Šta je novo?

"Zelena avenija" stambeno-poslovni kompleks u Zemunu, Petra Kočića.

zal2":2cjm9c5f je napisao(la):
Problemi na koje ukazuju ljudi su nepostojanje adekvatne infrastrukture za ovako veliki broj zgrada i automobila.
Mi NEMAMO trotoar. Deca mi idu po sredini puta ulicama u kojima niko ne postuje saobracajne znakove (koji su, ruku na srce, katastrofa, sa obe strane ulice imamo da je jednosmerna - Trogirska).

Hajde da ne budem onaj koji mrzi nekoga i podmece i hajde da napravimo ovde urbanu sredinu.
Ali hajde da prosirimo ulice.
Da napravimo trotoare.
Da vidimo gde su skole.
Da vidimo kako kanalizacija to podnosi.

Dokle ide glad za kvadratima? Jel nije dovoljno da se napravi zgrada od 6 spratova, vec se menja PDR pa se gradi i sira i visa?
400 ljudi je imao primedbe, organizovali su se i sta je grad rekao? Ova drzava nije majka svojim gradjanima, vec maceha.

Na mestu privremenog parkinga, da se napravio parkic i humana sredina, pa Zelena avenija bi bila na dobrom glasu, mogli bi i vecu cenu kvadrata traziti i ljudi bi i dali vise para, samo da imaju nesto zeleno, a da to nije fasada.

Nemojte samo da mi kazete da pogledam Vojvode Stepe ili nesto slicno. Da sam hteo takvu sredinu, ja bih kupio tamo stan.

Niko ovde ne trazi luksuz, vec elementarne uslove za zivot. Niko ovde nikoga ne kritikuje iz dosade, jer kao, dokon sam, hajde da listam forum.
Beograd kao grad nema adekvatnu infrastrukturu za ovoliki broj stanovnika, ali tema centralizacije nije ovde tema. Trotoar ispada da je luksuz u ovom gradu, u svakom slučaju prvi ne bih uzeo stan u zgradi ispred koje neće biti trotoar, i ako iko od nas doživi proširenje TB, uz uredjenje okolnih ulica, to bi trebalo da bude ok..

Apsolutno svaki Investitor bez izuzetka će iskoristiti svaki mogući kvadrat i parametar planske dokumentacije, obično je ograničavajući faktor broj parking mesta i isplativost kopanja dublje..ovde ne bih rekao da je slučaj to bio, no dobro.. Mogu se slagati sa tobom po mnogim pitanjima ili ne, ali ipak su to sve teme sa dubljom problematikom i daleko prevazilaze Zelenu Aveniju.. Investitori plaćaju debele cifre Direkciji za gradjevinsko zemljište grada Beograda za uredjenje u čiju cenu ulazi putna infrastruktura i vodovod i kanalizacija, zašto se taj novac ne koristi u te svrhe je pitanje za njih..

Zvučaću sebično, ali mene zanima šta se dešava sa kašnjenjem, jeste imali takve situacije u ranijim fazama i kako ste rešavali? Nama koji smo potpisali prošle godine je rok kraj maja, sada su preskočeni i maksimalnih 60 dana za višu silu.
 
Slazem se, ali plan se nikad ne implementira u postojecoj formi, vec se menja N puta na kojekakvim sednicama i odobri se gradnja naselja upitnog formata. Ako 400 zalbi ne moze da obori izmene, zamisli sta se sve usvaja iza zatvorenih vrata.
 
Cekajte, ja na ovom oglasu (koji mi stalno iskace) vidim neku siroku ulicu sa sirokim trotoarima... Da li neko zna koja bi trebalo da bude ulica sa ove slike i kako ona u realnosti izgleda?
 

