[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382303#p382303:386eym6f je napisao(la):Igor » Wed Apr 20, 2016 2:35 pm[/url]":386eym6f]Imamo posebnu temu o Telekomu
Inace razmatrana je mogucnost povlacenja novog zajma od Kuvajta za nastavak izgradnje.
Искрено, мени би се јако свидео такав концепт, али ако би тако радили, "покрали" би возове за све регије у Србији. Други проблем који би имали је пропусна моћ пруге између Инђије и Новог Сада. Од Новог Београда до Новог Сада сам направио ред вожње на сваких сат времена, у комбинацији возова Ниш - Будимпешта, Сомбор - Крагујевац итд.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382568#p382568:266g9xuf je napisao(la):JohnnyLee » 22 Apr 2016 06:56 am[/url]":266g9xuf]а Нови Сад - Панчево Војловица на сат времена?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382735#p382735:11cdyiw7 je napisao(la):mvbg1 » Fri Apr 22, 2016 11:07 pm[/url]":11cdyiw7]Karlo,još jednu stvar trebaš imati na umu. A to je vozno i vozopratno osoblje. Pretpostavljam da je neki realan vremenski period da sve ovo zaživi 2-3 godine. Ali i da se nabave vozna sredstva u nekom razumnom vremenu,pre svega mislim na EMV i lokomotive veliki problem se javlja u tome ko će sve to voziti. Trenutno vuča ima velikih problema sa sastavljanjem turnusa voznog osoblja jer nas ima premalo. Na sve to treba staviti starosnu strukturu, gde je prosek osoblja nekih 35 godina staža. Tako da će se u narednih par godina desiti ogroman prirodni odliv i vuča će biti u ogromnom problemu. Slažem se da treba frekvenciju vozova povećati ali se mora povesti računa i o ovom potencijalno velikom problemu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383674#p383674:3g1n9drj je napisao(la):opetnaistommestu » Thu Apr 28, 2016 10:49 pm[/url]":3g1n9drj]Na 10om staje beovoz u meru ka Batajnici.
Sent from my LG-H320 using Tapatalk
Ok, kako god da se zove - definitivno staje na 10. koloseku, svaki dan idem na posao tim vozom. Osim ako ja nisam pobrkao koloseke. Mislim na onaj najbliži autoputu. Najdalji gledano iz perspektive solitera.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383679#p383679:23znwwyb je napisao(la):Kolega2357 » Čet Apr 28, 2016 8:59 pm[/url]":23znwwyb]
Beovoz vise ne postoji. Tu nekada stajao BG Voz za Pancevacki most a sada staje na 8. koloseku.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383682#p383682:1agenlox je napisao(la):opetnaistommestu » Thu Apr 28, 2016 11:20 pm[/url]":1agenlox]Ok, kako god da se zove - definitivno staje na 10. koloseku, svaki dan idem na posao tim vozom. Osim ako ja nisam pobrkao koloseke. Mislim na onaj najbliži autoputu. Najdalji gledano iz perspektive solitera.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383679#p383679:1agenlox je napisao(la):Kolega2357 » Čet Apr 28, 2016 8:59 pm[/url]":1agenlox]
Beovoz vise ne postoji. Tu nekada stajao BG Voz za Pancevacki most a sada staje na 8. koloseku.
Jeste, u pravu si. Sad sam iskopao fotke i video da sam pobrkao lončiće. Izvinjavam se, omaših skroz.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383685#p383685:1sqj4cv0 je napisao(la):Kolega2357 » Čet Apr 28, 2016 9:35 pm[/url]":1sqj4cv0]Taj sto je najblizi autoputu je 3. kolosek i na njemu staje u smeru ka Batajnici. A kada ide za Pancevacki most staje na 8. kolosek. Nekada je stajao na 10. koloseku koji je bio najblizi izlazu iz stanice.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382279#p382279:168ovdnr je napisao(la):Mair » 20 Apr 2016 12:17 pm[/url]":168ovdnr]Ako je Telekom Srbija vredi 800 do 900 miliona evra, a za završetak stanice je potrebno oko 35 milona evra sa sve tržnim centrom i pristupnim saobraćajnicama. Šta tu ima loše kao predlog?
Davne 1996 god. prodat je PTT tako što je deo za telekomunikacije izdvojen u preduzeće Telekom Srbija AD i 70% su kupili Italijani i Grci u odnosu 40% Italijani i 30% Grci svog udela u Telekomu Srbija AD. Dok je pošta ostala državna. Tada se posle dugo vremena ponovo pojavljuju ulične govornice, ali prvi put sa karticama, novi računi za plaćanje i mnogo toga boljeg.
Od tog novca Milošević je pored svega što je finansirao (krijumčaranje oružja, penzije, plate, izbore...), nastavio radove na novoj zgradi banke na Slaviji, danas je to NBS, Beogradskoj areni, novoj glavnoj železničkoj stanici "Beograd centar" u prokopu, stigao do kote 105. 2000 god. i krenuo u izgradnju hotela "Jelen" sa licencom Hyatt Regency na planini Crni vrh. Taj projekat su kasnije nastavila da finansiraju javna preduzeća do decembra 2000 god. Mislim da čak i hram Sv. Save dobija prozore u tom četvorogodišnjem preiodu.
Dok je danas premijer obećao ako proda Telekom Srbiju AD da će novac uložiti u infrastrukturu koridora (ostao je železnički koridor da se završi) kroz Srbiju. Šta tu ima loše kao predlog?