Šta je novo?

Tramvaji

Nije Beograd izabrao gradonacelnika demokratski na izborima, nego su stanovnici gradova i sela Srbije i Bosne dovedeni autobusima i uz naknadu od par hiljada dinara kratkorocno upisani da glasaju za sns uz paralelne spiskove i sendvice, zajedno sa mrtvima i neodjavljenima. Sto svedoci i broj listica za poziv u svakoj zgradi sa po 50 nepoznatih ljudi.
Nije moguce da ni na jednoj opstini u Beogradu nije na vlasti beko drugi sem sns, te su ove kradje i ociglednije.

A gradonavelnika je izavbrao onaj ko je na bilbordima za te izbore stajao pored njega. Sve i da je neko birao gradonacelnika nikad ne bi izabrao gnjidu koja je godinama glumila opiziciju na nbg, pa onda presao u za narod najvece izmisljeno zlo, narocito na tom nbgu. Sto na oceiglednost kradje stavlja i konacnu potvrdu.

I naravno treba dodati na to i zasto je izmisljena opstina Surcin - na Ledine je prijavljeno ljudi kao da se tamo nalazi nalaziste nafte, a ne uzletno sletna staza aerodroma.
 
To ширење пешачке зоне нема никаквог смила осим елитизирања места за будуће становнике.
Проблем је у томе што су власти у Србији већ деценијама шинофобне, па сматрају да свуда где су шине да је прерогатива сиротиње. Тако су почупали око БНВ, тако су уништили Главну железничку. За то време, људи живе или раде поред пруге. И то не социјала.
 
Predlog za sistem informisanja putnika u tramvajima, ukoliko bi mastali da bi do njegovog formiranja u vidu ekrana ikada doslo. Ukoliko neko od nadleznih ovo gleda.
12 - 2.png
 
Више не вози турски трамвај. Више се и не прича о њему хах..
Sve je ovo postalo crni humor. Čas vozi, čas skrati smenu. Ko je uspeo da se provoza, svaka mu čast.

Lepe i detaljne recenzije sam pročitao ovde.
Za napomenu, još uvek nisam uspeo da se provozam novim tramvajem, ali nema veze.
Ako budem ikad imao vremena, mogao bih da se provozam. Dovoljne su bile gore recenzije napisane.
Da li je uopšte vozio Turčin za vikend? Nisam ga pronašao. Smatram da nije vozio.
Daj da se spreme još 2 tramvaja da izađu i vidimo gde će oni saobraćati.

Drago mi je da je puno više CAF-ova osposobljeno i opet krstare po Beogradu.

Šta, danas uopšte nije izlazio u saobraćaj?
Nema ga uopšte 😔
 
Двојку би да укину због ћацијевских кафића поређаних каскадно по Париској. То је цела поента.

Шапић није градоначелник, он је само сервис мафији/ратним профитерима а град и грађани им предмет рекетирања.

Овај град је имао више достојанства у окупацији.
 
Gangula Smradula je i na ovoj današnjoj konferenciji opet pokazao planove za pešačku zonu u Pariskoj bez tramvaja. Napravite svoje kanale i krenite u komentarima da pišete protiv ukidanja dvojke i jedanaestice, ja sam se već bacio na posao. Mora se vršiti pritisak javnosti kao i u borbi za opstanak trolejbusa.
 
Čak je u zadnja 3 minuta spomenuo da rade projekat za ukidanje tramvaja u BKA da bi se dobile još 2 automobilske trake, nije samo do kraja jasno da li je mislio na baš ceo bulevar ili deonicu od Cvetkove Pijace do Ustaničke. Sve je bolesniji i bolesniji, j****i ga automobili i kružni tokovi.
 
Poslednja izmena:
Misli na produžetak Smederevca do MML. Odustalo se od tramvaja.
 
Sve je ovo postalo crni humor. Čas vozi, čas skrati smenu. Ko je uspeo da se provoza, svaka mu čast.

Lepe i detaljne recenzije sam pročitao ovde.
Za napomenu, još uvek nisam uspeo da se provozam novim tramvajem, ali nema veze.
Ako budem ikad imao vremena, mogao bih da se provozam. Dovoljne su bile gore recenzije napisane.
Da li je uopšte vozio Turčin za vikend? Nisam ga pronašao. Smatram da nije vozio.
Daj da se spreme još 2 tramvaja da izađu i vidimo gde će oni saobraćati.

Drago mi je da je puno više CAF-ova osposobljeno i opet krstare po Beogradu.


Nema ga uopšte 😔
Meni je lično jako čudno na koji način se ovaj tramvaj promoviše.
Prva stvar je što je novi tramvaj u Beogradu zaista velika stvar. Kakav god da je novo je vozilo i realno osveženje posle dugog niza godina, pa sam lično očekivao da će nam vaterpolista malo više to natrljavati na nos.
Druga stvar je linija na koju je pušten u saobraćaj. Zašto baš 12L? Da se razumemo, solidno je popunjena linija, ali svakako ni približno koliko prosečna linija sa Ustaničke. Očekivao sam ga pre na nekoj mnogo opterećenijoj liniji poput sedmice ili da se šeta po linijama bez redovnog zaduženja. Možda postoji neki razlog za ovo a da nisam to ispratio.
Treća stvar je uopšteno pojavljivanje u saobraćaju - danas ga ima, sutra je tu samo prepodne, preksutra samo popodne, naksutra ga uopšte nema itd. Malo čudno za potpuno nov tramvaj od kog se očekuje da je svakodnevno u redovnom saobraćaju, pogotovo što ima redovnu liniju.
 
