Šta je novo?

Zemun

Ne, ne i ne. Nikakvi referendumi i radionice gde prava struka ne učestvuje. To je samo način da se radi u korist investitora i sitnih interesa ljudi koji su trenutno na vlasti.

Zamislite da na tim radionicama ili referendumima "narod" predloži par kafića (jer znamo Vesićevu mantru da narod želi da popije kafu kojom je opravdavao kafiće u okviru premeštenog Zarićevo mosta)? Znamo da se takvi "referendumi" nameštaju, što smo i dokazali kada je poslednji tog tipa održan.

Ako bi se taj potez uredio kao deo od Juge ka Brankovom mostu, to je OK, ali siguran sam da bi se tu uglavio neki kafić, restorančić, igraonica i slično.

Ako već hoće da urade nešto lepo i pametno, mogli bi da parking uz Jugu (dunavska) strana uklone i taj deo pretvore u biciklističku stazu jer je tu usko grlo (mada nije strašno, malo usporimo i može da se prođe).

Kolima nije mesto uz reku i neka prave parkinge uz Bulevar Nikole Tesle.
 
a7e5f00d8774ed2ecf96884e10ce043b.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
GRADSKA opština Zemun podnela je inicijativu JP "Putevi Beograda" za izradu projekta izgradnje nadvožnjaka na Altini, koji bi znatno rasteretio saobraćaj u ovom delu grada.Planirano je da se gradi na delu od Pazovačkog puta, od raskrsnice sa ulicom Nova 2 do Altine Gradnja nadzemnog prelaza na Altini samo je jedan korak ka rešavanju nepodnošljivih saobraćajnih gužvi u Zemunu, jer se takođe planira i proširivanje Prvomajske i Ulice Teodora Hercla na četiri trake.

- Dužina nadvožnjaka biće oko 290 metara, sa jednosmernom biciklističkom trakom i trotoarom za pešake, ukupne širine 21 metar
https://www.novosti.rs/beograd/vesti/10 ... a-beograda
 
Да, поднет је захтев за изградњу надвожњака код Алтине, мада је то више као петља, и слична је, мање-више, јајастим петљама код Београдске Арене. Објављен је и ортофото снимак са уцртаним надвожњаком/петљом. Биће ту и експропријације, оне станице за гас, кућа,...

У ПЛАНУ НАДВОЖЊАК КОД АЛТИНЕ И ПРОШИРЕЊЕ УЛИЦА ПРВОМАЈСКЕ И ТЕОДОРА ХЕРЦЛА
http://zemun.rs/%d1%83-%d0%bf%d0%bb%d0% ... %80%d0%b5/

ALTINA-NADVOZNJAK-700x500.jpg
 
Proširenje Teodora Hercla za posledicu pored bitnog suženja trotoara ima smanjivanje ili ukidanje parking mesta kao i seču starih stabala :(
Ajd to i da to ,,progutam ,, ali
,,T,, raskrsnica : T.Hercla sa Ivicevom i Tošinim bunarom obesmišlava to kapacitetno proširenje
jer kao takva raskrsnica ne može da propusti više saobracaja nego što i sad propušeta (a velike su gužve na nj )

Jednostavno efekat levka
bez obzira koliko god da se uvečaju dimenzije, nj. propusna moc je onolika koliki mu je najuži deo levka

Stoga isključivo samo proširenje T Hercla je besmisleno -veca šteta nego dara-

Kljuc je u pravljenju kružnog toka umesto
sadašnje ,,T,, raskrsnice
Naravno prvo što ce neko reci
- Nema mesta za kružni tok - :lol:
A cemu onda proširenje T Hercla ?
:sesir:
 
Treba ovde verovatno rešiti i eksproprijaciju.
 
Ovo je baš preterano rešenje.
Nema potrebe za tim i mnogo je skupo.
 
boca-ica":2m0kxvgs je napisao(la):
Proširenje Teodora Hercla za posledicu pored bitnog suženja trotoara ima smanjivanje ili ukidanje parking mesta kao i seču starih stabala :(
Ajd to i da to ,,progutam ,, ali
,,T,, raskrsnica : T.Hercla sa Ivicevom i Tošinim bunarom obesmišlava to kapacitetno proširenje
jer kao takva raskrsnica ne može da propusti više saobracaja nego što i sad propušeta (a velike su gužve na nj )

Jednostavno efekat levka
bez obzira koliko god da se uvečaju dimenzije, nj. propusna moc je onolika koliki mu je najuži deo levka

Stoga isključivo samo proširenje T Hercla je besmisleno -veca šteta nego dara-

Kljuc je u pravljenju kružnog toka umesto
sadašnje ,,T,, raskrsnice
Naravno prvo što ce neko reci
- Nema mesta za kružni tok -
A cemu onda proširenje T Hercla ?
:sesir:
Diskriminacije je da se seče samo drveće posađeno u doba komunista ili kralja, moramo misliti (kako da posečemo) i ona koja su sadili Austrougari.
 
Неколико слика са радова на Кеју Ослобођења. Радови су између улица Стевана Марковића и Марка Николића (окретница Кеј ослобођења).