Prilozi

  • 7D9397A5-EC51-4166-B2DD-6B5CA1A0DED2.jpeg
    7D9397A5-EC51-4166-B2DD-6B5CA1A0DED2.jpeg
    401,1 KB · Pregleda: 6.273
Vozim tuda kada biciklom idem do Lidla. Tu nigde nisam video široke ulice, niti mesta (osim ako ne sruše gomilu kućeraka)
 
Ako pogledaš iza gradilišne ograde, vidiš da i jeste tako jer su oni zauzeli i deo ulice sa ogradom..trotoar će postojati, deluje mi da je kao na renderu, osim nivelacije..trotoar i sama nulta kota objekta su iznad kote ulice i ne znam kako se to desilo i da li je u skladu sa planom, ali širina ulice postoji, kao i trotoari. Pitanje samo kako će izvesti prilaz garaži obzirom na denivelaciju...
 
A ova trava desno je šta? Kuće koje su isparile.

Baš ću malo bolje da uporedim rendere i realno stanje kad budem bio pri kompu.

Od skora idem malo češće u obližnji Lidl pa još nisam potpuno sagledao situaciju (dolazim sa zadnje strane, onom krš uličicom što izlazi kod Kilera, nekad i onom uličicom što prolazi ispod bivše pruge)
 
Ovo je jedan projekat koji se gradi na vrlo "izazovnom" mestu gledajući situaciju na praktično svim okolnim ulicama. Pretvaranje tako gusto zbijenih privatnih parcela u uređen gradski blok ipak zahteva mnogo više od pukog izdavanja dozvola na bazi objedinjavanja par parcela investitoru, pa je kao i uvek najveći krivac ovde grad za situaciju u kojoj su se zatekli i stanovnici novih zgrada, ali i sve komšije iz prizemnih objekata okolo. To je uvek problem kada se gradi ovakav projekat koji nijednom stranom nije oslonjen na veću gradsku saobraćajnicu pa da bar nekakav izlaz bude rešen. Kanalizacija je već sledeći nivo igrice za ovu državu.
Umesto da se ide od uređivanja osnovne infrastrukture, ide se naopako od dozvola i gradnje objekata, pa dobijemo ovakvo stanje.
I kada se u, verovatno daljoj, budućnosti sve okolne kuće sruše i zamene višespratnicama sličnim zelenoj aveniji, gustina naseljenosti ovde će biti u najmanju ruku tolika da zahteva ozbiljnu infrastrukturu direktno pored (ceo novi Tošin bunar), ako ne i celu metro stanicu (ovo se šalim naravno), direktno ispod.
 
Famozno isparavanje okolnih objekata i fantomsko zelenilo je nažalost postala praksa u stanogradnji.

Apsolutno se slažem da je grad glavni krivac i usko sagledavanje..iako se oni trude da se sve čime se menja planski dokument reši, uključujući broj stanovnika sa gradnjom eventualnog vrtića, pa i infrastruktura da se prilagodi potrebama novih objekata (pazite, to su cifre cca 150eur po neto kvadratu, u zavisnosti od zone, koje se plaćaju direkciji, ok sa značajnim popustom za jednokratno plaćanje), ali dok se investicije uvrste u njihove planove, jednostavnije je Investitoru da potpiše ugovor o izgradnji nedostajuće infrastrukture gde mu oni odbijaju po svojoj računici (i to samo za pristupne saobraćajnice, vodovod i kanalizaciju), pa ako npr je sutra planirana rekonstrukcija i proširenje Tošinog bunara, kažu ok je sad priključiti se na postojeću infrastrukturu jer investicija u novu prevazilazi interese Investitora i tako se dodje u situaciju da će komšije iz kuća okolo da nas mrze iako su stanovi regularni, izgradjeno prema gradjevinskoj dozvoli i važećem planskom dokumentu i slično..

Potrebno je mnogo vode da prodje Dunavom i Savom da bismo mi došli do nivoa recimo Praga gde u širem centru ne smeš da okačiš tablu sa napisanim dnevnim menijem kako ti hoćeš, već moraš da dobiješ saglasnost nečiju.. a kamoli da stavljaju svi stolariju kakva im se ćefne kad renoviraju stan, kačenje klima (za koje bi po planu trebale sve novogradnje da imaju masku, a naša npr. nema).. medjutim kako da očekuješ od ljudi taj nivo svesti kad grad koji ulaže u renoviranje fasada npr. ili stanari, samo malo prekreče, eventualno oboje ulazna vrata, a ko šiša energetsku efikasnost..

