Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

E za strance cu najvise da se sekiram...
Ne znam dal vise za one koji tu "selendru" rusise '14. '41, '44 ili one koji ga zajedno (udruzeni) rusise '99 godine... :(
Bas sam zabrinut za njihov utisak spatio...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371583#p371583:3bz9px16 je napisao(la):
boca-ica » Sun Feb 14, 2016 8:55 pm[/url]":3bz9px16]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371540#p371540:3bz9px16 je napisao(la):
http://beobuild.rs/forum[/url]":3bz9px16]


Na slici iza armature vidi se siva zgrada ona je u Prokupačkoj i vec tu je visinska razlika od 1 metra
a kako ide uzbrdo tako se visinska razlika poveca , a širina kolovoza 2-2,5 m :dil: :dil: :dil:
pa kako tu proterati autobus do gore a pride na vrhu teško može i da smota
kako bi se uključio na više nego idelanu postojecu saobracajnicu iznad tunela :shock:

Tvoj predlog da autobus okrece uz peron Prokopa isključuje kružnu liniju
a pri tome sobom opterecuje vec opterecene postojece pravace dolaska

Poenta menjanja pasarele u auto nadvožnjak je novi kraci, brži , kružni pravac
koj pride rasterecuje ostale ulice
a preusmeravanjem novca u proširenje Prokupačke ne dobija se IČ.
Sem priče eto može da se dodje do Prokopa, a to je već radi i 36


Baš me briga , nemam lični interes niti ima išta meni korisno ni u Prokopu ni oko njega
i do sada sam ga retko sa Gazele peške koristio pa mogu i dalje
al ne kukajte ni na jednoj temi, da su ulice zakrčene i da nema rešenja
:sesir:
Хајде још једном да напишем овај пут ћирилицом пошто имаш проблем са предходним мојим текстовима.
Погледај моје претходне коментаре и видећеш да сам се сложио још 10.02.2016 са ДАОРСОМ - и делом фазе 2 да је надвожњак уместо пасареле добро решење али за везу са центром града ( Трг Републике ), и нема потребе да ми то сваки пут наглашаваш :grand:

Postby tzoran1 » Wed Feb 10, 2016 9:48 am
Kljuc veze Prokopa sa centrom grada je u nadvoznjaku u produzetku Deligradske (umesto pesacke pasarele) i pretvaranje Deligradske u dvosmernu i to je to. Moze da se uradi za par meseci. Naravno tom trasom provuci trolebus do Studentskog parka i voila
.


Аутобус иде Прокупачком до БИП-ове бараке !!!
А не целом улицом тј. оним делом који је ширине 2 м и изнад провалије... :bash:
Мој предлог је да БУС дође до бараке, и ту окрене назад, и нема везе са искључењем неке кружне линије ? то је само свраћање-скретање-проширење постојеће трасе постојеће линије рецимо 46 или 55 или обе..

Ни ја не користим ни линију 46, ни 55, него ми је деловало да би то помогло људима из тих крајева града ( Миријево, Звездара, Стари Железник, Баново Брдо, Савски Венац...) да дођу до Прокопа, а да ли би је користили и да ли би било рентабилно је већ ствар анализе, праксе и времена.
:sesir:
 
Аутобус иде Прокупачком до БИП-ове бараке !!!
nekada i jeste tu okretao al nije bilo putnika
evo iskopah nesto interesantno iz 2011

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=104632#p104632:f8a3euah je napisao(la):
Igor » 02 Jan 2011 16:14[/url]":f8a3euah]
vucko":f8a3euah je napisao(la):
Donet je prakticno identican plan koji ce biti realizovan sa prokopom.Potrazi na temi o prokopu,mrzi me sada da trazim.Bas ce to uraditi kao sto si zamislio.
Mislim da je Vucko mislio na ovaj plan

081017-Prokop-03.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371606#p371606:2vqkrap8 je napisao(la):
laki72 » 14 Feb 2016 11:36 pm[/url]":2vqkrap8]E za strance cu najvise da se sekiram...
Ne znam dal vise za one koji tu "selendru" rusise '14. '41, '44 ili one koji ga zajedno (udruzeni) rusise '99 godine... :(
Bas sam zabrinut za njihov utisak spatio...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Pa nisu svi stranci ucestvovali u rusenju Beograda.

Ali opet, glupo je da stanica bude u takvom jadnom okruzenju. To prvenstveno treba uraditi zbog nas.
Dovesti grad do stanice.
Realno trebalo bi srusiti sve te kuce i napraviti zgrade na njihovom mestu.

Stanica treba da bude u gradu, ne u selu.
 
