Šta je novo?

Zemunski kej

Stanje sa Keja od pre 2 dana-radovi i dalje relativno intenzivni, rade brzo da bi stigli do početka maja...

Pogled sa nizvodnog kraja novog nasipa-nasuli su ona brda peska od ranije i sada je sve utabano u nivou u kom' će verovatno i da ostane-samo da ovaj spoj starog i novog nasipa u donjem delu ne ostane ovako "razbacan".

Mašine su još uvek tu-vidi se da su utabali teren do nivoa kamenih kosina.

Pogled na staru silaznu rampu koja je na završnom delu-valjda će završiti ovo slaganje i da ne isfušerišu.

Stanje kod Venecije-ovde su skoro pri kraju.

Pogled odozgo na onaj mali trougao-biće i ovde zidići sa strane od stepenica.

Pogled na novi deo Keja ispred Venecije ka reci-zidić urađen.

I plato ispred Kapetanije je zaravnjen i utaban.

A ovo je deo ispod Kapetanije-vidi se i taj zidić šti su ga radili pre.

Dalje uzvodno glavni radovi su na zidićima oko silaznih rampi ka tom novom pristaništu za brodove-ako bude išta od toga.

Plato ispred kapetanije, sada sa uzvodne strane.

Mesto intenzivnih radova-ispred Zlatnika.

Izgleda da će zidići biti sa obe strane silaznih rampi.

Plato od Zlatnika do Šarana je takođe nasut i grubo zaravnjen.

Ovo je sad od spoja sa već urađenim delom nasipa kod Šarana.

Vidi se da će i ovde biti jedna silazna rampa ka reci.

A prave se i zidići oko iste.

Nasuto je svo do ulice celom dužinom do Šarana-sad još da vidimo kakva će biti završna obrada-mada deluje da će ostati niže za metar od već urađenog dela?
 
+mali dodatak iz Zemuna:

Radovi na polovini pijace intenzivni-ovaj deo bliže Glavnoj lepo napreduje.

Biće lep mali trg kad ga završe-ima još dosta posla-deo ispred crkve i mup-a tek kreću da popločavaju.

Radi se i na obnovi Nikolajevske crkve koja je najbliža Keju-odmah iznad Šarana.
 
Hvala puno na fotkama MisterNotyzen.

Jedno pitanje. Jel ima prostora za prolazenje izmedju ovog zidića i Venecije? Ako ima, po tvojoj proceni kolika je sirina u pitanju. Pitam sebicno, da li cu moci da prodjem tu bajsom.

20120423150220.jpg
 

Meni ova slika nije jasna oni su sačuvali stari kamen, ali preko njega prevukli beton?


Slike pijace slobodno stavi u temu Pijace u delu Rekonstrukcija i obnova objekata :kk:
 
@N. Optimista: Tu neće moći niko da prođe, zidić je uz samu Veneciju-ono možda ostalo nekoliko santima, a ove stepenice vode na plato ispred Kapetanije.

@Kokos:Verovatno su mašinama oštetili kamenje sa stare rampe pa ga sad popravlaju-vraćaju na starom, a spoj novog i starog će biti tako kako jeste td ne prevlače beton preko starih delova nasipa.
Za pijacu OK-stavljaću ubuduće tamo-uslikao sam i gradilište mosta i PTT centra pa ću sad i to da kačim...
 
Posle noćnog provoda (ne, nisam bio na splavu) i doručka u jednoj jeftinoj zemunskoj pekari (kalevski) morao sam da odmorim na keju. Jedna od najlepših stvari u bg-u izlazak sunca na zemunskom keju u 6 sati ujutru u proleće.

Nakon što je sunce zašlo za Zemun, u pogledu uživamo u direktorovoj slici sa Pančevca,
http://www.dodaj.rs/?1/7m/2z0mPEFW/dsc00390.jpg
isto je izašlo iza banatskog Beograda, a evo pogleda sa Zemunskog keja.

29042012940.jpg


Evo još malo sličica dok mi baterija nije riknula

29042012934.jpg


29042012935.jpg


29042012936.jpg


29042012937.jpg


29042012939.jpg


29042012942.jpg


29042012943.jpg


29042012944.jpg


29042012946.jpg
 
Današnji izveštaj, grubi radovi praktično završeni, ostalo da se doteruje još dosta...



Trougao ispred Venecije, zidić napravljen, a sad kako će da ga urede sa okolinom, to je pitanje.

Pogled na ceo plato od Venecije ka pijaci-sve je asfaltirano, sad da le je to bilo najbolje što su mogli-ja mislim ne.

Ono nabacano kamenje od prošli put su sredili, sad je to utabana kaldrma i vremenom će se uklopiti sa okolinom.

Najniža rampa za izvlašenje čamaca-Dunav je u tom nivou.

Venecija skoro ušančena-čošak im je ostao neoziđen-možd će morati malo da ga ruše da bi im stalo?

