Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Imamo posebnu temu o Telekomu ;)

Inace razmatrana je mogucnost povlacenja novog zajma od Kuvajta za nastavak izgradnje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382303#p382303:386eym6f je napisao(la):
Igor » Wed Apr 20, 2016 2:35 pm[/url]":386eym6f]Imamo posebnu temu o Telekomu ;)

Inace razmatrana je mogucnost povlacenja novog zajma od Kuvajta za nastavak izgradnje.

Ne bi me iznenadilo da stanica ovakva ostane ni posle 50 godina ako oni povuku kredit za nastavak gradnje. :D
 
Ako bude para namenski kao i prosli put nema razloga da se ne realizuje. Nece Kuvajcani davati pare da se trose za druge potrebe i sl.
 
Тренутно у Удружењу љубитеља железнице радимо предлог реда вожње, по којем би више возова пролазило кроз Прокоп, али искључиво они који пролазе кроз Београд.

1) 2) Сомбор - Оџаци - Нови Сад - Нови Београд - Београд центар - Раковица - Младеновац - Лапово - Крагујевац, два пара полазака са по две спрегнуте 711 (дизел моторне "Рускиње"). Из Крагујевца и Сомбора поласци око 6:00 и 16:00, из БГ за КГ око 10:00 и 20:00, за Сомбор око 9:00 и 19:00
3) Будимпешта (22:20) - Суботица (2:20) - Нови Сад (4:50) - Београд центар (6:20-6:40) - Ниш (10:50-11:10) - Лесковац (11:45) - Врање (13:00) - Скопље (15:20-15:40) - Солун (20:10).
Солун (7:50) - Скопље (12:20-12:40) - Врање (15:20) - Лесковац (16:35) - Ниш (17:10 - 17:25) - Београд центар (21:30 - 22:00) - Нови Сад (23:30) - Суботица (2:00) - Будимпешта (6:00).
4) Будимпешта (8:30) - Суботица (12:30) - Нови Сад (15:00) - Београд центар (16:30-16:50) - Ниш (21:00).
Ниш (6:30) - Београд центар (10:40-11:00) - Нови Сад (12:30) - Суботица (15:00) - Будимпешта (19:00).
5) Ноћни воз Суботица - Бар, за који тражимо да иде целе године.
6) Краљево (8:00) - Београд центар (12:00) - Нови Сад (13:20).
Нови Сад (16:40) - Београд центар (18:00) - Краљево(22:00).

Уз ове возове, додати још локалне возове Нови Сад - Панчево Војловица на сваких два сата, а сугеришемо и да скоро сви поласци регионалних возова из Велике Плане, Ваљева и Пожаревца иду ка Панчево Војловици. Остали возови на Нишкој, Шидској и Барској прузи би ишли на Главну. За Темишвар предлажемо два пара директних брзих возова (један за Букурешт) од Београд главне око Калемегдана, јер се не исплати мењати електричну локомотиву у Панчеву (због времена, али и пара).

Предности Прокопа за пролазне возове су следеће:
- Знатно краће време директних транзитних путовања кроз Београд, у односу на пролаз на Београд главну.
- Нови Београд добија директну везу за Ниш, Ваљево, Чачак...
- Јужни делови Београда добијају директну везу за Нови Сад, Суботицу, Сомбор, Будимпешту.
- Банатске пруге, Зрењанинска и Вршачка, добијају знатно бољу везу са остатком мреже.
- Ствара се читав спектар опслуге директним возовима из Новог Сада, у 3 правца.


Возова које сугеришемо за Београд главну је и даље више, али када завршим написаћу тачно.
 
Mene recimo iznenadjuje da ove godine nocni voz Subotica Bar ne staje u Prokopu a staje recimo u Novoj Pazovi gde nema putnika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382568#p382568:266g9xuf je napisao(la):
JohnnyLee » 22 Apr 2016 06:56 am[/url]":266g9xuf]а Нови Сад - Панчево Војловица на сат времена?
Искрено, мени би се јако свидео такав концепт, али ако би тако радили, "покрали" би возове за све регије у Србији. Други проблем који би имали је пропусна моћ пруге између Инђије и Новог Сада. Од Новог Београда до Новог Сада сам направио ред вожње на сваких сат времена, у комбинацији возова Ниш - Будимпешта, Сомбор - Крагујевац итд.