Kakve su uopšte šanse da se prostor oko stanice izgradi?
Treba iseliti BIP, Rudo i Maleško Brdo. Može li se to uraditi?
 
@spatiotecte
Naravno da nisu s i stranci ucestvovali u rusenju Beograda (no fakat je da mnogi jesu).

"To prvenstveno treba uraditi zbog nas" - je tvoja recenica koja pogadja sustinu mog razmisljanja.

Svaki dobar domacin tako razmislja. :D

Ako pogledamo Vracar, to je povrsina veca od Maleskog brda.
Na Vracaru (kao i Zvezdari itd...) gotovo da vise nema baraka, udzerica i malih d orisnih objekata, zar ne?

Slicno, Malesko brdo "ceka" investitore. Jedini problem je sto nadlezne sluzbe grada i republike nisu sposobne ili su nezainteresovane da daju svoj doprinos ovoj transformaciji, isto kao sto to nisu uradili u vecem delu grada, pa za rezultat imamo 'sokake' u kojima su petospratnice bez parkinga, bez trotoara i bez bic.staza.



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
@laki72

Mala ispravka, zakonski broj parking mesta/garaza po stanu se postuje, ali je veliki problem sto vlasnici stanova nece da kupe mesto. Jos kad se nadje bu**** sa 2 automobila koja parkira na ulici, bude veselo. To je generalno problem na Zvezdari. Mada ima i onih koje mrzi da uteraju kola u garazu...
 
Da li se poštuje? Ako je po zakonu da broj parking mesta, nebitno otvorenih ili pokrivenih treba da bude jednak ili veći od broja stambenih jedinica (i dva po jedinici poslovnog prostora), to bi trebalo da uključuje samo ona parking mesta koja se ne doplaćuju, već se na njega stiče pravo samom kupovinom stana. Nadam se bar da je tako.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371637#p371637:3apq46cn je napisao(la):
laki72 » 15 Feb 2016 11:38 am[/url]":3apq46cn]@spatiotecte
Naravno da nisu s i stranci ucestvovali u rusenju Beograda (no fakat je da mnogi jesu).

"To prvenstveno treba uraditi zbog nas" - je tvoja recenica koja pogadja sustinu mog razmisljanja.

Svaki dobar domacin tako razmislja. :D

Ako pogledamo Vracar, to je povrsina veca od Maleskog brda.
Na Vracaru (kao i Zvezdari itd...) gotovo da vise nema baraka, udzerica i malih d orisnih objekata, zar ne?

Slicno, Malesko brdo "ceka" investitore. Jedini problem je sto nadlezne sluzbe grada i republike nisu sposobne ili su nezainteresovane da daju svoj doprinos ovoj transformaciji, isto kao sto to nisu uradili u vecem delu grada, pa za rezultat imamo 'sokake' u kojima su petospratnice bez parkinga, bez trotoara i bez bic.staza.



Sent from my LG-D320 using Tapatalk

Razumeli smo se Laki :wink: , no pitanje je da li ce se u dogledno vreme desiti ta urbanizacija maleskog brda.
Za zvezdaru i Vracar je bilo potrebno 20 godina da se to realizuje i to intenzivnom gradnjom.

Sad je grad stigao do autoputa skoro, vreme bi bilo da predje i na juznu stranu i da se urbanizacija nastavi.
 
Da ne čitam celu temu, jer je opširna, interesuje me samo par stvari pa ako može da mi se u najkraćem pojasni.

1. Deligradska od Slavije do autoputa bude dvosmerna ulica, sa malim prepravkama. Gde se spušta na autout? U visini hitne pomoći, direktno na prolaz ispod?
2. U slučaju da ide ispod, gde dalje? Desno ka Bip-u i Maleškoj ulici ili levo ka Oblakovskoj pa uzbrdo Gučevskom (ovo drugo mi je totalna misterija kako izvesti)
3. Šta je predvidjeno sa kućama u tim ulicama?
4. Da li je moguće ići direktno pored Bip-a na Prokop, jel postoji ulaz odatle (nikada nisam bio sa te strane pa ne znam) ?

Hvala.
 
1.2. Potrebno je auto nadvoznjakom (taj mora da se pravi na mestu pesackog) preci autoput i izaci izmedju STEKO firme i STEKO mehane i ukljuciti se u Gucevsku. Nadvoznjak bi direktno povezao DELIGRADSKU I GUCEVSKU
3. Kojim ulicama ?
4. Jeste
 
Ovo je jedna od najboljih ideja koju sam pročitao, a da se planira u skorije vreme. :sesir: :vops:


Gučevska je strma i uska ulica, predpostavljam da bi se u radila neka nivelacija, da ne pominjem neki eventualni tunel.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371648#p371648:1sdwgn9m je napisao(la):
Moravac » 15 Feb 2016 01:35 pm[/url]":1sdwgn9m]
4. Da li je moguće ići direktno pored Bip-a na Prokop, jel postoji ulaz odatle (nikada nisam bio sa te strane pa ne znam) ?

