Express
Advanced
- Učlanjen(a)
- 05.11.2011.
- Poruke
- 2.335
- Pohvaljen
- 2.976
Juče je kao i od početka septembra zahvaljujući naprednom "planiranju" održavanja infrastrukture bio pravi haos oko 14h. Po širem centru se brže peške stizalo. Na konvoj režim nije bio imun nijedan podsistem. Normalne pounjenosti nije bilo, ili prepuna ili skoro prazna vozila. Trotoari pretvoreni u reke ljudi.
Ja razumem da je zastoj sasvim normalna pojava u ovako nepovoljnim urbanističko-saobraćajnim uslovima, ali nikako ne mogu prihvatiti da nakon serijskih poremećaja nastave da vrte ostatak dana bez korekcije na terminusima. Stiče se utisak da samo pola linije radi sa duplo jačim taktom, a u suprotnom smeru gotovo da ne saobraća.
Samo par sati kasnije sam se jedva vratio, i to zahvajujući presedačima koji su kod Sajma israznili prepun 88. Iz centra grada konvoji solo sardina u razmacima od po 10min. Da su bili preopterećeni dalo se videti po ležanju na 15cm od asfalta (visina mobilnog telefona), odnosno otvaranju samo pola vrata (upravo tada i dolazi do oštećenja poput lomljenja podnog graničnika okretnih vrata i/ili krivljenja šipki).
Tek poneki zglob se zadržavao duže da bi zatvorio vrata (sve Solarisi na 23 i 56). Jedini BMC je bio taj 88 koji je mrcvario 20 na sat i rasterećen. Sreća u nesreći je što su bubrezi ostali na mestu.
Ova agonija traje već nedeljama i čini mi se da se iz dana u dan samo pogoršava.
Šapić nije našao gori trenutak za zavođenje discipline u naplatu prevoza. Samo može izazvati kontraefekat u vidu otpora.
Aha, nema novca za 5x više tramvaja, e pa nema ni novca za jeftiniju kartu zbog smanjene potrošačke korpe i više stope nezaposlenosti. Molim lepo.
Nema opravdanje za kontru, a samo obnova voznog parka mu više ništa ne znači. Da bi prevezao što više ljudi sa što manje osoblja treba autobuse da poskraćuje, pojača i 100% niskopodizuje tramvaje, da osnovu prevoza čini dobro umtežen BG:Voz s gradskim garniturama velikog kapaciteta (zavisno od takta 1000-2000 putnika) bez obzira na status projekta metroa.
Pod umreženjem mislim i na prilagođavanje pozicije perona i fider stajališta.
Ja razumem da je zastoj sasvim normalna pojava u ovako nepovoljnim urbanističko-saobraćajnim uslovima, ali nikako ne mogu prihvatiti da nakon serijskih poremećaja nastave da vrte ostatak dana bez korekcije na terminusima. Stiče se utisak da samo pola linije radi sa duplo jačim taktom, a u suprotnom smeru gotovo da ne saobraća.
Samo par sati kasnije sam se jedva vratio, i to zahvajujući presedačima koji su kod Sajma israznili prepun 88. Iz centra grada konvoji solo sardina u razmacima od po 10min. Da su bili preopterećeni dalo se videti po ležanju na 15cm od asfalta (visina mobilnog telefona), odnosno otvaranju samo pola vrata (upravo tada i dolazi do oštećenja poput lomljenja podnog graničnika okretnih vrata i/ili krivljenja šipki).
Tek poneki zglob se zadržavao duže da bi zatvorio vrata (sve Solarisi na 23 i 56). Jedini BMC je bio taj 88 koji je mrcvario 20 na sat i rasterećen. Sreća u nesreći je što su bubrezi ostali na mestu.
Ova agonija traje već nedeljama i čini mi se da se iz dana u dan samo pogoršava.
Šapić nije našao gori trenutak za zavođenje discipline u naplatu prevoza. Samo može izazvati kontraefekat u vidu otpora.
Aha, nema novca za 5x više tramvaja, e pa nema ni novca za jeftiniju kartu zbog smanjene potrošačke korpe i više stope nezaposlenosti. Molim lepo.
Nema opravdanje za kontru, a samo obnova voznog parka mu više ništa ne znači. Da bi prevezao što više ljudi sa što manje osoblja treba autobuse da poskraćuje, pojača i 100% niskopodizuje tramvaje, da osnovu prevoza čini dobro umtežen BG:Voz s gradskim garniturama velikog kapaciteta (zavisno od takta 1000-2000 putnika) bez obzira na status projekta metroa.
Pod umreženjem mislim i na prilagođavanje pozicije perona i fider stajališta.
Vidi kako su bez po muke trasu 39 ososobili za zglob. Normalni ljudi bi 25 produžili preko Gunjka jer na njoj pušer iovako ne može da saobraća.