napamet.
Uvek sam se pitao sto je toliki prostor ostavljen pesacima. Za koju liniju je predvidjen taj vijadukt preko autoputa?
 
Za drugu. Tu ne mislim na postojeći pešački vijadukt paralelan sa tramvajskim - pretpostavljam da je on toliko širok s obzirom da vodi ka dva fudbalska stadiona - već na novi, koji treba da se gradi na mestu buduće petlje kod Hitne pomoći.
 
Čini mi se da @dedinje u svom postu spomenu baš pesačku stazu kod Franša. Pa otud i moje pitanje.
 
Spomenuo je stazu koja ide ka autoputu, završava se stepenicama, i treba da bude pretvorena u tramvajske koloseke sa vijaduktom u nastavku. A ne treba.
 
Logično je da je namenjena tramvaju pošto već decenijama postoji tramvajska pruga slaviuja - autokomanda. Potrebno je samo napraviti vijadukt prko onih malih uličica do Zvečanske. Pešaci već imaju svoju stazu, ovo betonsko proširenje nije sigurno zbog njih.
 
Vrh