Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Линија бр. 607 у Булевару Хероја са Кошара, нова веза аеродрома и Бановог брда


Почев од суботе 09. децембра, успоставља се нова аутобуска линија бр. 607 дуж Булевара хероја са Кошара на релацији: Баново брдо – Аеродром „Никола Тесла“.

Велики број захтева корисника у протеклом периоду упућен је Секретаријату за јавни превоз са предлогом да се размотрити могућност увођења јавног превоза дуж Булевара хероја са Кошара. Ову иницијативу подржала је и општина Нови Београд уз образложење да је наведени булевар изграђен пре неколико година и да је у међувремену настављена динамична изградња објеката у зони булевара, повећан је број комерцијалних и пословних садржаја, а такође је пре неког времена извршено уређење и проширење улице Николе Добровића која представља природни наставак овог булевара.

Потреба повезивањем са Бановим брдом, уз раније предлоге да се омогући недостајућa везa јавним превозом овог дела града на релацији према Аеродрому „Никола Тесла“, директно су утицале на одређивање коначних елемената нове линије ЈЛПП.

Траса линије бр. 607 биће:

БАНОВО БРДО - Пожешка - Петља "Царева ћуприја" - Булевар војводе Мишића - Петља "Радничка" - Мост на Ади - Булевар Хероја са Кошара - Николе Добровића - Партизанске авијације - Булевар Арсенија Чарнојевића - Аутопут за Шид - Пут за Аеродром -интерна саобраћајница ПТ1 (горњи ниво) поред Терминала 1 - интерна саобраћајница ПТ1 (горњи ниво) поред терминала 2 - АЕРОДРОМ "НИКОЛА ТЕСЛА" (поласци) - интерна саобраћајница ПТ1 кружно око паркинга П1, П2 и П3 - интерна саобраћајница ПТ2 (горњи ниво) крајња десна трака - АЕРОДРОМ НИКОЛА ТЕСЛА (доласци).

На линији ће радити 4 возила у интервалу полазака на пола сата.
Сви поласци на линији ЈЛПП бр. 607 су усклађени са раније успостављеном линијом ЈЛПП бр. 600 (Железничка станица „Београд центар“ – Аеродром „Никола Тесла“), тако да ће ове две линије међусобно са Аеродрома „Никола Тесла“ остваривати поласке ка граду на 15 минута.​

vest-200-wASms5pT0JiCsNi4CxIorRjYur8J8J153GnWwLdG.jpg


 
A gde ce biti stajaliste dr Agostina Neta? U tom delu bulevar je vec na vijaduktu...
 
Рекао бих да мапа има грешака. Агостина Нета и Омладинских бригада треба да се помере један блок западно. На месту где је означена станица Др Агостина Нета тешко да може да буде станица јер не постоји прилаз за пешаке и стајалишни плато. Не знам зашто су уопште обележили ЖС Нови Београд када на надвожњаку није предвиђена станица (штета што није јер би онда ова линија повезала још више битних тачака), а следећа станица није близу.
Нису на тачно место ставили ни окретницу на Брду.
Линија значајно скраћује одлазак на аеродром и Бежанијску косу, корисна је и за људе који раде у Ерпорт Ситију и околини ако се уклопе у ред вожње. Истина је да са Брда иде и 85, али није лоша имати алтернативу, посебно за делове блока 65 удаљене од Омладинских бригада. Само је питање како мисле да пешаци прелазе са (аутобуског) стајалишта код железничког стајалишта Тошин бунар до блока 65. То је заправо и тренутни проблем железничког стајалишта. Тешко је очекивати да ће ико пешачити преко 200 метара до семафора (ту додати и 200 метара са друге стране булевара). Треба изградити пасарелу, као што је предлагано на другим темама.
 
Danas oko 12:30 kod Pančevca nije bilo nijedne 23-ke u aplikaciji narednih 20 minuta, pa sam morao da presedam 35+52. Inače bi po subotnjem redu vožnje ta linija trebala ići u desetominutnom intervalu.
 
Poslednja izmena:
Само је питање како мисле да пешаци прелазе са (аутобуског) стајалишта код железничког стајалишта Тошин бунар до блока 65. То је заправо и тренутни проблем железничког стајалишта. Тешко је очекивати да ће ико пешачити преко 200 метара до семафора (ту додати и 200 метара са друге стране булевара). Треба изградити пасарелу, као што је предлагано на другим темама.
Zar nije legalno preći ulicu 100 metara od raskrsnice?
 
Само је питање како мисле да пешаци прелазе са (аутобуског) стајалишта код железничког стајалишта Тошин бунар до блока 65. То је заправо и тренутни проблем железничког стајалишта. Тешко је очекивати да ће ико пешачити преко 200 метара до семафора (ту додати и 200 метара са друге стране булевара).
mislim da je taj pešački malo bliže od 200 metara...a uostalom, kad ljudi nemaju drugu opciju, onda im pešačenje do semafora i od semafora neće toliko teško pasti...hvala bogu, većina imaju zdrave noge.
 
