Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

А таман смо нашли сврху онога што је садржано у актуелним плановима за Прокоп: Биће добар за сликање!
 
Postoji tema o Telekomu Srbije
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384069#p384069:11n75tpd je napisao(la):
Igor » 02 May 2016 06:42 pm[/url]":11n75tpd]Odlicne fotografije.

Pogotovo mi se dopada ova, gde se jasno vidi koliko je ustvari pozicija dobra kada se rascisti deo prema auto putu.
Prokop_petlja.jpg

...i kad se izmesti BiP.
 
Koлико год се залагао за измештање БИПа, толико се плашим за његову будућност :(
 
Bip moze da se iskoristi za turizam, da se rekonstruise u prvobitan oblik i da zablista i da turisti obilaze i vide kako se proizvodi, i da na kraju ture posle istorijata dobiju flasu piva na poklon . (sve to naravno uz ulaznicu od 2 evra :D)
 
За ту намену боље да реконструишу стару Бајлонијеву пивницу у Скадарлији :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372777#p372777:3eln5hvh je napisao(la):
tripko » Mon Feb 22, 2016 8:57 pm[/url]":3eln5hvh]Rano je poceo da propada prokom
Cbu8ZnUWIAAKIxb.jpg
Najzad su sanirali ovaj deo u podzemnom prolazu, bilo im je potrebno preko dva meseca da ovo poprave i opet deluje cudno.
201605pfp.jpg


201605asa.jpg


201605rur.jpg


201605gmg.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384558#p384558:38h7e9h1 je napisao(la):
deki_nb » 06 May 2016, 11:35[/url]":38h7e9h1]
Najzad su sanirali ovaj deo u podzemnom prolazu
Predivno...pločice su se baš divno uklopile...vidi se taj istančani osećaj za preciznost i nijanse.
Jesu li zvali premijera da svečano otvori ovaj novosanirani prolaz? :D
 
Ajde mogu da razumem stari granit na podu koji stoji u starom pothodniku ali ova traljavost sa uklapanjem dve ploce nikako ne mogu da razumem.
 
Ovo je uslikano 27.04.
2016042709.jpg


Inace primetio sam u senjackom pothodniku drasticnu promenu izgleda poda, jedna polovina je svetla i nepromenjena u odnosu na zavrsetak radova a druga polovina je dosta tamnija, ne znam da li je to normalno kod ovakvih ploca.
 
Bio sam tu kad se to 28. aprila krpilo, bilo je par radnika pa sam razgovarao sa njima. Rekli su da im prvo nije bilo jasno odakle je voda curila, pa su pronasli da je na tom mestu nekad bio bunar.
Sto se tice buduce stanicne zgrade bice to zgrada od blizu 50 m od nivoa autoputa :shock: ide prvo nivo donjeg hola, nivo metroa, nivo perona, nivo gornjeg hola, pa komercijalni zadrzaj.

Imam jos par fotke od buduceg mesta prilazka sa autoputa:
Belgrade_Auffahrt_Autobahn_Prokop_%281_von_1%29.jpg

Belgrade_Auffahrt_Autobahn_Prokop_3_%281_von_1%29.jpg

Belgrade_Auffahrt_Autobahn_Prokop_4_%281_von_1%29.jpg

Belgrade_Auffahrt_Autobahn_Prokop_5_%281_von_1%29.jpg

Belgrade_Auffahrt_Autobahn_Prokop_7_%281_von_1%29.jpg

Belgrade_Auffahrt_Autobahn_Prokop_8_%281_von_1%29.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384574#p384574:2ac2v9nh je napisao(la):
deki_nb » Maj 6th, 2016, 3:47 pm[/url]":2ac2v9nh]Ovo je uslikano 27.04.
2016042709.jpg


Inace primetio sam u senjackom pothodniku drasticnu promenu izgleda poda, jedna polovina je svetla i nepromenjena u odnosu na zavrsetak radova a druga polovina je dosta tamnija, ne znam da li je to normalno kod ovakvih ploca.
Ako mislis na ovaj pothodnik u pitanju je dedinjski onaj stari sto je i ranije bio u upotrebi. U njemu je ostavljen stari granit koji nema onaj sjaj kao u senjackom potpuno novom pothodniku. Dok je drugi tj novi deo tog pothodnika oblozen novim granitom koji se sija.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384590#p384590:f14e1pae je napisao(la):
Igor » Fri May 06, 2016 5:55 pm[/url]":f14e1pae]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384574#p384574:f14e1pae je napisao(la):
deki_nb » Maj 6th, 2016, 3:47 pm[/url]":f14e1pae]Ovo je uslikano 27.04.
2016042709.jpg


Inace primetio sam u senjackom pothodniku drasticnu promenu izgleda poda, jedna polovina je svetla i nepromenjena u odnosu na zavrsetak radova a druga polovina je dosta tamnija, ne znam da li je to normalno kod ovakvih ploca.
Ako mislis na ovaj pothodnik u pitanju je dedinjski onaj stari sto je i ranije bio u upotrebi. U njemu je ostavljen stari granit koji nema onaj sjaj kao u senjackom potpuno novom pothodniku. Dok je drugi tj novi deo tog pothodnika oblozen novim granitom koji se sija.
Ne, mislio sam bas na novi odnosno senjacki pothodnik, u jednom delu je granit dosta tamniji pa izgleda kao neka ogromna fleka. Ali i pored toga je jako lepo, ako voz moram cekati deset min., vise volim da se prosetam po stanici nego da stojim u jednom mestu ili sedim.
 
