Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

2012 SANJAJ sanjaj a sta je bilo kad si se probudio vec smo ti objasnili zasta ce sluziti novi stedleri a ti kao stara gramofonska ploca
 
Ah.. pa valjda si naučio do sada da ,ako se potrudiš snovi se ostvaruju.. :kafa:
 
Stuttgart 21

i njima je zeleznica u centru,sad je stavljaju pod zemlju skroz

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KBIXbeuYQ78[/youtube]
 
Eto i potvrde ovih snimaka ,koliko su BG Zeleznicki cvor i Prokop bili vizionraski i ispred svog vremena,zahvaljujuci tome mi imamo BGVoz i uz relativno mala ulozena sredstva na nivou najvecih evropskih metropola.
A ovakve slike imate i iz Stokholma i mnogih drugih gradova.
%C3%A5%C3%A5421.jpg

Stokholm ,nova podzemna centralna stanica Gradske zeleznice,pandan nasoj stanici VuK.
Odgledajte i film o gradnji,i koliko novca ulaze Stokholm da bi napravili ono sto Beograd vec ima..
http://www.youtube.com/watch?v=5km7xgq6wOQ
Idok su se oni namucili da gradjevinski naprave ukrstanje te stanice sa metro linijom ,Beograd ima i odradjeni deo stanice pripreme za Metro u stanici Vukovog spomenika i Prokop.Ovo je jako vazno da politicari koji ce voditi grad shvate da se predhodih decenija nije cenilo mnogo ono sto vec izgradjeno, danas se najbogatiji gradovi finansijski natezu da grade ovakve projekte. :kafa:
 
лепа вест за све љубитеље возова. ускоро се враћа Сутјеска на пруге Србије (666-003). на слици је Динара (666-001) из времена док је још шпартала. данас ни једна од њих четири не вози, већ чекају ремонт. данас се ове локомотиве зову Маршалке

1002044_648811071828973_828193468_n.jpg


иначе, за оне који не знају, класа 666 се користила за вучу Плавог воза и имају имена по значајним топонимима из 2. св. рата (001 Динара, 002 Козара, 003 Сутјеска и 004 Неретва). данас овакве локомотиве и даље возе у Ирској (CIE 071 и NIR 111). једина битна разлика зимеђу ирских и наших је у ширини колосека (1.600 мм је на острву)

ево и једне слике Козаре (002)
378134_420625189956_139479347_n.jpg


а права штета је што нам 761 труну у Топчидеру
761-001%2B002+003_Topcider_001.jpg
 
Kad god prolazim pored topciderske garaze plavog voza, pogled na ove lokomotive u meni izaziva ogromnu tugu...
Tako jadne, napustene, zapustene...

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
dok u holandiji ovi modeli i dalje u redovnom saobraćaju (761)
 
sta se desava sa onim svajcarskim vozovima sto su kao narucili ? dal ce ikad stici oni u srb :) ?
 
Na Stadlerovom sajtu piše da prve kompozicije stižu na jesen..2014.Kako je u intervju STB rečeno iz ž.s novi vozovi će ići i na novoj trasi do BGVoza Pančeva.. :kafa:
 
Novi vozovi će prvi put biti predstavljeni na Međunarodnom sajmu transportnih tehnologija u Berlinu od 23.09. - 26.09.2014. godine. Nakon toga sledi isporuka za Železnice Srbije.
 
Мало сам прегледао шта је све око Прокопа, и премерио грубо цео простор. Оно што сам закључио је да, како би неки инвеститор био заинтересован за Прокоп, неопходно би му нило дотволити градњу најмање 500.000 квадрата стамбеног и пословнох простора, на површини од око 200.000 метара између аутопута и Прокопа, између Мостара и правца Делиградске.

У оквиру пројекта би требало дефинисати неколико фаза развоја, и укључити пешачко-бицикистичку комуникацију, комуникацију надземним транспортом у свим правцима и грубе радове за метро у зони изградње.
 
Врло занимљиво!
Како си дошао баш до те површине (500х)?
 
Врло просто: Око 100.000.000 за сам Прокоп + још 150.000.000 за све остале инсталације:
1)"саркофаг" за будући метро,
2) Надвожњак за тролејбусе, минибусе, хитне службе и такси у правцу Делиградске,
3) Нови БИП ко зна где,
4) Пешачко-бициклистичка или пешачко-трамвајско-бициклистичка комуникација у правцу Ресавске, у нивоу плоче Прокопа.
5) Комуналне инсталације
6) Довођење трамваја до Прокопа.
7) Исељавање Малешког брда, одговарајући смештај или надокнада за те житеље.

Мислим да нико није луд да троши више од 500 евра по квадрату, ма колико цео пројекат био атрактиван. И мора
 
Колико ми је познато "саркофаг" за будући метро је већ изграђен.

25 милиона евра је потребно за довршетак колосека и 23 милиона за саобраћајно повезивање.Довођење трамваја није неопходно (ценим да није ни могуће) као ни исељавање БИП-а нити Малешког Брда јер ако се Прокоп коначно стави у функцију инвеститори ће сами доћи у његову околину уз аутопут и финансирати измештање свега тога.У осталом то се дешавало од 2000е на овамо широм града и на много мање атрактивним локацијама.
 
