Šta je novo?

Zeleni venac

U pravu si trebalo je da se izrazim kao moj deda, inace narodni heroj, koji je komunjare koje su uzurpirale vlast zvao bitange lopovi i hohstapleri.
Izgleda da nema svrhe.....taj ventilator ti je valjda oduvao zadnji razum.
Jos jednom: ako si za ili protiv Vucica, to je tvoj licni stav. Ne interesuje me ili bih trebalo da se nade na forumu o arhitekturi.

Ako imas lepe predloge za zeleni venac kao sto si gore postavio, samo dalje (mnogo mi se svida ideja, sto pre da se realizuje).
Pusti politiku ili idi na drugi forum, pa tamo deli ideje i predloge. Ovo je beobuild, ne beopolitiko :)
 
Izgleda da nema svrhe.....taj ventilator ti je valjda oduvao zadnji razum.
Jos jednom: ako si za ili protiv Vucica, to je tvoj licni stav. Ne interesuje me ili bih trebalo da se nade na forumu o arhitekturi.

Ako imas lepe predloge za zeleni venac kao sto si gore postavio, samo dalje (mnogo mi se svida ideja, sto pre da se realizuje).
Pusti politiku ili idi na drugi forum, pa tamo deli ideje i predloge. Ovo je beobuild, ne beopolitiko :)

Ja ih tako vrednujem i prosto savest mi ne dozvoljava da to i ne naglasim - takav sam. Ipak nije to poenta posta bila nego da apelujem na nekog ko ima neka takva poznanstva mozda utice ovim predlozima na eventualno formiranje projektnog zadatka jer u konacnici jedino sto je na kraju na ovoj temi bitno je da se prostor sacuva od unistenja ili da izguramo sto bolje resenje.
 
Screenshot_20241022_214506_com_instagram_android_TransparentModalActivity.jpg
 

Šta se radi ovde? Juče to nisam ni konstatovao, osim da vozač jeste otvorio vrata još na semaforu.
 
Зар није то све пресвучено у доба Весића? Да није Шапић осмислио и ту мали метро?
 

Šta se radi ovde? Juče to nisam ni konstatovao, osim da vozač jeste otvorio vrata još na semaforu.

Uvlače stajalište, meni je danas bus stao malo niže pre semafora, a dvoje me već tu pitalo jel sada ovde pomereno stajalište, naravno nigde adekvatne informacije za jedno od najprometnijih stajališta u gradu.

Već sad vidim kako će i ovde ovaj drvored da stave između nadstrešnica pa će svi da idu preko baštica i završiće kao oni na stajalištu bul Oslobođenja kod Hrama u smeru ka Autokomandi, koji su obična smetnja za kretanje i praktično su utabana zemlja ili blato kad je kiša. Najbolje da ih odmah uklone ili pomere na liniju gde je ovo drvo skroz desno. Takođe ceo taj trotoar je raskopavan i asfaltiran skorije i bio je donekle pristojan na kratko, sad će samo da pokrpe ivice i brzo se vraćamo na stara podešavanja sa krpačinom od trotoara. Zato i treba sve trotoare popločavati.
 
Сад ће аутобуси који буду стајали на увучено стајалиште морати да пропусте возила која буду ишла десном траком ка тунелу и Призренској.
 
Нова аутобуска ниша на Зеленом венцу

31.10.2024
Грађевинска оператива започела је радове на изградњи аутобуске нише у Улици зелени венац, пре Теразијског тунела.
Возила јавног градског превоза добијају посебну саобраћајну траку за заустављање на аутобуском стајалишту „Зелени венац“.
То ће допринети бољем протоку саобраћаја према Тргу Републике и Теразијама, а тиме и бољу проходност на целој деоници Бранков мост – Теразијски тунел, с обзиром да ово стајалиште користи 14 аутобуских линија, дневних и ноћних.
Радови на рушењу ради припреме површина за даље радове извођени су ноћу. Следе даљи припремни радови на подлози, уградњи ивичњака и уређењу стајалишног платоа.
Градилиште је обележено привременом саобраћајном сигнализацијом и за време трајања радова од учесника у саобраћају се очекује адекватна пажња уз прилагођену вожњу.
https://www.beogradput.rs/vesti/RxhPscf3adXLBw5L9vCSYA==

Зелени венац, аутобуско стајалисте_радови.jpg
 
Ал су претерали са убрајањем и ноћних линија, 7 дневних линија стаје ту.
 
Da li je izvodljivo da se napravi jedno razdelno ostrvo na tom uvučenom stajalištu, koje bi koristili autobusi koji prolaze kroz tunel, a da iza tog ostrva bude traka kojom bi prolazili autobusi koji se okreću na Zelenom vencu?​
 
Bilo bi nebezbedno jedino da upućeno odvoje duplim redom ivicnjaka kao u kneza milosa
 
Da li je izvodljivo da se napravi jedno razdelno ostrvo na tom uvučenom stajalištu, koje bi koristili autobusi koji prolaze kroz tunel, a da iza tog ostrva bude traka kojom bi prolazili autobusi koji se okreću na Zelenom vencu?​
Nije jer bi takav stanični plato zahtevao poprilično veliku površinu zbog velikog obima putnika. Drugi problem je što bi to zahtevalo prelazak putnika do tog staničnog platoa (zbog obima bi to bio semafor)
 
Ovo jedino može da upali ako još malo prorede linije koje tuda prolaze, inače skoro uvek ima po par autobusa, i uvek će jedan čekati da se isključi...
 
Meni zaista postaje već pomalo zastrašujuće koliko su nesposobni da sinhronizuju radove.

Odmah ću se ograditi da nisam dovoljno stručan da znam kako se izvode ovakvi radovi (i priznaću to kad mi neko objasni zašto grešim), ali ja ovde vidim barem dve stvari koje mi bodu oči.

zelenjak 11-06.png


  • Zašto stubovi javne rasvete nisu odmah skinuti (uvek mogu da se postave privremeni reflektori kao što je rađeno kada su menjali stubove na Brankovom mostu, doduše, tek posle prijava građana)?
  • Zašto baštice i drveće nisu uklonjeni kada je sasvim očigledno da nema šanse da drveće bude toliko blizu kolovoza posle pravljenja niše?
Ja sam inače pisao letos Zelenilu da vidi zašto se stabla nisu primila i rečeno je da će proveriti. Tada sam im i predložio da zasade još drveća sa formiranom krošnjom (kao ovo postojeće) jer nema hlada, a leto je bilo pakleno.
 
Vrh