Hvala.
tzoran1":1sdwgn9m je napisao(la):
4. Није, а на претходним постовима сам под којим условима би било могуће. И садашње укрштено престројавање између петљи Хитна помоћ, и Мостар је небезбедно.

На спојлеру је пост у којем сам објаснио како треба везати сервисне саобраћајнице како би било безбедно, а таквом доградњом је могуће имати и то укључење код БИП.
Karlo del Ponte":1sdwgn9m je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371350#p371350:1sdwgn9m je napisao(la):
direktor » 13 Feb 2016 12:38 am[/url]":1sdwgn9m]Propisi propis pravila itd
Како је онда туда могао годинама (1984-1997) ићи 34, а једно време и 55л? А на онолико кратком растојању је угрожавање безбедности саобраћаја правити још петљи.

Уосталом, у току радова на Газели и Мостарској петљи, исти подвожњак је коришћен за сва могућа преусмеравања друмског саобраћаја.

Везано за безбедна укључења са аутопута за Прокоп, и приближавање аутобуског стајалишта на аутопуту, постоји решење:
55gdo3.jpg


Између петља Мостар и Хитна помоћ смо већ направили ненезбедну зону укрштеног престројавања, а проблем се решава спајањем сервисних саобраћајница на те две петље. Тиме не само да елиминишемо црну тачку попут оне изведене између Арене и петље Сава центар, и попут оне која је по фикс идеји пројекта петље Петлово брдо, него омогућавамо и знатно бољу позицију стајалишта 17, 18, 46, 55, 450, 451, 466, 468, 470, 474, 491.
@Laki, Spatio
Ако постоји озбиљан урбанизам, преуређење Малешког брда из касабе у озбиљну развојну зону не може у озбиљној држави да се одвија по Звездарском или Врачарском моделу. Та зона је опремљена најскупљом могућом инфраструктуром, и инфраструктуром са најјачим утицајем на пословну активност (велика железничка станица са денивелисаним прилазима), тако да је једина економски-развојно одржива градња откупити све, сравнити са земљом све, и на потпуно новој локално-саобраћајној (аутомобилској) и комуналној инфраструктури саградити пословне солитерчине и скупе хотеле.

Друго је питање што капију "Савски трг" нисмо решили да развијамо по овом моделу, односно да смо дотле денивелисали прилазе колосецима. Овако се са планом наводне инфраструктурне основе гради "Наводни Београд", наводно добар посао.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371667#p371667:nifodf6g je napisao(la):
Karlo del Ponte » Mon Feb 15, 2016 6:24 pm[/url]":nifodf6g]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371648#p371648:nifodf6g je napisao(la):
Moravac » 15 Feb 2016 01:35 pm[/url]":nifodf6g]
4. Da li je moguće ići direktno pored Bip-a na Prokop, jel postoji ulaz odatle (nikada nisam bio sa te strane pa ne znam) ?

Hvala.
tzoran1":nifodf6g je napisao(la):
4. Није, а на претходним постовима сам под којим условима би било могуће. И садашње укрштено престројавање између петљи Хитна помоћ, и Мостар је небезбедно.
4. Ipak jeste
Moravac je pitao da li iz Prokupacke postoji direktna mogucnost pristupa Prokopu, i ova kapija je valjda to.
Ako koza laze, rog ne laze.
https://www.google.com/maps/@44.7947728 ... 312!8i6656

OK, nije sada u funkicji za putnike, posto je vec mnogo godina izmedju kapije i stanice gradiliste :)
To sto svasta treba uraditi kod podvoznjaka je posebna prica ali nije nemoguca, ukljucujuci i povezivanje iskljucenja- ukljucenja na mostarskoj petlji servisnim trakama sa podvoznjakom kod hitne...
 
@Karlo
Nisam ni mislio po modelu Vracara - Daleko bilo.
To sam samo spomenuo kao lokacije gde su takodje bili neugledni objekti.
Ono sto je (po meni, a mozda gresim, jer nisam iz struke) posao drzave je da odradi planove i uslove po kojima bi se gradilo.
Blizina transportnih cvorista svakako pogoduje atraktivnosti lokacija, to je primer svuda u svetu.

