Šta je novo?

Privatni prevoznici

Зглоб на 79 би био смрт а и није потррбан. Потребно је макнути Ћурду и проблем решен.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Зглоб на 79 би био смрт а и није потррбан. Потребно је макнути Ћурду и проблем решен.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Da neko piše ovakve gluposti mi je neshvatljivo. Jel si ušao jednom u bus pre početka škole ili nakon završetka casova prepodne ili poslepodne, nebitno je skroz. 79 prolazi pored jedno 6-7 škola i napravi se pakao gori nego u 50, više puta sam se gurao svom silo da uđem i stajao u autobusu bez držanja, prosto je sam zalepljen uz druge ljude
 
Не може зглоб физички на 79. У Миријеву постоји неколико критичних скретања. И јесам се возио. Нема потребе за таквим тоном.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
jedino onda uvećati interval da vozila idu češće pa će možda biti praznija...
 
Misliš valjda da se interval samnji🙂 Mnogo je linija koje bi i te kako trebale da idu češće, al to je i glavni problem u ovom gradu. Opet se mora izdvojiti više para, ako se želi više autobusa kod privatnih prevoznika. Osoblje bi možda i našli sad, pošto uvoze vozače, a za razliku od GSP-a.
 
Физичке препреке за аутобусе постоје и то није спорно, али мени ће остати несхватљиво како су пустили Соларис кроз Ђердапску/Грчића Миленка (пре неколико месеци су радили на 29А, поводом неких радова), Синђелићевом (тада измењена 83), раскрсницом Вождовачког кружног пута са улицом Браће Јерковић (тада измењена 18), па чак и кроз Струмичку (измењена 31 због улице отвореног срца)? Те наведене деонице су критичне и због тога су зглобови слабо слати на 25, 25П, 26, 46, 50 и 55, са тим да је на 46 и 55 радио и Ик-218Н, који је нископодан.

Да ли је то зато што су Солариси релативно стари (измене су биле током прошле године) или зато што није постојала алтернативна траса, где такав тип возила свакако може да прође без икаквих проблема?
 
Да. Зашто би "ломили" нов аутобус?

Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
 
To sa ležećim kod nas postaje krajnje bolesno. Ispada da svaka zgrada ispred svog izlaza na ulicu, pa čak i kuća traži bar jedan da se postavi. Treba ti klasa Land Rovera Defender da s vremenom ne razvališ trapove, a mučenje je i za buseve svakako. Ok, moraju se negde postaviti fizičke prepreke, al kroz Kneževac ih ima preko 20 na 3 kilometra. To je kretenizam, a ne doprinos bezbednosti saobraćaja. Kao da niko nije čuo za kamere. Kakvih sve sistema ima, a mi samo po ležećim pandurima. Poslednjih desetak godina im je, čini mi se, drastično povećan broj, jer malo malo na nekim lokacijama viđam nove. Čak i da ne vozim kola puno, smučili su mi se i kao putniku javnog prevoza.
 
Kolika je verovatnoća da će da uspori ako ispred sebe ima kameru, a kolika da će da uspori ako ispred sebe ima ležeće policajce?
 
Imaš saobraćajne znakove sa sve kamerama odavno, i pride da ti još pokazuje brzinu kretanja. I te kako mogu da uspore saobraćaj, a uz vrlo izražen psihološki efekat na vozače. Kazne se nikom ne plaćaju. Takva signalizacija, moguće i bez kamere, smanjila je brzinu u jednom delu ulice Pilota Mihaila Petrovića, na primer. Ležeći panduri često nisu ni po propisima. Previsoki, još znaju biti oštrijih ivica betonske konstrukcije. Ne vidim ni poentu u preteranim usporavanjima saobraćaja na brzine od 10km/h na svakih 150 metara. Frustrira to dosta, da čovek pre poželi da ide peške. Pešaci imaju apsolutnu prednost, al to ne znači da treba da se kreću kao muve bez glave, a pogotovu roditelji nikako ne smeju voditi decu preko ulice bilo gde i bilo kako. Za budale ne pomažu ni ležeći, a velikoj većini normalnih vožnju zaista čine mučnom. Kažem, negde se moraju postavljati svakako, al ovo poslednjih desetak godina je jedno takvo preterivanje i iživljavanje, da verujem da im je učinak na ukupnu bezbednost saobraćaja u naseljima prilično mizeran. Na kraju uzročnici su i preteranog usporavanja vozila javnog prevoza u raznim delovima grada. Brzina se mora kontrolisati i na mnoge druge dostupne načine, a ne samo fizičkim preprekama, koje usput pomalo i istresaju bubrege, mislim kad putujemo prevozom.
 