Tabla o radovima-jelen i lav? Barateon i Lanister... :laugh:

Donja staza ispod Venecije.

Zidić ispred Venecije-OK sad sam se popeo i ima tu oko ili više od pola metra, ali opet neće biti za vožnju bajsom.

Pogled od Kapetanije uzvodno-ovde ima par radnika koji rade.

Plato ispred Kapetanije-već služi kao privremeni parking gostima.

Rade se ivičnjaci ispred kapetanije-verovatno da ograniče budući trotoar.

Mali širi pogled-rade ih oko cele Kapetanije.

A sad ceo plato ispred kapetanije-zidić levo je gotom celom dužinom.

Silazna rampa na donju stazu iz pravca Zmaj Jovine.

Onaj mali ograđeni parking kod Kapetanije je počišćen pa će izgleda sve spajati u veći plato sa ulicom.

Na dalje ka Šaranu napravili su padinu nasipa koja razdvaja gornji i donji nivo-e sad, tu ni pre nije bilo kamenog nasipa tako da što se tiče pokrivanja-ko će ih znati, verovatno betonske ploče.

Iz daljine-ovaj deo nasipa se nastavlja na zidić od rampe ispred Zlatnika.

Pogled nizvodno sa ovog dela kod Zlatnika na taj zidić.

Rampa na vodi za NK Zemun koji se polako obnavlja nakon što ih je ledohod odno'.

Zidić i sa druge strane prema Šaranu, u daljini stariji deo novoizgrađenog nasipa.

Pogled na ceo novi deo tease-kafići su jedva čekali-neki već i privremeno šire bašte.

Na ovom delu kod Šarana neće biti kolska rampa već prave stepenice od kamena.

Za kraj spoj sa starim-novim delom-spojiće ih zidićem, a dole će se asmo nastavljati jedan u drugi.
 
MisterNotyzen":une6u93x je napisao(la):

Na dalje ka Šaranu napravili su padinu nasipa koja razdvaja gornji i donji nivo-e sad, tu ni pre nije bilo kamenog nasipa tako da što se tiče pokrivanja-ko će ih znati, verovatno betonske ploče.

A moglo bi, za promenu, da tu bude malo zelenila.
 
Pa asfalt naj jeftiniji najbrze se postavlja ostaloje sve pipavo bolje nego klizavi stampani beton ili behaton mn loznica stil :|
 
Mozda sam propustio , danas svratih do Keja i nikako da uočim pored Venecije onaj stub od strarog pristaništa :shok:
Nadao sam se da ce ga iskoristiti za nadgradnju kao nekog ,,doka ..
po kome bi se moglo da se iznad vode malo prošeta a i peca - :rolleyes:
 
direktor":2ngu994e je napisao(la):
Pa asfalt naj jeftiniji najbrze se postavlja ostaloje sve pipavo bolje nego klizavi stampani beton ili behaton mn loznica stil :|

Znam da nije adekvatno poredjenje ali nigde u Berlinu nisam video asfalt u parkovima.
 
Kad ce biti gotovo?
Mozda sad sve stane jer izbori su gotovi
 
Radovi na keju su skoro završeni, ostalo je još samo nekoliko mesta gde treba da se urade neki sitniji završni radovi. Staza je asfaltirana celom dužinom od Venecije do kraja keja kod Radeckog.

Još jedan pogled na plato kod Venecije:

dsc04134.jpg


Ako je već staza dalje od Venecije asfaltirana, mislim da je barem ovaj plato morao biti rešen na neki drugi način. Ovolika površina pod asfaltom više asocira na parking nego na šetalište. Znam da ovde ne može biti mnogo nekih sadržaja jer je ova površina poplavljena pri visokom vodostaju, ali se barem odgovarajućim popločavanjem mogao smanjiti utisak suvišnog praznog prostora.

Na više mesta su postavljene ove ploče:

dsc04137.jpg


Ispred Kapetanije:

dsc04140.jpg


dsc04143.jpg


Ako ovo bude parking, onda bašta Kapetanije donekle gubi smisao.

Kod Zmaj Jovine:

dsc04144.jpg


Na ovoj padini je posejana trava i počela je da niče:

dsc04147.jpg


Izgleda mi logično da se ove bašte restorana pomeraju prema reci, možda uz širenje pešačkog dela u ulici.

Kod spoja sa delom keja iz 2008:

dsc04148.jpg


dsc04149.jpg


dsc04158.jpg


dsc04151.jpg


Konačno je asfaltirana i staza na delu keja iz 2008:

dsc04153.jpg


Na gornjem nivou nema promena:

dsc04155.jpg


Rešenje sa baštama restorana na gornjem nivou do ivice i šetalištem na donjem mi izgleda dobro jer tako svi imaju dobar pogled prema Dunavu, jedino što će to šetalište nekad biti poplavljeno, a tada se može šetati samo ulicom sa koje je pogled dosta zaklonjen. Pominje se i obeležavanje biciklističke staze, da li će i ona biti na donjem nivou? Znam da je bilo planirano širenje kolovoza i parking mesta što mi se baš ne sviđa i mislim da ljudi ne moraju kolima da dolaze do keja, ali činjenica je da je u okolnim ulicama prostor za parkiranje ograničen tako da bi negde dodatna parking mesta možda trebalo da postoje ako popularnost keja raste.

