Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Нема логике да је неко планирао ту да протера трамвај, онда би требало да се уради и скретница за оба колосека, и да се пруга која скреће пресече путању пешацима по веома оштром углу.
 
Није то трамвајска траса јер трамвајски надпутњак због двоколосечне трам пруге има два реда носећих стубова. Пешачки надпутњак има само један ред стубова, тј. нема ни носивост ни ширину за двкоколосечну трам пругу.
 
Koja je svrha trase? Ona se naglo završava uskim stepenicana za pešake ali je očigledno da u perspektivi treba da se produži dalje. Kuda? Prema krivini to je tačno u pravcu prokopa . Kada bude aktuelan tramvaj trasa se može ojačati i prilagoditi da podnese njegovu težinu. Naravno tu neće biti nikakva okratnica već samo skretnica zbog odvajanja nove pruge od one koja ide za autokomandu.
 
Ta скретница би пресекла пешачку трасу под јако оштрим углом што није баш препоручљиво. Морале би да се направе нове степенице са друге стране до аутобуског стајалишта Франш (мада сам ја јако незадовољан постојећим бесмислено кружним степеницама), а и кривина те пасареле је паралелна са постојећом трасом трамваја ка Аутокоманди. Много је једноставније направити скретање са кружног тока у правцу Др Милутина Ивковића и пресећи кроз парк код стадиона ЈНА до Драгана Манцеа до плоче Прокопа, а даље наставити трамвај преко ауто пута ка Ресавској.
 
Tvoj predlog je dobar jer omogućuje direktan tramvajski saobraćaj bul.stepe stepanovića - prokop i dalje (resavska).
 
JohnnyLee":2izto16i je napisao(la):
то је глупост. и не би могло у Београду (осим на НБГ)
Gde je izvodljivo, naravno da nije glupost..
Light rail system bi resio problem, ali za to treba do full implementacije najmanje par godina, i to da se radi muski.
Medjutim za te vece projekte nam treba neki Tito, ovako ovi sto se menjaju na par godina i sto ko zna sta rade iza zatvorenih vrata, nema sanse tako nesto da odrade.
Posto se model: Budi tu malo i uradi za sebe sta mozes, nece menjati, posto je profitabilan a poguban za gradjane Srbije.
 
Uopste nije glupost, tako ce se projektovati javni prevoz u buducnosti, nasoj. Nekome je to vec sadasnjost a nekome je sada glupost...
 
A куда провући такав систем по Вождовцу, Врачару и Карабурми?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=393265#p393265:3dxb80tv je napisao(la):
dex87 » 21 Јун 2016, 14:22[/url]":3dxb80tv]
JohnnyLee":3dxb80tv je napisao(la):
то је глупост. и не би могло у Београду (осим на НБГ)
Gde je izvodljivo, naravno da nije glupost..
Light rail system bi resio problem, ali za to treba do full implementacije najmanje par godina, i to da se radi muski.
Medjutim za te vece projekte nam treba neki Tito, ovako ovi sto se menjaju na par godina i sto ko zna sta rade iza zatvorenih vrata, nema sanse tako nesto da odrade.
Posto se model: Budi tu malo i uradi za sebe sta mozes, nece menjati, posto je profitabilan a poguban za gradjane Srbije.

као што рекох, изузев НБГ, ово није изводљиво у Београду. тако да је глупост
 
A pitanje i kako na nbg kad pruga djeli itd kuda to provuci sto kaze dzoni glupost
 
direktor":1xejos38 je napisao(la):
A pitanje i kako na nbg kad pruga djeli itd kuda to provuci sto kaze dzoni glupost
Pa ja nebih rekao da je glupost, ama bas nikada za tako nesto, samo zato sto je nemoguce takvo resenje kod nas...
Ko je postavio klip, mislim da je svestan da je u pitanju future concept, jedno od resenja za Kineske milionske gradove..

Ja mislim da nama ovako nesto moze samo pomoci, par linija i nije resen problem ali bi svakako bilo bolje nego sada.
72ffacb116590c0a0bd656cc03a92043.jpg


I naravno da se neki naviknu na ovako nesto, a ne da za 500metara do posla koriste svoj SUV i pritom guse saobracaj...
 
Uh koji Railporn , dakle kada bi ovakvu zeleznicu postavili u vojvodjanskoj ka aerodromu gde bi nam kraj bio :D a tek panorama koja bi se pruzala :D
 
Ima i jeftinija resenja, ne mora top izbor ja samo za primer to postavio
 
"Strabag" dobio posao spajanja stanice Prokopa sa okolinom - Vrednost radova oko 3 mil EUR
Nedelja, 03. 07. 2016.|17:14 | Izvor: Blic

Austrijski "Strabag" uz pomoć "Vojvodinaputa" iz Pančeva dobio je posao izgradnje saobraćajnica koje bi trebalo da povežu železničku stanicu Prokop sa okolinom.
Vrednost radova je oko 3 mil EUR, a na tenderu je bilo čak osam ponuda.
http://www.blic.rs/vesti/beograd/austri ... pa/fdkr7kk
 
Зна ли се датум почетка и завршетка радова?
 
270 kalendarskih dana od uvodjenja izvodjaca u posao
 
Vrh