поглед из Стевана Марковића:
20211122_SM.jpg


табла:
20211122_tabla.jpg


поглед са окретнице:
20211122_okretnica.jpg
 
Весић: Изградњом саобраћајница Батајница све боље повезана са другим деловима града

Заменик градоначелника Горан Весић обишао је данас радове на завршној, трећој деоници у Белегишкој улици на територији општине Земун. Радове су обишли и директор ЈКП „Београд-пут” Иван Тејић, в. д. директора ЈП „Путеви Београда” Драган Ђорђевић и председник општине Земун Гаврило Ковачевић.

Весић је истакао да ће ова новоизграђена обилазница омогућити грађанима који живе у насељу Шангај да независно од пруге дођу до Батајнице.

– Реконструкцијом пруге Београд – Нови Сад овде је сада брза пруга и укида се пружни прелаз који је постојао деценијама. Радимо надвожњак који ће бити завршен до краја године. У међувремену, док се ови радови не заврши, сада се кроз Белегишку улицу наставља 3,6 километара обилазнице. Она омогућава грађанима из насеља Шангај да без проблема стигну у Батајницу, да изађу на ауто-пут. С обзиром на то да се овде налази интермодални терминал, који ће бити највећи у овом делу Европе, а који ради Европска унија заједно са Србијом, овде ће бити логистички центри, тако да ће ова улица и те како бити важна и корисна. Пре или касније морали бисмо да је саградимо. Када се овоме дода излазак на ауто-пут, надвожњак, али и Батајнички друм и Батајнички булевар, који ћемо радити, јасно се види колико је урађено да би Батајница била саобраћајно повезана са другим деловима града и колико је бољи комфор живота људи који живе у Батајници. Ово је рађено на захтев грађана и Општине, што показује да сви заједно можемо да радимо како би сваки део града постао боље место за живот. Интермодални терминал ради Република, ми радимо саобраћајнице, а Република ће радити и Батајнички друм. Овде ће бити хиљаде радних места и Београд тако напредује – казао је Весић.

Председник општине Земун Гаврило Ковачевић је рекао да се тренутно у општини Земун ради на више веома важних пројеката.

– То су пројекти попут изградње брзе пруге, надвожњака преко пруге, обилазнице око интермодалног терминала, У плану је реконструкција школе „Митраљета” у Батајници, Земунског кеја, као и 6,6 километара канализационе мреже у старом језгру Земуна. Ту је и изградња фабрике вакцина и сервисних саобраћајница. Ово су огромни пројекти за нашу општину, са процењеном вредношћу већом од 50 милиона евра. У договору са руководством Града Београда правимо планове за следећу годину а један од најважнијих пројеката биће повезивање насеља Угриновци са Земун пољем – рекао је Ковачевић.

Саобраћајница се састоји из три деонице, од којих су две завршене, у дужини од 1.860 и од 600 метара, а у току су завршни радови на трећој, уз обилазницу, у дужини од 1.170 метара.

izvor: beograd.rs
 
Радници са градиишта окитили дрво за нову годину
73873D78-684F-413A-812E-76F36F279FDF.jpeg
 
Алтина данас чудан неки судар,
из Курира
2822533_zemun_ls-s.jpg
 
https://www.b92.net/lokal/beograd/drust ... aj-2082884


Zemunski kej biće produžen do Pupinovog mosta, veliki planovi za "Pinki" i "Zmaj"

"Zemun ima šta da pokaže - od starog jezgra grada, Zemunskog parka, Zemunskog keja, Gardoša, tu su i popularni restorani. Upravo zbog toga, urađena je rekonstrukcija Gardoša, od tvrđave do ulica koje gravitiraju ka njemu. Taj deo Zemuna ima starinski šmek. Naša ideja je da u budućnosti stari deo Zemuna pretvorimo u šetališni deo, da sve ulice vratimo pod kocku, a trotoare pod kamene ploče", navodi Kovačević.

On dodaje da se sledeće godine očekuje rekonstrukciju Glavne ulice, što će biti početak širih radova u starom jezgru Zemuna, jer je predviđena rekonstrukcija ulica Preradovićeve, Kosovske, Beogradske, i Davidovićeve koje će sve biti vraćene pod kocku.
 
Поплаве у Батајници, насеље Шангај створила су се читава језера
из Телеграфа
poplave-batajnica-foto-mateja-beljan-19-460x0.jpg

poplave-batajnica-foto-mateja-beljan-1-460x0.jpg

poplave-batajnica-foto-mateja-beljan-11-460x0.jpg

poplave-batajnica-foto-mateja-beljan-14-460x0.jpg

poplave-batajnica-foto-mateja-beljan-9-460x0.jpg

poplave-batajnica-foto-mateja-beljan-2-460x0 (1).jpg

poplave-batajnica-foto-mateja-beljan-4-460x0.jpg

poplave-batajnica-foto-mateja-beljan-7-460x0.jpg
 

Prilozi

  • poplave-batajnica-foto-mateja-beljan-8-460x0.jpg
    poplave-batajnica-foto-mateja-beljan-8-460x0.jpg
    25,4 KB · Pregleda: 190
Vrh