Šta je novo?

Nedavni sadržaj od hazard

  1. H

    Air Serbia

    Linija za BL koliko znam nije isplativa, ta linija je ceif direktora, da ima vezu s rodnom grudom
  2. H

    Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

    Meni se dopada :kafa:
  3. H

    Metro

    Ali i žičara od Zemuna do Kališa :D
  4. H

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    +10000 Prosta stvar, smanjila bi gužve kod prodavaca, uštedela svima vreme, ne znam zašto nije primenjena.
  5. H

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    Ovo je potpuno tacno, u V. Stepe su cesto tramvajske stanice presmesno blizu, ne razumem zasto...
  6. H

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    Za prvu stvar - da. Za drugu stvar - i ja mislim da cena od 73 dinara nije idealna, narocito na nacin na koji se tarifira (svaki put kada udjes u vozilo), ali mislim da to nije glavni problem. Presedanje je reseno vremenskom kartom, a za nekoga ko zavrsi s onim gde je krenuo nakon sat vremena...
  7. H

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    Zaradjivanje para na stranu - niko ne kaze da javni servisi treba da zaradjuju (prave ogroman profit) vec da treba da pokrivaju svoje troskove. Onim sto GSP prihoduje od karata, ne pokrivaju se svi troskovi GSPa, pa nedostatak mora doci iz gradskog budzeta, a pare ne padaju u gradski budzet s...
  8. H

    Naplata karata i kontrola - [ Beograd Plus,... ]

    A sta cemo sa metroom u Atini (koji postoji preko 100 godina) koji je odlican kao i sa sistemom prigradske zeleznice? Pritom postoji i tramvajski sistem sa ganc novim tramvajima (posle pauze od pola veka tramvaji su se vratili u Atinu 2004.), a ima i trolejbuska mreza. Ako poredimo, Atina je...
  9. H

    Železnice - infrastruktura

    Ovde se ocigledno zelelo da se zadrzi slicnost sa starim logom JŽ, da se vidi da ŽS u sustini ista firma ko i JŽ ranije (imati vidu da govorimo o 2003./6., dakle ne o 1992., tj. da se is JŽ izdvojila mala crnogorska zeleznica a ostalo je sve postalo ŽS). A sto se tice srpskih zeleznica, jedne...
  10. H

    Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

    OK je to, nacelno ako je negde tramvajski ili trolejbuski koridor ne treba ga "duplirati" paralelnim autobuskim linijama (narocito tramvaje), iz tuce razloga, ali da bi to profunkcionisalo u danasnjem Beogradu vidim bar dva problema: 1) Treba promeniti tarifni sistem tako da "obicna" karta (ona...
  11. H

    Razne gradske vesti, Topic II

    Hipodrom šmipodrom, big deal. Ako može da se izdržava od realnog novca koji se obrće u konjičkom sportu, super. Ako ne može, nek se ugasi. Ne postoji nijedan razlog da bude na državnoj/gradskoj sisi.
  12. H

    Razne gradske vesti, Topic II

    Prava tuga za taj depo, usao pre neki dan pogledao one lukove i krovnu konstrukciju i shvatio koliko bi to mogao da bude lepo uredjen prostor, narocito za muzej (sto je nekada davno i planirano, jel). Sada ce verovatno sve samo biti sruseno i cao.
  13. H

    Војводе Степе

    To OK, ali ako neko parkira na neupotrebljene šine bez zagrađivanja, ne vidim u čemu je problem
  14. H

    Војводе Степе

    A u čemu je tačno problem s tim kad tim šinama ne ide bukvalno ništa?
  15. H

    Војводе Степе

    Ne ide mi u glavu koji je genije (da ne kazem debil) smislio ovu rekonstrukciju uz potpuno zatvaranje cele ulice na deonicama koje se rekonstruisu i uz potpuno ukidanje javnog prevoza u celoj ulici. Neverovatno, apsolutno neverovatno.
Vrh