Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Čak i bez tunela, ovaj ostatak deonice uopšte nije lak... mnogo objekata će morati da se izgradi na trasi... možda se varam, ali prost pregled trase ukazuje da je bar trećina pod objektima, i to bez tunela...

E sad - možda je to i prednost ako je tačna pretpostavka da izgradnja rampe od 1km ide brže od izgradnje nasipa od 1 km... opet, možda se varam.
Nego meni sada nije jasno - kako misle da doturaju prefabrikovane grede iz one "fabrike" pored mosta u Pakovraćama do ostatka deonice kad tuneli nisu probijeni?
Ima li sa druge strane Jelice neki objekat za prefabrikovanje ili će da teraju sve to kroz klisuru pa okolo?
 
Колико ја видим ако буде до краја 2024-те биће добро. Јер су за 3 године ископали 40% тунела! Не улазим у разлоге јер их не знам, како год било, кашњење ће бити поприлично.
 
Rekao bih da su za dve godine iskopali 60% tunela Laz, tako da ima šanse da probiju i završe do polovine 2023. a to im je i rok prema terminima dobijanja gradjevinskih dozvola. Ako trasu budu radili tempom od prošle godine na Preljina-Pakovraće, možda i ona bude gotova do tada.
 
То је супер једино што је Муњино брдо на 40%, Лаз можда и заврше до краја 2023 и чекаћемо крај завршетка Муњиног брда ( пародија за брзину ) у 2024-ој! Наравно ако су све ове информације тачне!
 
Ništa ne bi bilo strašno da se u isto vreme sa Požegom gradi i do Mačkata...
Pa nek kopaju, nek traje dok traje...
Ovako - rasteže se prva deonica, pa tek kad se ona završi, priča se o narednoj... i tako prođe život... to mene nervira, a ne ovo kašnjenje sa Požegom.
Realno, slažem se da negde tamo sredinom naredne godine Požega će biti povezana... a posle toga, Bog sami zna šta i kako dalje...
 
Dobro, bar se nešto mrda između ta dva tunela, još to nije to to, ali postoji nada da će sad kad konačno krene lepše vreme ozbiljnije krenuti. Nek završe bar to do sredine iduće godine, a tuneli kad budu gotovi.
 
Gledam ove kosine na trasi i pitam se da nije neka od njih nešto u rodu onim mrziteljskim kosinama iz Grdeličke klisure! Ako je to slučaj, eto nama novih odrona i novih razloga za debela kašnjenja na još jednoj najtežoj dionici u ovom dijelu galaksije.
 
A jesu doboko urezane kosine na onom spustu ka Lučanima, sa google mapa ili satelita se to ne vidi tolko kolko na ovom snimku dronom. Deluje da baš dobar deo brda treba se iskopa i stabilizuje.
 
Путује ли ко са овог форума, мењају ли бетон у Шаранима?
 
Prodjoh danas od Bg do Takova. Ograničenje na deonici od Uba do Lajkovca je 120km/ h. Od Uba, neposredno posle onog manjeg dela gde su postavljali novi asvalt je postavljen znak za 120, isto i iz pravca Lajkovca.
Čini mi se da je ranije ( pre ovih asvaltiranja) tu bilo 130, i da nije bilo ovih znakova. Opet, mozda i gresim, ne koristim deonicu često.
 
Lično nikada nisam doživeo diskriminaciju zato što imam ekavski izgovor. @Earthmoving ti što ti komentarišu izgovor na forumima ili komntatori na vestima su ili jako nezadovoljni sobom (imaju neki problem) pa onda se tako ponašaju ili su neki "bot" projekat. Ako od svega što si napisao niko ne kometariše šta si hteo da kažeš nego se osvrću na način kako govorš već dovoljno govori o njima.
 
Gledao sam ovog Mutića sinoć ali malo mi je ostao mutav o trasiranju zadnjih 1000m do Vojvođanske gde svi vidimo na satelitu da ima problema da se spoji, a on to čak i ne pominje. Druga stvar, ima još jedan dečko vođa projekta, ijekavac, koji je sad čini mi se na Moravskom, pa moram da primetim da prema njima nema diskriminacije u Srbiji dok sa druge strane mi ekavci trpimo diskriminacije čak i kada samo nešto komentarišemo o BH, Hr, CG često nam se spočitava: šta se mešate u tuđe. Prvo, nije tuđe, a drugo taj bezobrazluk "što je moje moje je, a što je tvoje to je za oboje" treba da se javno kaže
Od koga diskriminacija?
Od lokalnih Srba tamo? ili od bivše braće Montenegrina, Hrvata i Bošnjaka?

Ja sam često u RS i nikada, ama baš nikad nisam osetio bilo šta slično od našeg naroda tamo... nego potpuno suprotno, dušu bi ti dali...

Ako si naletio na nekog ko se tako ponaša, to je izuzetan slučaj a ne pravilo...
 
@Perkan Da li postoje kapaciteti za to. I ovo što sada gradimo se razvlači
Tvoje pitanje me je nateralo da se zamislim...
Imamo li kapacitete da istovremenu izgradnju većeg broja kilometara od ovoga što se gradi...
Radna snaga, kamen i sve ostalo što treba... nije dovoljno samo dovesti radnike iz Kine, oni sami ne mogu bez nas...

Hm... nemam odgovor... ali pitanje je na mestu...
Da se zamisliš...
 
Једног лепог дана када заврше ово до Пожеге тамо негде 2024 или 25-те. Таман ће кренути градња и ка Котроману, ово до Дуге пољане неће скоро кренути озбиљније....Све у свему неке 2030-те ако цена горива буде иоле прихватљива и не буде чипова у телу, можда се и провазам до Цг!
 
Vrh