Zar nije legalno preći ulicu 100 metara od raskrsnice?
Јесте легално, али да ли је безбедно?

mislim da je taj pešački malo bliže od 200 metara...a uostalom, kad ljudi nemaju drugu opciju, onda im pešačenje do semafora i od semafora neće toliko teško pasti...hvala bogu, većina imaju zdrave noge.
Гугл мапе кажу 240 метара. Хајде да у граду који се гуши у гужвама још мало отежамо живот корисницима градског превоза. Градски превоз је толико комфоран да су нам се грађани у њему улењили и треба им додатних 500 метара шетње.
 
А сад им ваља да ЕКО 1 иде кроз Антифашистичке борбе...
IMG_20231213_164259.jpg
 
Verovatno se preusmerenje preko Španskih boraca pokazalo kao fijasko i da ona priča kako stanovnici Belvila redovno gravitiraju ka blokovima 28 i 29, nije tačna.
 
Jel moze neko ko živi u tom delu da napise svoja iskustva vezano za EKO1, i da li je ovo bolje sto su vratili na staru trasu?
 
Pa zamena nije ni imala veze sa Belvilom, već je cilj bio da se Španskih boraca poveže sa centrom grada. Zašto su ovako brzo vratili na staro, ne znam, jer su ljudi već počeli da se navikavaju na izmenu. Najveći problem je u stvari takt koji kod Eka i ne može da se promeni zbog punjača, ali 67 na 25 minuta je kriminal. Kad bi se vratio četvrti autobus i smanjilo vreme obrta koje je realno preveliko i apsurdno je veće van špica nego u špicu, linija bi mogla da radi na 15 minuta što bi već bilo nešto. A objašnjenje da je sada u Španskih boraca linija 600 kao zamena za Eko ne bih komentarisao.
 
Pa zamena nije ni imala veze sa Belvilom, već je cilj bio da se Španskih boraca poveže sa centrom grada. Zašto su ovako brzo vratili na staro, ne znam, jer su ljudi već počeli da se navikavaju na izmenu. Najveći problem je u stvari takt koji kod Eka i ne može da se promeni zbog punjača, ali 67 na 25 minuta je kriminal. Kad bi se vratio četvrti autobus i smanjilo vreme obrta koje je realno preveliko i apsurdno je veće van špica nego u špicu, linija bi mogla da radi na 15 minuta što bi već bilo nešto. A objašnjenje da je sada u Španskih boraca linija 600 kao zamena za Eko ne bih komentarisao.
67 је дефинитивно криминал због тога што уопште није дугачка траса линије,требало би да иде чешће него што је сада.
 
Данас око 15.45 возач 70-ице није скренуо код Арене десно већ је продужио аутопутем право и код Студењака ушао у Тошин бунар. Нешто ванредно или нова траса?
 
Možda je prebačen sa 601 pa po navici :)
Danas sam se oko 19h vraćao sa 610 iz Savskih blokova do Autoputa. Tu se spustio na stanicu na autoputu, smer ka gradu. Čekao sam liniju 600. Dok sam čekao, 10 - 15min, displej na stajalištu nije uopšte prikazivao liniju 601. Takođe, nijedan autobus sa linije 601 nije prošao za sve vreme dok sam čekao.​
 
Izgleda da na Slaviji i Nemanjinoj ima neloh problema sa sertifikovanim vozilima na struju, trle i tramvaji mi se cine da stoje.
 
Jel moze neko ko živi u tom delu da napise svoja iskustva vezano za EKO1, i da li je ovo bolje sto su vratili na staru trasu?
Koristio sam eko par godina dok sam bio u belvilu od pocetne i sada pola godine od spanskih boraca.
Meni i dalje nije jasno zasto u oba smera ne ide istom trasom, kod belvila udje 5-10 ljudi i do ekspo centra jos svega par njih, koji opet ne mogu da koriste istu liniju u povratku.
Isto tako treba ukinuti jednu od dve stanice a af borbe koje su udaljene 140metara. Ovo sada vracanje na staru liniju je barabar, ali mislim da usporava liniju npr ka nbgd barem 5 minuta, samo na potezu usce belvil. Ali dobro morace sada da menjaju postavljene table, posle kazu nema posla
 
Danas mi nije bilo busa od 13:25-14:05 😀

Jeej, laganini dan.

Idu po 2 komada pa čekaš da osediš.

I još lik vadi karticu, pa se bus pojavljuje i nestaje.

Neverovatne stvari zaista 😡
 
Koristio sam eko par godina dok sam bio u belvilu od pocetne i sada pola godine od spanskih boraca.
Meni i dalje nije jasno zasto u oba smera ne ide istom trasom, kod belvila udje 5-10 ljudi i do ekspo centra jos svega par njih, koji opet ne mogu da koriste istu liniju u povratku.
Isto tako treba ukinuti jednu od dve stanice a af borbe koje su udaljene 140metara. Ovo sada vracanje na staru liniju je barabar, ali mislim da usporava liniju npr ka nbgd barem 5 minuta, samo na potezu usce belvil. Ali dobro morace sada da menjaju postavljene table, posle kazu nema posla
Kojom trasom bi trebalo da ide i kako bi koristio postojeći punjač kod GSP garaže?
 
Vrh