Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Šteta što na ovom detalju nemamo nekog insajdera, koji ustvari zna šta se gradi i kako će izgledati.

Meni bi bio neverovatan izbor projektanta da skretanje ka BG bude realizovano preko kružnog puta. Zaista? To bi na ovako velikom projektu bila zaista neprihvatljiva brljotina, nebitno šta je glavni pravac, a šta ne...
 
Što se tiče sektora C da li će tuneli ići na desno pošto izlaze u suprotnom pravo na Leštane?

iMarkup_20230204_122525.jpg
02b_situacija_celina02~2.jpg
 
Kada će biti, ne znam, ali je javni uvid u Leštanima rađen pre deceniju, a verovatno i eksproprijacija je završena odavno.
 
Да ли неко зна зашто је у тунелу Стражевица у смер ка Орловачи ограничење 80 km/h? Прво сам помислио да је због радова на улазу у тунел, али сам после видео да су поставили трајну вертикалну сигнализацију и ограничење од 80 km/h. Железник и Липак су на 100, Стражевица 80 km/h, а сва три тунела имају зауставне траке.
 
Mislim da eksproprijacija nije uradjena,makar u delu oko Smederevca.
Za druge deonice ne znam. Ovo za Ravan je bilo zaista odavno sve započeto, obaveštenja u selu na sve strane. Bilo je onda i novinama par puta da se žale na eksproprijaciju, ali od tih vesti je prošlo već dosta godina, pa računam da je to završeno. Verujem da bar @stf zna pouzdano dokle je stiglo. Uostalom, čini mi se da obilaznica ide i preko pijace u Boleču. U svakom slučaju, proći će još ihahaj dok se završi obilaznica, zato mene iritira što se govori da se sada završava.
 
Kad ce oni da odrade prugu i nadvoznjak (kod Bubanj Potoka) prema Dunavu za zeleznicu?
 
Gledajući ove slike setih se petlje koja razdvaja put ka Atini i Solunu. Kad se dolazi iz Srbije na toj petlji se odvaja krak i spaja sa putem Atina_Solun sa LEVE a ne desne strane. Možda je moglo i ovde da se napravi tako pre nadvožnjaka za Pančevo.
 
Gledajući ove slike setih se petlje koja razdvaja put ka Atini i Solunu. Kad se dolazi iz Srbije na toj petlji se odvaja krak i spaja sa putem Atina_Solun sa LEVE a ne desne strane. Možda je moglo i ovde da se napravi tako pre nadvožnjaka za Pančevo.
Nemoj molim te. Samo jednom sam tako prošao tamo i nikad više. Idem kroz industrijsku zonu.
 
Mislim da je to ostavljeno za vezu sa Ava parkom i njegovo eventualno dalje širenje.
 
Ja verujem da jeste. Čak i ako nije zbog širenja Ava parka onda zbog nečeg drugog. To je odlična lokacija i sigurno će se iskoristiti za neki distributivni centar ili slično.
 
Није за пругу, него као што је и @Благић рекао, то је веза за тај Ава парк и све остало шта има тамо. Пруга неће премошћавати обилазницу, него ауто-пут, зар не.

Ево како/куда ће ићи пруга, приказано на "ситуационој целини 01" од железничке станице "Бели поток", па кроз будући железнички тунел "Бубањ поток" кроз брдо Завојница, па према будућем мост на Дунаву и Панчеву. Петља"Бубањ поток" приказана на цртежу у лила боји, је стари неважећи план.

02a_situacija_celina01.jpg
 
Priznajem, verovatno nisam pratio na času, ali da li će na kraju radova između svih ovih rampi na petlji da poravnaju/oblikuju kosine viška materijala ili možda da ga odvezu odatle ili možda pošume?
 
Vrh