[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=388661#p388661:1rhr4vlb je napisao(la):
miki_ns » Pon Maj 30, 2016 12:18 am[/url]":1rhr4vlb]Znate li vi priču o nesuđenoj privatnoj autobuskoj stanici u Novom Sadu, nakon čije izgradnje je grad trebao da ugasi svoju, pa su se onda uprpali kad se digla prašina. Ta nova stanica je naravno bila "evo tu, samo malo do umereno nigde". Većina gradskih buseva bi prosto imala idiotsku trasu da je trebala da prođe pored nje (iako je GSP uveo i posebnu - i posebno besmislenu - liniju koja je vozila od "normalne" stanice do ove nove -slobodno je možemo zvati nenormalne - zvuči li vam ovo poznato i kao neka nova linija u BG???) Buseva nije ni moglo biti nešto više prosto jer nije pored iole bitnih bulevara (za razliku od sadašnje autobuske/železnicke stanice), a oko nje su redom - zatvorena mlekara, parking gradske čistoće, poluzatvoreni Novkabel, još par zatvorenih ili propalih firmi i tako to (svaka sličnost sa BIP-om, BIGZ-om i bližom okolicom Prokopa je sasvim slučajna). Naravno posle nekog vremena nasilnog teranja autobusa na tu stanicu (čak su po gradu postavljani znakovi da autobusi nisu smeli glavnim bulevarom prema ž. stanici nego okolo naokolo, pa kao slučajno pred novu stanicu) svi su odustali, putnici tamo prosto nisu išli, jer i da su hteli prosto im je bilo van svakog normalnog saobraćaja. (Investitor tužio grad za prevaru, dobio presudu, ali šta mu i to vredi kad mu je firma u medjuvremenu otišla u stečaj, Maja - tada gradonačelnica - taktički se odaslala u BG i tako to, ali to je druga priča). E pa, ovo sa Prokopom traje duže, ali je rezultat sličan, i to vam je ta naša stanica samo na kvadrat ili kub. I biće tako još dugo. Najskuplje stajalište BG:Voz-a sa verovanto najmanjim prometom putnika. A kada se autobuska stanica premesti na Novi Beograd pored železničke stanice, ta-daaaa - Beograd je (ne baš svojom voljom) dobio novu glavnu železčku stanicu, jer će se tokovi daljinskih putnika potpuno koncentrisati oko tih stanica na Novom Beogradu. Posle toga Prokop može da bude tržni centar ili zabavni park ili muzej železnice šta god želite - osim ako se ne desi čudo i tamo odjednom prođe metro, prebaci se tramvaj i još gomila ljudi nekim čudom počne tamo da gravitira. Da se razumemo biće funkcionalna stanica, imaće neku svoju ulogu, ali primarnu prosto mi se čini da neće.