Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

505 isto izmenjena na na neki imbecilni način. Miljakovac 1 - Čelebićka - Varšeška - Velizara Stankovića - Miljakovac 2 - Velizara Stankovića - Borska - Miljakovac 1 - Sunačani bred _ Miljakovačke staze - Miljakovac 3.
Valjda sam dobro zapamtio.
Zar nije moglo Miljakovac 2 - Miljakovac 1 - Sunačni breg - staze - Miljakovac 3?
 
Ja imam slično pitanje za 102 (osim što je ona redovna), zašto ona čeka vreme polaska u Padinskoj skeli, umesto da bude normalna linija Široka greda - Vrbovski.
 
Ja čak mislim da ne ide svaki polazak do Široke grede pa nazad u Padinjak, možda grešim.
Znam da je stari110 imao neki čudan red vožnje. Bio je tekst u novinama kako stanovnici Široke grede pozovu okretnicu ili vozača (zaboravih) i kažu šta im treba iz marketa i on donese oni plate. Valjda je između nekih polazak abilo i po dva sata razlike. Bio je red vožnje sa detaljnim opisom. Po izlasku iz garaže i povratku vozilo je vršilo polazak na liniji 101 a tokom dana i neke školske. Možda se preko archive.com može pristupiti redu vožnje.

– Najbolje je da popričate sa putnicima, ako ih bude. Mi se svi znamo, nekada im ponesem hleb da ne dolaze do Padinske skele, jer bi dva sata morali da čekaju da bi se vratili kući. Imaju i moj broj telefona pa mi jave šta im treba. Ima tu i starijih ljudi, pomognem, ne mogu da okrenem glavu. Nisam u nekoj gužvi, ne vozim dvadesettrojku ili šesnaesticu. Ako treba, malo i sačekam, van pameti je ostaviti putnika da čeka sledeći polazak – kaže Stanković dok pali motor.
 

Информација о промени режима рада линија јавног превоза током извођења радова у улици Ђорђа Станојевића​


Током извођења радова на реконструкцији дистрибутивног топловода са прикључцима – магистрала М2 дуж улице Ђорђа Станојевића, на делу од зоне раскрснице са улицом Хероја са Кошара до зоне раскрснице са улицом Марка Христића, у периоду од 05.07. до 24.07.2024. године, доћи ће до промена у раду линија јавног превоза.
Радови се изводе у десној коловозној траци у улици Ђорђа Станојевића (гледано у смеру ка улици Омладинских бригада), на делу од позиције која се налази испод надвожњака Хероја са Кошара до зоне раскрснице са улицом Марка Христића. Током извођења радова доћи ће до заузећа крајње леве саобраћајне траке, због чега ће доћи до промена у раду линија јавног превоза и то:
- возила са линија број 600 ће саобраћати улицама:
у смеру ка Бановом брду – Шпанских бораца, Булевар Милутина Миланковића, Антифашистичке борбе, Јурија Гагарина и даље редовном трасом, док ће у супротном смеру саобраћати редовно;
Возила ће на измењеном делу трасе корстити сва постојећа стајалишта.

 
Privatni uvezeni vozači postaju sve bahatiji i bahatiji, iako je veća krivica patološki alave naprdnjačije koja ih je dovela ovde da im rade za crkavice od kojih je većina domaćih vozača pobegla u inostranstvo.

Jučerašnji polazak 46-ce sa terminusa Beograd na Vodi u 14:12 nije ostvaren. Vozilo sa numeracijom 46 je nekoliko minuta stajalo na okretnici, ali je u vreme polaska samo izgasio displej i odvezao se negde bez primanja putnika. Za sledeći polazak u 14:22 je druga 46-ca došla do stajališta , ali je vozač neki Šrilančanin, Pakistanac ili Nepalac nakon polaska zaustavio bus 30 metara dalje ispod Gazele i skoro 5 minuta stajao van stajališta sa putnicima unutra da bi sačekao nekog svog ortaka južnoazijca koji je kasnije tokom čitave vožnje stajao pored njega i ćaskao na nekom stranom jeziku.

Što Gangula takve likove ne zaposli da budu službeni vozači njegovih kola, kad već čovek toliko gotivi privatne prevoznike čije usluge ne koristi već decenijama ?
 
Neverovatno mi je koliko je ocajna organizacija prevoza bez ikakve logike, a na sve to koliko je nas narod retardiran, čak i vise od ovih sto organizuju prevoz.
Pre neki dan, na mojoj stanici u Vojislava Ilica, nema nijedne trole ka Slaviji. Posto mi je destinacija bila okolina Slavije, ušao sam u 46 koji sada privremeno ide preko Krsta u smeru ka Galeriji, u nadi da cu uhvatiti 83-jku tamo. Nacekao sam se i tamo, a na okretnici na Krstu su stajali 83 i 29L koja je bila skraćena do Krsta, i tu čekala da krene ka Slaviji. I onda konačno stiže 29L sa Medaka, prepuna, da ne moze da se udje i TEK onda krece ova sa Krsta, skroz prazna logično jer je je tu okretnica. Zar nije bilo logicnije da puste prvo ovu praznu da se napuni i na taj način rasteri ova iza? Ali još veći debilizam su mi ljudi koji se guraju da udju u ovu prvu prepunu, a odmah iza nje nailazi SKROZ prazna trola i staje… Naravno ja sam ušao u ovu drugu i sedeo, raskomotio se, ranac i ja…😎
 
