Ovo mogu i lično da potvrdim, juče sam prošao deonicom ka Beogradu i na delu oko Uba, na onoj uzbrdici je stvarno nemoguće voziti više od 100 km/h. Put je baš u lošem stanju. U suprotnom smeru čini mi se da nije toliko izraženo.Hladno pivo je odavno opevalo ovo, pošto je i Kekin bio sličnog utiska ovakvim oduševljavanjem:
Pozdravi mi domovinu,
najdivniju zemlju svijeta!
Ma, gon'te se u materinu,
lijepa vam je iz daleka!
Onaj ko nema rezervni položaj zna da mora i brže i bolje. Ovo nije prihvatljivo. ("Glinena" je npr na istom tom pravcu, a ispred Uba u unutrašnjoj traci polako je već nemoguće voziti >=100kmh. Na tom istom novom, pravcu iz budućnosti). Kada siromašno društvo gradi, MORA da se ponaša optimalno. Što bliže idealnom mogućem. A ne kao pijani raspikuća koji ne zna za sutra. Ne sme da se gradi skupo, sporo i nekvalitetno...
Neće ni njegaпре ће Моравски коридор цео да заврше него то парче пута
Ne sporim im entuzijazam, ali su činjenice drugačije:Verovatno ce na kraju da ostane zabelezeno u istoriji da je ovih 10 godina bili najboljih 10 godina u istoriji Srbije sto se tice izgradnje.
Ja se iskreno nadam da zavrse ovaj autoput do Boljara i da ne dodje do usporavanja. Mnogo bi znacilo da za kasnije generacije ostane takav autoput
kao sto je izgradjen Beograd-Nis.
Ja se iskreno nadam da zavrse ovaj autoput do Boljara i da ne dodje do usporavanja.