Šta je novo?

Stari savski most - Most Miladina Zarica

Gde sa Starim savskim mostom?

  • Povezati Blok 70 sa Adom Ciganlijom

    Glasovi: 201 35,4%
  • Povezati Veliko ratno ostrvo sa Zemunom

    Glasovi: 74 13,1%
  • Neka druga gradska lokacija

    Glasovi: 35 6,2%
  • Pokloniti most drugoj opštini u Srbiji u skladu sa potrebama

    Glasovi: 174 30,7%
  • Most treba da ide u staro gvožđe

    Glasovi: 56 9,9%
  • Ne znam

    Glasovi: 27 4,8%

  • Ukupno glasača
    567
Neka ukinu i tramvaje, kupe elektricne autobuse i necemo lupati glavu preko kog mosta ce isti poterati. Em se resimo kablova po gradu
Za sve ima resenja
 
‼️ВАЖНО‼️ Почели су да убрзано секу делове моста и прирпемају га за демонтажу! Нелегално, нестручно и незналачки уништавају наш Стари савски мост! ЈОШ УВЕК ЈЕ СВЕ ТО РЕВЕРЗИБИЛНО.

Грађани — ИМАМО 15 ДАНА ДА ЗАУСТАВИМО СЕЧЕЊЕ МОСТА!

Среда 8.00-16.00. Стари савски мост. Улаз на градилиште са Новобеоградске стране:
•⁠ ⁠старо сајмиште код Бранковог
•⁠ ⁠⁠улаз на Стари савски мост код парконг сервиса.


Извор: Мост остаје.
1739286920917.png
 
Koliko gluposti u dve rečenice

Почели су да убрзано секу делове моста и прирпемају га за демонтажу! Нелегално, нестручно и незналачки уништавају наш Стари савски мост!

Jedino bih rekao da je tačno da ga pripremaju za demontažu.

Ne znam za vas, ali mene ovakve stvari odbijaju u startu od ovakvih udruženja, pa makar se i zalagali za istu stvar.
 
Ja sam imao XY rasprava i svađa sa ljudima oko tog glupog mosta. Ne samo na forumu nego i uživo.

Postojanje takvih opičenih udruženja koja se bore za izgubljeni cilj i pogrešne ideje mi samo dodatno otežava u tim raspravama, jer ljudi postojanje takvih tvrdih glava vide kao dokaz da je uklanjanje tog mosta SNSovska ideja i namera, a svi drugi i opozicija bi ga inače šatro čuvali još 100 godina. Naravno, ni prvo ni drugo nemaju veze s mozgom.

A dok se ljudi objašnjavaju oko toga, postojeći most stoji zatvoren i protraćen, i samo odlaže dan početka gradnje i samim tim i dan završetka novog mosta. Ovo ovako je najdebilnija opcija. Em smo kraći za jedan most, em se završetak zamene odlaže umesto da se ubrza. Srpska posla.
 
Ja sam imao XY rasprava i svađa sa ljudima oko tog glupog mosta. Ne samo na forumu nego i uživo.

Postojanje takvih opičenih udruženja koja se bore za izgubljeni cilj i pogrešne ideje mi samo dodatno otežava u tim raspravama, jer ljudi postojanje takvih tvrdih glava vide kao dokaz da je uklanjanje tog mosta SNSovska ideja i namera, a svi drugi i opozicija bi ga inače šatro čuvali još 100 godina. Naravno, ni prvo ni drugo nemaju veze s mozgom.

A dok se ljudi objašnjavaju oko toga, postojeći most stoji zatvoren i protraćen, i samo odlaže dan početka gradnje i samim tim i dan završetka novog mosta. Ovo ovako je najdebilnija opcija. Em smo kraći za jedan most, em se završetak zamene odlaže umesto da se ubrza. Srpska posla.
To. Bukvalno kao kad bi se borili da ne sruse neku staru klupu koju zele da zamene novom/vecom. Naravno da je glupa ideja bila rusiti most bez da izgrade drugi u blizini pre toga ali tu smo gde smo..........sad ih treba pustiti da rade
 
Ja sam imao XY rasprava i svađa sa ljudima oko tog glupog mosta. Ne samo na forumu nego i uživo.

Postojanje takvih opičenih udruženja koja se bore za izgubljeni cilj i pogrešne ideje mi samo dodatno otežava u tim raspravama, jer ljudi postojanje takvih tvrdih glava vide kao dokaz da je uklanjanje tog mosta SNSovska ideja i namera, a svi drugi i opozicija bi ga inače šatro čuvali još 100 godina. Naravno, ni prvo ni drugo nemaju veze s mozgom.

