Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Gradi se ono sto si primoran da gradis tj sto smo morali izgraditi kao sto sada moramo zavrsiti zleznicki cvor tj osposobiti ga i naravno krenuti u izgradnju metroa.
 
Гради се оно што ће ти током експлоатације или макар након индиректне економске добити омогућити даљу градњу инфраструктуре а не довести град пред банкрот.
 
Delija,

Slažem se, sa predhodnom rečenicom, ali se nikako ne mogu složiti sa tvojim stavom da je UMP kriv za brankrot grada. Apsolutno NE!

Za bankrot grada kriv je ceo gradski sistem u kome se na "malim" poslovima svakodnevno krade "na sitno" na svakom blentavom i banalnom poslu. Na tim "sitnim" poslovima koji se ne vide (jer nisu visoki 200 metara) se za poslednjih 8 godina pokrala brat bratu dva mosta na Adi.

Ukoliko se i dalje budemo u kritikama bavili populističkim, da ne kažem partijskim kritikama, dotle će nam taj sistem isisavati silan novac "na sitno" a mi ćemo se nepotrebno baviti 50 godina jednim te istim "megalomanskim" Mostom na Adi.

Aj da progutam takav jednosmeran način kritike od partija /ne kritikuju na sitno jer neće moći oni da kradu na sitno kada dođu na vlast/, ali od istaknutih forumaša tražim širi pogled na priču.

Most na Adi je tu upravo da nam skrene pažnju na njega od masovne krađe na dnevnom nivuo. Zašto to dozvoljavamo. Ja sam uveren da je ceo projekat Mosta na Adi dovoljno pošteno rađen da je kritika prema njemu pucanj u prazno. Upravo zato što se svuda okolo krade na sitno.
 
Довољно је поштено рађен да је Веља у могућности и да га сруши као бесправан. :D

Шалу на страну, слажем се да је систем далеко већи проблем него једна велика спорна а свима видљива тачка.
У клиничком центру сам видео на минус два нивоу разне службе... бравари, фриго механичари, водоинсталатери, оштрачи, столари...А тоалет у главно холу затворен и имам осећај да ће га оспособити спољни извођачи, по неким иха ценама, упркос чињеници да је вероватно ситан квар, а поред плата људи из К.Ц.
Чак и да грешим на овом примеру, таквих је у сваком великом систему много и одузимају финансије далеко више од једне афере. Замисли тек железницу, грађевине, превоз...
 
Ali kad bi zaista isao metro preko mosta na Adi, onda bi ljudi shvatili koliko je resenje tog mosta zapravo finansijski uspesno i jeftino jer je prvobitna ideja bila da se jednim udarcem ubiju 2 muve.

A 450 miliona evra nije skupo da se protera i UMP i Metro.
 
Most je radjen da NEide Metro preko njega ,nego UST Ultra spori tramvaj koji silazi sa mosta u krivini od 360 stepeni,i tu su Beogradjani osteceni za mnogo generacija unapred..gradnja ovog preskupog mosta umesto metro linje za Banovo brdo je finansijska katastrofa za Beograd.
 
Most je radjen da izdrzi bilo koje sinsko vozilo preko njega ukljucujuci i normalne vozove.
 
Za sirinu cemo da proverimo,a i radijus krivine je preostar za metro voz na Nbg,na cukarickoj strani je rolakoster,koji ce morati da se rusi,platforme na stanicama su radjene za Lrt vozila,stanice su radjene van standarda za metro stanice i na krju sine ce biti metarski kolosek..bilo kakva gradnja metro linje ce zahtevati uklanjanje dosta toga i jos novaca gradjana.Most ne moze da nosi BGVoz nije radjen za klasicnu zeleznicu.
 
@2012
Naravno da Most preko Ade moze da nosi klasicnu zeleznicu, kazem ti da je projektovan za sve svrhe sinskog saobracaja a i sa sirinom od 45 metara glavni raspon moze da izdrzi BGVozova koliko hoces.
pa to je najveci most te vrste na svetu, naravno da moze izdrzi klasicne vozove.
 
A kako ce da prodju kroz pilon...koja je širina prolaza kroz pilon? Kako će da nosi vibracije BGVoza? I na kraju zašto je rađena takva opasna krivina na Nbg strani koja nije po propisu za klasičnu železnicu?I zašto su onda planirani metarski koloseci za tramvaje kada je bilo jeftinje da BGVoz pravo sa stanice Nbg pojuri sve do Ade..i zašto su rađene stanice za tramvaj a ne za sve vidove železnice? Tu leži kvaka.. :kafa:
 
2012 tema je prokoptemma o metrou je zamrla osvjezi je malo sve sto pisete ovdje nespada
 
@2012,
Pricam o samom mostu, no u pravu je direktor, hajde da se vratimo temi.
 
stf":7jcizqea je napisao(la):
Delija,

Slažem se, sa predhodnom rečenicom, ali se nikako ne mogu složiti sa tvojim stavom da je UMP kriv za brankrot grada. Apsolutno NE!
.
А где сам ја то рекао да је овај фртаљ умпа једини кривац? Ствар је у томе што је УМП погоршао и указао на све системске проблеме. Ето,ти аутобуси нам праве годишњи минус од 150 милиона евра а ми уместо да 60% грађана испоштујемо и обезбедимо им нормалан ЈГП ми сјебавамо највећу инвестицију након распада СФРЈ на три километра булевара зарад 20% најбогатијих суграђана који путују аутомобилом.

Спат, супер што мост може да поднесе класичан или метро воз јер све што можемо са тим је да посадимо једну гарнитуру воза на мост и да му се дивимо у том стајаћем положају пошто мимо тог моста не може никуда. На једној обали имаш радијус недостојан ни трамваја а на другок имаш трасу која се већ после 500м спушта на земљу и интегрише са постојећим трамвајем тако да ту нема ни говора о метроу било када. Поврх свега,та траса је у потпуности паралелна са постојећом трасом градске железнице која је практично на 10 метара одатле.Па чак треба у обзир узети и трамвај кроз Јурија Гагарина.

Дакле,потпуно бескорисна небулоза где не постоји ни промил шансе а ни потребе да туда прође било шта теже од трамваја.
 
Davno bjese ledina prije prokopa
dsc04276.jpg

krenuli radovi evo samo sto nije
dsc04275.jpg

most
dsc04274.jpg
 
A kako si dosao do toga da nam je iQ manji..Tesla,Milankovic,Pupin ...nisu Austrijanci... :kafa:
 
Ma он је мислио да напише "zato nam je i Q... manji"... Ваљда је гледао у свој...
 
Vrh