Šta je novo?

Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Pretpostavljam da će pustiti eko 2 kada i 19 a to je 4.1.2022. Da li neko ima konkretnije informacije?=
 
Dva punjača su postavljena na 25. maju dok se drugi postavljaju na BNV-u. Pretpostavljam da će EKo 2 pustiti do kraja meseca.
 
Постављени су пуњачи испод Газеле још пре нове године.
 
Punjači jesu postavljeni ali radovi na okretnici zbog kojih je izmenjena okretnica nije gotova pa zato kasni EKO 2. Na 25.maju su postavili punjače na mesta koja nisu iziskivala izmenu na saobraćajnoj infrastrukturi.
 
Verovatno pocinje linija eko 2 sa radom uskoro. Obelezeba su pojedina stajalista
0aa1d60227130f150aed9669e07a36cc.jpg


Послато са SM-G998B помоћу Тапатока
 
Šta je od ovo dvoje tačno?

1. Jedna ekipa zadužena za lepljenje oznaka EKO 2, a druga za prelepljivanje oznaka za 22A?

2. Da ćemo na potezu Slavija - Studentski trg ipak imati i EKO 2 i 22A?
 
Зашто је обележен као трола?
Не разумем овај бол у к**** да се било шта уради нормално
 
Koga uopšte briga za obeležavanje beskorisne mutantske linije...


Trebalo je da ga zavedu u deo gde su oznake autobusa. Ali avaj, onda ne bi mogli da se busaju kako je ekološki i vegan i zelen i šta ti ja znam.
 
Ne može biti urađeno normalno kad nikad ni (za trole) nije bilo normalno. Trolejbus je autobus sa mrežnim napajanjem, a pošto su Sovjeti i pre njih recimo Italijani pravili prilagođene (custom) modele bez dizel varijante ovde se trolejbus "primio" kao tehnički posebno i prepoznatljivo vozilo. Autobus nije imao trole a trolejbus jeste, bez obzira na izvor i način napajanja (električno, kontinualno mrežno).

E sada se kapabus vidi kao trolejbus bez trola sa kondenzatorom umesto baterije a ne kao električni (i to kondenzatorski) autobus bez mrežnog napajanja što u suštini i jeste. Ne znam šta piše u zakonu, ali mislim da će sve dok ne nabave električne autobuse na baterije (BEV) tako obeležavati, jer imaju prateću infrastrukturu između terminusa kao trole. Dakle trola bez motki a ne autobus bez SUS motora. To je ta logika iako je i trolejbus električni autobus. Zato se održavaju u trolejbuskom, a ne u autobuskim pogonima.

Ograničenost trolejbuskog pogona ograničava i primenu tog tipa e-buseva, tako da mislim da su zajedno sa linijama na kojim rade takoreći eksperimentalni. EKO linije su politički pogodne. Eto na kašičicu ozelenjavamo grad da se vidi, iako je 98% linija pokriveno SUS vozilima. Zato drugi gradovi poput Osla opremanjem normalnih pogona pokriju normalne linije. Ne bacaju novac na eksperimentalno-predizborne igračke.

Alnabru, Oslo, mešoviti deo autobuskog pogona s punjačima: https://www.google.com/maps/@59.920834, ... 384!8i8192

Ako baš žele da ih izdvoje umesto "//" za trolu nek stave "T" za elektrobus, dok ne poukidaju SUS i trole. Posle će svi biti obeleženi kao autobus bez ičega gore.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=915262#p915262:31smniea je napisao(la):
Express » Sub Jan 08, 2022 2:00 pm[/url]":31smniea]EKO linije su politički pogodne. Eto na kašičicu ozelenjavamo grad da se vidi, iako je 98% linija pokriveno SUS vozilima. Zato drugi gradovi poput Osla opremanjem normalnih pogona pokriju normalne linije. Ne bacaju novac na eksperimentalno-predizborne igračke.
A onda na sve to imamo i 800.000 privatnih automobila na fosilna goriva i svaka prica o ciscenju grada menjanjem 700 dizel autobusa koji voze po 100 odnosno 160 ljudi nekim novim eksperimentalnim glupostima... pada u vodu istog trena.

Treba smanjivati broj privatnih automobila svake vrste, ne broj dizel auspuha vozila koje prevoze po 100/160 ljudi.
 
Bender Rodriguez":2zqpcdcb je napisao(la):
Koga uopšte briga za obeležavanje beskorisne mutantske linije...


Trebalo je da ga zavedu u deo gde su oznake autobusa. Ali avaj, onda ne bi mogli da se busaju kako je ekološki i vegan i zelen i šta ti ja znam.
Briga je svakog ko zbog ove linije dobija pogoršanje prevoza na linij koju koristi, pošto se broj vozača ne povećava...
 
Pa to nam svima ne gine. Nego je meni smešno kako se ljudi upinju i cimaju zbog oznaka a niko zbog besmisla koji ta linija uvodi.
Pa i štete (koja će se kasnije videti).
 
Нисам баш 100% сигуран, али мислим да су допремљени камионима из неке ЕУ луке.

уствари, сад видим натпис на приколици, 100% је у питању Грчка, значи Пиреј па камион. Нема обиласка целог Балкана а од луке до Београда је све аутопут :)
 
Eto. Čestitam pojedinim forumašima na još jednom istorijskom uspehu i SM(A)RT trijumfu. Beograd dobija prvu trijumfalnu liniju rute oblika V. Niko neće imati što i mi ovde.

Ostaje još samo da vidimo face gradskih čelnika, vozača autobusa i kreatura iz DJP kad se autobus popne iz Tadeuška i skrene u Uzun Mirkovu pa na raskrsnici sa Kralja Petra naiđe na jednosmernu ulicu i ograđenu parking nišu i baštu kafića ispred sebe.
 
Значи мораће ту да укину паркинг и да уведу двосмеран саобраћај.
 
Ne moraju da ukinu parking, i pored njega postoje dve trake, dovoljno da postave nove znakove da je to parče ulice ponovo dvosmerno.
 
Теоретски, могу да ураде и асиметрични саобраћај, да само ЈГП може двосмерно да се креће, мада је у пракси безбедније да уведу двосмеран.
 
Super je što dobijamo još jednu ulicu kojom ide gradski prevoz. Da podsetim da je ranije pre Dunavske bila ideja da trole okreću na 25. maju ili Bekou ali su to negde krajem 2000tih batalili zbog famozne Dunavske. Šta mislite o ideji da se puste sve ili neke trole dalje od Studentskog trga Uzun Mirkovom pa do Dunavske kuda i Eko 2? Okretnica 25. maj je puna, mogla bi i ona ukoliko se proširi da primi još linija.
 
Мислим да је то боља опција с обзиром да су остали правци од тзв. горњег ка доњем Дорћолу више оптерећени. Само и даље остаје питање како би све то функционисало са планираним трамвајима од Славије до Калемегдана који су усвојени планом регулације. Волео бих да нађу техничко решење да тролејбуси и трамваји деле ту исту трасу. Мислим да са аутономним тролејбусима не би било никаквог ограничења за то.
 
Vrh