peper.mint
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 12.11.2019.
- Poruke
- 1.070
- Pohvaljen
- 2.074
Pitanje koliko je života ostalo u tim 737 jer su im resursi bili na kraju, a ako uložiš milione u kargo konverziju onda hoćeš da to ipak traje neko vreme.
Osim toga Marek neće uskotrupni kargo avion nego baš širokotrupni. Veći kapacitet i može da ide do dalekih aerodroma kao što su CAN i SZX u Kini, a može i preko Atlantika ako baš hoće da teraju kargo za Ameriku. Ako se ne varam dozvola koju su onomad dobili dozvoljava im da lete Cargo do Amerike. Marek je rekao da bi Er Srbija htela A330 kargo ali ga je teško naći pa bi možda uzeli negi drugi kargo širokotrupac. To su u današnje vreme najčešće Boeing 767, stari A300 ili MD-11.
Evo gde je poslednjih dana leteo taj državni Hungary Air Cargo A330:
Osim toga Marek neće uskotrupni kargo avion nego baš širokotrupni. Veći kapacitet i može da ide do dalekih aerodroma kao što su CAN i SZX u Kini, a može i preko Atlantika ako baš hoće da teraju kargo za Ameriku. Ako se ne varam dozvola koju su onomad dobili dozvoljava im da lete Cargo do Amerike. Marek je rekao da bi Er Srbija htela A330 kargo ali ga je teško naći pa bi možda uzeli negi drugi kargo širokotrupac. To su u današnje vreme najčešće Boeing 767, stari A300 ili MD-11.
Evo gde je poslednjih dana leteo taj državni Hungary Air Cargo A330: