Šta je novo?

Zemunski kej

Ето, можда зато што сам железничар, и велики љубитељ свега што је на шинама, али ево шта ми је пало на памет. Направити трамвај на кеју :p

На тај начин:
  • Пружа се алтернатива прилазу без аутомобила. Паркиралишта на спрат код Хотела Југославија, исто тако код Кинеског моста, а између трамвај.
  • Добија се коридор независан од садашњег Земун Центар - Земун Горњи град, а који представља и еколошки проблем. Од Кинеског моста га можемо увући у Нову Галенику, или неко дрго насеље.
  • Просечна брзина трамваја би била већа него аутобуса у Цара Душана.
  • Оваква решења дају приобаљу посебан шмек
На брзака сам нашао изгуглао како то изгледа у Будимпешти:
budapest-christmas-tram3.jpg

tram3240.JPG

ch-tram-danube-jp.jpg

Ја мислим да на оном неизграђеном делу све до Кинеског моста, да се ту направи трамвај уз само брдо, а да се искористи висинска разлика, и са степеницама, које би долазиле из бочних улица, да се директно праве пасареле. Тиме би трамвајска траса била практично независна, евентуално по неки мали пешачки прелаз у зони стајалишта. Од Галенике до центра Земуна би могло да се стигне за 8-9 минута и при најгорим условима саобраћаја. У супротном правцу би требало спојити са постојећом трамвајском мрежом, у близини центра Новог Београда, па поред Арене и Белвила према Блоку 45, као основа коридора, који сада покривају 73 и 610. Како се налази на ивици насеља, за саме становнике Земун Горњи град би мање значио, али би јако значио за оне пре и после истог. Такође, такав трамвај би стимулисао отварање хотела, хостела, ресторана, уметничких колонија итд. са погледом на реку.

По приоритету, ово сматрам испод метро-а, али треба имати у виду да ће се исти споро градити, и да ће и после деценија изградње то бити кратка мрежа, која покрива најоптерећеније коридоре. Трамвај и жуте траке остају као међурешење између мешовитог саобраћаја и метро-а, које свакако требамо имати и развијати. Прављењу оваквог трамваја се може приступити, рецимо, тек када крајња станица метро-а буде била негде у близини кеја, али са продужавањем кеја намерно можемо оставити простор, на почетку са травицом и жбуњем, где ћемо касније направити трамвај.
 
12.02.2012.
Evo još slika gotovo potpuno zaleđenog Dunava kod Zemuna:

94774092.jpg


40172531.jpg


97601870.jpg


45936408.jpg


47154998.jpg
 
Aha, Blagoje u tom li si soliteru :p Lep pogled imaš!
 
Radnici na Zemunskom keju su bili vrlo vredni danas, a evo i male fotoreportaže.
Imate i moj prst ovde.

02042012910.jpg

scaled.php


scaled.php


scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php



Jedva čekam novi kej!
 
Kokos, preteko si me :p . Fotkano danas, izbrojao sam oko 20-ak radnika i 5-6 mašina i svi su radili.

Vertikalni zid, valjda tamo gde će biti mesto gde će pristajati brodovi
zidi.jpg


Venecija opet pod "vodom"
venecijapodvodom.jpg


Zaista se koristi kamen sa starog keja
radnici.jpg


Zanimljiva masina Beogradvoda
masinap.jpg


Jedna umetnička
bedem.jpg
.

Jedna omanja grupa penzionera mi je danas ostavila najveći utisak. Stajali su sa strane i sočno psovali kako je kej upropašćen, šta će toliki bedem, šta će ti nivoi, kako je ranije lepo bilo itd. Želeo sam da im priđem i opišem im šta se sve dobija, kako će sada Zemun biti zaštićen od poplava ali sam skapirao da njih ništa ne bi zadovoljilo, pa sam se manuo ćorava posla.
 
@nepopravljiv optimista
+ 1 :)
čudo jedno, tako malo mediske pažnje za ovako važan mega projekat :shok:
 
masinap.jpg

Ta mašina je namenjena pre svega za raskopavanje i čišćenje kanala pa ima mogućnost velikog proširivanja razmaka između točkova kako bi mogla da "uzjaše" i široke kanale. Ovde je koriste verovatno zbog nedovoljnog broja raspoloživih standardnih kopača...
 
Asvalt bezveze bolje bi legao stampani beton na pijaci + za slike .Imam pitanje da li je neko od vas primjetio u posto 104 blogje zadnja slika solitera i idiotsku nadogradnju :bash:
 
Danas sam neplanirano banuo do Zemuna, ne izgleda to toliko lose Direktore. Pored kockica postavljaju se i blokovi, i to debeli a ne petit beurre. A nadogradnja je haos! :bash:
 
@direktor

Ide granit preko asfalta na pijaci. Tako su radili i u ulicama oko Kneza.
 
blagoje":3q4uljcl je napisao(la):

Ko sto mozete da pretpostavite, ta nadogradnja je uradjena krajem devedesetih. Bilo je protesta, postoji i neka odluka o rusenju, ali ona opstaje.
Tragicno, pogotovo jer se radi o jednom od najznacajnijih objekata srpske/beogradske posleratne stambene arhitektura. Kada prolazite kejom, obidjite okolo pa ce vam biti jasno. Kao takva je morala da bude zasticena.

A ovo je pogled sa terase dva ulaza nize od nakaze, ista zgrada. Sta reci a ne zaplakati od srece?! ;)

Klikom ih uvecati







 
Ta zgrada je stvarno lepotica... Odlicna lokacija i neka vrsta monumentalnosti...
 