Примера ради, у предлогу су Беовозови (или како већ) из Панчева за Ваљево 4, 7, 10, 13, 16, а у 21 из Земуна (разлог, дневно одржавање), из Панчева за Пожаревац 2 поласка 9 и 20, за Велику Плану још нисам завршио. Између полазака за Ваљево као локалних, иду убрзани возови за Ужице и Пријепоље на свака 3 сата (убрзано од Београда до Ваљева), тако да је ту систем сваких 1-2 сата. Тако планирам и за Велику Плану. На већини пруга планирам поласке на свака три сата, негде свега по 3-4 пара полазака, негде на свака 2 сата, а за све то још нисам ирачунао колико ће нам требати локомотива и вагона (за сада преко 50 вагона).
 
Karlo,još jednu stvar trebaš imati na umu. A to je vozno i vozopratno osoblje. Pretpostavljam da je neki realan vremenski period da sve ovo zaživi 2-3 godine. Ali i da se nabave vozna sredstva u nekom razumnom vremenu,pre svega mislim na EMV i lokomotive veliki problem se javlja u tome ko će sve to voziti. Trenutno vuča ima velikih problema sa sastavljanjem turnusa voznog osoblja jer nas ima premalo. Na sve to treba staviti starosnu strukturu, gde je prosek osoblja nekih 35 godina staža. Tako da će se u narednih par godina desiti ogroman prirodni odliv i vuča će biti u ogromnom problemu. Slažem se da treba frekvenciju vozova povećati ali se mora povesti računa i o ovom potencijalno velikom problemu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382735#p382735:11cdyiw7 je napisao(la):
mvbg1 » Fri Apr 22, 2016 11:07 pm[/url]":11cdyiw7]Karlo,još jednu stvar trebaš imati na umu. A to je vozno i vozopratno osoblje. Pretpostavljam da je neki realan vremenski period da sve ovo zaživi 2-3 godine. Ali i da se nabave vozna sredstva u nekom razumnom vremenu,pre svega mislim na EMV i lokomotive veliki problem se javlja u tome ko će sve to voziti. Trenutno vuča ima velikih problema sa sastavljanjem turnusa voznog osoblja jer nas ima premalo. Na sve to treba staviti starosnu strukturu, gde je prosek osoblja nekih 35 godina staža. Tako da će se u narednih par godina desiti ogroman prirodni odliv i vuča će biti u ogromnom problemu. Slažem se da treba frekvenciju vozova povećati ali se mora povesti računa i o ovom potencijalno velikom problemu.

Slazem se sa ovim nego jesi li to nesta ljut vidim ne odgovaras na privatne poruke? :D
 
@MVBG1

Мислим да си у праву, али идемо са оном причом Кнеза Милоша пред Султаном: тражи све, буде срећан шта год добијеш!

Сада сам већ израчунао, и за овај план који сам предложио треба да сви електромоторни и дизелмоторни возови да буду исправни, и да има чак 120 исправних вагона стално расположиво! Ако од возова ка Врању врате Кочу Рацина (по нашем предлогу иде из Суботице и за Суботицу), оставе садашњи дневни, уз померање за касније из Скопља, само један пар дневних возова Београд - Сарајево/Бања Лука, Сомбор - Крагујевац и Београд - Зајечар, врате директну везу Суботица - Сегедин и још по нешто, пуна капа! Наравно, да врате да се за Ваљево, Пожаревац и Велику Плану иде из Панчево Војловице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383674#p383674:3g1n9drj je napisao(la):
opetnaistommestu » Thu Apr 28, 2016 10:49 pm[/url]":3g1n9drj]Na 10om staje beovoz u meru ka Batajnici.

Sent from my LG-H320 using Tapatalk

Beovoz vise ne postoji. Tu nekada stajao BG Voz za Pancevacki most a sada staje na 8. koloseku. Nego mi nije jasno sto ne staje ponovo BG Voz na 10. kolosek kada je najblizi izlazu stanice?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383679#p383679:23znwwyb je napisao(la):
Kolega2357 » Čet Apr 28, 2016 8:59 pm[/url]":23znwwyb]
Beovoz vise ne postoji. Tu nekada stajao BG Voz za Pancevacki most a sada staje na 8. koloseku.
Ok, kako god da se zove - definitivno staje na 10. koloseku, svaki dan idem na posao tim vozom. Osim ako ja nisam pobrkao koloseke. Mislim na onaj najbliži autoputu. Najdalji gledano iz perspektive solitera.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383682#p383682:1agenlox je napisao(la):
opetnaistommestu » Thu Apr 28, 2016 11:20 pm[/url]":1agenlox]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383679#p383679:1agenlox je napisao(la):
Kolega2357 » Čet Apr 28, 2016 8:59 pm[/url]":1agenlox]
Beovoz vise ne postoji. Tu nekada stajao BG Voz za Pancevacki most a sada staje na 8. koloseku.
Ok, kako god da se zove - definitivno staje na 10. koloseku, svaki dan idem na posao tim vozom. Osim ako ja nisam pobrkao koloseke. Mislim na onaj najbliži autoputu. Najdalji gledano iz perspektive solitera.

