Zar nije legalno preći ulicu 100 metara od raskrsnice?Само је питање како мисле да пешаци прелазе са (аутобуског) стајалишта код железничког стајалишта Тошин бунар до блока 65. То је заправо и тренутни проблем железничког стајалишта. Тешко је очекивати да ће ико пешачити преко 200 метара до семафора (ту додати и 200 метара са друге стране булевара). Треба изградити пасарелу, као што је предлагано на другим темама.
mislim da je taj pešački malo bliže od 200 metara...a uostalom, kad ljudi nemaju drugu opciju, onda im pešačenje do semafora i od semafora neće toliko teško pasti...hvala bogu, većina imaju zdrave noge.Само је питање како мисле да пешаци прелазе са (аутобуског) стајалишта код железничког стајалишта Тошин бунар до блока 65. То је заправо и тренутни проблем железничког стајалишта. Тешко је очекивати да ће ико пешачити преко 200 метара до семафора (ту додати и 200 метара са друге стране булевара).
Јесте легално, али да ли је безбедно?Zar nije legalno preći ulicu 100 metara od raskrsnice?
Гугл мапе кажу 240 метара. Хајде да у граду који се гуши у гужвама још мало отежамо живот корисницима градског превоза. Градски превоз је толико комфоран да су нам се грађани у њему улењили и треба им додатних 500 метара шетње.mislim da je taj pešački malo bliže od 200 metara...a uostalom, kad ljudi nemaju drugu opciju, onda im pešačenje do semafora i od semafora neće toliko teško pasti...hvala bogu, većina imaju zdrave noge.
67 је дефинитивно криминал због тога што уопште није дугачка траса линије,требало би да иде чешће него што је сада.Pa zamena nije ni imala veze sa Belvilom, već je cilj bio da se Španskih boraca poveže sa centrom grada. Zašto su ovako brzo vratili na staro, ne znam, jer su ljudi već počeli da se navikavaju na izmenu. Najveći problem je u stvari takt koji kod Eka i ne može da se promeni zbog punjača, ali 67 na 25 minuta je kriminal. Kad bi se vratio četvrti autobus i smanjilo vreme obrta koje je realno preveliko i apsurdno je veće van špica nego u špicu, linija bi mogla da radi na 15 minuta što bi već bilo nešto. A objašnjenje da je sada u Španskih boraca linija 600 kao zamena za Eko ne bih komentarisao.
Možda je prebačen sa 601 pa po navici
Koristio sam eko par godina dok sam bio u belvilu od pocetne i sada pola godine od spanskih boraca.Jel moze neko ko živi u tom delu da napise svoja iskustva vezano za EKO1, i da li je ovo bolje sto su vratili na staru trasu?
Kojom trasom bi trebalo da ide i kako bi koristio postojeći punjač kod GSP garaže?Koristio sam eko par godina dok sam bio u belvilu od pocetne i sada pola godine od spanskih boraca.
Meni i dalje nije jasno zasto u oba smera ne ide istom trasom, kod belvila udje 5-10 ljudi i do ekspo centra jos svega par njih, koji opet ne mogu da koriste istu liniju u povratku.
Isto tako treba ukinuti jednu od dve stanice a af borbe koje su udaljene 140metara. Ovo sada vracanje na staru liniju je barabar, ali mislim da usporava liniju npr ka nbgd barem 5 minuta, samo na potezu usce belvil. Ali dobro morace sada da menjaju postavljene table, posle kazu nema posla