Meni je lično jako čudno na koji način se ovaj tramvaj promoviše.
Prva stvar je što je novi tramvaj u Beogradu zaista velika stvar. Kakav god da je novo je vozilo i realno osveženje posle dugog niza godina, pa sam lično očekivao da će nam vaterpolista malo više to natrljavati na nos.
Druga stvar je linija na koju je pušten u saobraćaj. Zašto baš 12L? Da se razumemo, solidno je popunjena linija, ali svakako ni približno koliko prosečna linija sa Ustaničke. Očekivao sam ga pre na nekoj mnogo opterećenijoj liniji poput sedmice ili da se šeta po linijama bez redovnog zaduženja. Možda postoji neki razlog za ovo a da nisam to ispratio.
Treća stvar je uopšteno pojavljivanje u saobraćaju - danas ga ima, sutra je tu samo prepodne, preksutra samo popodne, naksutra ga uopšte nema itd. Malo čudno za potpuno nov tramvaj od kog se očekuje da je svakodnevno u redovnom saobraćaju, pogotovo što ima redovnu liniju.
Info od vozača iz Centrale je zbog onog poteza u Bulevaru gde su šine katastrofa i da će tu samo ponekad upadati. Verovatno ne žele da se tramvaj odmah raskanta po onim kraterima. U Vojvode Stepe ne ide jer moraju da se prošire peroni na stajalištima, pa ćemo ga onda možda gledati na 9L i 10.
Kad smo kod tih iskljucenja, malo vozača je dobilo licencu za taj tramvaj i vrlo moguće je da kolega iz druge smene nema istu i onda ne može da vozi.
 
Treća stvar je uopšteno pojavljivanje u saobraćaju - danas ga ima, sutra je tu samo prepodne, preksutra samo popodne, naksutra ga uopšte nema itd. Malo čudno za potpuno nov tramvaj od kog se očekuje da je svakodnevno u redovnom saobraćaju, pogotovo što ima redovnu liniju.
I končarevi tramvaji za Letoniju su nedeljama sporadično ulazili u saobraćaj dok se nisu odradila sva podešavanja i testovi.
Sve je izgledalo identično kao što se dešava kod nas sa turcima.
 
Јел? Исто? Значи нови трамвај ће ускоро у БКА и у Војводе Степе. 🙄
 
Јел? Исто? Значи нови трамвај ће ускоро у БКА и у Војводе Степе. 🙄
A što si maliciozan? I što mi poturaš reči koje nisam napisao.
Ja pišem o komentarisanju kako turčin svako malo bude povučen u garažu i kako više leži tamo nego što je na ulicama. Ne spominjem probleme na infrastrukturi u BKA i u Vojvode Stepe.
 
Имаш тенденцију да нормализујеш многе катастрофалне процесе у шинском саобраћају у Србији односно увек се хваташ за делове тих процеса који ти дају простора за то. И овде си написао: "Sve je izgledalo identično kao što se dešava kod nas sa turcima".

А турци не могу у два кључна булевара читавог трамвајског система. Није се десило никада нигде осим наравно овде.
 
Predlog za sistem informisanja putnika u tramvajima, ukoliko bi mastali da bi do njegovog formiranja u vidu ekrana ikada doslo. Ukoliko neko od nadleznih ovo gleda.
Pogledajte prilog 247181
Било би супер да се ово направи, као што то имаш на аеродрому или железничким станицама, али поред ових неспособњаковића, тешко ће се то остварити.
Čak je u zadnja 3 minuta spomenuo da rade projekat za ukidanje tramvaja u BKA da bi se dobile još 2 automobilske trake, nije samo do kraja jasno da li je mislio na baš ceo bulevar ili deonicu od Cvetkove Pijace do Ustaničke. Sve je bolesniji i bolesniji, j****i ga automobili i kružni tokovi.
Шта ће нам толико кружних токова и возила? Нама требају тролејбуси и трамваји, а не још смога и издувних гасова. Ми имамо делимично завршен метро, и то је све. Толико новца се потрошио на ове глупости, могли смо да завршимо метро да буде пандан московском. Ко га није видео, ево како изгледа.


1754470961512.png

1754471045442.png


То нама треба, а не картонски минимализам на који се троши стотине милиона евра, и распада се после пар месеци.
 
Poslednja izmena:
Имаш тенденцију да нормализујеш многе катастрофалне процесе у шинском саобраћају у Србији односно увек се хваташ за делове тих процеса који ти дају простора за то. И овде си написао: "Sve je izgledalo identično kao što se dešava kod nas sa turcima".

А турци не могу у два кључна булевара читавог трамвајског система. Није се десило никада нигде осим наравно овде.
Očigledno da gradske vlasti na primeru CAF-a nisu ništa naučile. Španac isto nije mogao na mnoge deonice, ali nisam verovao da će tako nešto, a možda i gore, da se ponovi.
 
Vrh