Ništa čudno. Velika i prometna stajališta su najbolji primer opšte tvdoglavosti i samoživosti jednog dobrog dela beogradske populacije. Gužve su velike, pogotovo u špicu, al često apsolutno ne mora da bude tako, samo uz minimum strpljenja, pa čak je jedan osvrt nekad dovoljan da se vidi da iza ide još jedan odgovarajući bus, neretko i na istoj liniji. Sajam je uvek dobar primer. Nekad 37 lagano prolazi uz osrednju popunjenost, a nekad se kešaju o vrata pet minuta blokirajući stajalište. Retko kad je, govorim o smeru ka centru grada, 23-jka baš toliko daleko da je problem malo sačekati, pa čak je tu i 58, jer znamo da je veliko pražnjenje vozila kod Višegradske neminovno. Nekad se moramo pogurati, tako je nažalost kako je, al najčešće ipak ne moramo. Kako god kilavo radio sistem za informisanje putnika, ipak imamo dovoljno precizne informacije u većini slučajeva. Udaljenost u broju stajališta uglavnom ne laže. Narod jednostavno ne gleda ništa, voli da se gura, a još kad krene po autobusu ono čuveno ajde još malo, želudac mi se prevrne. Sva stajališta gde staje mnogo prigradskih linija jesu problematična, al mnogo je i do samih putnika na kraju. Kad se nekoliko autobusa isprazni u svega dva minuta, mora se imati i malo razumevanja da to posle jedan autobus, tipično gradske linije, ne može pokupiti u cugu. Tramvaji na Sajmu slabo pomažu, jer Savska realno malo kome treba tu, a to se vidi i po linijama koje idu ka Vencu. Prosto, malo se sačeka i to je to, a opet, uz ne neko veliko pešačenje se tako kritična tačka da i preskočiti.
 

Информација о промени режима рада линија јавног превоза током извођења радова у улици Ђорђа Станојевића​


Током извођења радова на реконструкцији дистрибутивног топловода са прикључцима – магистрала М2 дуж улице Ђорђа Станојевића, на делу од зоне раскрснице са улицом Хероја са Кошара до зоне раскрснице са улицом Марка Христића, у периоду од 05.07. до 24.07.2024. године, доћи ће до промена у раду линија јавног превоза.
Радови се изводе у десној коловозној траци у улици Ђорђа Станојевића (гледано у смеру ка улици Омладинских бригада), на делу од позиције која се налази испод надвожњака Хероја са Кошара до зоне раскрснице са улицом Марка Христића. Током извођења радова доћи ће до заузећа крајње леве саобраћајне траке, због чега ће доћи до промена у раду линија јавног превоза и то:
- возила са линија број 600 ће саобраћати улицама:
у смеру ка Бановом брду – Шпанских бораца, Булевар Милутина Миланковића, Антифашистичке борбе, Јурија Гагарина и даље редовном трасом, док ће у супротном смеру саобраћати редовно;
Возила ће на измењеном делу трасе корстити сва постојећа стајалишта.

Na busevi.com objavljeno je isto, iako linija 600 ne saobraća do Banovog brda već do Prokopa, pri čemu linija 607 koja inače pokriva Banovo brdo ne koristi Đorđa Stanojevića nego UMP.

Ni manje ni više uhlebi iz SJP brkaju 600 i 607 koristeći Banovo brdo kao sinonim za destinaciju preko mosta iako dotična linija skreće na potuno suprotnu stranu po prelasku istog.

To u Sirbistanu nije dovoljno pa živina bez glave s busevi.com samo kopira bez ikakve provere verodostojnosti informacije čak i u slučaju da je izvor zvaničan, ali sticajem okolnosti ne baš sasvim pouzdan.

J*bo lud zbunjenog.

Neverovatno mi je koliko je ocajna organizacija prevoza bez ikakve logike, a na sve to koliko je nas narod retardiran, čak i vise od ovih sto organizuju prevoz.
Pre neki dan, na mojoj stanici u Vojislava Ilica, nema nijedne trole ka Slaviji. Posto mi je destinacija bila okolina Slavije, ušao sam u 46 koji sada privremeno ide preko Krsta u smeru ka Galeriji, u nadi da cu uhvatiti 83-jku tamo. Nacekao sam se i tamo, a na okretnici na Krstu su stajali 83 i 29L koja je bila skraćena do Krsta, i tu čekala da krene ka Slaviji. I onda konačno stiže 29L sa Medaka, prepuna, da ne moze da se udje i TEK onda krece ova sa Krsta, skroz prazna logično jer je je tu okretnica. Zar nije bilo logicnije da puste prvo ovu praznu da se napuni i na taj način rasteri ova iza? Ali još veći debilizam su mi ljudi koji se guraju da udju u ovu prvu prepunu, a odmah iza nje nailazi SKROZ prazna trola i staje… Naravno ja sam ušao u ovu drugu i sedeo, raskomotio se, ranac i ja…😎
Da je Gangul-paša obezbedio normalan rad sistema za brojanje putnika i shodno tome u BG plus aplikaciju uveo indikaciju procene popunjenosti vozila bar deo ćurki s telefonom pri ruci ne bi ušao u prvu.

