Šta je novo?

Zemun

Da li će ti ,,legnuti,, ? Hmm...
Lični mentalitet te usmerava ka novom staništi Zavisi odakle se preseljavaš.
Meni je bitan metalitet ,,krajolika,, , zbog uklapanja. Sam Zemun ima više različitih mentaliteta Donji-stari Zemun jedan, gornji drugi, Sava Kovačević treci i tako redom., svi su različiti.
Meni jedino odgovara donji Zemun gde se osecam udobno bez obzira da li sam sam ili u društvu.

Dobra infrastruktura, dobare saobraćajne veze, dovolja broj pratecih raznih (javnih) objekata itd nisu presudni u kom delu čovek se oseća prijatno i dugo obitavati u njemu.
 
Poslednja izmena:
Bio par puta u životu tu i nisam baš oduševljen, ali opet, sve je stvar ukusa, kao i potreba i navika. Pre neki dan sam čuo od jedne žene da je živela u mom kraju godinu dana, novogradnja u Zvečanskoj i da nikako nije mogla da se navikne, da joj je kraj "bezveze" i da se zbog toga preselila kod Šumica, jer tamo ima blizu školu i vrtić, igralište i šumu, a pre toga rekla kako je redovno sa detetom dolazila da se igra na igralištima kod mojih solitera i da se šetaju Hajd Parkom.

Meni je recimo OK Jelovac, kao i deo oko Gradskog parka, ali to je zatol što ja volim takve krajeve koji su okruženi zelenilom, a nisu poput Vračara, ulice sa zgradama koje odaju utisak "kanjona". Čak su mi i oni obodni delovi Nove Galenike sa soliterima isto zanimljivi.​
 
Bežanijska i okolne ulice, imaju poseban šarm. :)

22bb.jpg


40bb.jpg


41bb.jpg


42bb.jpg


43bb.jpg


44bb.jpg


45bb.jpg


46bb.jpg


47bb.jpg


48bb.jpg


49bb.jpg


50bb.jpg


52bb.jpg


ferdi 04bb.jpg
 
Poslednja izmena:
Reč je o ulicama Beogradska, Preradovićeva, Kosovska, Davidovićeva i Dr Petra Markovića. Vrednost radova procenjena je na 310 miliona dinara (oko 2,6 mil EUR).
Da li neko zna kako doci do dokumentacije? Da se vidi sta je u planu da se radi u ovim ulicama.
 
Fun fact, sad sam premerio na google mapsu, 650 metara ukupna duzina ulica. 4000 evra po metru cena na tenderu. Svaka cast
 
 
U Zemunsku luku je pristao veliki putnički brod.

Predlažem da se luka hitno zatvori jer je ono što tamo turisti mogu da vide užasno. Ako oni počnu da pišu svoje utiske i da daju ocene, nikada se nećemo oprati, čak i kad se stvari poboljšaju. Jednom napisano i indeksirano u pretraživačima i raznim numeričkim ocenama trajno ostaje dostupno i trajno ima uticaj.
На шта конкретно мислиш, шта је толико драматично лоше?
Nemam slike, a čini mi se da običan tekstualni opis ne bi bio naročito ubedljiv mnogima koji u glavi nemaju ažurnu sliku kako prostor Zemunske luke i najbliže okoline ustvari izgleda, a naročito kako taj prostor može izgledati nekome sa zapada ko ga prvi put vidi. Pa bolje da to ostavimo za drugi put. Ali iskreno savetujem da se Zemunska "luka" odmah zatvori za strane kruzere.

Obećao sam, pa evo slika. Ovaj put sam imao fotoaparat, pa evo samo malog dela prizora koje mi "ponosno" pokazujemo turistima kao "uređeni trg" i "glavni rečni ulaz" u istorijski grad Zemun, bivšu granicu Evrope i Turske. Meni iz ovoga malo previše liči da se granica Turske u međuvremenu pomerila na sever, a ne obrnuto.

