Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Pa bilo bi lepo da ima dve plus dve trake bez zaustavne u delu iz pravca Nisa gde se odvaja saobracaj , levo za Obilaznicu a pravo za Bg
 
Da li neko zna da li se sta radi na ostruznickom mostu? Kad su ga pustili stavili su onaj besmisleni znak od 80km/h i postavili kamere i deluje mi da se nista ne radi. Ko zna do kad ce se to razvuci dok kao ne zavrse. Da li stvarno te kamere snimaju prekoracenje brzine jer mi deluje da jedino ja kad idem tuda to postujem i delujem kao id***.
 
Da li stvarno te kamere snimaju prekoracenje brzine jer mi deluje da jedino ja kad idem tuda to postujem i delujem kao id****.
Nelson_Ha-Ha.jpg
 
Jel i dalje cepas mini dvojku?
Da da, razmisljao sam da uzmem mini 3 pro, al i dalje zaradjujem za gorivo tako da preskacem trojku pa mozda ako krajem ove ili sledece god izadje mini 4 pro uzmem njega i to samo bih uzeo zbog senzora, cesto se motam po nekim strujnim kablovima pa da ne zakacim neki :)
 
Pogledajte prilog 158411

Očekivao sam da će proširenje dela gde će biti odvajanje za Beograd imati četiri trake, kao na prvoj slici ispod, ali zbog nedovoljne širine, pretpostavljam da će ipak biti "tri" trake.
Pogledajte prilog 158412

Ako ne bude 4 trake plus zaustavna na tom mestu onda su totalni diletanti. Treba da bude 2+2+ zaustavna. Isto razdvajanje kod Dobanovaca za pravce NS i ZG ima preko 400m dužine. A ne da imaju prostora da to urade nego mogu pistu da naprave desno do brda.
 
Poslednja izmena:
Što ukazuje na moguće fazno puštanje deonice od Straževice do petlje Avala već početkom maja i to u poluprofilu koristeći severnu traku.
A što ne u punom profilu? Naravno, zatvorili bi silaze ka tunelu iz oba pravca.
Do početka maja imaju vremena da urade zavrsno asvaltiranje i postave ogradu, iscrtaju linije i sl.( ako zele da puste fazno).
A onda mogu da rade dalje ka tunelu...
 
Ako ne bude 4 trake plus zaustavna na tom mestu onda su totalni diletanti. Treba da bude 2+2+ zaustavna. Isto razdvajanje kod Dobanovaca za pravce NS i ZG ima preko 400m dužine. A ne da imaju prostora da to urade nego mogu pistu da naprave desno do brda.
Sudeći po dosadašnjim reakcijama na projekat, neće Vam se svideti rešenje.
Gledajući Projekat saobraćajne signalizacije, čini mi se da će na odvajanju za BG sa autoputa Niš-BG biti 3+zaustavna, od kojih 2 idu na obilaznicu ka Bataji a 1+zaustavna ka BG, koja se posle nekih 150m širi u 2 kojima i sada idemo. U prilogu je izvod iz projekta.

Danas sam primetio da spremaju upravo taj deo za asfaltiranje.
 

Prilozi

  • CVOR BUBANJ POTOK 3.pdf
    2,1 MB · Pregleda: 474
Vrcinski zglobni autobusi tu idu 50kmh a nedeljom uvece na primer saobracaj ka gradu je bas jak...Nista mi se ne dopada ovaj plan...Narovno za to nije kriv glasnik...Hvala na informaciji.
Da branim čast Vrčinskih buseva - ne idu 50kmh već nekoliko godina :D Otkada su zamenjeni otokarima ide to 80kmh bez problema.

Mnogo veći problem su tu pretovareni šleperi koji se jedva vuku uz uspon na BP.
 
Vrh