Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 243 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,7%

  • Ukupno glasača
    255
Isao bi 3230 tamo, ali je imao sreće da je tad bio u kvaru mesecima pre, nije radio 6-8 meseci sigurno i onda nisu hteli tako neispravnog da ga odvedu u Zemun, nego su uzeli 3231 i 3232
 
Оправдање јесте, али не знам зашто се жалиш. Мораш се навикнути на садашње стање погона Отпад и на оно од пре 7 година. Кукаш као да је једино у Земуну пробле. Проблем је свуда. Очигледно се ниси возио 37-ицом на којој ради 28 СОЛО аутобуса приватника јер је неки тамо из СЈП закључио да је довољан соло. На 37 иде конвој од 4 аутобуса сваки дан а једва ћеш ући у трећи. Дешавало се и пре месец дана да соло QRC изађе на 95. Сваки дан цркне неки зглобни QRC и уместо њега излази соло да покрије полазак најчешће на 18 можеш видети бар једног.

Мање кукања неће ти ништа помоћи ниси једини. Провозај се до Устаничке да видиш шта је распад система и право слепо црево.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
Talčnom evo čak izuzevši famoznu 37, osim BMC (solo i zglob) na 52, 85 i 88 mi smo dobili još i jedno ogromno kosmajsko PRC (srednji prst od People's Republic of China) na 53. Ako mi veruješ ja više ne znam u šta da uđem u Požeškoj. Zglobni N izbegavam zbog buke, vrućine i smrada (putnika, zbog nekontrolisanog prethodnog), solo i zbog gužve. Solo BMC izbegavam zbog gužve i buke a zglobni osim gužve (tesan posebno pozadi) i zbog nagnječenih pršljenova, buke od visećih panela i lupanja i zapinjanja vrata od kojih se naježim. A ukoliko uopšte naiđe Solaris boga molim da nije namerno poslat štrokav, zapušten i izubijan od preopterećenja.

M nema već godinama, i sudeći po onom što se kotrlja na 73 bolje neka tako i ostane.

Činjenica je da je u čitavom gradu (i prigradu) stanje sve lošije. Istina je da svaki deo grada ima neki svoj problem, međutim dovoljno da se prisetimo Miljakovca koji nema nikakav zglob od zaključivanja ugovora sa privatnicima i biće nam jasno gde je situacija nepodnošljiva već mnogo, mnogo duže.
 
Odmah se vidi ko ne preživljava potez 300, Ćurdića, Zemun... :)

Saglasan sam sa svim iznetim primedbama, ali zaista zadnji na spisku za kukanje ste vi sa poteza Požeške ili npr. Z. Venac - Opština NBG i slično.

Podržavam svačiji zahtev da mu prevoz bude na nivou Hamburga, ali ne pre nego što rešimo delove grada gde je prevoz na nivou Krasnojarska u najboljem slučaju.
 
Nek dođu na potez 300 par nedelja, pa sa vide šta ne haos. Kod nas na 307 se za mesec ipo dana otprilike desilo 3 stvari: prvo je da su se 2 dana za redom zaglavljivali autobusi u rupi gde je bila blokada kompletnog prevoza na više sati bez ikakve alternative, drugo je pucanje cevi na uglu skretanja u Vincu, gde cev puca već treći put za par meseci, linija ne kompletno ukinuta ceo dan, nije ubačen minibus pod izgovorom da je vikend, ima malo ljudi i ne treba nikakav prevoz nego da ljudi pešače 4km nakon posla i još je dobar deo puta uzbrdo, a pod trece su ova sad dešavanja na Smederevcu, gde po treći put u godinu dana rade cevi i ti radovi su prvi put trajali preko mesec dana, a kako stvari stoje i ovaj put će, nikakvog obavestenja nema, nikakve alternative, jednostavno si primoran da putuješ 2 sata iz grada do kuće i to ti je, sto ti je. Lastine linije su preusmerene, ali na gsp-ovim linijama poteza 300 naravno ništa
 
Bas jedan 112N ne stajao pokvaren negde kod Ledina i to čini mi se 280 i uveče je radio poslednji polazak na liniji istog dana. To samo govori koliko je situacija kritična i podseti me na vremena u Kosmaju pre 2019, čim se tad desi kvar na vozilu, zamena ne postoji i ostane rupa na liniji sve dok se taj bus ne popravi i isti se odmah isteruje na liniju isti dan, da čak možda nije ni popravljen kako treba, nego je samo nešto sklepamo na brzinu i onda vrlo brzo ponovo ostane u kvaru. Zanimljivo je da sam Mercedese iz 2003. viđao ređe u kvaru u poslednje 3 godine, nego pre toga i vrlo verovatno je bas iz tog razloga koji sam gore spomenuo.
U vezi sa ovim, u sredu sam video 283 u Glavnoj u zemunu u kvaru. Koliko sam video, autobus se toliko spustio da je zadnji levi tocak verovatno prosao kroz pod. Negde oko 45 minuta kasnije, vidim taj bus da mili nekih 20 na sat uz uzbrdicu ka pogonu.
 
