Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Jedana od mogucnosti je da se autobusi 46 i 55 skrenu sa trase Fransa D'Eperea, provuku kroz podvoznjak kod hitne pomoci i Prokupackom dovedu do stanice Prokop pored koloseka 1. Sa manjom adaptacijom povoznjaka, prosirenjem Prokupacke i dodatnih par stotina metara voznje... Banovo brdo, Mirijevo, deo Zvezdare, Savski Venac, Stari Zeleznik imaju vezu sa Prokopom :)
 
...Sa manjom adaptacijom povoznjaka...
Podvožnjak ima malu visinu
teško da može da se poveca visina , a i produbljivanje bi još teže išlo
jer i sada sa manjom kišom stvara se jezero.... a tek dubljenjem samo amfibije bi mogle tu prolaziti...
po ceni jeftinije i praktičnosti delotvornije je pešačku pasarelu pretvoriti u auto nadvožnjak :)
 
Mислим да није баш мала висина подвожњака, можда јесте за даблдекере, али аутобуси висине 2,85 (Соларис, ИК 218) или 3 метра (ИК 103/201) засигурно могу туда да прођу без проблема.

Eво на слици са google street view је баш усликана ситуација када од испод подвожњака пролази цистерна НИС-а Mерцедес Бенз Актрос висине oко 3.92 метра

https://www.google.rs/maps/@44.7961204, ... 312!8i6656

Ево још једне ситуације, нови ватрогасни камион МАН ТГМ 18.290, донација Руске федерације Сектору за ванредне ситуације МУПа Србије који је управо прошао кроз подвожњак. Камион је иначе висок 3,54 метра са воденим топом и осталом опремом на крову.

https://www.google.rs/maps/@44.7957845, ... 312!8i6656

Висина тог ватрогасног камиона је таман "кнап" за пролазак подвожњаком, што се види са саобраћајног знака.

https://www.google.rs/maps/@44.7958573, ... 312!8i6656

Тако да нема никакве потребе за адаптацијом подвожњака како би се користио и за јавни превоз :)
 
Mislio sam da se na strani prema Gazeli dodaju rampe za ukljucenje tj iskljucenje ispred podvoznjaka, sada su sva cetiri prikjucka posle podvoznjaka prema Konjarniku. Time se skracuje put za oko 300 metara.
 
Ajd da se izvinem ako podvožnjak ima potrebnu visinu ...

jedno vreme svakonevno sam prolazio tuda ( i kao pešak i vozač)
mozda zbog slabe osvetljenosti i njegove ,, ukopanosti,,
sam i stekao utisak da je visina nešto manja.
Trebalo bi da ima saob. znak o nj. visini ...pa ako se neko seca oznake, nek i napiše ovde :)
 
Podvoznhak nema propisanu visinu nemoze da se produbi zbog kolektira
Jedino rijesenje je da se podigne visina autoputa onda bi moralo da se pegla visina na svaku stranu po minimum 1 km Rekao direktor cip a licno tako da od toga nema nista .
Radi se nadvoznjak sa uklljucenjima i iskljucenjima neyto slicno kao kod arene
 
Зашто је проблем да аутобуси висине до 3 метра пролазе испод подвожњака где је ограничена висина 3,6 метра?
 
Какви су то прописи који ограничавају аутобусе да се крећу и куда могу проћи? Неки интерни ГСПови?
 
Tuda su prolazili autobusi, sad ne mogu da se setim razloga ali pre jedno 7-8 godina secam se da u smeru ka Nisu skrene ispod podvoznjaka pa u smeru ka Sidu skrece desno ka Kneza Milosa...
 
Isla je i linija 34 u jednoj od svojih varijanti tuda saobracala su MAN vozila.
Bilocje slucajeva kada se zagusi saobracaj na ukljucenju u Milosa Velikog, vozac zglobne 23 produzi do Hitne pomoci i ispod podvoznjaka pa pored MUP-a nastavi u Milosa Velikog...
(Ovo su povremeno praktikovali u drugoj polovini 90-tih)

Koliko se ja razumem u saobracajne propise ovaj znak nikako ne ogranicava kretanje bilo kom vozilu cija je visina niza od visine podvoznjaka. E sad, ako geniji u direkciji imaju nesto interno poput one idiotarije o novim linijama do odredjenog nagiba (dok za stare to ne vazi), to je vec nesto drugo...

Ne vidim ikakav problem da Autobuska linija saobraca tuda

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Kakav pristup je potreban Prokopu?

To pre svega treba da zavisi od broja putnika koji koristi stanicu.

Prokop je planiran sa kapacitetom od 40,000 putnika dnevno, (http://www.danubeogradu.rs/2015/10/prokop-beograd-centar-finalni-projekat/), iako danas i proteklih decenija, njegova upotreba je daleko manja. Koliko je to 40,000 putnika dnevno?