A dok se ljudi objašnjavaju oko toga, postojeći most stoji zatvoren i protraćen, i samo odlaže dan početka gradnje i samim tim i dan završetka novog mosta. Ovo ovako je najdebilnija opcija. Em smo kraći za jedan most, em se završetak zamene odlaže umesto da se ubrza. Srpska posla.
Сложио бих се са првим делом поста, али не бих рекао да се због ове групе егзибициониста даље одлажу рокови. Било је у почетку оних неколико недеља блокада, али од тада се чини да све иде по плану.
 
Ja sam imao XY rasprava i svađa sa ljudima oko tog glupog mosta. Ne samo na forumu nego i uživo.

Postojanje takvih opičenih udruženja koja se bore za izgubljeni cilj i pogrešne ideje mi samo dodatno otežava u tim raspravama, jer ljudi postojanje takvih tvrdih glava vide kao dokaz da je uklanjanje tog mosta SNSovska ideja i namera, a svi drugi i opozicija bi ga inače šatro čuvali još 100 godina. Naravno, ni prvo ni drugo nemaju veze s mozgom.

A dok se ljudi objašnjavaju oko toga, postojeći most stoji zatvoren i protraćen, i samo odlaže dan početka gradnje i samim tim i dan završetka novog mosta. Ovo ovako je najdebilnija opcija. Em smo kraći za jedan most, em se završetak zamene odlaže umesto da se ubrza. Srpska posla.
Паметније би било урадити као што раде немци. Прочитао сам негде коментар пре пар месеци да они граде нови мост поред старог док је функцији. Кад заврше изградњу новог моста, стари уклоне и на месту тог старог поставе нови и пусте га у саобраћај. Користе специјалне кранове за те потребе. Исто то је требало урадити и овде, али код нас се све увек ради наопако.

Попићу критике за ово, али морам ово написати. Моја највећа брига је што ће се овде много красти и користиће се материјал упитног квалитета. Више сам за то да се ово одложи, и да се доведе озбиљна фирма и стручњаци која ће ово градити, а не кинези. Исто то је урађено са надстрешницом због које је изгубљено 15 живота. Видели смо како су је кинези средили. Исто то ће бити и са новим мостом.
 
Poslednja izmena:
Паметније би било урадити као што раде немци. Прочитао сам негде коментар пре пар месеци да они граде нови мост поред старог док је функцији. Кад заврше изградњу новог моста, стари уклоне и на месту тог старог поставе нови и пусте га у саобраћај. Користе специјалне кранове за те потребе. Исто то је требало урадити и овде, али код нас се све увек ради наопако.

Попићу критике за ово, али морам ово написати. Моја највећа брига је што ће се овде много красти и користиће се материјал упитног квалитета. Више сам за то да се ово одложи, и да се доведе озбиљна фирма и стручњаци која ће ово градити, а не кинези. Исто то је урађено са надстрешницом због које је изгубљено 15 живота. Видели смо како су је кинези средили. Исто то ће бити и са новим мостом.
To je i bila ideja (laz) gradskog menadzera Cuckovica, sad ne mogu da nadjem ali jednom je rekao da ce graditi nov most (dve trake) s leve i desne strane pa ukloniti stari savski da svo vreme izvodjenja radova moze da se koristi most. A i pricao je pre dve godine da ga nece rusiti
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ika
Pričali su svašta, a mi smo ovde na forumu pričali još pre više godina kad je izašao plan za BNV kako je loš jer je morao da predvidi most na boljoj poziciji. Imali su sve čisto, komotno su mogli da probiju novu ulicu i naprave most malo uzvodno od postojećeg, ali id*** nisu to uradili i sad mora da se čeka. Tad je trebalo da se buni, sve je bilo javno, sve se znalo, a ne kao za sve ovde kad je već svršena stvar. Jedina smislena borba sad je za što brži kraj radova. Ovo se razvlači sve previše i sa rastavljanjem i sa onim silnim nasipanjem.
 
komotno su mogli da probiju novu ulicu i naprave most malo uzvodno od postojećeg, ali id*** nisu to uradili i sad mora da se čeka
Da... i da potroše 100milki na eksproprijaciju na NBG strani i da zabodu taj novi most negde na Savsku pod uglom od 90 stepeni, pa da lepo imamo gužvanje tramvaja, automobila i autobusa na T raskrsnici ili kružnom toku... Potrošiš silne pare da napraviš novi čep.

I to je kao bolje od ovoga što imamo sad?
Ne znam ljudi, vi ovde konstantno reciklirate taj narativ o novoj poziciji mosta, kao da niko nije uzeo kartu grada - da jeste, odmah bi videli koliko ta ideja nema nikakvog smisla, da ne govorim o troškovima... par stranica iza je bila detaljna diskusija o tome...
 
