Šta je novo?

Air Serbia

Razumem to u drumskom i železničkom saobraćaju. Ali ne razumem svrhu pregledanja pasoša na izlasku iz aviona kada svakako postoji pasoška kontrola posle.
Svrha je da te gurnu nazad u avion, tako da nemas priliku da zatrazis azil.
Doziveo sam to vise puta tokom devedeseih.
Sasvim logican odnos prema nama koje smatraju za kombinaciju lopova i prosjaka.
Dobar indikator o zeljama zemalaj Zapadne Evrope d anas prime u EU.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: bit
Svrha je da te gurnu nazad u avion, tako da nemas priliku da zatrazis azil.
Doziveo sam to vise puta tokom devedeseih.
Sasvim logican odnos prema nama koje smatraju za kombinaciju lopova i prosjaka.
Dobar indikator o zeljama zemalaj Zapadne Evrope d anas prime u EU.
Тачно је да спречавају тражиоце азила, али то није усмерено на држављане Србије. Наиме, Србија се данас сматра безбедном земљом, тако да држављани Србије, све и да затраже азил у некој земљи западне Европе, неће га добити. С друге стране, државе не могу (а да не прекрше конвенције које су саме потписале) да одрекну азил тражиоцима из небезбедних земаља (нпр. Сирија или Авганистан), али могу да их одбију ако већ долазе из безбедне земље. Полиције на европским аеродромима њих сачекују.

Ево линка који објашњава концепт безбедне земље у контексту тражења азила.
 
Hvala na pojašnjenjima. Tako i deluje, da samo proveravaju čiji pasoš putnik poseduje jer sa sobom nemaju nikakvu opremu.

Sve u svemu i dalje je besmisleno. U Nemacku je ionako ušlo toliko migranata u poslednjih desetak godina da je ova provera sama po sebi smešna.
 
Свакако је бесмислено. Кога врате са аеродрома, тај ће следеће ноћи у комби или преко њиве. Они то раде због домаће публике, да домаћим шешељима (којих и тамо има у свакој крчми, и који исто верују да ће, чим се отрезне, постати le premier ministre) покажу како, ето, чине све… Агитпроп на мала авионска врата.
 
Свакако је бесмислено. Кога врате са аеродрома, тај ће следеће ноћи у комби или преко њиве. Они то раде због домаће публике, да домаћим шешељима (којих и тамо има у свакој крчми, и који исто верују да ће, чим се отрезне, постати le premier ministre) покажу како, ето, чине све… Агитпроп на мала авионска врата.
Sasvim je normalno da vecina gradjana u EU u stvari ne zeli jos stranaca.
To nije nikakav nacionalizam.
 
Sasvim je normalno da vecina gradjana u EU u stvari ne zeli jos stranaca.
To nije nikakav nacionalizam.
Ја се слажем с тобом. Ја само мислим да се тражиоци азила не заустављају тако што поставиш пандура пред авион, к’о редара у биоскопу, него тако што… уф, одосмо дебело ван теме, али се у овоме слажемо, и ето неке вајде.
 
Niko nije objasnio cemu saradnja sa Kaatrom, sad kad AS-u ide dobro bez Arapa.
 
Pa AS će imati veću težinu ako joj je partner jedna takva kompanija..
 
Verovatnije je da AS-i neocekivano dobro krenulo, valja izvuci lovu/opljackati i ponovo ubaciti u dugove.

Sent from my moto e(7) using Tapatalk
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: MC_
Nadam se da planiraju da povecaju SJJ na bar 10 letova nedeljno i da uvedu nocne letove, na primer 5 nocnih i 5 dnevnih.
Verujem da hoce sa obzirom da Sarajevo krece da radi 24h, a bilo je i dosta stranaca na letu, dakle transferni potencijal postoji, samo da se uklopi malo bolje. Mada neki sajt pise da SJJ dobija novu baziranu kompaniju, verujem da ce se sacekati da vide koja kompanija je u pitanju i kakvu strategiju ima.

