Šta je novo?

Žeželjev Most u Novom Sadu

Fotografije izgradnje mosta od 30.07.2012. godine

Pristupni putevi sa sremske strane
zezeljev-mostpetrovaradi.jpg

zezeljev-most-petrovarad.jpg


Postavljeni su šipovi obalnog stuba sa sremske strane, sada sledi betoniranje stuba
zezeljev-most-petrovarad.jpg

zezeljev-most-petrovarad.jpg


Jedna fotografija mosta
zezeljev-most-petrovarad.jpg


Još traju pripremni radovi sa bačke strane na obalnom mostu
zezeljev-most-petrovarad.jpg

zezeljev-most-petrovarad.jpg


Gasovod se još uvek izmešta
zezeljev-most-petrovarad.jpg



Predlažem da se tema prebaci u podforum Autoputevi, magistrale, železnički i rečni saobraćaj s obzirom da se radi o magistralnoj pruzi i most prevazilazi okvire regiona.
 
Cestitke na reportazi zeleznicar ali ima problem oko prebacivanja.Ovo je beobuild pa ne mozemo projekat iz Novog Sada prebaciti na tu lokalnu temu(svi podforumi su lokalni osim regionalnog razvoja,ostatka Srbije).Misljenja sam da treba ostati ovde,a samim time ce i povecati posecenost ovog podforuma.
 
Ручне бомбе на Жежељевом мосту

Три неексплодиране ручне бомбе пронађене на градилишту Жежељевог моста у Новом Саду. Чека се стручни тим Управе за ванредне ситуације МУП-а Србије.

На градилишту новог Жежељевог моста у Новом Саду радници су пронашли три неексплодиране ручне бомбе.

Место на којем су пронађене екпслозивне направе обезбеђено је и чека се стручни тим Управе за ванредне ситуације МУП-а Србије.

Начелник новосадског центра Управе за ванредне ситуације Бошко Пилиповић рекао је новинарима да ће тим доћи у Нови Сад чим се на војном полигону у Никинцима заврши уништавање 2.400 мина заосталих из експлозије складишта у Параћину.

До тада ће део градилишта бити под сталним надзором полиције.

Новости
 
Epilog: ništa od mosta, zatvarajte gradilište! Jbg, Železnice obezbedile pare i bi da grade, al' neke kletve ih stalno sustižu :laugh:
 
Evo novih fotografija sa izgradnje Žeželjevog mosta u Novom Sadu.
Za početak tri panorame sa gradilišta.
Jedna od dve glavne grede kolovozne konstrukcije koja se na licu mesta spaja varenjem više manjih delova.


Gradilište sa Sremske strane. Vide se obalni stubovi broj 1 i 2, ako se ne varam, kao i sastavljanje kolovozne konstrukcije.


Deo gradilišta sa Sremske strane na kojem su deponovani delovi čelične konstrukcije i gde se nalaze prostorije izvođača radova.


Sledi još...
 
A sada normalne fotografije.
Gradilište gledano sa pruge za Novi Sad.


Ovde se vidi poprečni presek kolovozne konstrukcije.


Ispod plavih cirada se obavlja zavarivanje delova glavne grede kolovozne konstrukcije.


Kran dodaje deo za montiranje u kolovoznu konstrukciju.


Ovde sam uhvatio i trenutak varenja.


Sledi još...
 
Reper za izgradnju mosta.


Delovi čelične konstrukcije glavne grede.


Obalni stubovi 1 i 2.


Sastavljanje kolovozne konstrukcije. Deo nasipa na kojem se sastavlja konstrukcija će kasnije biti deo pristupnih puteva.


Još jedna fotografija na kojoj se vidi poprečni presek.


Sledi još...
 
Sa Bačke strane se malo kasni. Obalni stub broj 4 još nije izašao iz zemlje. Danas je betoniran jedan šip.


Obalni stub broj 5 koji je skoro pa gotov.


Na obalnom stubu broj 4 mislim da ima još šipova da se postavi.


Obalni stub broj 5.



Sledi još...
 
Osnovni podaci o mostu i izvođačima radova.


Jedna fotografija sadašnjeg mosta.


I opet obalni stub broj 5 sa kojeg se danas demontirala oplata.



Ovaj crtež mosta mi se baš svideo.


Sledi još...
 
Severna bočna strana stuba broj 5.


Ovuda je nekada išla pruga. I opet će.



I sa Bačke strane je spremljen teren za montažu kolovozne konstrukcije.


Toliko od mene za ovaj put.
 
U sredu sam bio u obilasku radova pa sledi kratak izveštaj.
U toku je bilo betoniranje naglavne grede obalnog stuba broj 4., Bačka strana.
zezeljev-most-petrovarad.jpg


Deo sastavljene konstrukcije mosta sa Sremske strane u dužini od preko 150m.
zezeljev-most-petrovarad.jpg


Sastavljanje polako napreduje ka obalnom stubu broj 2.
zezeljev-most-petrovarad.jpg


Ostatak sastavljene konstrukcije.
zezeljev-most-petrovarad.jpg


Gradilište sa Bačke strane.
zezeljev-most-petrovarad.jpg
 
Sa Sremske strane su inženjeri sa reperne tačke proveravali da li je trenutno poslednji segment dobro postavljen pre konačnog zavarivanja.
zezeljev-most-petrovarad.jpg


Gradilište sa Sremske strane.
zezeljev-most-petrovarad.jpg


Betoniranje naglavne grede stuba broj 4. i pobijanje šipova koji će služiti pri montaži mosta.
zezeljev-most-petrovarad.jpg


Gradilište sa Bačke strane gde se pripremaju za sastavljanje konstrukcije mosta.
zezeljev-most-petrovarad.jpg


Toliko za ovaj put.
 
Колико сам ја разумео, биће само један речни стуб. Да ли је то тачно? Ако јесте, кад можемо да очекујемо да се он излије?
 
Nije kilavo vec je mnogo jeftiniji projekat nego mostovi u Beogradu pa je i manje radnika i mehanizacije
 
Kilavo ide jer su sa Bačke strane imali problema oko izmeštanja gasovoda i nisu mogli da rade na stubu broj 5. Zatim su prilikom iskopavanja za stub broj 4 naišli na ostatke starog stuba koje su morali da razbiju da bi izlili novi.
Postojaće samo jedan rečni stub a kada će početi radovi na njemu to se ne zna. Planirano je da se rečni stub napravi na šipovima i temelju prethodnog stuba ali prvo moraju da raščiste ostatke oko njega ii da ispitaju da li je moguća njegova ponovna upotreba.
 
Železničar":3mjw6en2 je napisao(la):
Planirano je da se rečni stub napravi na šipovima i temelju prethodnog stuba ali prvo moraju da raščiste ostatke oko njega ii da ispitaju da li je moguća njegova ponovna upotreba.

Znači brzo će se to rešiti ;)
 
Dugo ovde nisam postavljao fotografije toka izgradnje Žeželjevog mosta te stoga slede dva seta fotografija od 03.08.2013. godine i od 17.08.2013. godine.








 
Sada sledi set današnjih fotografija samo sa bačke strane jer su do danas dodata po dva nova segmenta luka na konstrukciju.








 
Vrh