Mislim da je osim nevidljivih vozila, uključivanja/isključivanja bez blagovremeno date informacije o promeni statusa vozila/polaska nedostatak indikacije popunjenosti jedna od najvećih mana novog sistema informisanja koji bi trebalo najviše da znači upravo u slučaju poremećaja.
 
Super... Ukidaju se 9, 10 i 14, a koliko vidim nema nikakve zamene na potezu Slavija - Banjica kroz Vojvode Stepe... Odlično, u 33 neće moći da se uđe...
b4c713593ee268f8b458ad6d4db710b9.jpg


Sent from my RMX3710 using Tapatalk
 
Super... Ukidaju se 9, 10 i 14, a koliko vidim nema nikakve zamene na potezu Slavija - Banjica kroz Vojvode Stepe... Odlično, u 33 neće moći da se uđe...
b4c713593ee268f8b458ad6d4db710b9.jpg


Sent from my RMX3710 using Tapatalk
Svaka im cast. Kad vec nije moguce uci u 33, a ne gurati se kao sardina, sad su ga taman jos vise otezali. Nit su se setili da uvedu 9A niti bilo sta slicno. Alal vera hohstaplerima.
 
Danas između 19h - 20h se dogodio lančani sudar u kome su učestvovala tri vozila, na silaznoj rampi iz Južnog bulevara na autoput. Vozila su mogla da prođu silaznom rampom, ali je saobraćaj išao usporeno, dok je iz pravca Dušanovca i Mladenovca bilo nemoguće da se vozila gradskog prevoza uključe u stanicu. U trenutku kada sam se spuštaqo sa 46, jedno vozilo je bilo utovarivano na kamion šlep službe. Drugo vozilo je bilo na silaznoj rampi, a treće vozilo na onom mini razdelnom ostrvu između autoputa i stajališta. Na licu mesta je bilo i vozilo milicije.

Takođe, dok sam se sa tom istom 46 spuštao niz Južni bulevar, video sam vozilo milicije koje je letimisalo prosjaka sa štakom, koji je išao kolovozom i prosio dok je crveno na semaforu. Malo pošto se prođe raskrsnica sa Maksima Gorkog.​
 

Промењен режим рада линије 705 због радова


Секретаријат за јавни превоз је саопштио да ће због извођења радова на реконструкцији Београдске улице, Давидовићеве и Улице Петра Марковића од 29. јула до 31. децембра доћи до промена у раду линије јавног превоза 705.

Радови подразумевају затварање све три улице истовремено, због чега ће возила са ове линије у смеру ка насељу 13. мај саобраћати од терминуса „Кеј ослобођења” улицама Марка Николића, Др Јована Суботића, Стевана Марковића, Главном и даље редовном трасом.

Возила ће на измењеном делу користити постојећа стајалишта.

 
Pre neki dan je pisalo da će radovi trajati samo taj dan od 6 ujutru do ponoci, sad odjednom 2 nedelje???
 
Ko veruje prvobitnim rokovima, sa njim nešto nije u redu. :D
Истина, главни пример Милошев кладенац где је успостављена 38Л1 већ једно 3-4 месеца бар.Исти случај и у Обреновцу са улицом Богољуба Урошевића Црног где 860И иде само до Насеља Сава,не може због радова да иде преко Бољеваца и то је већ неко дуже време.
 
Pre neki dan je pisalo da će radovi trajati samo taj dan od 6 ujutru do ponoci, sad odjednom 2 nedelje???
Ko veruje prvobitnim rokovima, sa njim nešto nije u redu. :D
Rade dve različite stvari. Prva izmena od 21. do 24. jula, od 22 do 6 časova i potom sledeća faza koja je se danas radi, se odnose na raskrsnicu Jug Bogdanove, Crnogorske, Gavrila Principa i Pop Lukine gde, koliko sam razumeo, se pravi kružni tok.
Druga izmena se odnosi na rehabilitaciju Zelenog venca, a vidim pojavila se i treća koja se odnosi na linije 52, 53 i 56 zbog neke hitne intervencije kod polaznog stajališta za 56 koje je prouzrokovalo da sve tri linije saobraćaju do Admirala Geprata. Pravi cirkus, ali ipak Zeleni venac je zreo za nov asfalt.
 
I ljudima uopšte sada nije jasno kuda idu i gde staju 704, 706 i 707. U ulici Ušće ima provremeno stajalište na kome pišu 15, 84, 704, 706, 707, ali oni kada izađu iz Milentija Popovića skrenu u B.Mihajla Pupina i ne prolaze tuda. Niko ne zna na kojoj stanici staju.
 
Vrh