Za BG voz se, na primjer, kaže da ga koristi 30,000 putnika dnevno, pa bi to značilo kao kad bi SVI putnici BG voza izlazili i ulazili na Prokopu pa uz to još došlo 10,000 putnika "sa strane". Da li možemo očekivati takav promet ove ili naredne godine? Teško da Prokop može dosegnuti pomenuti kapacitet i u narednih 50 godina.

Ali, recimo, da se i to čudo desi, nekakvim nadljudskim naporima "građana Srbije", investicijama arapskih prijatelja u tržne centre, teniske terene, pa prodamo BIP, izgradimo hotele, raselimo ljude sa Melškog brda i dignemo solitere...

Šta je potrebno tada, stanici koja ima promet od 40,000 putnika dnevno?

40,000 putnika dnevno, to mu dođe oko 14,000 000 (četrnaest miliona) godišnje. Da li je to mnogo ili malo?

U Velikoj Britaniji, postoji 30 željezničkih stanica sa prometom preko četrnaest miliona putnika dnevno (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_busiest_railway_stations_in_Great_Britain). Nekoliko mijesta niže na listi 30 najvećih stanica u UK, nalazi se i stanica Cambridge u gradu čuvenom po univerzitetu a inače sa oko 100,000 stanovnika.

Željeznička stanica Cambridge godišnje preveze nešto preko 10,000 000 putnika, ima 8 kolosjeka (kao Prokop) a vjerovali ili ne, za prevoz tolikog broja putnika stanica ima veliki parking za BICIKLE, 3 autobuske linije, taxi stajalište i parking za 374 automobila
(http://www.nationalrail.co.uk/stations/CBG/details.aspx)

Kako dovući 3 autobuske linije, taxi i bicikle do Prokopa?

Prokop u svom neposrednom okruženju ima 3 velike saobraćajnice, od kojih je jedna autoputna. Ako neko stvarno misli da nije moguće tim saobraćajnicama dovesti taxi, automobile i 3 autobuske linije onda ne znam šta bih mislio. Jedino što mogu razumjeti je da su pristupi BICKLIMA a bogami i PJEŠACIMA, mana Prokopa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371350#p371350:9xua32jn je napisao(la):
direktor » Sat Feb 13, 2016 12:38 am[/url]":9xua32jn]Propisi propis pravila itd
Mogli bi da uvedu propis o minimalnom IQ za obavljanje poslova u Direkciji za javni prevoz grada Beograda. :bash:


"strucnjaci" :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371350#p371350:6i9k5vel je napisao(la):
direktor » 13 Feb 2016 12:38 am[/url]":6i9k5vel]Propisi propis pravila itd
Како је онда туда могао годинама (1984-1997) ићи 34, а једно време и 55л? А на онолико кратком растојању је угрожавање безбедности саобраћаја правити још петљи.

Уосталом, у току радова на Газели и Мостарској петљи, исти подвожњак је коришћен за сва могућа преусмеравања друмског саобраћаја.

Везано за безбедна укључења са аутопута за Прокоп, и приближавање аутобуског стајалишта на аутопуту, постоји решење:
55gdo3.jpg


Између петља Мостар и Хитна помоћ смо већ направили ненезбедну зону укрштеног престројавања, а проблем се решава спајањем сервисних саобраћајница на те две петље. Тиме не само да елиминишемо црну тачку попут оне изведене између Арене и петље Сава центар, и попут оне која је по фикс идеји пројекта петље Петлово брдо, него омогућавамо и знатно бољу позицију стајалишта 17, 18, 46, 55, 450, 451, 466, 468, 470, 474, 491.
 
Gotovo nemoguce je zimi sa tog podvožnjaka voziti uzbrdo Maleškom zbog viskog nagiba na poledici

Druga postojeca susedna ulica Prokupačka do Prokopa
je i preuska i nepraktična narolito u gornjem delu za javni saobracaj
Naj jednostavnije i naj jeftinije i dalje pešačku pasarelu zameniti sa auto nadvožnjakom iz Deligradske :)
 
Taj podvožnjak je uglavnom pod vodom, ali brigom JKP BVK to se ipak nekako kontroliše. Inače taj deo auto puta Bulevar Franš Depera je najopterećenija deonica i sada ako bi još i železničku stanicu sa tržnim centrom prikačili na taj deo, još više bi otežalo saobraćaj. Prilaz sa auto puta je dobar samo za vozila hitnih intervencija.
 
