Šta je novo?

Реконструкција Трга Републике

Овде је био асфалт, нису требали да га мењају за коцке због некакве измишљене естетике и помодарског копирања Беча, Прага и Будимпеште. Ако где треба калдрма у Београду, то је пре свега по Калемегдану и тврђави, затим у Париској и у Земуну у Главној, али тек по повратку трамваја који би заменио брдо аутобуса који језде туда.
 
Коцке нису неопходне. Овде су се чак показале као лоше решење. Асфалт је подједнако леп. Овде и онако није пешачка зона нити зона успореног саобраћаја као на Топличином венцу, већ веома фрекфентна друмска саобраћајница, веза Француске, булевара Деспота Стефана, Коларчеве и Македонске, Васине и осталих мањих саобраћајница без икаквих реалних планова за смањење интензитета друмског саобраћаја овде. Туда пролазе битне линије јавног превоза.
 
По промени власти у првих 100 дана донети Закон о забрани мењања асфалтних саобраћајних површина турском калдрмом и белгијском коцком.
 
Да су приликом радова на реновирању трга поставили асфалтни коловоз уместо коцке што су слагали и преслагали, брже би се нормализовао саобраћај.
 
По промени власти у првих 100 дана донети Закон о забрани мењања асфалтних саобраћајних површина турском калдрмом и белгијском коцком.
Gospode Bože, Fori Imperiali i Šanzelize na aparatima.
Ovako i nikako drugačije, milinica.
sss.jpg
 
Ја бих асфалт преко коцки. Љубитељима лепоте остаје сазнање да се возе по историјским коцкама, а саобраћајница обавља своју функцију, да вози људе где треба брзо, без да тоне, и лако се чисти.
 
Nikako.
Vi se ovde bavite formom a ne suštinom a suština je lepota življenja a ne komfor u automobilu.
Lepota življenja nije u rasklimatanim kockama i kaldrmisanju na svakom ćošku. Lepota življenja je u funkcionalnom uređenju koje može i sa estetske strane da bude lepo, a ne u forsiranju estetike po svaku cenu, pa makar to bilo i na štetu funkcionalnosti.​

Ја бих асфалт преко коцки. Љубитељима лепоте остаје сазнање да се возе по историјским коцкама, а саобраћајница обавља своју функцију, да вози људе где треба брзо, без да тоне, и лако се чисти.
Ne u slučaju Trga.
 
Oва калдрма је буквално исфорсирана да би слике на инстаграму биле као у Бечу, најобичније помодарство.
 
Ja se izvinjavam, ovako da je u Beču, vlast bi pala 😆
Šalu na stranu, ja nisam nesto obratio pažnju na kaldrmu u Beču. Ako je negde ima, to je onda u prvom Becirku, koji je ionako najvećim procentom pešačka zona, jednosmerne ulice ili zone usporenog saobraćaja. Ima ih i u nekim drugim opštinama, ali nisam nešto puno naišao niti pomislio kako smeta. Kod mene u blizini ima jedna kvazi kaldrma, ali je to: jednosmerna ulica, kolovoz je okružen ogradom, ivičnjakom i stubovima, širine taman za jedna kola, ima uzvišeni deo, u dužini od 10m krivuda kao zmija, i najbitnije zbog čega sve to - ispred osnovne škole je.
Evo npr. vest o "otkrivenoj" kaldrmi pri izgradnji metro stanice za liniju U2, u 7. Becirku, gde su kocke od granita i klasične Bečke.
Spominje se i put koji vodi do Kalenberga, sad sam se setio. Tu je potpuna kaldrma - iz kog razloga, ne znam, verovatno istorijski (nisam ni čitao ceo ovaj članak), ali s obzirom da su sve serpentine, logično da bi usporilo saobraćaj (u realnosti opet dolaze klinci i trkaju se i driftuju).