Паметније би било урадити као што раде немци. Прочитао сам негде коментар пре пар месеци да они граде нови мост поред старог док је функцији. Кад заврше изградњу новог моста, стари уклоне и на месту тог старог поставе нови и пусте га у саобраћај. Користе специјалне кранове за те потребе. Исто то је требало урадити и овде, али код нас се све увек ради наопако.

Попићу критике за ово, али морам ово написати. Моја највећа брига је што ће се овде много красти и користиће се материјал упитног квалитета. Више сам за то да се ово одложи, и да се доведе озбиљна фирма и стручњаци која ће ово градити, а не кинези. Исто то је урађено са надстрешницом због које је изгубљено 15 живота. Видели смо како су је кинези средили. Исто то ће бити и са новим мостом.
Ozbiljna firma a ne Kinezi?
Ljudi o cemu pricate vi? Vidimo kako je Vinci odradio rekonstrukciju aerodroma, ,,Drzi vodu dok majstori odu" (dok Vinci ne ode).
Molim te pronadji temu ,,Infrastruktura Zeleznice" pa procitaj poslednjih 50 stranica. Nasi ljudi su odlucili da se ne pregledaju utege i ankeri, a ne Kinezi.
 
Vučićev Najveći bilbord u zemlji je trebalo da bude izgrađen 50 metara uzvodno ili nizvodno, tako da ako ikada dođe do ideje i mogućnosti da se pravi novi most u produžetku BZĐ, da može lako da se sprovede nova saobraćajnica i pristup mostu.

Ovo što je urađeno je kao kad bi neko posadio kulčinu na početku Mirijevskog bulevara, tj. na njegovoj osi. Pomeri brate 50 metara levo ili desno. Pogotovu u Vučićevom slučaju kada lik drži sav prostor od Brankovog mosta do Sajma. Ne mora tvoja kulčina i bilbord da budu baš posred osa i ulica.
 
Vučićev Najveći bilbord u zemlji je trebalo da bude izgrađen 50 metara uzvodno ili nizvodno, tako da ako ikada dođe do ideje i mogućnosti da se pravi novi most u produžetku BZĐ, da može lako da se sprovede nova saobraćajnica i pristup mostu.

Ovo što je urađeno je kao kad bi neko posadio kulčinu na početku Mirijevskog bulevara, tj. na njegovoj osi. Pomeri brate 50 metara levo ili desno. Pogotovu u Vučićevom slučaju kada lik drži sav prostor od Brankovog mosta do Sajma. Ne mora tvoja kulčina i bilbord da budu baš posred osa i ulica.
To nista ne cudi, posto ovaj grad vode nesposobni ljudi, i to vec generacijama. Slicni oni koji su dozvolili da se napravi ona velika zgrada u Airport city-ju i blokira izlazak Djordja Stanojevica na Tosin bunar. Uvek se divim tome.
 
To nista ne cudi, posto ovaj grad vode nesposobni ljudi, i to vec generacijama. Slicni oni koji su dozvolili da se napravi ona velika zgrada u Airport city-ju i blokira izlazak Djordja Stanojevica na Tosin bunar. Uvek se divim tome.
Šta reći i za ulaz u Blok 45 u nastavku Dušana Vukasovića...
 
Da... i da potroše 100milki na eksproprijaciju na NBG strani i da zabodu taj novi most negde na Savsku pod uglom od 90 stepeni, pa da lepo imamo gužvanje tramvaja, automobila i autobusa na T raskrsnici ili kružnom toku... Potrošiš silne pare da napraviš novi čep.

I to je kao bolje od ovoga što imamo sad?
Ne znam ljudi, vi ovde konstantno reciklirate taj narativ o novoj poziciji mosta, kao da niko nije uzeo kartu grada - da jeste, odmah bi videli koliko ta ideja nema nikakvog smisla, da ne govorim o troškovima... par stranica iza je bila detaljna diskusija o tome...

Niko nije uzeo kartu, uključujući i tebe. Mogao si da pretražiš forum, ali evo na brzinu:
Screenshot_20250212-133030.Maps~2.png


Nula eksproprijacije.
 
Priča je išla od pretpostavke da se radi nastavak Bulevara ZĐ. Odatle ideja o eksproprijaciji.
Ok, ovde je valjda nema.
Napravio si krivinu, jedno veliko plitko U da bi dobio....šta?
Šansu da paralelno gradiš novi most dok je stari u upotrebi? I šta onda? Ostade ovo U ovako za vek vekova? I to je tebi rešenje?
Pa smejao bi nam se ceo svet... mogao si ovako i u Ostružnici da ga napraviš.

Ajd manite više te priče, lokacija mosta ostaje gde jeste i to je to...
 
Vrh