Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Какав би хаос био, када би се сав саобраћај са аутопута слио у Лучане. Мост преко Бјелице код петље Лучани је узак и на његовом прилазу је лакат кривина. Непрегледна раскрсница код тунела Кратовска стена и још два уска моста преко Бјелице и Западне Мораве могу да се избегну проласком кроз Пилатовиће, али ни то није решење. Због тога ће се аутопут вероватно отворити тек када цела деоница до Горобиља буде завршена. И ту ће бити гужве, али је проточност већа.
 
I ja mislim da mora do Požege.
Kroz Lučane bi bilo isto kao kad kroz Ćupriju puste X koridor preko uskog mosta. (užas)
 
Hladno pivo je odavno opevalo ovo, pošto je i Kekin bio sličnog utiska ovakvim oduševljavanjem:

Pozdravi mi domovinu,
najdivniju zemlju svijeta!
Ma, gon'te se u materinu,
lijepa vam je iz daleka!


Onaj ko nema rezervni položaj zna da mora i brže i bolje. Ovo nije prihvatljivo. ("Glinena" je npr na istom tom pravcu, a ispred Uba u unutrašnjoj traci polako je već nemoguće voziti >=100kmh. Na tom istom novom, pravcu iz budućnosti). Kada siromašno društvo gradi, MORA da se ponaša optimalno. Što bliže idealnom mogućem. A ne kao pijani raspikuća koji ne zna za sutra. Ne sme da se gradi skupo, sporo i nekvalitetno...
Ovo mogu i lično da potvrdim, juče sam prošao deonicom ka Beogradu i na delu oko Uba, na onoj uzbrdici je stvarno nemoguće voziti više od 100 km/h. Put je baš u lošem stanju. U suprotnom smeru čini mi se da nije toliko izraženo.
 
Moj savet je da taj ~kilometar vozite preticajnom (levom) trakom, jer je vozna (desna) traka u užasnom stanju. Nije da je toliko gust saobraćaj da nekom smetate.
 
Ау, још ће на коридору аутопута да се косе ливаде, видим ја ....
Као да је сав новац некако утихнуо, посустао пред ценом дизела, асфалта ....
 
Verovatno ce na kraju da ostane zabelezeno u istoriji da je ovih 10 godina bili najboljih 10 godina u istoriji Srbije sto se tice izgradnje.

Ja se iskreno nadam da zavrse ovaj autoput do Boljara i da ne dodje do usporavanja. Mnogo bi znacilo da za kasnije generacije ostane takav autoput
kao sto je izgradjen Beograd-Nis.
 
Verovatno ce na kraju da ostane zabelezeno u istoriji da je ovih 10 godina bili najboljih 10 godina u istoriji Srbije sto se tice izgradnje.

Ja se iskreno nadam da zavrse ovaj autoput do Boljara i da ne dodje do usporavanja. Mnogo bi znacilo da za kasnije generacije ostane takav autoput
kao sto je izgradjen Beograd-Nis.
Ne sporim im entuzijazam, ali su činjenice drugačije:

Mislim da je period od 1970-1980. bio bolji, iako je teško upoređivati, jer su tada gradili mnogo prostije puteve nego sad (usponi su uspni nisu tuneli, mnogo prostije petlje sa nasipima itd).

Put ka jugozapadu već kasni ozbiljno. Koliko godina ne mogu ni do Požege da stignu.
 
Бићу срећан да заврше и ово до Пожеге....много тога је започето, шта ће и када бити завршено-видећемо! Ако заврше до Пожеге у 2024-ој то ће бити ајде да каже добро! До Бољара нису ни почели, крај нико не може видети! Мостови одлично напредују....све остало се килави.
 
Kamp u sred trake???
1656001803142.png
 
Sklonice kamp cim prokopaju tunel

Mene zanima da li kroz ovaj usek izmedju brda mora da se rade potporni zidovi ili ce se kosina nekako drugacije stabilizovati
 
Ово је сликано пре 2-3 дана, то је друга страна Моравице, неких километар пре изласка аутопута на магистрални пут Пожега - Ариље. Значи прешли су реку, кренули да раде даље, довукли бушилице, багере, кућице за раднике и данас одем до поља да видим како напредују нема машине, претпостављам да су се вратили на другу страну реке, односо Прилипачку страну где ће бити петља Прилипац. Неко неки бољи инфо?
 
Пре пар дана предвече сам пролазио кроз Прилипац и Пилатовиће и видео сам 10-15 Кинеза који су изгледа изашли да прошетају у слободно време. Довели су приличан број радника, па ваљда нешто и раде.
 
Ja se iskreno nadam da zavrse ovaj autoput do Boljara i da ne dodje do usporavanja.

Da bi nešto bilo završeno, mora najpre i da počne (priča se o Boljarima?). A to se nije desilo, bar ne u realnosti na terenu, propagandni uradci se kod ozbiljnih ljudi ne broje. A ova cepkanja na poddeonice poddeonica nisu ništa drugo do propaganda.
 
Био поново у пољу да видим шта се дешава, машине са будуће петље Прилипац повучене, рупе са Горобиљске стране затрпане, шта се дешава са друге не знам, углавном машина нема.
 
Vozeci se danas iz pravca Obrenovca ka Preljini, stizem do iskljucenja za Ub i vidim da je cela leva strana, iz suprotnog smera zatvorena, saobracaj premesten na moju stranu, radnika nema a svo to izmestanje je sigurno u duzini od 2,3 km... Izgleda da je vreme za kapitalni remont..
 
Vrh