Boki123
Advanced
- Učlanjen(a)
- 16.02.2019.
- Poruke
- 2.607
- Pohvaljen
- 6.160
Hrvatska uveliko radi na rekonstrukciji koridora za brzine do 160
Kog koridora?
Hrvatska uveliko radi na rekonstrukciji koridora za brzine do 160
10Kog koridora?
Urađeno je i Vinkovci - TovarnikRadi se Koridor V Budimpešta - Zagreb - Rijeka koji je već odmakao u reailizaciji i koridor X Beograd - Zagreb - Ljubljana, tu su praktično odradili samo Zagreb - Dobova i tek treba da se radi ostalo, prvo Dugo Selo - Novska, pa zek onda dalje, Što će valjano potrajati..
Svakako u dužoj perspektivi otvaraju se mogućnosti ka Severnoj Italiji, Austriji i Švajcarskoj, ali bićemo uvek primarno okrenuti ka Budimpešti.
Doduše ove godine je uspostavljeno nekoliko intermodalnih ruta iz Ploča, Rijeke i Kopra do Srbije.
Urađeno je i Vinkovci - Tovarnik
Hrvatska uveliko radi na rekonstrukciji koridora za brzine do 160
Hrvatska uveliko radi na rekonstrukciji koridora za brzine do 160
Све зависи од реда вожње, а по оном нацрту са сајта Инфре фалиће касни вечерњи полазак из Београда (како би се стигло на јутарњи лет у Будимпешти) и касни вечерњи полазак из Будимпеште (како би се ухватио воз после вечерњег лета). Ови касни вечерњи би требало да буду буквално у поноћ, можда чак и око 01:00 јер, у супротном, остаје велика рупа коју ће искористити комби превозници.Osećam da će dosta kombi prevoznika izgubiti putnike kad konačno puste prugu.
Kolko vidim sredstva od EIB postoje, projektovanje u toku
Све зависи од реда вожње, а по оном нацрту са сајта Инфре фалиће касни вечерњи полазак из Београда (како би се стигло на јутарњи лет у Будимпешти) и касни вечерњи полазак из Будимпеште (како би се ухватио воз после вечерњег лета). Ови касни вечерњи би требало да буду буквално у поноћ, можда чак и око 01:00 јер, у супротном, остаје велика рупа коју ће искористити комби превозници.
Други проблем је и што треба стићи од Келетија до аеодрома, а људи не воле да преседају. Гугл мапе кажу да треба бар 45 минута и једно преседање (метро+бус).
Дакле, треба бити мудар код прављења реда вожње.
A i nema smisla da idu, da salju voz za 5 čovekaНигде у Европи не иду међународни возови у то време, осим даљинских ноћних са спаваћим колима који путују најмање 8 сати.
Ништа, онда нека цепају Геа и Тера. Ако је већ тако у Европи.Нигде у Европи не иду међународни возови у то време, осим даљинских ноћних са спаваћим колима који путују најмање 8 сати.
Као што је некад 340/341 возио празан.A i nema smisla da idu, da salju voz za 5 čoveka
Као што је некад 340/341 возио празан.
EXPO če biti fejl i ne očekujem previše posetilaca iz tih zemalja. Najveće tržište će biti dolazak u Beograd na dan-dva-tri (provod, hrana, obilazak), tj. to je tržište koje će bukvalno biti stvoreno sa železnicom. Dakle City turizam. Očekujem da će jako mali % putnika nastavljati putovanje zbog krš stanja svih ostalih pruga.Sto se tice popunjenosti leti ce Madari zbog odmora putovati preko Beograda na primorje. Bice i planinara Madari i Slovaci pa i Poljaci znaju dobro za alpinske mogucnosti u Crnoj Gori kad bukvalno mozes sa voza izaci na teren. Na Beograd Centru sam i primetio dosta Turaka, samo neznam gde su se uputili. No veliki deo za Expo ce svakao birati voz. Cim postoji ponuda voza sa ispod 4 sata, letovi nisu trazeni.
Буквално ми се исплати да преседнем на Суботица Јавна Складишта - Сегедин и одатле за Будимпешту у тренутној ситуацији него да идем комбијем. А и убудуће кад Мађари пусте свој део.Meni iskreno uvođenjem voza nema poente leteti avionom za Budipmeštu i Beč, čak i da cene budu slične, uvek ću se pre opredeliti za voz
Od starta se najavljuje da će stajati tamo, a između ostalog em je ređi red vožnje em bi samo do Subotice bilo manje putnika.Zašto IC staje u Vrbasu i Bačkoj Topoli?
zaštobolje je kupiti preko weba nego preko aplikacije ako birate više karata