Šta je novo?

Žeželjev Most u Novom Sadu

Izvinjavam se na kasnom odgovoru ali dugo nisam bio na forumu.
Radovi su, kao što već znate, nastavljeni. Ostalo je još nekih 10-tak segmenata pa da se završe lukovi sa Bačke strane dok su sa Sremske strane zavarene i pešačke staze i nosači za instalacije i sledi montiranje vešaljki. Radi se i na rečnom stubu, iako to nije vidljivo. Tu je bilo dosta problema, koji su sada prevaziđeni i nastavlja se sa radovima.
Nadam se da ću uskoro biti u mogućnosti da postavim i koju fotku.
 
15clpj7.jpg

29mor2t.jpg

v3dapg.jpg

http://www.nsbuild.rs/forum/projekti-u- ... start=1260
 
Preporučujem i da pratite temu na forumu NSBuild za koju je Miloš.tro dao link jer je fantastična. I sam je pratim ;-)
 
zna li neko za koje brzine (voza) je projektovan zezelj i sta ce biti sa sadasnjim zeleznickim mostom kada ovaj bude bio zavrsen?
 
Mislim da je ovaj koji se sad koristi, montazno-demontazni, sto ce reci da ce ga rastaviti i vratiti u rezervu za slucaj da opet negdje zatreba.
 
arapski investitor":3d1zyu8v je napisao(la):
zna li neko za koje brzine (voza) je projektovan zezelj i sta ce biti sa sadasnjim zeleznickim mostom kada ovaj bude bio zavrsen?

Ovaj novi most je projektovan za 100 km/h.
 
Ne, most je projektovan za brzine od 160 km/h ali će brzina na njemu biti ograničena na 90 km/h zbog krivina na međustaničnom rastojanju Petrovaradin - Novi Sad. U slučaju da, krivine prilikom rekonstrukcije pruge budu ublažene, preko mosta će moći da se vozi većom brzinom.

Sadašnji montažno-demontažni most je privremenog karaktera i on će nakon izgradnje novog biti demontiran a dalja njegova sudbina nije poznata.
 
Sad mi pade na pamet...da li ce ovaj most sa takvim ogranicenjem uci u projekat brze pruge koju najavljuju kinezi? Da li je moguce da se napravi nova trasa za brzu prugu koja nece koristiti ovaj most?
 
Ући ће, то је то. Пруга између Старе Пазове и Новог Сада се гради из руског, а не из кинеског кредита (а мост из европског).

Ограничење је 160, на прилазу НС нам веће свакако не треба. "Кинеска" пруга ће бити за брзине од 160 до 200 км/сат.
 
Каже ми пријатељ из Новог Сада да су опет грађевинари обуставили радове на мосту ! Због чега не зна.
 
Ne znam kada su obustavili ali juče je dodata poslednja poprečna greda na većem luku i počelo je betoniranje rečnog stuba.
 
Гага":if30hngs je napisao(la):
Каже ми пријатељ из Новог Сада да су опет грађевинари обуставили радове на мосту ! Због чега не зна.


Nadam se da prijatelj ima zastarelu informaciju.
zaista bi bila grota da se ovaj projekat ponovo zaustavi.
Kasnjenje je vec ogromno... prvobitni rok je istekao pre 2 godine :grand:
 
laki72":2m3kd3yt je napisao(la):
Гага":2m3kd3yt je napisao(la):
Каже ми пријатељ из Новог Сада да су опет грађевинари обуставили радове на мосту ! Због чега не зна.


Nadam se da prijatelj ima zastarelu informaciju.
zaista bi bila grota da se ovaj projekat ponovo zaustavi.
Kasnjenje je vec ogromno... prvobitni rok je istekao pre 2 godine :grand:
Прошле недеље је био овде у Београду и баш сам га питао за мост. То ми је рекао, а ако је мени дао погрешно обавештење, онда сам и ја вама.
Али што каже Железничар, изгледа да раде пуном паром, што ми је наравно драго. Баш ћу пријатељу да скренем пажњу.
 
Gago,prijatelj te je dobro obavestio :) ,radnicima su u medjuvremenu delimično isplaćena dugovanja:

Nastavljaju se radovi na Žeželju
http://www.021.rs/Novi-Sad/Vesti/Nastav ... alice.html

Radnici angažovani na izgradnji Žeželjevog mosta danas su, nakon višednevnog zastoja, nastavili radove na dizanju visećih elemenata, saznaje 021.

Radnicima je investitor, špansko-italijanski konzorcijum "Azvi" uplatio dugovanje podizvođača "Mostogradnje" za specijalne dizalice korišćene na podizanju visećih elemenata, što omogućava radnicima da podignu preostala tri elementa na luku.

Azvi je sa firmom "Prolifting", čiji radnici su angažovani na izgradnji mosta, sklopio ugovor koji je omogućio direktno plaćanje dugovanja, s obzirom na to da "Mostogradnja" zbog svojih dugova nije mogla da ispuni ove obaveze. Doduše, dugovi u zaostalim platama prema radnicima stoje i nije poznato kada bi oni mogli da budu izmireni.

Zaostale plate bile su razlog ranijih protesta radnika "Proliftinga", ali i onih angažovanih u prethodnom periodu na izgradnji dugoočekivanog Žeželja. Ovi radnici u početku su ulazili u generalni štrajk, da bi potom podneli tužbe protiv "Mostogradnje". Ti postupci trenutno su u toku, potvrdili su za naš portal oštećeni radnici.
 
Значи ипак је било обуставе, ах те паре.
Хвала Милоше на обавештењу, а најважније је да су радови настављени.
Укњижен плусићћћ
 
znaci, bice ovde jos zastoja u izgradnji, bojim se... :(
 
Vrh