Taj sto je najblizi autoputu je 3. kolosek i na njemu staje u smeru ka Batajnici. A kada ide za Pancevacki most staje na 8. kolosek. Nekada je stajao na 10. koloseku koji je bio najblizi izlazu iz stanice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=383685#p383685:1sqj4cv0 je napisao(la):
Kolega2357 » Čet Apr 28, 2016 9:35 pm[/url]":1sqj4cv0]Taj sto je najblizi autoputu je 3. kolosek i na njemu staje u smeru ka Batajnici. A kada ide za Pancevacki most staje na 8. kolosek. Nekada je stajao na 10. koloseku koji je bio najblizi izlazu iz stanice.
Jeste, u pravu si. Sad sam iskopao fotke i video da sam pobrkao lončiće. Izvinjavam se, omaših skroz.
 
Par svezih fotografija. Prvi sam put imao priliku da videm stanicu ovako pa da i podelim da je utisak dobar. Samo da nastave...
Uostalom je Prokop i lep predmet za fotografisanje pa sam uradio i neke varijante.
Flirt_beograd.jpg

Voz_prokop.jpg

Juri_voz_prokop.jpg

Sat_bw.jpg

Prokop_izgradnja.jpg

Prokop_bw.jpg

Prokop_sedmi_kolosek.jpg

Prokop_petlja.jpg

Flirt_prokop.jpg

Prokop_1_kolosek.jpg

Prokop_armatura.jpg

Stubovi_prokop_2.jpg

Sest_sedmi_prokop.jpg

Prokop_tabla.jpg

Prokop_treci_kolosek.jpg
 
Odlicne fotografije.

Pogotovo mi se dopada ova, gde se jasno vidi koliko je ustvari pozicija dobra kada se rascisti deo prema auto putu.
Prokop_petlja.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382279#p382279:168ovdnr je napisao(la):
Mair » 20 Apr 2016 12:17 pm[/url]":168ovdnr]Ako je Telekom Srbija vredi 800 do 900 miliona evra, a za završetak stanice je potrebno oko 35 milona evra sa sve tržnim centrom i pristupnim saobraćajnicama. Šta tu ima loše kao predlog?

Davne 1996 god. prodat je PTT tako što je deo za telekomunikacije izdvojen u preduzeće Telekom Srbija AD i 70% su kupili Italijani i Grci u odnosu 40% Italijani i 30% Grci svog udela u Telekomu Srbija AD. Dok je pošta ostala državna. Tada se posle dugo vremena ponovo pojavljuju ulične govornice, ali prvi put sa karticama, novi računi za plaćanje i mnogo toga boljeg.
Od tog novca Milošević je pored svega što je finansirao (krijumčaranje oružja, penzije, plate, izbore...), nastavio radove na novoj zgradi banke na Slaviji, danas je to NBS, Beogradskoj areni, novoj glavnoj železničkoj stanici "Beograd centar" u prokopu, stigao do kote 105. 2000 god. i krenuo u izgradnju hotela "Jelen" sa licencom Hyatt Regency na planini Crni vrh. Taj projekat su kasnije nastavila da finansiraju javna preduzeća do decembra 2000 god. Mislim da čak i hram Sv. Save dobija prozore u tom četvorogodišnjem preiodu.

Dok je danas premijer obećao ako proda Telekom Srbiju AD da će novac uložiti u infrastrukturu koridora (ostao je železnički koridor da se završi) kroz Srbiju. Šta tu ima loše kao predlog?


Zaboga Mair, pa kad vec `ofujes temu` bar to radi sa istinitim informacijama :lol:

A komentar na prodaju neceg sto je jedna od retkih profitabilnih firmi u srbiji za sumicu koja je ravna profitu iste u narednih nekoliko godina... Pa zar je potreban komentar!?
Nego , neka vrli premijer proda svoj stan sto je dobio u vreme kada je bio ministar informisanja (i otkupio za sicu) pa nek investira gde god hoce. :grand:
 
Premjer ima garsonjeru od 30 mkv i to mu tata kupio a zeni kupili stan u kome je sad u belvilu uz kredit takodje roditelji njeni a taj stan se nigdje ne pominje nalupa se gluposti u nekom intervju prije neki dan av veliki vozd vodja
 
Vrh