Kod nas ljudi vole da im je wc šolja vileroj boh, da stolarija nije slučajno pvc (iako je prema svim parametrima optimalnija od većine aluminijumske), inženjerske stvari nikoga ne interesuju..

Svakako, prednost novogradnji koje rade prema gradjevinskoj dozvoli je da ipak se sada ne dozvoljavaju previše marifetluci u vidu sigurnosti i naročito bezbednosti od požara od strane nadležnih institucija i zgrade ovog tipa ipak moraju da ispoštuju striktne propise (protivpožarne) i zbog toga nikad ne bih razmišljao o staroj gradnji, kako god bila situacija okolo (naravno do neke mere).. U svakom slučaju, kompromis svako nadje svoj u skladu sa prioritetima..ali treba biti realan, istina je negde izmedju, zavisi od perspektive - investitor, grad, kupac, stanar kuće, mora i tu da se nadje kompromis..
 
Ja kod nas nisam vidjao PP aparate nigde u hodnicima. Invalidska mesta - imamo 2-3 napolju kod rampe, u garazi 0.
Nemamo ni prilaz za kolica u 21. veku, eej ljudi. Majke, invalidi - koga briga...
Imamo portire koje placamo kao da su SAJ, a malo-malo pa neko ukrade bicikl nekome i cik pogodite, kamera nije okrenuta na tu stranu.

Nismo dobili upotrebnu dozvolu skoro 2.5 godine nakon primopredaje.
Da je ovo pravna drzava, mi nikad ne bismo mogli dobiti dozvolu. I ako je ne dobijemo nikada - razumecu.
 
Neprihvatljivo je da novogradnja nema rampu za pristup, slažem se apsolutno, to takodje je definisano urbanizmom i moralo bi biti ispoštovano. To sam video na renderima, obzirom da vozim bebca, očekivao sam da će biti urađeno...

PP aparati se i ne stavljaju, već hidranti i sprinkler sistem, ručna ili automatska dojava požara u zavisnosti od visine objekta... Zakonski rok za upotrebnu dozvolu je 5 godina od građevinske dozvole i to Investitor mora da obezbedi kao preduslov za knjiženje. A ovo mi nije jasno za FM kompaniju, zašto je skupština stanara ne zameni?? Valjda ste bili obavezni dve godine da imate nametnutu od strane Investitora ili?

Generalno, opet kažem, ima tu stvari koje bi trebale da budu urađene (meni je neprihvatljivo da nema odvoda na terasama npr.), ima stvari o kojima je ipak neko razmišljao i lepih detalja (prekidač za svetlo u spavaćoj sobi i iznad kreveta da ne mora da se ustaje i gasi), tako da sam stavio na papir pros/cons i odlučio..
 
Kod nas se to malo izgubilo, ali samo ime "upotrebne" dozvole bi trebalo da kaže sve - da objekat ne može da se koristi bez upotrebne dozvole, koja bi trebalo da ide po nekom automatizmu posle tehničkog prijema. Rok od 5 godina je tu, da kao i rok od važenja građevinske od 2 godine, da dodatni rok da se objekat završi u nekom normalnom roku. Ovde vidimo da su gotovi pa mi je čudno da ovde godinama neki nemaju upotrebnu dozvolu, da ne bude da smaram, ali šta je razlog?
 
Da li ovaj projekat ima neke sadržaje između zgrada, igralište za decu, park? Ako je već zelena avenija pretpostavljam da će biti barem nekog parka/zelenila :?:
 
Je li ima iz prošlih faza neko sa iskustvom oko kašnjenja i penala? Ko je uzimao prošle godine, rok je tada bio definisan kao kraj maja, što znači da je i maksimalnih ugovorno definisanih 60 dana za višu silu isteklo sa krajem jula, tj da penali teku (u najgorem slučaju od 1. avgusta). Vanredno stanje je trajalo 53 dana, ako tumačimo na taj način, otprilike oko 23. jula teku penali. A da ne pominjem dva formalna obaveštenja u toku, i nakon vanrednog stanja, od Investitora da za sada ne očekuju kašnjenje što bi moglo da se pravno interpretira i drugačije.

