Šta je novo?

Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

Zato dizel autobus šije sve, i šiće još narednih 20 godina.

A u ukupnom aerozagađenju jednog Beograda učestvuje sa tipa 2%... A svaki prevozi po 100 ili 160 ljudi.
 
Jedan punjač je planiran u Kralja Milutina na okretnici A1 kod Slavije. Pošto se nabavljaju 4 za Eko 2 da li znamo gde će biti postavljeni?
 

Prilozi

  • kralja milutina.png
    kralja milutina.png
    902,8 KB · Pregleda: 1.215
Ili će biti linija Slavija - BNV - Galerija, ili se planiraju linije EKO 2 i EKO 3.
 
Два пуњача су на Београду на води, и сигурно барем један (а можда и 2) код 25. маја.
И могуће је да је одговор написан по старом плану, док линија није била продужена до Београда на води.
 

Prilozi

  • 01CF1143-D6B7-4EB4-909B-F0548CA2AA86.jpeg
    01CF1143-D6B7-4EB4-909B-F0548CA2AA86.jpeg
    66,7 KB · Pregleda: 1.175
Можда је у питању чак неки успутни пуњач, за потенцијална ванредна скраћивања линије типа пешачка субота и сл.?
 
Upravo to, i Eko 1 ima punjač kod Taša...
 
Mislio sam da je kod okretnice tramvaja, ali sam verovatno nešto permutovao pošto ga nema na niti jednoj slici.
 
А можда је то на Славији у плану пуњач за електробусе којима планирају да замене Врачарске троле?
 
Od toga nema ništa. Već su utvrdili da je neizvodljivo. Pisano je o tome ovde.
 
Posle dugo vremena danas sam ušao u ovu šklopociju što podseća na autobus i na ulazu kod drugih vrata postoji veliko ulegnuće i deluje mi da je pitanje vremena kad će neko da propadne kroz pod
 
eletrobus-830x0.jpg


Jel ovo slobodna interpretacija stajališta od strane "novinara" ili će zaista linija preskakati stajališta duž trase?
 
Mnogi pljuju ovu liniju, a korisna je iz više razloga : prvo jer je donji deo Dorćola sada povezan sa Studentskim trgom, drugo jer će odmeniti beskorisnu liniju 22 i treće jer ide do Savskog trga i Beograda na vodi, a ovako je do Beograda na vodi moralo da se preseda više puta
 
Pa imaju 2,11,24,26 koji staju bukvalno na 100 metara od Studentskog trga, a dvojka i na Savskom.
Realna potreba postoji samo na trasi 22A, koja itekako ima smisla posle suludog skraćivanja linija.
 
“Замениће 22А на којој раде дизелни аутобуси, чиме ће се постићи максимални еколошки ефекат” је највећи бисер у том чланку. Обрни окрени замениће аутобус који је заменио троле - еколошко возило са литијумском батеријом која је екстремно опасна по животну средину замениће тролејбусе.

А што се тиче линије са накарадним бројем, осим тога што је кориснија од 22А, решава везу Београда на води и било чега северно од Палате правде. Сада из Галерије до Економског факултета и Савског трга (где стајалиште у једном смеру и даље не постоји и питање је да ли ће се увести) може да се дође само 36ицом сваких 40 минута.
Колико год сви ми пљували и били свесни како и зашто линија постоји - стварно решава везу коју немамо.
Једино не знам за Узун Миркову, она је и даље једносмерна. Не знам како су мислили да реше то.
 
solecar":1nymq4yb je napisao(la):


Jel ovo slobodna interpretacija stajališta od strane "novinara" ili će zaista linija preskakati stajališta duž trase?
Означене су "битније" тачке на траси, линија је реално пун погодак.

Послато са SM-G998B помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910955#p910955:3lio2f88 je napisao(la):
Dart » Pet Dec 24, 2021 1:56 am[/url]":3lio2f88]Pa imaju 2,11,24,26 koji staju bukvalno na 100 metara od Studentskog trga, a dvojka i na Savskom.
Realna potreba postoji samo na trasi 22A, koja itekako ima smisla posle suludog skraćivanja linija.
Tramvaje ne računam jer dolaze svake prestupne godine, a 24 i 26 idu na Trg republike, ne do srudenskog još zalaze u onu ulicu u kojoj je nenormalna gužva, da ti se više isplati da ideš peške uzbrdo nego sa tim busevima. Linija kma mnogo više smisla od eko 1 koju sam koristio 5 puta u životu do sada
 
A kuda će linija prolaziti obzirom da je jedan deo Uzun Mirkove ulice jednosmeran?
 
Po najvišim procenama, saobraćaj u aerozagađenju u Beogradu učestvuje sa 20%. U tih 20% spada oko milion vozila. Od toga su 2/3 privatni automobili a ostalo su radna, službena, teretna ili specijalna vozila.

Autobusa u Beogradu ima manje od 1000. Privatnih automobila ima preko 700.000. Tačno je da autobus troši više kiseonika i goriva, i izbacuje više izduvnih gasova, ali dok se u automobilu vozika po jedno-dvoje, u jednom autobusu se u proseku vozi po 80 odnosno 140 ljudi.