Poslednja izmena:
Sudarili se Higer 3423 i pomenuti Ik 112M 3230 kod stajališta Put za institut, 3230 je bas ozbiljno oštećen, polupana mu je šoferka skroz, al na sreću vozac je dobro i čeka se policija, a na Higeri je polupano zadnje staklo
 
Sudarili se Higer 3423 i pomenuti Ik 112M 3230 kod stajališta Put za institut, 3230 je bas ozbiljno oštećen, polupana mu je šoferka skroz, al na sreću vozac je dobro i čeka se policija, a na Higeri je polupano zadnje staklo
Kad smo vec kod nesreca, ne znam da li je 3405 ili koji se vec bio prevrnuo jos uvek u saobracaju. Mogao bih se cak opkladiti da je rashodovan.
 
Pegla 3405 svaki dan tako da bi se lepo zeznuo :)

Verovatno misliš na 3409 koji se zimus prevrnuo u Borci, on i dalje ne radi.. Ali je u servisu tako da možda ga I popravljaju a možda ga i čerupaju za druge buseve, to već ne možemo da znamo.
 
Pegla 3405 svaki dan tako da bi se lepo zeznuo :)

Verovatno misliš na 3409 koji se zimus prevrnuo u Borci, on i dalje ne radi.. Ali je u servisu tako da možda ga I popravljaju a možda ga i čerupaju za druge buseve, to već ne možemo da znamo.
Dada, pogresio sam garazni broj ali poenta je ista.
 
Pa poenta je da budeš precizan u tome što kažeš.
3405 je Higer iz Kosmaja a 3409 je sa Karaburme.
Treba iz prve da napišeš tačno, I ovde a i svuda u životu.
Pa stvar je sto nisam znao garazni broj pa nisam mogao da ga tacno napisem.
I kad smo vec kod toga, ima li nekog pravila za higera kao za solarise(3000-3110 nbg, 3110-3199 karaburma)?
 
Farbao ih je ovlašćeni serviser SDT. GSP baš i nije poznat po kvalitetnim radovima na karoserijama u Centralnom remontu. Bolje da te radove rade treća lica, a sad što se često naduvaju profakture, druga je priča. Firme poput GSP-a, uvek dobro dođu za izvlačenje para iz gradske kase, a za te i takve radove. Tako je i sa remontom trolejbusa, Japanaca itd.
 
Danas na 73 čak 4 solo higera kineska, a na 704 i 707 sve više zglobnih živo me zanima koji je to "stručnjak" što je to smislio za liniju koja nema sta ne povezuje i koja je duga skor 25 km, ladno su sve prebacili sa 15 i 73 za Zemun Polje koje ima 704, 707 i 708 i 709 lokal četvrtu.
Svaka čast za logiku!
 
Danas na 73 čak 4 solo higera kineska, a na 704 i 707 sve više zglobnih živo me zanima koji je to "stručnjak" što je to smislio za liniju koja nema sta ne povezuje i koja je duga skor 25 km, ladno su sve prebacili sa 15 i 73 za Zemun Polje koje ima 704, 707 i 708 i 709 lokal četvrtu.
Svaka čast za logiku!
to ti je mozda bilo prepodne, ja sam sa prijateljom oko 6 cekao 68 i prosle su po 4 zglobne 73 u oba smera.
 
ja ne mogu da razumem zasto zemun krece da rashoduje preostale ik201. nema jednog radnog dana bez da su bar 3 na ulicama jer su sekli 20-30% 218M da bi imali delova za ostale.
 
to ti je mozda bilo prepodne, ja sam sa prijateljom oko 6 cekao 68 i prosle su po 4 zglobne 73 u oba smera.
Popodne oko 17h a 73 i ima oko 12-13 vozila pa to i ispadne taj zbir bas je mnogo 4 solo busa za tako veliki interval i mali broj vozila a ne pamtim da su nekad slali solo u toj meri ko sada od kad je Košava otišla al kad je Košava bila tad je bilo neuporedivo veći broj autobusa.

Treba gledati gde su prioriteti prvo jer Batajnica i okolina sremskih sela koja idu sa Gsp do Batajnice ne može da se meri sa Zemun Poljem gde imaš da biraš sa Zelenog venca 704 i 707 i uvek jedan stoji na početnoj.
 
Сеци уши крпи дупе систем. Зглобови су подједнако потребни и потезу 700, не само на 73.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
Vrh