P.S.
Rodjak iz Vankuvera upravo pregovara oko prodaje kuce po visestruko vecoj ceni od trzisne, samo zbog toga sto je u neposrednoj blizini zeleznicke stanice.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371618#p371618:30maswtd je napisao(la):
spatiotecte » 15 Feb 2016 12:02 am[/url]":30maswtd]
Ali opet, glupo je da stanica bude u takvom jadnom okruzenju. To prvenstveno treba uraditi zbog nas.
Dovesti grad do stanice.
Realno trebalo bi srusiti sve te kuce i napraviti zgrade na njihovom mestu.
[/quote]

Ne treba samo zgrade napraviti, već i parkove.

U svakom slučaju, čini mi se da bi te male zgrade investitori brzo izmestili kad bi se izgradile pristupne saobraćajnice i kad Prokop zaista postane stanica.

Ali zaista mislim da bar deo tog zemljišta oko stanice treba napraviti u park.
 
Ne znam da li je do sad neko predložio ali jedan od načina da se Prokop spoji sa centrom grada jeste i tramvajskom konekcijom. Ideja je da se produži tramvajska pruga duž Resavske, od Nemanjine pa pored KBC-a i nadvožnjakom preko auto puta na nultu kotu Prokop stanice. Istovremeno bi se, uz tramvajski, preko tog nadvožnjaka odvijao i pešačko-biciklistički saobraćaj(deo neke buduće pešačko-biciklističke rute koja bi spojila Topčider-Hajd Park-Manjež-Tašmajdan).
Pogledajte prilog 1
Nakon prelaska auto-puta tramvaj bi preko Prokopa i Partizanovog stadiona sišao do Autokomande i tu se spojio na postojeću tramvajsku infrastrukturu.

Ovako bi se dobila i bolja protočnost tramvajskog saobraćaja, jer bi u slučaju da se recimo na Slaviji blokira saobraćaj, tramvaji u pravcu Voždovca imali alternativnu rutu.
 
Jedna sitnica....
ta druga trasa mimo Deligrafske podrazumeva premoscavanje osmokolosecne zeleznicke visoko nzponske vodove
prosle god. imali smo priliku da propratimo u Batajnickim njivama za potrebe obilaznice dvokolosecno premostavanje
i u opste to nije bilo lako upravo zbog visoko naponskih vodova
Naravno da je moguce ..... al je daleko sporije, teze i skuplje od
jednoostavnijeg pretvaranja pesacke pasarele u auto nadvoznjak iz Deligradske
a pride postoji sa Prokopa vec uradjena pristupnica i to sa dve fizicki razdvojene kolovozne trake
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371703#p371703:iox58ch5 je napisao(la):
ink » 16 Feb 2016 12:23 am[/url]":iox58ch5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371618#p371618:iox58ch5 je napisao(la):
spatiotecte » 15 Feb 2016 12:02 am[/url]":iox58ch5]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=371606#p371606:iox58ch5 je napisao(la):
laki72 » 14 Feb 2016 11:36 pm[/url]":iox58ch5]
Ali opet, glupo je da stanica bude u takvom jadnom okruzenju. To prvenstveno treba uraditi zbog nas.
Dovesti grad do stanice.
Realno trebalo bi srusiti sve te kuce i napraviti zgrade na njihovom mestu.

Ne treba samo zgrade napraviti, već i parkove.

U svakom slučaju, čini mi se da bi te male zgrade investitori brzo izmestili kad bi se izgradile pristupne saobraćajnice i kad Prokop zaista postane stanica.

Ali zaista mislim da bar deo tog zemljišta oko stanice treba napraviti u park.


Sve je to Ok, samo ispravi citat. Ovo za zgrade je napisao Spatio, a ispada da sam ja. hvala :)
 
Milose kakav ti je utisak na Prokopu? Vidim da si prosao starim "dedinjskim" pothodnikom koji je povukao vlagu svojevremeno pre ovih radova.
 
S obzirom da sam prvi put bio tamo i to na kratko nisam baš imao vremena za utiske (neoubičajeno kratka reportaža za mene :( ).Utisak lepo to izgleda unutra na prvi pogled,čisto,uredno,održavano ali prazno,prazno...tu i tamo po neka osoba na peronima,dobro je da nema više onog kapanja zbog kondenzacije,naravno najjači utisak Flirtić :) kao i osoblje,sve pohvale na ljubaznosti :).
 
Потходник у Прокопу, код перона VI.14.02.2016.
 
Stari dedinjski pothodnik. Sta mu se desilo, razumem da je problematican stari granit koji je bio i pod vodom ranije ali ovaj novi deo i ova plocica na zidu kao da su posledica kondenzacije i sl.

To je ovaj pred otvaranje i tada je izgledao dosta cudno taj deo
160125-Prokop-19.jpg
 
Vrh