Šta je novo?

Nedavni sadržaj od No1

  1. N

    Srbija - crna strana medalje

    Pa upravo natalitet je problem ekonomije pre svega. Penziono i zdarvstveno nece moci opstati ako se nastavi ovakav trend nataliteta. To nije samo problem Srbije. Problem bele kuge nije postojao u Irskoj oni su uvek imali puno dece kao jako uporiste katolicanstva pa imaju i dan danas zabranu...
  2. N

    Tramvaji

    Najvazniji je kvalitet tramvaja i njegova funkcionalnost i iskoriscenost u njegovoj glavnoj nameni prevozu putnika e tu crotram lose prolazi. Helsinki, A cujem ni da kvalitet nekih drugih vaznih delova nije najbolji. Mogu da postavim njegovo poredjenje sa drugim tramvajima iz njegove kategorije...
  3. N

    Veliko ratno ostrvo - Lido Zemun

    E zbog ovoga VRO mora ostati prirodni rezervat. Izvor: RTS Lunk:http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/6/%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%B0/21321/%D0%A3+%D0%A1%D1%80%D0%B1%D0%B8%D1%98%D0%B8+%D0%BE%D1%82%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D0%BD+pipistellus+pygmaeus+.html
  4. N

    Tramvaji

    Pa logicno bi onda bilo da je kupovano domace zar ne? Em kvalitetnije em domaca fabrika jos u socijalizmu gde je kupovano po naredbi drzave.
  5. N

    Tramvaji

    To sto si napsiao su proverili Finci na ulici i dosli su do zaklljucka da nije tako. Aman nije vazan toliko izgled koliko eksplatacija i velicina prostora. Ne treba da izgleda kao preporod socrealizma ali ne treba da izgleda kao svemirski brod, ne.
  6. N

    Tramvaji

    A jeli ima jos tih SFRJ tramvaja u Beogradu? Bolje receno kada su pravljeni? Slazem se da ono sto je jeftinije nije i bolje jer odrzavanje moze da bude skupo pa da na kraju izadje skluplje ali ne mora da znaci moze jednostavno biti jeftina radna snaga. Zato lepo treba sve ispitati, motore...
  7. N

    Tramvaji

    Ma ne bih sada o politici ima toga nije da nije ali imas toga i kod SAD i EU samo treba pogledati desavanja oko JAT-a ili oko gradnje gasovoda po Evropi. I jos nesto, po cemu su ruski proizvodi losiji od onoga sto se proizvede na prostoru bivse Jugosalviji, izuzimajuci Sloveniju koja je u EU?
  8. N

    Kragujevac

    To bih i ja voleo da se pokrene i proizvodnja motora ali tesko jer Opel(GM) bi samo sklapao starije verzije. I ne znam zasto to ne rade u Kikindi kada su tamo imali i kooperanta u vidu livnice pa cak mislim da su i nesto sklapali. I sta se sada mudruje? A sta moze da trazi VW kada on jos nije...
  9. N

    Tramvaji

    Kako volim ljude koji padaju na propagandu. Rusi su ovde ulozili jako malo novca, znatno manje od Bugarske, ali kada imas propagandne medije onda mozes sve. Da ruski su jadni ali ono sto se napravi u bivsoj Jugoslaviji je suv kvalitet, doduse nikoga ne prepoznaje ali vec cemo naci opravdanje za...
  10. N

    Tramvaji

    Bombardier Flexity Classic Name Floor Direction Top speed Length Flexity Classic 65–74% low-floor Bidirectional or unidirectional 70–80 km/h...
  11. N

    Tramvaji

    Pa ja mislim da je pogresila redakcija Beobuild-a jer je racunala na duzinu od preko 30 m a postoji i tramvaj od 20 m ili 25m. Jel' neko zna kolika je duzina danasnjih tramvaja u Beogradu?
  12. N

    Koridor 10

    Izvor: Vecernje Novosti Link:http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=5&status=jedna&vest=129149&datum=2008-09-23
  13. N

    Tramvaji

    Cena Crotram se krece od 1.85 do 2 miliona evra a cena Skode 13 T je oko 2 miliona, zavisno od jacine Ceske Krune. Ali mene zanima dal' moze neko da nadje koliko kosta 05 T?
  14. N

    Tramvaji

    Inace ovo pravi LOHR za koji je postojala prica da hoce da pokrenu proizvodnju u Zrenjeninu, http://www.lohr.fr/img_tl/venise.jpg http://www.lohr.fr/img_tl/CF.jpg http://www.lohr.fr/img_tl/padoue.jpg http://www.lohr.fr/transport-public-marches.htm Mislim da nema potrebe za daljom pricom koliko...
  15. N

    Tramvaji

    Skoada ima 7 verzija tramvaja sve niskopodni i zavisno od godine proizvodnje i opremljenosti kostaju, ubedljivo najoblja ponuda. The Škoda 03 T http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_03_T Škoda 05 T http://en.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_05_T Škoda 06 T...
Vrh