Ne znam da li ste primetili, u podhodnicima su pored oznaka za broj perona postavili i oznake za broj koloseka. Tako da više neće biti zabune gde je koji kolosek gledajući iz podhodnika.
 
Da vidi se na fotografiji iznad gde je obelezen 10. kolosek. Ako neko bude u prolazu mogao bi da napravi fotografiju i ostatka prolaza tj pothodnika
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=384774#p384774:b6gc7nxl je napisao(la):
Igor » Sun May 08, 2016 12:14 am[/url]":b6gc7nxl]Da vidi se na fotografiji iznad gde je obelezen 10. kolosek. Ako neko bude u prolazu mogao bi da napravi fotografiju i ostatka prolaza tj pothodnika

Ja cu koji dan da slikam to sto je obelezeno i bice postavljeno na Wikimedia Commons gde svako moci da vidi. :)
 
Prokop i dalje čeka majstore - tumači se Zakon
Beograd -- Još neizvestan početak izgradnje pristupnih saobraćajnica do železničke stanice. Čeka se tumačenje Zakona, jer stranci hoće posao

Izvođač radova na prilaznim saobraćajnicama do stanice Prokop nije poznat ni posle duže od dva meseca od završetka tendera na koji se javilo osam ponuđača.

Direkcija za gradsko građevinsko zemljište, prema podacima u konkursnom pozivu, trebalo je da donese odluku o izvođaču za stanicu Beograd - Centar u roku od 25 dana od otvaranja ponuda. Od krajnjeg roka prošlo je mesec i po, pišu Večernje novosti .

U Direkciji za gradsko građevinsko zemljište i izgradnju Beograda tražili su mišljenje Uprave za javne nabavke o načinu daljeg postupanja u izboru izvođača s obzirom na to da je među ponuđačima bilo i inostranih kompanija i da se pri izboru, osim poštovanja Zakona o javnim nabavkama, moraju uzeti u obzir i drugi međunarodni sporazumi koji tretiraju učešće stranih pravnih lica na našim tenderima.

Odgovor su dobili, ali su tražili pojašnjenje.

"U postupku javne nabavke za izvođenje radova na izgradnji saobraćajnica sa infrastrukturom i mostovskom konstrukcijom za pristup železničkoj stanici Prokop, pristiglo je osam ponuda, od čega šest ponuda domaćih firmi i dve ponude u kojima jedan od članova ponuđača nije rezident Republike Srbije", objašnjavaju u Direkciji. - Komisija za sprovođenje postupka javne nabavke je zaključila, nakon razmatranja odgovora Uprave za javne nabavke, da je potrebno dodatno tumačenje člana 86. stav 10. i 11. Zakona o javnim nabavkama, s obzirom na to da je tumačenje ovih članova Zakona ključno u donošenju odluke o rangiranju ponuđača.

Kako navode u Direkciji, radi pravilne primene ZJN, Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju i Sporazuma o slobodnoj trgovini u centralnoj Evropi (CEFTA 2006), obratili su se Upravi za javne nabavke sa zahtevom za preciznije tumačenje Zakona o javnim nabavkama. Izbor najpovoljnijeg ponuđača i vreme početka radova biće poznati kada Direkcija dobije odgovor Uprave za javne nabavke.

U prvoj grupi ponuđača su "Ingrap-Omni", "Euro-asfalt", "Mičelini", "Graditelj-Beograd". Sledeći su "Milenijum tim", "Deneza M inženjering", JKP "Beogradput". Za njima su "KESZ Internacional", GP "Mostogradnja", "Kredo", Green Decor, "Lapa", "Bami inženjering". Za radove su zainteresovani i stari poznavaoci Prokopa - "Energoprojekt niskogradnja" i "Energoprojekt urbanizam i arhitektura".

Posao bi hteli i "Unogradnja VV", GP "Planum", DC "Energokop", "Naturalist", kao i stranci udruženi sa domaćim neimarima - "Štrabag", "Vojvodinaput - Pančevo", "Štrabag AG", "Bašta biro"...

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1131011
 
Jel to onaj iz ns? Dosta vagona ima.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Vrh