Kakvo je iskustvo sa tim komšije iz prošlih faza? Sve je razumljivo, situacija je takva bila kakva jeste, ali sad već je preveliko kašnjenje i svi trpimo štetu.
 
Prolazila sam juče, skinuli su zaštitnu ogradu kod tog dela koji je trebalo da bude useljen u junu. Stavlja se neki behaton, crvene boje. Ne deluje da je useljivo za sada, skela se nalazi još na zgradi kod Skadarske.
 
Dele ključeve već, ljudi izgleda insistirali zbog nameštaja i svega, ali realno još nije useljivo iako je navodno prošao tehnički prijem, garaže pristupne navodno za 15ak dana. Zgrada kod Skadarske je rok oktobar.

Izvođač poprilično ažurno već rešava nedostatke, nama su bukvalno juče predati ključevi, danas već dosta stvari rešeno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=762934#p762934:22804y89 je napisao(la):
zal2 » 03 Aug 2020 11:54 pm[/url]":22804y89]Problemi na koje ukazuju ljudi su nepostojanje adekvatne infrastrukture za ovako veliki broj zgrada i automobila.
Mi NEMAMO trotoar. Deca mi idu po sredini puta ulicama u kojima niko ne postuje saobracajne znakove (koji su, ruku na srce, katastrofa, sa obe strane ulice imamo da je jednosmerna - Trogirska).

Hajde da ne budem onaj koji mrzi nekoga i podmece i hajde da napravimo ovde urbanu sredinu.
Ali hajde da prosirimo ulice.
Da napravimo trotoare.
Da vidimo gde su skole.
Da vidimo kako kanalizacija to podnosi.

Dokle ide glad za kvadratima? Jel nije dovoljno da se napravi zgrada od 6 spratova, vec se menja PDR pa se gradi i sira i visa?
400 ljudi je imao primedbe, organizovali su se i sta je grad rekao? Ova drzava nije majka svojim gradjanima, vec maceha.

Na mestu privremenog parkinga, da se napravio parkic i humana sredina, pa Zelena avenija bi bila na dobrom glasu, mogli bi i vecu cenu kvadrata traziti i ljudi bi i dali vise para, samo da imaju nesto zeleno, a da to nije fasada.

Nemojte samo da mi kazete da pogledam Vojvode Stepe ili nesto slicno. Da sam hteo takvu sredinu, ja bih kupio tamo stan.

Niko ovde ne trazi luksuz, vec elementarne uslove za zivot. Niko ovde nikoga ne kritikuje iz dosade, jer kao, dokon sam, hajde da listam forum.


Meni nije jasno iz ovih komentara na forumu, da li je vama investitor obecao da ce ti radovi biti uradjeni i izvedeni, i da li imate nesto napismeno?

Neke od ovih stvari, koje spominjete, su u nadleznosti grada (prosirenje ulica, skola), a neke bi mogao investitor da resi (park umesto parkinga).
 
Samo lamela 10 je sa rokom useljenja oktobar 2020. Ostale lamele (6,7,8,9) su sa rokom jun 2020. U svakom slučaju, kašnjenje će biti verovatno i za lamelu 10.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770576#p770576:7me9kapz je napisao(la):
LaraKroft » Pon Avg 31, 2020 9:50 am[/url]":7me9kapz]Samo lamela 10 je sa rokom useljenja oktobar 2020. Ostale lamele (6,7,8,9) su sa rokom jun 2020. U svakom slučaju, kašnjenje će biti verovatno i za lamelu 10.

