Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Lnija 34, u Vase Pelagića se susrela dva vozila. Ovaj što je vozio mene, rekao kolegi da javi da je u kašnjenju, da će kasnije da se uklapaju u red vožnje. Ovaj što je mene vozio je bio u kontra smeru i plus je kasnio 7 minuta. Dok ih je držala Arriva, to se nije dešavalo.​
 
Krš Sporać nastavlja po starom.
U 7 minuta 3 polaska sa Zelenog.

Screenshot_20241014_164555_Maps.jpg

Screenshot_20241014_164624_Maps.jpg
 
danas je neko ozbiljno zakazao od otpravnika na liniji 65. zaredom su otišla tri autobusa za garažu kroz narodnih heroja u roku od 20 min, a jedan je čak izdahnuo sa sva 4 na pola puta do "fontane". 65 se jutros oko 10h čekao 40 min da siđe sa bežanije, i to je još naišao prvo krcat 3417 (ret***i poslali higer) pa se tek onda jedva moglo ući u 3148.
 
Pogledajte prilog 215296
Pozdrav svima, ja bih da prokomentarišem ovu redovnu pojavu na 74.
Izgleda da je linija bolje funkcionisala sa 3 različita privatnika na njoj, nego sada sa GSP-om. Jeste da su zastoji, ali se ovo konstantno dešava, pa i vikendom. Kao da nikoga od njih ne zanima funkcionisanje ove linije.
Bas bih voleo da vidim šta imaju da kažu oni koji toliko hvale Gsp, verovatno će reći da je gužva, a kad privatnicima ide više autobusa u koloni, to onda nije gužva očigledno.
 
Након неколико недеља, читајући дискусије о промени превозника, дошао сам до закључка да ни Гсп, ни приватници нису добри. Неки жале за Гсп-ом, а неки сматрају да приватници коректно раде свој посао, а да са Гсп-ом не би било тако.
 
Након неколико недеља, читајући дискусије о промени превозника, дошао сам до закључка да ни Гсп, ни приватници нису добри. Неки жале за Гсп-ом, а неки сматрају да приватници коректно раде свој посао, а да са Гсп-ом не би било тако.
Мислим да људи жале за ГСП-ом из тог разлога што у ГСП нема ниједног Шри Ланчанина.И мени,а и многима смета што добијају дозволу за све категорије у истом дану док се ти Србине мучи и дај неколико хиљада евра за Д и ЦПЦ.Такође шта смета,смета ми то што са њима не можеш да се споразумеш,бар енглески да знају овако те гледа као теле у шарена врата.Радна снага у превозу је много добродошла,немам ништа против њих на расној основи него једноставно то боде очи,имају веће привилегије него ми,а ми смо странци у нашој сопственој земљи.
 
danas je neko ozbiljno zakazao od otpravnika na liniji 65. zaredom su otišla tri autobusa za garažu kroz narodnih heroja u roku od 20 min, a jedan je čak izdahnuo sa sva 4 na pola puta do "fontane". 65 se jutros oko 10h čekao 40 min da siđe sa bežanije, i to je još naišao prvo krcat 3417 (ret***i poslali higer) pa se tek onda jedva moglo ući u 3148.
65 ima ozbiljnih problema zbog radova u Tošinom bunaru. Sve linije idu u koloni. Sinoć u 20h pet 45 za redom, pa svi zaglavljeni u radovima. Ovaj haos se prenosi i na dobar deo Bežanijske kose i utiče i na druge linije, takođe.
 
Синоћ чекам код Сава Центра било шта ка Бежанијској коси. Двадесет и кусур минута ни 70, ни 74, ни 601. Уђем на крају у 88, одем до општине НБгд и тамо ми за пет минута дође 75.
 
Pogledajte prilog 215296
Pozdrav svima, ja bih da prokomentarišem ovu redovnu pojavu na 74.
Izgleda da je linija bolje funkcionisala sa 3 različita privatnika na njoj, nego sada sa GSP-om. Jeste da su zastoji, ali se ovo konstantno dešava, pa i vikendom. Kao da nikoga od njih ne zanima funkcionisanje ove linije.