IMG_7706.JPG


Kad turista i formalno pređe granicu Srbije i stupi na kopno, ovo je ono što vidi. Neko ga doveo direktno u sred parkinga uokvirenog zapuštenim ruševinama.

IMG_7726.JPG


IMG_7725.JPG


IMG_7727.JPG


IMG_7724.JPG


Ovo je izlaz sa broda i zvanični granični prelaz.

IMG_7721.JPG


Ali sad nastupa problem, jer turista NE SME dalje da ide pravo. Valjda bi tako uznemiravao automobile na parkingu, ili bi staza kroz parking oduzela još parking mesta koja donose pare. Ili prosto nema gde dalje da ide u tom pravcu, jer dalje nema trotoara. Pa da ne završi na kružnom toku. Nego mora oštro da skrene u levo.

IMG_7720.JPG


(Neko je namerno i "ilegalno" otkačio jednu barjeru ka parkingu. Ona je inače bila vezana za susedne)

IMG_7723.JPG


Dalje ga sprovode plastične barjere. Kao sa stočnom sajmu.

IMG_7714.JPG


Pošto je ponestalo barjera, dalje su šarene trake. Doduše jesu, mada silom prilika, proterali deo parkiranih automobila.

IMG_7708.JPG


Što dalje ide OVDE

IMG_7710.JPG


Pravac u kafanu. Pardon, u "baštu".

Ako je turista slučajno baš mnogo tvrdoglav, pa posle desetak koraka kroz Srbiju neće odmah u kafanu, postoji veoma teško vidljivo, bitno uže i oštro skretanje udesno. Koje naizgled vodi, prvo tačno u drvo, a zatim u zid.

IMG_7709.JPG


Ako je uporan, pa nastavi, i veruje trakama, onda na kraju dolazi do ovog tajnog prolaza.

IMG_7750.JPG


Ako ide pravo udara u limenu baraku i kante za đubre. Međutim zbog toga je tu lepši, DRUGI ulaz u istu kafanu! Druga šansa. Pa se možda predomisli i ipak uđe.

Da na nastavljam dalje sa kič zidom posle sledećeg naglog skretanja u desno. Pa u levo. Da bi se zatim ponovo našao na DRUGOM parkingu. Zatim druga kafana levo, a desno ulični prodavci kokica i ostalih nezdravih gluposti koje kupuju domaći ali ne i turisti. I tek onda, možda, i samo onaj ko je uporan, dođe do starog dela keja i možda vidi nešto što zavređuje posebno stajanje ogromnog broda i njegovo skupo plaćeno vreme.

Da li vama liči da je svemu ovome mesto baš u ZEMUNU?
 
Poslednja izmena:
Počela je rekonstrukcija pet ulica u Zemunu. Sve ulice su već zatvorene za saobraćaj.

Prva faza radova obuhvatiće Beogradsku, Davidovićevu i Ulicu dr Petra Markovića, druga Kosovsku, a treća faza Preradovićevu ulicu.
U ovih pet ulica centralne zone izvodiće se radovi na rekonstrukciji saobraćajnica, trotoara i ivičnjaka u dužini od 620 metara. Planirano je i dodatno ozelenjavanje. Nova kolovozna konstrukcija biće popločana granitnim kamenim kockama, dok će na trotoarima biti postavljene granitne kamene ploče. U ovim ulicama radiće se rekonstrukcija vodovoda, kišne i fekalne kanalizacije, a biće urađena i zaštita toplovoda, elektroenergetskih i telekomunikacionih instalacija, kao i javna rasveta i horizontalna i vertikalna saobraćajna signalizacija.


IMG_8386.JPG


IMG_8388.JPG


 
Pogledajte prilog 205714

Lagano su blokirali pola parkinga u delu grada gde se vec kuburi sa istim umesto da su stavili malu kucicu na tom pontonu da opsluze ta 3 broda mesečno koja naiđu.
 
Vrh