Aha, ja napisah da je zgrada kod Skadarske oktobar, nije, nego kod Trogirske. Međutim ne znam gde ste videli skelu, skela se skida i sa te faze za oktobar, skinuta ka Petra Kočić sa tzv lamele 10. Ima mala skela u Skadarskoj za prizemlje možda, jer ne rade prizemlje dok ne završe radove oko zgrade.

Nije ni meni jasno zašto ljudi skaču Investitorima za vrat po pitanju stvari u nadležnosti grada, ako su definisane planom, osim ako nije napravljen ugovor sa Direkcijom pa je neku od obaveza (isključivo moguće napraviti dogovor za vodovod, kanalizaciju i pristupne komunikacije) preuzeo Investitor na sebe. Ispred ZA2 deluje da će biti trotoar na koji neće moći auta da priđu da parkiraju, što je dobro. Veća je bojazan za pristup garaži pošto se nulta kota zgrada poprilično podigla u odnosu na Petra Kočića, osim ako ona planom nije predviđena da bude na višoj koti od trenutne. Šteta što iza zgrade nema malo zelenila ili neko igralištance, to je već mogao Investitor da reši, bolje da su stavili par klackalica ako su imali problem sa brojem parking mesta. Valjda će se popraviti ta ulica jer je urnisana, mada će i biti opet kad se bude radila ZA3, ali generalno za sada utisak pozitivan sve u svemu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770579#p770579:2jgzzu1e je napisao(la):
JohnnyQuid » Pon Avg 31, 2020 10:10 am[/url]":2jgzzu1e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770576#p770576:2jgzzu1e je napisao(la):
LaraKroft » Pon Avg 31, 2020 9:50 am[/url]":2jgzzu1e]Samo lamela 10 je sa rokom useljenja oktobar 2020. Ostale lamele (6,7,8,9) su sa rokom jun 2020. U svakom slučaju, kašnjenje će biti verovatno i za lamelu 10.

Aha, ja napisah da je zgrada kod Skadarske oktobar, nije, nego kod Trogirske. Međutim ne znam gde ste videli skelu, skela se skida i sa te faze za oktobar, skinuta ka Petra Kočić sa tzv lamele 10. Ima mala skela u Skadarskoj za prizemlje možda, jer ne rade prizemlje dok ne završe radove oko zgrade.

Nije ni meni jasno zašto ljudi skaču Investitorima za vrat po pitanju stvari u nadležnosti grada, ako su definisane planom, osim ako nije napravljen ugovor sa Direkcijom pa je neku od obaveza (isključivo moguće napraviti dogovor za vodovod, kanalizaciju i pristupne komunikacije) preuzeo Investitor na sebe. Ispred ZA2 deluje da će biti trotoar na koji neće moći auta da priđu da parkiraju, što je dobro. Veća je bojazan za pristup garaži pošto se nulta kota zgrada poprilično podigla u odnosu na Petra Kočića, osim ako ona planom nije predviđena da bude na višoj koti od trenutne. Šteta što iza zgrade nema malo zelenila ili neko igralištance, to je već mogao Investitor da reši, bolje da su stavili par klackalica ako su imali problem sa brojem parking mesta. Valjda će se popraviti ta ulica jer je urnisana, mada će i biti opet kad se bude radila ZA3, ali generalno za sada utisak pozitivan sve u svemu.
ZA3? je l postoji plan i namera da se ovo gradi i ako znaš možeš li da mi objasniš gde je predviđena gradnja?
 
Ne znam da li je iko od vas bio u ZA1 ali cinjenica je da nema zelenila uopste jer je sve iskorisceno za parking mesta.
Zelena trava = trosak
Parking mesto = profit

Da se na parkingu iza L2 izgradi mali parkic, Avenija bi bila u top 5 novogradnji uprkos ne toliko kvalitetnoj gradnji. Jer, koja novogradnja ima park? Mozda Sakura.
Ali naravno da je to neizvodljivo jer je mnogo profitabilnije sagraditi tu zgradu od 10 spratova i ja to skroz razumem.

