Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Ode poslednji "voz", ništa između pod milim Bogom.

Screenshot_20241206-164242.jpg
 
Da li neko zna kako funkcioniše 7-ica danas zbog blokada itd, treba da dodjem sa Zvezdare u Blok 45 pa mi je to jedina direktna veza? Ako ne tako, koje su mi bolje opcije danas? Išao bih oko 6-7 uveče
 
Zna li neko šta se dešava u Beogradskoj u smeru ka Slaviji? Sve stoji u mestu. Čak 7 buseva na 33 je zaglavljeno tamo.
1c568b1bf4974002ddc7e1411d1602ed.jpg


Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Eko 1 vec deset dana ne moze da realizuje polazak od vuka u 15:53 a tada je jedino i pun. Totalna nesposobnost
 
Čak je i desetka počela da pravi voziće, i to vikendom. Sve donedavno je išla u drugu krajnost, toliko je bila retka da sam se čekajući često pitao da li uopšte saobraća i po završetku epske rekonstrukcije 4 bulevara.

PC143980.JPG
 
Ja ne mislim da je u pitanju vozić, nego sve 3 10-ke bleje na okretnici, a ova tabla laze i tako sve vreme piše isto vreme kad su na okretnici
 
Ja ne mislim da je u pitanju vozić, nego sve 3 10-ke bleje na okretnici, a ova tabla laze i tako sve vreme piše isto vreme kad su na okretnici
Ovo je slikano na Skadarliji u pravcu Kalemegdana, jel moguće da 3 desetke bleje na banjičkoj okretnici 8 kilometara dalje, a tabla laže da se nalaze negde kod Pravnog Fakulteta? Subotnji interval im je 15-16 minuta. Mislim da je tabla prvo prikazivala razmak od jedne do dve stanice između sva 3 tramvaja, pa su se u međuvremenu sustigli.
 
Poslednja izmena:
Ahaa, mislio sam da je u pitanju pravac ka Banjici, nisam obraćao pažnju. Kad je to bilo, u koje vreme? Moguće da su bile neke blokade u tom trenutku
Bilo je oko pola 2 popodne. Ovi protesti koji se održavaju mislim da nemaju dodira sa trasom desetke, jedino ako kod Pravnog nije bila i neka blokada saobraćaja u Beogradskoj ili na Bulevaru.
 
Ahaa, mislio sam da je u pitanju pravac ka Banjici, nisam obraćao pažnju. Kad je to bilo, u koje vreme? Moguće da su bile neke blokade u tom trenutku
To gomilanje je jedna stvar, ali neprikazivanje vremena polaska s terminusa sasvim druga, budući da ovo ne zavisi od uslova saobraćaja već od organizacije sistema za obaveštavanje putnika. Ako čekaš na bilo kom bliskom stajalištu posle terminusa prikazaće samo tranzitne linije sve dok se "P1" iznenadacne uključi. Takav režim traži stalnu pažnju, pa iz tog razloga izaziva frustraciju putnika u žurbi.

U Briselu na samom displeju vozila piše za koliko polazi, mada s obzirom na našu primitivnost ni najmanje ne treba da čudi što nam nije bio uzor. Munjevito propadamo prihvatanjem loših primera, a izuzetno teško se vraćamo na pređašnje (superiorno) stanje, kamoli da napredujemo. To se da čuti samo u predizbornoj kamanji.
 
@plazacicmilos nema sumnje da smo među najgorima, međutim kad smo već usput preskočili grdne važnije stvari, još je grđe da nismo u stanju ni displej na jednom od najvažnijih stajališta (donje na Mostaru u smeru ka Sajmu) da popravimo, kamoli da uvedemo savremen sistem informisanja putnika.

Brisel odavno nije jedini, ali jeste među prvima podigao elektronske informacije na viši nivo. Čak kad vozilo čeka piše da je na pauzi (sa sve piktogramom šolje kafe koja isparava), pa se na sistem uključuje neko vreme pre nego što krene da bi putnici bili blagovremeno obavešteni o polasku, odnosno da ne bi bili iznenađeni (primer proaktivne mitigacije elementa iznenađenja). Displeji su široki i pozadi u cilju prikaza pune informacije.

Budimpešta danas ispisuje na mađarskom i engleskom kada nije u uporebi (zbog turista), kao i u slučaju tramvajske ili trolejbuske zamene, mada je Varšava već pre više od decenije oberučke prihvatila ispis dodatnih statusnih informacija (izmenjena trasa, skraćen obrt). Naši nisu u stanju da zadrže drugi bočni displej u tenderskoj specifikaciji, kamoli da traže široki zadnji, ili (od centriranog malog) makar malo praktičniji desno postavljen mali. To je samo sitnica budući da održavanje i organizacija saobraćaja u ovom momentu treba da bude najviši prioritet (što se displeja tiče najvažnije da rade i da pre svega prikažu ispravan smer i liniju).
 
IMG_20241216_161256.jpg

16Л (Зелени венац - Павиљони), чему потреба ове линије. Аутобус малтене иде празан, такође пре њега прошла 16 исто полу празна. Контам да је због гужве код Ушћа можда. (ГБ 3578)
 
Bilo koja linija sa vanrednim natpisom L je osmisljena da autobus ne ide prazan nego da preveze putnike do neke tacke i da se sa drugim putnicima vrati na okretnicu sa koje je krenuo, a duzina lokala zavisi koliko je vozilo ispalo iz vremena. Mada sam nacuo da ce i to da se ukine i da ce opet vozila ici prazna na uklapanje reda voznje.
 
Vrh