JohnnyQuid
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 10.07.2020.
- Poruke
- 167
- Pohvaljen
- 159
Beograd kao grad nema adekvatnu infrastrukturu za ovoliki broj stanovnika, ali tema centralizacije nije ovde tema. Trotoar ispada da je luksuz u ovom gradu, u svakom slučaju prvi ne bih uzeo stan u zgradi ispred koje neće biti trotoar, i ako iko od nas doživi proširenje TB, uz uredjenje okolnih ulica, to bi trebalo da bude ok..zal2":2cjm9c5f je napisao(la):Problemi na koje ukazuju ljudi su nepostojanje adekvatne infrastrukture za ovako veliki broj zgrada i automobila.
Mi NEMAMO trotoar. Deca mi idu po sredini puta ulicama u kojima niko ne postuje saobracajne znakove (koji su, ruku na srce, katastrofa, sa obe strane ulice imamo da je jednosmerna - Trogirska).
Hajde da ne budem onaj koji mrzi nekoga i podmece i hajde da napravimo ovde urbanu sredinu.
Ali hajde da prosirimo ulice.
Da napravimo trotoare.
Da vidimo gde su skole.
Da vidimo kako kanalizacija to podnosi.
Dokle ide glad za kvadratima? Jel nije dovoljno da se napravi zgrada od 6 spratova, vec se menja PDR pa se gradi i sira i visa?
400 ljudi je imao primedbe, organizovali su se i sta je grad rekao? Ova drzava nije majka svojim gradjanima, vec maceha.
Na mestu privremenog parkinga, da se napravio parkic i humana sredina, pa Zelena avenija bi bila na dobrom glasu, mogli bi i vecu cenu kvadrata traziti i ljudi bi i dali vise para, samo da imaju nesto zeleno, a da to nije fasada.
Nemojte samo da mi kazete da pogledam Vojvode Stepe ili nesto slicno. Da sam hteo takvu sredinu, ja bih kupio tamo stan.
Niko ovde ne trazi luksuz, vec elementarne uslove za zivot. Niko ovde nikoga ne kritikuje iz dosade, jer kao, dokon sam, hajde da listam forum.
Apsolutno svaki Investitor bez izuzetka će iskoristiti svaki mogući kvadrat i parametar planske dokumentacije, obično je ograničavajući faktor broj parking mesta i isplativost kopanja dublje..ovde ne bih rekao da je slučaj to bio, no dobro.. Mogu se slagati sa tobom po mnogim pitanjima ili ne, ali ipak su to sve teme sa dubljom problematikom i daleko prevazilaze Zelenu Aveniju.. Investitori plaćaju debele cifre Direkciji za gradjevinsko zemljište grada Beograda za uredjenje u čiju cenu ulazi putna infrastruktura i vodovod i kanalizacija, zašto se taj novac ne koristi u te svrhe je pitanje za njih..
Zvučaću sebično, ali mene zanima šta se dešava sa kašnjenjem, jeste imali takve situacije u ranijim fazama i kako ste rešavali? Nama koji smo potpisali prošle godine je rok kraj maja, sada su preskočeni i maksimalnih 60 dana za višu silu.