Evo ja ću tu odgovoriti, zato što je ovo slepački Grad koji ne može da uradi i završi normalne saobraćajnice.

Lepo se vidi na karti, prva 3 vozila iz pravca Kose su uglavila pri kraju Partizanske avijacije koja se sa 2+2 uliva u sokače zvano Studentska, pa se i ona uliva u nesrećni Bulevar Zorana Đinđić, ali tu između je strašan čep.
Kada pomisli čovek da je završio sa mukama eto nama još nesrećnijeg Motoputa i Gazele.
Pa BKA - Vukov Spomenik i onda šlag na Torti zakržljali Mirijevski Bulevar.

Ne zna se kroz koje već slepilo ta linija prolazi, ali to Šapketu nije važno, bitniji su ala Mali Metro kružni tok & isturena Umetna pista aerodroma Nikola Tesla "Jurija Gagarina 4 trake".

Ako se zagledate dobro videćete da su GSP-u date sve nenormalne linije koje obilaze sve spomenike zakržljalosti i slepila ovog Grada i pucaju od preopterećrnosti.
Naravno da GSP nije ni BKK, BVG, GVB, ZVV ili već neka druga poznata gradska prevoznička firma po svetu, daleko je to od idealnog.

Mogu da dam ruku da nijedan autobus GSP-a ne polazi jedan za drugim na terminusima sa Kose i Mirijeva kao što to rade mnogi prevoznici koji su sada NIKADA BOLJE PLAĆENI!
 
Evo ja ću tu odgovoriti, zato što je ovo slepački Grad koji ne može da uradi i završi normalne saobraćajnice.

Lepo se vidi na karti, prva 3 vozila iz pravca Kose su uglavila pri kraju Partizanske avijacije koja se sa 2+2 uliva u sokače zvano Studentska, pa se i ona uliva u nesrećni Bulevar Zorana Đinđić, ali tu između je strašan čep.
Kada pomisli čovek da je završio sa mukama eto nama još nesrećnijeg Motoputa i Gazele.
Pa BKA - Vukov Spomenik i onda šlag na Torti zakržljali Mirijevski Bulevar.

Ne zna se kroz koje već slepilo ta linija prolazi, ali to Šapketu nije važno, bitniji su ala Mali Metro kružni tok & isturena Umetna pista aerodroma Nikola Tesla "Jurija Gagarina 4 trake".

Ako se zagledate dobro videćete da su GSP-u date sve nenormalne linije koje obilaze sve spomenike zakržljalosti i slepila ovog Grada i pucaju od preopterećrnosti.
Naravno da GSP nije ni BKK, BVG, GVB, ZVV ili već neka druga poznata gradska prevoznička firma po svetu, daleko je to od idealnog.

Mogu da dam ruku da nijedan autobus GSP-a ne polazi jedan za drugim na terminusima sa Kose i Mirijeva kao što to rade mnogi prevoznici koji su sada NIKADA BOLJE PLAĆENI!
Sa većinom što si rekao se slažem. Međutim, ne mogu da se složim s tobom da oni na terminusima ne polaze jedan za drugim jer to i viđam.
Meni je 16-ica primer (kao što si ti naveo 48 i 56) da GSP i pored zastoja u gradu može da liniju dovede u red ili da se makar potrudi da to ide. U ovom slučaju kad vidim kako idu haotično ili kad vikendom uveče krenu dva odjednom pa ih nema skoro sat vremena posle - mogu samo da zaključim da im za neke linije apsolutno nije stalo i da su na tim linijama one Tamnavine fore dozvoljene.

Tek su počeli, možda će se uhodati, ali za sada mislim da je ovo stvarno nepouzdano. A nije ovo jedini slučaj sa GSP-om.
 
Evo, kroz Glavnu nije prošao ni jedan 45 u oba smera već 40-ak minuta. Pretpostavljam da će uskoro polovina svih vozila sa linije da prođu ka Zemunu.
 