I naravno da je grad kriv za sve jer je sve dozvoljeno. Gde nam je najblizi dom zdravlja? Zna li neko?
Ovaj u Marsala Tolbuhina ne pripada Zemunu.
 
Da zaista, investitor je mogao da napravi bar neku zelenu povrsinu (ako nista makar da opravda naziv projekta), a ovako niti je zeleno niti mi deluje da postoji ikakva avenija vec umesto toga jako los prilaz uske ulice izmedju privatnih kucica... bas steta, cini mi se da nije iskoriscen potencijal. Naravno utisci i ukusi su razliciti, a mozda i ima jos uvek prostora da se nesto popravi...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770588#p770588:2b2doipt je napisao(la):
jovankka » Pon Avg 31, 2020 10:35 am[/url]":2b2doipt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770579#p770579:2b2doipt je napisao(la):
JohnnyQuid » Pon Avg 31, 2020 10:10 am[/url]":2b2doipt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=770576#p770576:2b2doipt je napisao(la):
LaraKroft » Pon Avg 31, 2020 9:50 am[/url]":2b2doipt]Samo lamela 10 je sa rokom useljenja oktobar 2020. Ostale lamele (6,7,8,9) su sa rokom jun 2020. U svakom slučaju, kašnjenje će biti verovatno i za lamelu 10.

Aha, ja napisah da je zgrada kod Skadarske oktobar, nije, nego kod Trogirske. Međutim ne znam gde ste videli skelu, skela se skida i sa te faze za oktobar, skinuta ka Petra Kočić sa tzv lamele 10. Ima mala skela u Skadarskoj za prizemlje možda, jer ne rade prizemlje dok ne završe radove oko zgrade.

Nije ni meni jasno zašto ljudi skaču Investitorima za vrat po pitanju stvari u nadležnosti grada, ako su definisane planom, osim ako nije napravljen ugovor sa Direkcijom pa je neku od obaveza (isključivo moguće napraviti dogovor za vodovod, kanalizaciju i pristupne komunikacije) preuzeo Investitor na sebe. Ispred ZA2 deluje da će biti trotoar na koji neće moći auta da priđu da parkiraju, što je dobro. Veća je bojazan za pristup garaži pošto se nulta kota zgrada poprilično podigla u odnosu na Petra Kočića, osim ako ona planom nije predviđena da bude na višoj koti od trenutne. Šteta što iza zgrade nema malo zelenila ili neko igralištance, to je već mogao Investitor da reši, bolje da su stavili par klackalica ako su imali problem sa brojem parking mesta. Valjda će se popraviti ta ulica jer je urnisana, mada će i biti opet kad se bude radila ZA3, ali generalno za sada utisak pozitivan sve u svemu.
ZA3? je l postoji plan i namera da se ovo gradi i ako znaš možeš li da mi objasniš gde je predviđena gradnja?

Koliko sam načuo, tamo gde sad skladište materijal, bliže ZA1, biće još posle.

Elem, šta se dešava sa ulaskom u garažu? Ima li iko ideju kako ćemo se penjati uz rampe onog nagiba? Navodno se diže kota ulice naredne godine, šta do tad? Ovo normalan auto ne može da savlada, a ne neki niži ili sa dužim medjuosovinskim...
 

Prilozi

  • unnamed 11 (1) (1)-min.jpg
    unnamed 11 (1) (1)-min.jpg
    905,3 KB · Pregleda: 2.679
  • unnamed10 (1) (1)-min.jpg
    unnamed10 (1) (1)-min.jpg
    632,3 KB · Pregleda: 2.696
Vec vidim "parking" ovde.

Zanimljivo je sto ovaj putic napred nije asfaltiran. Tuda se moze proci, ali nema asfalta, verovatno se i ne vodi kao ulica, a dobro bi doslo stanarima u Petra Kocica.

Screen-Shot-2020-09-10-at-6-06-31-PM.png
 
Poslali su obaveštenje o tehničkom prijemu za L4. Kako kažu, ključevi će biti za oko mesec dana. Nadam se da je tako, to bi značilo bez kašnjenja.
 
Vrh