Pozzz svima posle zimske pauze...
Kratak prikaz stanja na Zemuskom Keju od prošle nedelje...

Pogled sa starih rampi ka Veneciji.

Pogled na Veneciju koja je ispunjena.

Pogled od Venecije nizvodno-još uvek su nasipali teren.

Radovi na novom pristaništi i njegovim rampama ispred Kapetanije.

Pogled na ispunjen deo ispred Kapetanije

Pogled uzvodno ka Šaranu

Radovi na zidovima novih rampi-pogled spred Zlatnika.

Radovi na daljem nasipanju-pogled od Zlatnika.

Radovi prema Šaranu gde se spaja sa već postojećim delom.

Pogled od Šarana nizvodno na to šta se sve radi...

Pogled sa kraja novog nasipa kod Radeckog-vidi se gradilište Kineskog mosta-biće zanimljivo pratiti ga sa ove tačke... :)
 
A sada malo sa gradilišta na Zemuskoj pijaci-isto od prošle nedelje.


Pogled iz Zmaj Jovine-sa ove strane je ulazak na gradilište.

Postavlja se i nova kišna kanalizacija sa kolektorima.

Ispred crkve se vidi da radovi idu do Gospodske ka ZJ-oj.

Sada smo u Gospodskoj-nasipa se tucanik kao priprema za asfaltiranje tog dana.

Postavljaju se i neke metalne šine za kanaliće...
 
Bio sam u kraju i juče pa evo još par sličica sa Keja-vidi se da radovi napreduju punim tempom, slede izbori pa se radovi tempiraju samo tako... :laugh:


Sada su krenuli da zidaju zidić ispred kapetanije celom dužinom-verovatno za novo pristanište.

Majstori vredno rade-zid je rastao svo vreme dok sam bio tamo.

Venecija je sad dobila zidić od starog kamena, kao i stepenice-biće ovako malo ukoso.

Pogled sa starih rampi-vidi se da su završili donje nivoe pa ljudi već šetaju tuda.

Vidi se urađen najniži nivo-na gornjem su nabacali krupni tucanik preko peska-posle treba ono brdo od sitnog tucanika preko njega i verovatno će ostati na toj visini.

Pogled sa završetka novog dela nasipa nizvodno ka Yugi...

Ovo je onaj stari stub na kom je bila skala za merenje nivoa Dunava-možda ga i ostave ovakvog-u živim bojama... :rolleyes:

Pogled sa nižeg nivoa na Veneciju-vidi se da završavaju kamenu oplatu oko nje.

Pogled uzvodno na donji nivo novog nasipa.

A ovo je već završen najniži nivo-kao rampa za izvlačenje čamaca.
 
I za kraj-stanje kod pijace takođe od juče...


Ovde je prvo stavljen asfalt, pa preko pesak i sad ređaju-ovde do Maxija behaton ploče-pošto je tu prolazna staza, a vamo ka unutra su krenuli sa kamenim pločama, a metalne šine ostaju između-biće to lep trg kad jednom završe-valjda. :kafa:

Lepo napreduje-ceom širinom od Gospodske-pretpostavljam da stubići sa strane predstavljaju mesta budućih ukopivih tezgi-mada čuh penzose da to neće ni na šta da liči. :grand:

Ovamo ka zgradi plavih se vidi asfaltna podloga i tu se dalje pripremaju za postavljanje ploča...

Eto toliko od mene iz Zemuna ovih dana-samo neka rade :kk: i da ne smaraju puno zbog izbora oko toga :notok:
 
MisterNotyzen":2kmrbzss je napisao(la):

Venecija je sad dobila zidić od starog kamena, kao i stepenice-biće ovako malo ukoso.


Pogled sa nižeg nivoa na Veneciju-vidi se da završavaju kamenu oplatu oko nje.

Ehhh, bio bi štos da su odmah napravljeni i stubovi za proširenje terase "Venecije" .... ovako ostaje još jedno mesto čije ime gubi smisao.
 
Ekipa Beobuilda nas je počastila lepom reportažom iz Zemuna :) Evo dela o keju:

Velike poplave od pre nekoliko godina pokrenule su izgradnju nasipa na rečnoj obali u Zemunu. Plan je podrazumevao izgradnju dva nasipa, koji će obezbediti posebno izložen deo priobalja od “Venecije” do restorana “Reka”.

Sredinom 2007. počela je izgradnja dela obaloutvrde od restorana “Šaran” do restorana “Reka” u dužini od 400 metara uzvodno. Sama utvrda završena je 2008. godine da bi se krajem 2010. ušlo u narednu fazu izgradnje od “Šarana” do “Venecije”. Pored više nego neophodne zaštite od poplava, ovaj potez dunavske obale ovim projektom trebalo bi da dobije potpuno uređen kaskadni kej sa šetalištem, biciklističkim stazama i modernizovanom prilaznom saobraćajnicom.

U toku je finalna faza izgradnje na potezu od “Venecije” do “Šarana” i trenutno se gradi zaštitni zid na gornjem šetalištu. Obaloutvrda je izgrađena od nepravilnih kamenih blokova, pa posebno pohvaljujemo izbor materijala koji se odlično uklapa u ambijent starog Zemuna. Posebno posle prigovora zbog korišćenja betona u izgradnji segmenta uzvodno od restorana “Šaran”. Uskoro se završavaju poslednji radovi na izgradnji obaloutvrde, kada će se preći na poplocavanje šetališta i izgradnju stepenica.

120415-ZKEJ-09.jpg


Ostale fotografije pogledajte u vesti na naslovnoj strani Beobuilda. :vops:
 
Vrh