Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

22.06.2022. СЕРВИСНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ ЈП “Путеви Србије”​


• Ауто-пут Е-763, петља Уб - петља Лајковац, до 01.11.2022. г. - радови на одржавању леве коловозне траке.За саобраћај је затворен излаз на петљи Уб, у смеру ка петљи Сурчин Југ, а саобраћај се одвија двосмерно у десној коловозној траци.
 
Preduhitrio me @zoranuro . Do novembra, znači totalna rekonstrukcija.

Sa sajta puteva:
РАДОВИ: 22.06.2022. Измена режима саобраћаја на делу државног пута I А реда број 2, деоница петља Уб - петља Лајковац

До 01.11.2022. године биће измењен режим саобраћаја на делу државног пута I А реда број 2, на деоници петља Уб - петља Лајковац, због радова на одржавању леве коловозне траке.

У зони радова за саобраћај се затвара излаз на петљи Уб, у смеру ка петљи Сурчин Југ, а саобраћај се одвија двосмерно у десној коловозној траци ( од км 41+000 до км 47+800).

Радови су обележени адекватном саобраћајном сигнализацијом и опремом
 
Radovi na "glinenoj" deonici. Smer Čačak-Beograd.
066e5d2456d4e61bf03ccdbc0a56c3e7.jpg
84f5b06d9e893bd539ab7ebe6ebff9f3.jpg


Sent from my SM-A715F using Tapatalk
 
Barem nisu zatvorili ceo autoput...
Nek krpe, samo nek saobraćaj ide...

Pa realno, svi smo ovo očekivali, nije sad da je neko iznenađenje.
KrCan i Caribrod su ovo, izmedju redova, najavili pre otvaranja celog Miloša... eto, sad je došlo na red.

Ja sam se bojao da ne bude totalna rekonstrukcija kompletnog tela puta uz potpunu obustavu saobraćaja.
Ovo je sve mila majka, dok se radi po jedna strana puta...
 
Barem nisu zatvorili ceo autoput...
Nek krpe, samo nek saobraćaj ide...

Pa realno, svi smo ovo očekivali, nije sad da je neko iznenađenje.
KrCan i Caribrod su ovo, izmedju redova, najavili pre otvaranja celog Miloša... eto, sad je došlo na red.

Ja sam se bojao da ne bude totalna rekonstrukcija kompletnog tela puta uz potpunu obustavu saobraćaja.
Ovo je sve mila majka, dok se radi po jedna strana puta...
A ko kaze da nije? Ne mislis valjda da ce 4 meseca da menjaju samo dva kilometra asfalta.
 
Da li menjaju smo asfalt ili ovako po delovima moze da se ukloni i glinena? U prvom slucaju ovo ce biti samo privremeno
 
Što se tiče Prilipca, radovi se definitivno zahuktavaju... Sve je više mašina, polako niču stubovi za spajanje sa brdom koje vodi ka tunelu. A vidim i da Cemprom dovozi non stop krupni kamen vuku gore ka brdu... Krenulo je koliko toliko sa mrtve tačke...
 
A šta je sa petljom u Gorobilju? Ni na jednom od snimaka nema tog dela.
 
Mislim da su stubovi o kojima pričaš deo nadvožnjaka kojim će autoput prelaziti preko lokalnog puta Pilatovići-Prilipac. Mene zanima ima li kakvih radova oko reke Moravice. Tu će biti odvajanje ka Boljarima i Kotromanu. To ni na jednom snimku nije snimljeno.
 
Joj @prostorni planer čega si se ti sve ovde naslušao tj. pročitao....

Za one koji ne znaju - gospodin je legenda, 2010 otvorio temu kad su poceli da prave glinenu, 22godine kasnije imamo do Cacka.

U Evropi rat, Korona i nema energenata, a mi treba da gradimo kroz najtezi teren.... sve je jasno
 
Da li neko ima pravu informaciju kako napreduje autoput do Pozege?
Ja bih rekao da nema sanse da bude gotov u naredne 2 godine?
Da li se stalo sa radovima i zbog cega?
 
Da li neko ima pravu informaciju kako napreduje autoput do Pozege?
Ja bih rekao da nema sanse da bude gotov u naredne 2 godine?
Da li se stalo sa radovima i zbog cega?

Mozda ti ovaj clanak pomogne da shvatis zasto se kasni, izmedju ostalog. Moje misljenje je da se kasno krenulo u eksproprijaciju i da sudski sporovi traju dugo.
Tek sada se naziru neki, kakvi takvi radovi ali deluje da je to daleko od optimalnog intenziteta.
Svako od nas ima neku procenu, neki kazu da ce zavrsiti do Pozege za godinu, 2, ili 12. Svakako su najvazniji radovi u tunelima (Laz i Munjino Brdo), dok se oni ne probiju, radovi na otvorenoj trasi su na dugackom stapu. Verovatno to i znaju pod(izvodjaci) pa se sinhronizuju.
Cini mi se da smo svi manje vise ocekivali da s proleca napadnu trasu i povecaju broj masina i mehanizacije ali to se nije desilo. Imamo neke kakve takve radove, vidi se neki skroman napredak ali daleko je to od optimalnog...
Opet, ponavljam, cini mi se da eksproprijacija kasni i da je dosta vlasnika u sudskim sporovima. Bilo bi lepo ako bi neko s lica mesta podelio s nama info. Koliko procitah u komentaru (na vest koju sam podelio gore), cifra koja se pominje za hektar je 4000 eura, da li je to tacno, ko ce ga znati...
 
Moje lično mišljenje je da će sve zavisiti konkretno od Munjinog brda i brzinom njegovg probijanja... U Prilipcu buškaju polako svukuda, stubovi će sigurno biti svi vrlo brzo gotovi, od tunela pa i do petlje... E sad s'obzirom da zivimo trenutno u vrlo nestabilnom vremenu, gde su krize moguće preko noći, sve je moguće i nemoguće...
 
Kao i svaka batina, taj zakon deluje primamljivo i efikasno dok bije po tuđim leđima. A onda dođe trenutak kada tvoja leđa dođu na red, pa više ne deluje tako primamljivo. Već kao obična napravedna batina.

Problem su naše iluzije, zbog kojih nam je zemlja ovakva kakva jeste, top down...
 
@sev dok te ne pljesne po leđima nemas ni pojma da nesto ne štima

Evo, ja da pitam forumase, da li su culi da su svi lepi vozovi povuceni i voze po Bg, a nama stare kompozicije kojih nema dovoljno?
Ja sam cula da voz Pž - Kv cesto ni ne ide, a umesto nekadasnjih vagona koji su bili ruski, sada su stare sa starim lokomotivama. ( nisam videla, cula sam od vise ljudi)

Mene ne pogađa, ali u Bg svoje dupence vozaju u klimatizovanim vozovima jer je prosperitet, dok se neke linej u Srb ukidaju.

Ponavljam, ne znam 100% ali zasto je narod ogorcen, ali svako gleda svoja posla.
Ne znam ni gde je adekvatno da pitam na koioj temi da li je tako u celoj Srb, ali eto nekome Soko, a nekom 40 na sat u starom vozu, ali dok mi ne zasmeta ja cutim
 
Vrh