Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Pozdrav svima, da li neko zna možda da li je planirano da obilaznica bude pun krug oko Beograda (direktno povezivanje Srema i Banata), ili će se graditi samo južni polukrug/potkovica Batajnica-Pančevo? Severni polukrug bi imalo smisla odraditi, pogotovu kada bude građen autoput ka Zrenjaninu, lakši je teren nego na jugu, problem bi možda bio samo most na Dunavu.
Sviđa mi se tvoj optimizam :) Pre će se Srbi vratiti u prapostojbinu u sažveđe Sirius V nego što će obilaznica obrnuti pun krug.
 
Od tog lakta do Pančeva je bitna deonica, pogogotovu u svetlu slova P.
Ako zaista budu gradili autoput bg-Zrenjanin-NS, logično je povezati i Pančevo.
Meni je to mnogo bitniji pravac od Vinče
 
R

Rečeno je da puštaju u aprilu...
Неће то пре лета. А то затварање старог дела тек... Можда неке ситне преправке, што се тиче капиталне обнове, ништа у ближој будућности.
 
Неће то пре лета. А то затварање старог дела тек... Можда неке ситне преправке, што се тиче капиталне обнове, ништа у ближој будућности.
Morace da srede bar trake, na mnogim mestima je puna linija.
 
I ne samo puna linija, ne postoji zaustavna traka, to jest postoji ali sa leve strane :)
 
I ne samo puna linija, ne postoji zaustavna traka, to jest postoji ali sa leve strane :)
Screenshot_20220226_171614.jpg
Screenshot_20220226_171632.jpg
Screenshot_20220226_171642.jpg
Screenshot_20220226_171649.jpg
Screenshot_20220226_171736.jpg
Screenshot_20220226_171800.jpg
 
Morace da srede bar trake, na mnogim mestima je puna linija.
ne moraju, nisu vec 2 godine koliko je pisten deo do orlovace
barem sada taj deo ne propada tom brzinom kao ranije.
Nadam se da su informacije o obnovi ove godine tacne, od tunela strazevica do mosta se odraditi jer u nekim delovima stara trasa je u ocajnom stanju.
Radujem se da vidim manje crveno tj crno tokom letnej sezone jer svaki kilometar AP skracuje vreme i guzve su manje provereno
 
Pozdrav svima, da li neko zna možda da li je planirano da obilaznica bude pun krug oko Beograda (direktno povezivanje Srema i Banata), ili će se graditi samo južni polukrug/potkovica Batajnica-Pančevo? Severni polukrug bi imalo smisla odraditi, pogotovu kada bude građen autoput ka Zrenjaninu, lakši je teren nego na jugu, problem bi možda bio samo most na Dunavu.
Da, ima idejni plan odavno od Panceva do Banovaca, ali trenutno je u planu do Panceva. Sravljao sam ovu CIPovu sliku cele obilaznice par puta ranije, ali evo ko je nije video.
 

Prilozi

  • 2016-04-18 13.08.37.jpg
    2016-04-18 13.08.37.jpg
    243,7 KB · Pregleda: 581
sinoć sam prolazio obilaznicom, leteći utisak je da radovi na cut&cover avalskom tunelu vidno napreduju, makar iz diskursa sa puta. Vrlo su se približili tekućoj trasi kružnog puta, verujem da će brzo ti manevri sa prebacivanjem saobraćaja tamo-vamo...
 
sinoć sam prolazio obilaznicom, leteći utisak je da radovi na cut&cover avalskom tunelu vidno napreduju, makar iz diskursa sa puta. Vrlo su se približili tekućoj trasi kružnog puta, verujem da će brzo ti manevri sa prebacivanjem saobraćaja tamo-vamo...
Ja iskreno ne verujem da ce to moci pre juna, ali videcemo. Zanima me kad ce prebaciti saobracaj na novi put i krenuti sa zavrsetkom nadvoznjaka preko pruge.
 
Tek sada vidim da se ovaj tunel ne može nikako porediti sa tunelom Trbušani.
 
Tako nekako ali malo udesno. Tik pored urađene ploče tunela na slici.
 
Svakako moraju više puta menjati trasu a na kraju pošto će stara biti prekopana sve ponovo napraviti.Varijanta 2 bi mogla i ovako izgledati (kružni tok na samom Avalskom putu) jer kad završe prvi deo tunela iznad ploče imaju slobodu nasipanja i planiranja...Stari nadvožnjak za Avalski put nisu rušili(crvena boja) i verovatno nece a ivica ukopa za tunel je tu negde tik uz njega.Ova druga varijanta bi im dala veći prostor i slobodu jer saobraćaj ne bi smetao mašinama.
IMG_20220305_090622.jpg
 
Dakle
Sledi iskop trase doslovno do asfalta pred privremeni kruzni,
Fundiranje I zavrsetak paralelnih sipova na obe strane.
Zavrsetak kasete /trupa tunela/ da prodje ispod avalskog puta,
Zatrpavanje izgradjenog dela I prevodjenje preko I stare trase avalskog put I izmestanje obilaznice do avalskog put.
Ukidanje trenutnog privremenog kruznog I nastavak iskopa I izgradnja betonske konstrukcije do kraja tunela,
Po zavrsetku betonskih radova I spoja sa trasom ka Rakovici, vracanje stare trase obilaznice na originalnu trasu, ukidanje kruznog I devijacije.
Zavrsetak unutrasnjosti tunela, dovrsiti zatrpavanje... Nova Godina...
 
E upravo to i crtam.Rečenica "izmeštanje obilaznice do avalskog" je ključno pitanje (nebitno apsolutno ali kad već diskutujemo)...Da li će propustiti saobraćaj na pravcu B.Potok-Resnik ispod nadvožnjaka kao na mom crtežu br1 ili pre nadvožnjaka kao na crtežu br2...Takodje da li će ukrštanje,spoj kako god sa oravcem Avala-Bgd biti kružnim tokom ili T raskrsnicom....Sve ostalo je bar meni a verujem i drugima jasno.
 
Crtez br 2 bezmalo savrsen. Ta devijacija od stare obilaznice preko buduceg zatrpanog dela tunela je malo problematicna jer ce biti pojacan uspon I zbog toga se nije ni zurilo da je aktiviraju u zimskom periodu dok jos uvek ima mraza.
Sto se tice kruznog ili T raskrsnice, provericu, ali mislim da su planirali minimalan privremeni kruzni tok I ako je tu prevoj I nije bas jednostavno u praksi to izvesti.
Zarad lakseg razumevanja mora se razumeti vremensko, fazno koordiniranje radova.
 
Da li ima smisla po okoncanju svega ostaviti mali kruzni tok koji je trenutno u funkciji? Nisam prolazio ovuda od kako on postoji, ali se jako dobro secam ranije raskrsnice. Bilo je bas tesko ukljuciti se na levo prema Resniku ako se silazi sa Avalskog puta.
Naravno, svi se nadamo da ce saobracaj na kruznom putu biti visestruko olaksan, pa mozda ovo vise i nece biti problem, ali me interesuju druga misljenja.
 
Vrh