Slazem se zavrsetak Prokopa ce potpuno promeniti okolinu...bip ide u indistrijsku zonu..a zemljiste postaje meta investitora..
 
Za BIP se slažem da će investitor koji ga bude kupio izmestiti proizvodnju i prenameniti zemljište. Međutim, to ne važi za Maleško brdo, koje komplet treba da sa ukloni a za to treba skupa eksproprijacija. U protivnom ćemo na tom mestu dobiti novi Vračar. Sitne parcele sa kanjonskim nakazama.
 
Mislim da se neće celo brdo sklanjati već pola..koliko se videlo u onim renderima..
 
Onda će to biti popunjena rupa.. :D
За нову станицу, врло сличну на шој Београд центар, град Беч и влада Аустрије поклонили су OBB–у 50 ha земљишта. Она се гради на простору постоеће станице Sudbahnhof са циљем да се повежу сви правци. ОBB су добиле право да продају земљиште ко је су ослободиле, под условом да сваки евро уложе у изградњу нове станице. У укупној инвестицији реконструкције железничког чвoра Беч, државни капитал учествује са1,5, а приватни са 2,5 мил.
Izvor ; nova "Pruga"..
 
I da se nadovezem na tvoj post, gradiliste je impresivno.
A onda sam se setio naseg pandana tom projektu, Prokopa i bas me obuzelo neko razocarenje.
Koliko smo nekada bili napredni, a danas na nivou 'nambije'...
Letos sam bas prosao ceo potez i mogu samo da kazem - svaka im cast!
Ako budem isao ponovo u skorije vreme potrudicu se da slikam.


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Delija":1l7makoz je napisao(la):
Колико ми је познато "саркофаг" за будући метро је већ изграђен.
"Саркофаг" треба продужити до Клиничког центра, и то у оквиру изградње целог комплекса. Колико ми је познато, изнад метро-а је предвиђена пешачка комуникација, а пешачка комуникација у правцу историјског центра је један од кључних фактора за успешност велике железничке станице. Ево како је савладана препрека испред Кијевске железничке станице у Москви:
2yox0nd.jpg

Delija":1l7makoz je napisao(la):
25 милиона евра је потребно за довршетак колосека и 23 милиона за саобраћајно повезивање. Довођење трамваја није неопходно (ценим да није ни могуће) као ни исељавање БИП-а нити Малешког Брда јер ако се Прокоп коначно стави у функцију инвеститори ће сами доћи у његову околину уз аутопут и финансирати измештање свега тога. У осталом то се дешавало од 2000е на овамо широм града и на много мање атрактивним локацијама.
Ова инвестиција коју си поменуо је сувише ризична, цео народ ће враћати неисплативе кредите, а обрадоваће се само грабежљивци за земљиште у СА. Једини начин да исплатиш те Прокопске инвестиције су дебеле накнаде за грађевинско земљиште, које ће мало који инвеститор хтети да плати, узевши поред свега у обзир половичне комуникације. Уколико се изгради само саобраћајни део станице у смислу колосека, то и даље није главна железничка станица. Савремени концепт железничких станица је пословни центар у међузависости са железницом.

A да је укључивање трамваја у Прокоп прескупо/неизводљиво дефинитивно не стоји. Постоји неколико варијанти, и можда бих их могао представити.

Сам ПРОКОП, као и МЕТРО је у правом смислу речи пројекат све или ништа. Са обзиром да ћемо се за метро начекати, потребне су СВЕ од следећих комуникација:
- Пешачка комуникација према клиничком центру и историјском центру.
- Бициклистичка комуникација према историјском центру, Сајму, Аутокоманди, Дедињу.
- Директна комуникација површинским јавним превозом (под тим се сматрају и таксисти и минибуси) према Славији, а још и према Дедињу, Аутокоманди и Новом Београду минимално.
- Интеграција са било постојећим трамвајем, било оним лакошинским превозом, који смо предлагали уз приобаље и према Обреновцу.
- Постојање бар неколико железничких линија са стандардизованом опслугом. (на пример, БГ:ВОЗ+возови за ПА и НС на сваких сат + возови за УЕ, НИ, СУ, РУ на сваких бар два сата + бар једна стварно добра међународна линија)

Ако изостане било која од ових комуникација, пројекат је пропао. Самим Арапима је пре требало понудити да саграде Прокоп, комуникације са истим и 500.000 и кусур квадрата, него СА. Сам СА је много једноставније распетљати, јер већ има иоле добре комуникације, и велики простор за разноразне варијанте решења. Из Прокопа кестење из ватре могу извући само они са превише пара, а то су Арапи.
 
Нереалан си. Погледај само садашњу главну жел. станицу у држави.Толико.

Пешачка веза,поред аутомобилске се подразумева и вероватно иде у тих 23 милиона евра.Саркофаг за метро,као што рекох постоји а оно после њега,ка клиничком центру не би био саркофаг.
 
Мени се чини да је Прокоп до изградње метро линије бр. 2 у потпуности неупотребљив и да пре тога не треба бацати још пара у тај Скадар поред Мокролушког потока.
 
Zato je najracionalnije prebaciti glavnu na novi beograd gde već postoje tramvaji, pešačke i biciklističke veze, autobuske veeze. a u budućnosti biće i metro.
 
Vrh