Danas oko 16 je bio neki poremećaj na liniji 29, jer je desetak trolejbusa u roku od 10 minuta prošlo iz pravca Medakovića ka gradu kod Šumica. Iz suprotnog smera je samo jedna trola prošla. Čekao sam 38L, ali je on preskočio skroz jedan polazak. Kada sam se odlučio da se prebacim na 17 i 31, pa sa njima do Autokomande, na displeju se pojavila 38L koja je bila udaljena 1 stanicu, tako da sam odlučio da propustim 17 koji je ulazio u stanicu. Ušao sam u 38L, za koji sam ukapirao da je ustvari van vremena, jer je stigao ranije nego što bi inače trebalo za razdaljinu od Kosmaja do Šumica. Od Grčića Milenka do isključenja na autoputu smo išli 35 minuta. Raskrsnica Kruševačke i Ustaničke začepljena. Nepregledna kolona vozila u Ustaničkoj u oba smera, u Kruševačkoj samo je smer ka Medakoviću II i Braće Jerković bio dozvoljen za saobraćaj. Očigledno je bila neka saobraćajka, najverovatnije sa povređenima, jer je na stanici nakon Dušanovačkog mosta bilo vozilo sa rotacijom. To sam zaključio jer je pored 38L dok smo čekali da se uključimo na autoput, prošla Hitna pomoć pod rotacijom. Na kraju je vožnja sa 38L do Prokopa trajala koji minut manje od 1h, a sveukupno putovanje od Crvenog krsta preko Šumica do Prokopa, skoro 2h. Da mi nije naišla trola 19L ka Šumica, verovatno bih se uputio ka Slaviji na 36.

17 i 37 su bili totalno van vremena i turaža, a dok sam čekao na uključenje 38L na autoput, video sam dva autobusa sa linije 30 koji su se susreli. 25, 25P i 26 su zbog svega pomenutog takođe bili u poremećaju, samo jedno vozilo sam video da je prošlo u smeru ka Medakoviću II, ne i sa koje je linije bio.​
 
Након неколико недеља, читајући дискусије о промени превозника, дошао сам до закључка да ни Гсп, ни приватници нису добри. Неки жале за Гсп-ом, а неки сматрају да приватници коректно раде свој посао, а да са Гсп-ом не би било тако.
Нема идеалних свуда има пропуста и код једних и код других. Када би се уједнинили јер врше градски превоз сви, а не расправљали ко је приватник, а ко гсп...
 
Evo ja ću tu odgovoriti, zato što je ovo slepački Grad koji ne može da uradi i završi normalne saobraćajnice.

Lepo se vidi na karti, prva 3 vozila iz pravca Kose su uglavila pri kraju Partizanske avijacije koja se sa 2+2 uliva u sokače zvano Studentska, pa se i ona uliva u nesrećni Bulevar Zorana Đinđić, ali tu između je strašan čep.
Kada pomisli čovek da je završio sa mukama eto nama još nesrećnijeg Motoputa i Gazele.
Pa BKA - Vukov Spomenik i onda šlag na Torti zakržljali Mirijevski Bulevar.

Ne zna se kroz koje već slepilo ta linija prolazi, ali to Šapketu nije važno, bitniji su ala Mali Metro kružni tok & isturena Umetna pista aerodroma Nikola Tesla "Jurija Gagarina 4 trake".

Ako se zagledate dobro videćete da su GSP-u date sve nenormalne linije koje obilaze sve spomenike zakržljalosti i slepila ovog Grada i pucaju od preopterećrnosti.
Naravno da GSP nije ni BKK, BVG, GVB, ZVV ili već neka druga poznata gradska prevoznička firma po svetu, daleko je to od idealnog.

Mogu da dam ruku da nijedan autobus GSP-a ne polazi jedan za drugim na terminusima sa Kose i Mirijeva kao što to rade mnogi prevoznici koji su sada NIKADA BOLJE PLAĆENI!
Зар гсп и не треба да вози најзахтевније линије када има наше домаће и најбоље возаче? 🤔
 
Evo, kroz Glavnu nije prošao ni jedan 45 u oba smera već 40-ak minuta. Pretpostavljam da će uskoro polovina svih vozila sa linije da prođu ka Zemunu.
То је због хаоса код Железничке станице Тошин Бунар вероватно. А и мислим да не иде 45 кроз Главну тренутно него Угриновачку због радова неких код Земунског парка (ако нису готови).
 
Vrh