dragan
Professional
Ispod parka je zemlja, a ne kej. . Okretnica nije problem za podzemnu garažu.Ipod parka je kej a sam obod parka cini ul Marka Nikolica iskorištena za bus okretnice,
Ispod parka je zemlja, a ne kej. . Okretnica nije problem za podzemnu garažu.Ipod parka je kej a sam obod parka cini ul Marka Nikolica iskorištena za bus okretnice,
Окретница на том месту ЈЕСТЕ проблемIspod parka je zemlja, a ne kej. . Okretnica nije problem za podzemnu garažu.
Da, bude nekad, sada sve redje. Ali, odavno postoje vodonepropusni betoni, nap za bazene. Napravi se bazen i napuni se automobilima, a vlaga i voda ostaju sa spoljne stane.. . park i okretnica bude pod vodom nekkih 50 cm.
Окретница градских и приградских аутобуса, паркинг код кружног тока, пијаце и Пинкија није довољан него треба и испод парка... све у старом језгру града...Radi poredjenja, građ.parcela kod Pinkija je oko 6.000m2, a u parku oko 7.000m2.
Pogledajte prilog 151470
Већ сам раније писао да бих цео простор уз Дунав оивичен улицама: Стевана Марковића (720м) , Вртларском (820м) и Цетињска (500м) на коју бих наставио Гробљанску (340м) волео да видим као пешачку зону (дужине измерене на Гуглу) .Nije dovoljan. Prošetaj tim starim jezgrom i videćeš koliko automobila ima parkiranih svuda. Poenta garaže je(barem meni) da se kola uklone sa površine kako bi pešaci dobili mesta za hodanje i kako bi mogli da uživamo u fasadama
Немамо исти поглед на то шта је и како град треба да изгледа, једноставно како Ви имате право да се не слажете са мном тако и ја имам право да се не слажем са Вама...Наравно, све се решава политиком паркирања - односно, ценом - али ипак у маоистичкој слици света (богати зли - сиромашни добри, а они између највећи непријатељи, јер је у ствари и врхушка изразито богата само њаке да није) аутомобил је највеће зло и његово коришћење треба да створи готово католички осећај кривице у власника.
И гужве у старим градским језгрима се регулишу - елиминишу - политиком паркирања.
Заправо град може постати потпуно чист од аутомобила ако се изгради нешто гаража, али кога брига.
Наравно да треба пронаћи решење за паркирање аутомобила станара који живе у старом језгру: да ли са гаражама по ободу или паркинг местима само за власнике станова који би имали пропуснице за улаз (зона успореног саобраћаја где би брзина кретања возила кроз језгро била ограничена на 10км/час), или нека друга решења која пре свега дестимулишу возаче који не живе у старом језгру да "улазе" колима у исти.Garaže su potrebne za automobile stanara, a eventualno i zaposlenih (uz veću tarifu). Tako se njihovi automobili sklanjaju sa ulica, pa staro jezgro Zemuna može postati jedna velika pešačka zona. Ali da te garaže ne primaju automobile onih koji tu ne stanuju ili ne rade. Dakle ne mušterije ili turiste. Za njih treba napraviti garaže po obodu Zemuna, a onda po ivici Keja oslobođenja i dalje ka ušću provući turistički tramvaj koji obezbeđuje internu komunikaciju za sve. Tako bi se smanjio i saobraćaj po ulicama starog jezgra jer oni sa strane kolima tu ne bi ni dolazili zašto što bukvalno ne postoji mesto gde ONI mogu parkirati automobil. Interne veze bi obezbeđivao tramvaj. Biznis bi se u početku bunio, međutim pretvaranje starog jezgra Zemuna u jednu veliku pešačku zonu bi drastično povećalo "autentičnost" starog ambijenta i privlačnost prostora, pa bi posle perioda promene navika oni imali više mušterija nego ranije. Onda možda i neki kruzeri počnu da pristaju u novu luku, mada je pitanje da li im se to isplati tako blizu Beogradske luke. Međutim bar bi lokalna brodska veza sa Beogradom tu mogla da pristaje, isto kao i turistički brodovi ka lesnom odseku, Ratnom Ostrvu i kanalima na levoj obali Dunava. Sve to zavisi od toga da Zemun postane privlačniji za posetu i šetnju, a to je moguće samo ako se uklone automobili i oslobodi prostor za dodatne sadržaje na ulicama. Što podrazumeva direktnu i protočnu vezu Mihajla Pupina - Ugrinovačka, i ovakve selektivne garaže.
i to je vrlo upitna opcija zbog periodicnog izlivanja Dunava a taj park i okretnica bude pod vodom nekkih 50 cm.
Nadokmada šteta na vozilima nikad ne bi dozvolila rentabilnost i opravdanost te garaže
Kako su je pakovali letos, dobro je da uopste stoji na mestu..Нисам стигао да сликам,али јуче сам на једном месту на Земунском кеју између Његошеве и Борчанске видео да је калдрма већ расклиматана.
Ugrinovacka i Prvomajska su vec dovoljno zakrcene, tako da ne znam kuda bi odvelo delimicno izmestanje saobracaja iz Glavne bas u taj deo.
Verovatno u jos vecu katastrofu Prvomajska treba da se prosiri, Tosin bunar takodje, ali od toga nema nista jos par decenija sigurno.