Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Pretpostavljam da će sve ići kroz Bulevar Zorana Ðindjića kada krene rekonstrukcija Bulevara Mihaila Pupina.

Taman da vidimo kvalitet asfalta mada vremenske prilike im idu u korist.
 
Hvala Vojnoj paradi zbog toga što ćemo konacno dobiti nov asfalt u žutoj traci koja je bila u katastrofalnom stanju. Gsp je više puta tražio da se žuta traka sredi, ali su iz grada bili slepi. Ako vidite da bus vozi u dve trake, to je zbog rupetina u žutoj traci.
 
Opšte veselje kod Maksija posle Bajdine😎
Screenshot_2025-10-14-06-26-59-317_buslogic.beogradplus.jpg
 
Besmisao poteza 300 u jednoj slici. Kao da već dovoljno nije maksimum otežan dolazak do grada. Alternativa autoput, a sve linije nagurane da saobraćaju jednim odavno nefunkcionalnim putem koji bi u normalnim državama s obzirom na svoje stanje odavno bio proglašen neupotrebljivim. Čak je i najmanji udes dovoljan da potpuno obustavi javni prevoz za bar 70.000 ljudi. Muka mi je više i od komentarisanja ovog problema koji ne interesuje ni grad ni opštinu, a ljudi su odavno digli ruke od ovih linija. Najbolje kolima ići ko god je u mogućnosti.
 
Ovih dana sam išao do Subotice i Novom Sada i muka mi je bilo od katastrofalne povezanosti sa stanicom, gde sam morao da idem pešaka od Mostara do stanice i uvek moram da krenem od kuće najmanje sat ipo vremena pre polaska voza da bih stigao i čak tako jedva stignem. Prosto su 36 i 38L neupotrebljive, 36 jer autobusi iz oba pravca stignu u isto vreme kod Franša i onda nijednog nema 20 minuta i 38L jer ide na pola sata i apsolutno nikad se ne potrefi da dođe kad treba, jer sa polascima u 35 sa Kosmaja ne stižeš na voz koji ide u 00. 38L vi trebala da ide u 55 i 25, a ne ovako gde je linija prosto neupotrebljiva.
Ja sam predlagao liniju od Vinče do Žs, gde bi se rešili svi problemi poteza 300 u jednom, dobili bi vezu sa autoputem, brzu vezu sa Franšom i Mostarom za dalja presedanja, kao i vezu sa Žs. Linija bi bila korisna i za Leštance, jer je moja ideja da sa kružnog puta ulazi u centar Leštana i onda se okrene i nastavi nazad do autoputa.
Naša veza sa Žs je stvarno sramna, a sledeće godine je planirano otvaranje pruge do Budimpešte i Beča.
 
Tačno, treba spojiti 38 i 38L, ali da u oba smera ide preko Ustaničke kao 17-ica što ide.
 
То под обавезно. Није неки спас за потез 300 али боље ишта него ништа. Сад не знам да ли је могуће због Милошевог кладенца да иде на 15 мин.
 
38 sad ide na 20 minuta zbog radova u Cvetanovoj ćupriji, tako da mogu da se mimoilaze.
 
Neka mi niko ne dira 38, iovako je pakao bez 20ice. Do Medaka 3 idem 38icom pa od Šumica 29kom.
 
Vrh