Pogled sa kraja keja uzvodno:

dsc04156.jpg
 
Da se malo podsetimo kako je to sve trebalo da izgleda ili kako ce izgledati. Dakle, pesaci idu na oba nivoa, biciklisti imaju posebnu traku na gornjem a na donjem nije ucrtana ali kapiram da ce se i tuda ici.

0711143al0.jpg


Moje pitanje je, gde ovde na renderu vidite asfalt na donjem nivou? Nema ga i kej deluje daleko bolje, skladnije. Sa asfaltom koji je uradjen ovih dana deluje kao da je uradjena neka predizborna ulicica, kao da su ofusarili na finisu, nakon sto su uradjene sve zeznute stvari oko kreiranja utvrde na kraju cepili crnilo.

Takodje, jedno pitanje za sve? Kada se ocekuje da ce kej izledati kao na ovom dole renderu, da li postoji neki rok za to ili ce to da se ostavi za neku drugu godinu?


0711142bn5.jpg
 
lynx
+ 1 :)


Zemunski kej jeste prelepo urađen :)
ali ako se ne poveže sa Kineskom mostom je ne dovršeni posao :(
i nikakvo hvalisanje tu činjenicu nece promeniti to jeste n e d o v r š e n i p o s a o
 
Zna li neko na koji deo obale se odnosi ovaj urbanistički projekat:

Среда, 23. мaj 2012.
Град Београд – Секретаријат за урбанизам и грађевинске послове

Јавна презентација урбанистичког пројекта за изградњу и реконструкцију обалоутврде на десној обали реке Дунав у Земуну
На основу члана 63. Закона о планирању и изградњи („Службени гласник РС”, брoj 72/09, 81/09, 24/11) и Правилника о начину јавне презентације урбанистичког пројекта („Службени гласник РС”, број 43/2010)

ГРАДСКА УПРАВА ГРАДА БЕОГРАДА
Секретаријат за урбанизам и грађевинске послове

оглашава

ЈАВНУ ПРЕЗЕНТАЦИЈУ
УРБАНИСТИЧКОГ ПРОЈЕКТА ЗА ИЗГРАДЊУ И РЕКОНСТРУКЦИЈУ ОБАЛОУТВРДЕ НА ДЕСНОЈ ОБАЛИ РЕКЕ ДУНАВ У ЗЕМУНУ

1. ЈАВНА ПРЕЗЕНТАЦИЈА обавиће се у згради Градске управе, у Улици 27. марта бр. 43-45 (сала 2 у сутерену) од 30. маја до 7. јуна 2012. године, сваког радног дана од 9 до 15 часова.

2. Носилац израде предметног Урбанистичког пројекта је ЈУП „Урбанистички завод Београда”, Београд, Палмотићева бр. 30.

3. Носилац израде предметног урбанистичког пројекта у току одржавања јавне презентације даваће обавештења о урбанистичко архитектонском решењу Урбанистичког пројекта.

4. За давање обавештења о садржају јавне презентације овлашћена је Даниела Корица Пантелић, Секретаријат за урбанизам и грађевинске послове, Улица краљице Марије број 1.

Заинтересована лица могу током јавне презентације да изврше увид у урбанистички пројекат, као и да своје примедбе и сугестије на планирана решења у писаној форми доставе Секретаријату за урбанизам и грађевинске послове, Улица 27. марта брoj 43-45, најкасније до 7. јуна 2012. године.

Izvor: Grad Beograd
 
Automobile proterati iz starog jezgra Zemuna što pre! Inače novi kej je fenomenalan. Boca ica, polako nema baš potrebe da se kej spaja sa kineskim mostom, ali bi mogao da nastavi uzvodno, a i sređivanje nizvodno ne bi škodilo. Uzvodno prvo do "široke staze", pa do "goveđeg broda" samim tim i mosta, zatim Batajnica, pa Novi Sad, pa Budimpešta i Beč :D
 
Od poslednje tačke Zemunskog Keja - marine Radecki , koliko ima do Široke staze ? :vops:
 
560 metara :rolleyes:

Do Kineskog mosta ,koliko se sećam za izgradnju staze
glavna teškoća je upravo tih 560 metara zbog gotovo vertikalne obale

Može li se i to savladati ? Pa da Zemunski kej bude kompletno završen ? :)
 
Па неће бити проблем Прегревицом доћи до моста, треба један део гурати уз калдрму али шта је ту је :kafa:
 
Guranje hm. . . . :rolleyes:
Pa možda ovde ima nekog ko se razume u pravljenje (probijanje) puteva
da predloži neko rešenje za tih 560 metara staze :)
 
Vrh