Ne dirajte mi Beč, i mi ovde imamo katastrofa infrastrukturu jer se stalno nešto gradi i samo se privremeno (ali odlično) asfaltira pa ima šarenila.
 
Немам ја ништа против Беча, него против наших политичара који одпутују негде, виде нешто и одмах би то да копирају код нас. И у БГ је било брдо улица где је асфалт пресвучен директ преко калдрме, чини ми се у Карађорђевој и на самом Тргу републике ка Француској и окретници 24/43.
 
По промени власти у првих 100 дана донети Закон о забрани мењања асфалтних саобраћајних површина турском калдрмом и белгијском коцком.
Ja bi ovime zatvorio ovu raspravu, volja naroda na izborima će odlučiti da li želi kaldrmu i kocku ili ne.
Vox populi, vox Dei.
 
Мислим да о практичним питањима ипак треба струка да одлучује.
 
Oва калдрма је буквално исфорсирана да би слике на инстаграму биле као у Бечу, најобичније помодарство.
Ne, nego da bi se realizovala ideja bivšeg zamenika gradonačelnika o velikoj pešačkoj zoni ja "jedinicom" od Zoo vrta do Slavije, trasom trolejbusa.
Мислим да о практичним питањима ипак треба струка да одлучује.
Struka koja će da ima svoje ja, a ne da bude u stilu "Da šefe".
 
Ne, nego da bi se realizovala ideja bivšeg zamenika gradonačelnika o velikoj pešačkoj zoni ja "jedinicom" od Zoo vrta do Slavije, trasom trolejbusa.
Па оно, нису ни направили ту пешачку зону, већ оптичку варку да је све једна површина, а од трамваја тек ништа није било а имали су и времена, и пара да направе макар шине на тргу па да чекају даље ка Салавији и Калемегдану продужетак.
 
Nikako.
Što bi rekao Anđus, ima nešto i u fizionomi.
Zar ti nije stalo da grad bude lep a sa ovom kockom to svakako jeste, samo da se Šapić i Vesić dovedu u red i da se to održava jer ovo sad sa njih dvojcom je što bi Mile Dodik rekao ciganija poprilična.
Na Kališ da se prebaci prelepa kocka sa Kalenić pijace da ne bacaju krastavce i pomodori po njoj...

Taj dvojac je birao i postavio tu isti čovek, a dobro si opisao SNS vlast, eto nije teško biti iskren za promenu.
 
Па оно, нису ни направили ту пешачку зону, већ оптичку варку да је све једна површина, а од трамваја тек ништа није било а имали су и времена, и пара да направе макар шине на тргу па да чекају даље ка Салавији и Калемегдану продужетак.
Pa da nije bilo pobune građanstva zbog skraćivanja, ukidanja i preusmerenja troli, te predloženog skraćenja 31, uradili bi sve pomenuto, sa sve pešačkom zonom, tramvajima i baštama kafića u Kralja Milana.​
 
Тешко, ово је урађено првенствено да се утроши материјал од Звонка. Да су хтели, радили би трамвај, овако је то само жвака.
 
Imam ja super rešenje za te kocke da ne propadaju, kao ni jedna druga vrsta površine koju biste želeli.

Motorni saobraćaj aut. Ne znam kako nekome nije palo na pamet da to sprovede makar vikendom ili noću.

I vratiti cvetne zasade, fontanu, sat i još drveća, prezentovati kapiju sa staklom i više sedenja. Trg da bude za ljude da se sastaju i druže, a ne za motorne prdavce i skymusic šklopocije.

Nećemo se nikad opametiti.
 
Nikada neće te kocke opstati dok tu voze autobusi i trolejbusi. Što znači da ili kocke ili vozila moraju "aut". Svi znamo šta bi bilo jeftinije, a i manja sramota za vlast. Tako da, bolje neka oni prevrću kocke, dok ne odlete sa vlasti, pa će odleteti zajedno sa kockama.
 
Vrh