Sada ubiramo plodove lose postavljene buduce glavne zeleznicke stanice ovog grada.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371400#p371400:3056mxtd je napisao(la):
boca-ica » Sat Feb 13, 2016 2:30 pm[/url]":3056mxtd]Gotovo nemoguce je zimi sa tog podvožnjaka voziti uzbrdo Maleškom zbog viskog nagiba na poledici

Druga postojeca susedna ulica Prokupačka do Prokopa
je i preuska i nepraktična narolito u gornjem delu za javni saobracaj
Naj jednostavnije i naj jeftinije i dalje pešačku pasarelu zameniti sa auto nadvožnjakom iz Deligradske :)
Nije Prokupacka sveta krava pa da ne sme da se prosiri i ispravi pocetni deo. Naravno i nadvoznjak preko Deligradske i Gucevske je potreban ali to je veza sa Slavijom a ovo sa Frans DEpere.
 
Prokupačka da se proširi ?
pa ona i sada nema trotoare, samo kolovoz i to širine oko 2 -2,5 m
Kako ... :shock: s jedne strane su zidovi zgrada
a sa druge provilija , ispod koje je pristupnica ka središnjem delu perona i tehničkih podzemnih zgrada
i onim žel. zgrada ispred tunela

Jedino da. porušimo stambene objekte
može.... al da je to tako jednostavno i jeftino
davno bi porušili svašta po nešto sa tog Malškog (buduceg zlatnog) brda ;
te opet jeftinije brže i praktičnije pasarela u auto nadvožnjak :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371474#p371474:3t30vbrj je napisao(la):
boca-ica » Sat Feb 13, 2016 9:33 pm[/url]":3t30vbrj]Prokupačka da se proširi ?
pa ona i sada nema trotoare, samo kolovoz i to širine oko 2 -2,5 m
Kako ... :shock: s jedne strane su zidovi zgrada
a sa druge provilija , ispod koje je pristupnica ka središnjem delu perona i tehničkih podzemnih zgrada
i onim žel. zgrada ispred tunela

Jedino da. porušimo stambene objekte
može.... al da je to tako jednostavno i jeftino
davno bi porušili svašta po nešto sa tog Malškog (buduceg zlatnog) brda ;
te opet jeftinije brže i praktičnije pasarela u auto nadvožnjak :)
Prokupacka je do ulaza u BIP solidne sirine oko 5-6 metara i moze jos da se izvuce i prosiri na 10 metara, i nista ne treba da se rusi. Kada se prodju one barake dolazi se do samog Prokopa i nema potrebe da se dalje nastavlja Prokupackom vec se istim putem 46 i 55 vrate prema podvoznjaku kod hitne.

podvoznjak na 100 metara
https://www.google.com/maps/@44.7955561 ... 312!8i6656

ulaz u BIP
https://www.google.com/maps/@44.7954433 ... 312!8i6656

barake koje mogu da se poruse i da se tu napravi okretnica... za povratak na uobicajenu trasu
https://www.google.com/maps/@44.7950321 ... 312!8i6656

ulaz u stanicni kompleks, peroni na 50 metara
https://www.google.com/maps/@44.7947728 ... 312!8i6656

I jednostavno i jeftino i nema provalije i ne ruse se zgrade, osim drvene barake :)

Ako su ovde prolazili sleperi i cisterne za BIP mogu i autobusi GSP-a. Hajde budimo malo konstruktivni, a ne samo da oponiramo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371540#p371540:35wd8ajc je napisao(la):
milos.tro » 14 Feb 2016 10:45[/url]":35wd8ajc]
file.php

Hvala Milose za sliku
plus jedan :kk:

Na slici iza armature vidi se siva zgrada ona je u Prokupačkoj i vec tu je visinska razlika od 1 metra
a kako ide uzbrdo tako se visinska razlika poveca , a širina kolovoza 2-2,5 m :dil: :dil: :dil:
pa kako tu proterati autobus do gore a pride na vrhu teško može i da smota
kako bi se uključio na više nego idelanu postojecu saobracajnicu iznad tunela :shock:

Tvoj predlog da autobus okrece uz peron Prokopa isključuje kružnu liniju
a pri tome sobom opterecuje vec opterecene postojece pravace dolaska

Poenta menjanja pasarele u auto nadvožnjak je novi kraci, brži , kružni pravac
koj pride rasterecuje ostale ulice
a preusmeravanjem novca u proširenje Prokupačke ne dobija se IČ.
Sem priče eto može da se dodje do Prokopa, a to je već radi i 36


Baš me briga , nemam lični interes niti ima išta meni korisno ni u Prokopu ni oko njega
i do sada sam ga retko sa Gazele peške koristio pa mogu i dalje
al ne kukajte ni na jednoj temi, da su ulice zakrčene i da nema rešenja
:sesir:
 
Vec zamisljam strance kad dodju iz Evrope u Prokop i vide ove kuce pa odmah da pomisle kakav je ovaj Beograd selendra.
 
Vrh