Ima ih koji prolete gas u patos,odskoče pola metra u vis,boli ga patka. Ja sam kažnjen, on nije.
 
Алексић тврди да Србији недостаје 20.000, односно 20 одсто потребних професионалних возача аутобуса.

Он истиче да је просечна старост возача преко 55 година и да су критеријуми за запошљавање спуштени, што доприноси снижавању квалитета услуге и урушавању безбедности у саобраћају.

 
IMG_2073.jpeg
 
Ovakve situacije su ogroman problem.
Kada ga neko vozilo ispred iseče, vozač autobusa će, više instinktivno nego svesno, kočiti i izbeći. Za to vreme, iza njega je krš i lom i sasvim je moguće da se desi povreda putnika. Onaj ko je izazvao, naravno ode, a vozač sad ima peripetiju da dokazuje, da se brani da nije namerno kočio. Realno, ko bi namerno tako kočio?
Putnici prijave, vozač stane, otvori vrata, svi se razbeže... Ostaje povređeni i beko njemu blizak. Vozač nema svedoka osim eventualnih kamera.
Više puta sam se pokajao što sam kočio, što je nekad noga bila brža od glave, posebno kad bahati vozač pokaže drskost ili srednji prst posle.
 
Ovakve situacije su ogroman problem.
Kada ga neko vozilo ispred iseče, vozač autobusa će, više instinktivno nego svesno, kočiti i izbeći. Za to vreme, iza njega je krš i lom i sasvim je moguće da se desi povreda putnika. Onaj ko je izazvao, naravno ode, a vozač sad ima peripetiju da dokazuje, da se brani da nije namerno kočio. Realno, ko bi namerno tako kočio?
Putnici prijave, vozač stane, otvori vrata, svi se razbeže... Ostaje povređeni i beko njemu blizak. Vozač nema svedoka osim eventualnih kamera.
Više puta sam se pokajao što sam kočio, što je nekad noga bila brža od glave, posebno kad bahati vozač pokaže drskost ili srednji prst posle.

Можда би требао сваки аутобус да има камеру напред, као аутомобили у Русији.
 
Ovakve situacije su ogroman problem.
Kada ga neko vozilo ispred iseče, vozač autobusa će, više instinktivno nego svesno, kočiti i izbeći. Za to vreme, iza njega je krš i lom i sasvim je moguće da se desi povreda putnika. Onaj ko je izazvao, naravno ode, a vozač sad ima peripetiju da dokazuje, da se brani da nije namerno kočio. Realno, ko bi namerno tako kočio?
Putnici prijave, vozač stane, otvori vrata, svi se razbeže... Ostaje povređeni i beko njemu blizak. Vozač nema svedoka osim eventualnih kamera.
Više puta sam se pokajao što sam kočio, što je nekad noga bila brža od glave, posebno kad bahati vozač pokaže drskost ili srednji prst posle.
Bolje da kočiš nego da posle dokazuješ da nisi prekoračio brzinu, da nisi bio pod uticajem nekih supstanci ili alkohola i sl., kad ti napakuju, jer uvek je vozač kriv, nikad se nije desilo da je nešto treće u pitanju, barem koliko je meni poznato, tj. nisam čuo za slučaj da nije vozač kriv, osim u slučaju turaže.​
 
Vrh