@ sizif
Ja izlaza iz tunela vidim. Poznato je da je železnica dobro poslovala dok su je vodili stari železničari, mašinovođe, otpravnici i dr. Kada su došli "stručni" i partijski ljudi železnici je sve gore.
Kada na železnicu budu došli zaista stručni ljudi koji vole svoj posao i žele da urade dobro za nju, železnici će krenuti bolje. To su ljudi koji železnicu drže u malom prstu, koji su se za to školovali jer vole i žele to a ne koji su iz interesa tu. Školovanih ljudi koji poznaju železnicu ima ali oni do posla ne mogu doći i ne mogu da napreduju. Još jedan problem je centralizam. Ako Novi Sad, Sombor, Knjaževac, Kragujevac, Užice žele da poprave neka kola, da srede prostorije, nabave neku opremu, za sve to se pita Beograd. Kada se to bude promenilo biće bolje. Poznato je da se 90-tih poslovnim vozom Subotica - Beograd putovalo 2 sata a sada je za to rastojanje potrebno 4 sata a nekada i više. Vozilo se kroz Vojvodinu brzinama do 120 km/h a sada ima brzina i od 40 km/h.
@ vrachar
Srebrna strela nije šinobus. Srebrna strela je DMV koji je saobraćao na pruzi Zagreb - Samobor. Više o tome možete saznati ovde:
http://www.railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=1796&hilit=Srebrna+strela
@ Siniša
Što se tiče nove trase, to nije sasvim sigurno. Koliko sam upoznat sa Generalnim urbanističkim planovima Opština Inđija i Sremski Karlovci pruga se sa manjim promenama, peglanjem krivina, zadržava na postojećoj trasi. Šta će od svega ovoga biti ostaje nam da vidimo jer je teren veoma težak od Čortanovaca do Sr. Karlovaca. Tu je pominjana i neka varijanta sa vijaduktom ali ko zna šta će biti od svega toga. Najverovatnije, "Koliko para toliko muzike".