Vesićevo menjanje proverenih dizel autobusa nekakvim ekološkim kantama sa nereciklabilnim toksičnim baterijama (koje su pritom potrošna roba, pogotovu ovde u našoj vreloj klimi), i to ni manje ni više nego krševi iz Kine, je čisto mazanje očiju onom primitivnijem delu naroda koga je ovaj ubedio da će menjanjem manje od 1 PROMILA dizel vozila električnim, bog zna kako doprineti ekologiji i smanjiti zagađenje u Beogradu.

Bilo da se u Beogradu ''zameni'' 100 dizel autobusa električnim ili svih 800, u gradu sa 999.000 drugih vozila, i još toliko dimnjaka, lomača, divljih deponija, industrija bez filtera... to će imati efekat na sveopšte aerozagađenje u Beogradu taman koliko i kad bi neko prosuo jedan galon vode u Topčidersku reku ili u Mirijevski potok da ih ''propere''. :kafa:

A sama linija je debilizam, koji će očigledno postojati samo da bi opsluživao i snabdevao polupraznu Galeriju posetiocima odnosno kupcima. Dok joj je trasa u stilu ''okolo naokolo preko Male Krsne''.

Umesto ovih SM(A)RT i Brothers Inc. Planning Solution papazjanija i majmunisanja, bolje da vrate sve trolejbuske linije, i to do Studentskog trga.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910991#p910991:3fw115di je napisao(la):
markobg » Pet Dec 24, 2021 10:36 am[/url]":3fw115di]A kuda će linija prolaziti obzirom da je jedan deo Uzun Mirkove ulice jednosmeran?
O tome će da misle tek kad je puste u rad.

Zato što su to SM(A)RT planeri koje pritom sada vode Brothers Inc. Planning Solutions, najprestižnija konsultantska firma na svetu.
 
Линија није лоша, мени је увек фалило скретање из Немањине у Краља Милана. Такође је одлична ствар што се добија још једна линија до 25. маја, ту ми се често дешавало да дуже чекам аутобус. Остаје питање како ће решити Узун Миркову улицу. Видећемо како ће функционисати у пракси. Добро је и то што 78 и 83 добијају појачање поред антибиотика званог 36. Што се тиче аерозагађења, то је све жвака за сељака. Нема ништа без озбиљне гасификације свих крајева који су са кућама, од Бусија преко Алтине, Вишњице, Вождовца и Ресника до Гроцке.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=910986#p910986:ugfb01p9 je napisao(la):
Vinča307 » 24 Dec 2021 10:24[/url]":ugfb01p9]Linija koja mnogo više smisla od eko 1 koju sam koristio 5 puta u životu do sada
:lool:
Ni ja je nisam baš često koristio, ali sam je često viđao u vreme špica, uglavnom u Bulevaru, i tada je baš puna. A to je zato što pokriva pravac Vukov spomenik - Bulevar - Zeleni venac - Ušće, koji je nekada pokrivala linija 75.
 
Када у Хигеру ради клима уз јарко болничко осветљење човек се осећа као у мртвачници. Зато нико и не користи ЕКО1.
 
Извео сам скоро један експеримент. Био сам код Вуковог споменика и требало је да идем на Нови Београд и одлучио сам се да идем на 7.
У исто време сам ушао у трмвај када је и ЕКО1 кренуо са окретнице и хтео сам да видим који ће пре стићи до Ушћа. У граду није било гужве тако да су ту били равноправни. Када сам изашао из трамваја, ЕКО1 је тек био на 3/4 моста.
Закључак - трамвајима није толики проблем што не иду преко Бранковог моста (иако и даље мислим да би било корисно да неке линије иду), колико им је проблем што немају приоритет на семафорима и што Ресавска није жута трака. Ту се губи бар 5-6 минута када није гужва.

Што се тиче ЕКО1, линија је интересантна и има своју нишу, нисам је често користио највише због слабог такта, али тај једноцифрен број пута када јесам је фино послужила. Најкориснија је на релацијама Вуков споменик-Зелени венац и Ушће-Арена.
Хигери су тешке канте, већ сам поставио слику колико су зарђали и распали се. Неко треба да робија и за електричне и оне дизел.

Најбоља ствар око ЕКО2 је што иде скроз до базена и што су коначно схватили да је то могуће. Лоше је што је то резултат сеци уши-крпи дупе укидања трола. Најбоље би било да са Студентског трга све линије продуже до доле а мој предлог је:
31(тролејбус), 29, 28 куда и ЕКО2
41, 21, (можда 27 који би био ок тролејбус) Добрачином до Дунавске и даље до окретнице

Добијамо бољу повезаност са Дорћолом, аутобуси не чекају време у центру (што реално није проблем али ето свима да удовољимо) и окретница је заправо на самом географском крају града, може се ту и преместити окретница трамваја код Бека и имамо један користан градски терминус, а људи у околним зградама ће мање зависити од кола. Када се у будућности направи трмвајско-пешачки мост до Котежа већ имамо спремну инфраструктуру и линије које можемо продужити. Такође не мора да се прави тролејбуски терминус у Дунавској који мени није баш логичан.

27 сам споменуо ако желимо да иѕместимо и ту окретницу што реално и није толико потребно. Онда би 43 могли вратити до скејт парка а 32Е преместити где год пошто и није нека корисна линија.

Мало сам отишао у офф, али сам хтео да све анализирам.
 
Vrh