Nevezano za ovo, pre neki dan Wizzair iz Abu Dabija - manje od pola putnika su bili Srbi. Najvise Albanaca, Bugara, pa cak i dosta ljudi iz Azije, Hrvatske...
 
Džaba ti zaposliš profesionalca Mareka kad ti ovaj "jedan čovek" po belom svetu pakuje svoja partnerstva
Marek bi do sutra mogao da bude profesionalan da država nije odrešila kesu.. AS je Vučićev glavni (i retko uspešan) projekat, a sve ovo vreme je država bila izdašna i pokrivala gubitke.. pa let za Njujork je 4 godine pržio lovu.. prema tome, verovatno sada, kada su, nadam se, stali na noge, traže jakog partnera da se ta priča još više učvrsti..
 
 
Licno smatram da Toronto treba da bude sledeci, ali ocigledno Air Serbia ne zeli da leti tamo, bar ne preko cele godine.
Izvinite sto se vracam na ovu temu - ali se slazem sa ovim i ne nalazim uopste neke novosti oko linije za Toronto. Trebalo bi uraditi ozbiljnije istrazivanje, ali aerodrom je pun ljudi koji lete do Toronta skoro svakodnevno - na letovima do Pariza, Amsterdama, Frankfurta, Beca, Ciriha je dosta veliki broj putnika koji kasnije nastavljaju put Kanade. Treba imati na umu da Bg tj AirSerbia moze da privuce konekcije iz regiona i iskoristi veliku dijasporu iz Kanade
 
Nema nista od toga. Previse je nepoznatih trenutno i jedna losa long haul linija moze oterati preduzece u minus. Pogotovo sada kada nude deo Kataru.
 
Air Serbia je potvrdila da će imati tri A330 ove godine. To je potencijal za 21 liniju nedeljno pod uslovom da destinacija staje u 24 satnu rotaciju. Potencijalni letovi za Toronto su ograničeni na samo 2 leta nedeljno. Ne vidim kako samo 2 od 21 leta, dakle manje od 10%, mogu da oteraju kompaniju u minus, i to samo u kategoriji dugolinijskih letova. Toronto bi možda u prvoj sezoni bio u minusu ali to je uvek normalno kad se otvara nova linija. Da vidite kakvi će tek katastrofalni finansijski rezultati biti u prvoj zimskoj sezoni letova za Čikago.

Ne radi se o iracionalnim letovima iz Beograda za Timbuktu već o Torontu gde dva leta nedeljno nisu dovoljni ni da pokrivaju najveći deo potražnje tokom letnje sezone.

Bez ikakvih teorija zavere se vidi da komercijalni razlozi nisu stvarni razlog što Er Srbija ne pokreće Toronto. Ja sam načuo neke druge razloge ali o tome ne želim da govorim dok se ne uverim da je istina.
 
Praktično isti razlozi stoje i za Čikago pa ih nije sprečilo da pokrenu liniju.
 
Toronto definitivno ima potencijala - mislim da i sa aerodroma to znaju. Siguran sam da imaju brojeve koliko ljudi, konekcijama, leti za Kanadu
Cikago je super linija, ali verujem (i to cvrsto) da je Toronto jednako atraktivan
 
E, da je neki žešći potencijal na linijama između Beograda i Severne Amerike, letele bi već njihove kompanije.. barem Transat može da leti Toronto-Beograd 4 meseca u sezoni 2 nedeljna leta, kao za Zagreb.. a pošto čak ni oni to ne uvode, onda baš i nemam neku veru u tu liniju.. za koju godinu će valjda biti.
 
Nisam rekao da je žešći potencijal. Nije ni za Njujork ni za Čikago pa je Er Srbija otvorila linije a kompanije iz Amerike nisu. Transat možda čeka nove avione.
 
Vrh