Šta je novo?

Zastoji i poremećaji na linijama i planirane izmene

Zemun pakao jutros oko 8h. Od zadnjeg semafora u Cara Dušana ka gradu, do stanice na keju kod okretnice, autobusima trebalo tačno 30 min. Pored ogromnog broja auta i buseva, haosu su doprineli bahato parikiranu u Karamatinoj, pa onda ovi što hoće da uđu na parking kod pijace na kome nema mesta, pa čekaju na ulici da se oslobodi. Užas ako se nešto ne reši i ovako ostane do kraja rekonstrukcije Glavne.
 
84 juče ceo dan skoro 4 išle jedna za drugom, čekale se skoro 45 min. Očigledno da nema niko da to sada reguliše ili ih zabole.
 
Bice malo bolja situacija ako CLC zameni sve Mazove i uzmu Manove i Mercedese za potez 500 i kad Strela preuzme potez 600 sa novim vozilima
 
Почев од понедељка 04.09.2023. године мења се траса линије ЈЛПП бр. 606 у оквиру насеља Грмовац.

У протеклом периоду Градска општина Земун је иницирала предлог да траса редовне аутобуске линије бр. 606 (Добановци - Грмовац) обухвати више улица у насељу Грмовац, услед чега је покренут поступак извођења радова реконструкција улице 26.Нова. Завршетком радова коловоз у улици 26. Нова је прилагођен теретном саобраћају, а у улицама 5.Нова и 7.Нова изграђени су стајалишни платои, чиме је омогућено продужење линије бр. 606.

606 promena trase.jpg


 
Danas sam se oko 15h zatekao kod Vukovog spomenika i rekoh da sačekam EKO1 da se s njime dobacim do Glavne pošte, jer je gomila tramvaja bila nanizana u smeru ka centru, na delu od Zgrade opštine Zvezdara pa do raskrsnice sa Ruzveltovom, zbog čega je bio otežan saobraćaj iz pravca Kalenićeve pijace. Kako EKO1 nije bilo neki 25 minuta, uz nerealizovana dva polaska, spustio sam se do Dimitrija Tucovića, iako su u međuvremenu tramvaji proradili. Nakon 20 - ak minuta čekanja, došao je prvi prevoz. Bila je to trola 28, u koju sam ušao. Dok sam čekao prevoz u Dimitrija Tucovića, samo je jedna trola na 28 prošla u smeru ka Zvezdari. Dok je 28 u koju sam ušao došla do Botaničke bašte, sustigao nas je autobu na 40. Prešao sam u autobus i onda 20 minuta putovao do Glavne pošte, a desetak minuta od Pošte do Admirala Geprata. Po prelasku raskrsnice sa Nemanjinom, situacija je bila nešto podnošljivija, a prohodno je postalo tek po prolasku isključenja za Sajam. Sveukupno me je izašlo na nekih 1h i 30 minuta povratak kući, a posao koji sam obavljao u gradu sam završio za 40 minuta.​
 
Nema, izgleda se neće moći bez električnog trotineta, koji gnjide inače hoće da zabrane (kad već neće sebi da zabrane negradnju bici staza van Novog Beograda).

U Srbiji 21. Veka se ne zna šta je gore, da li što prevoz u gradu nije garantovan (a poremećaj po svemu sudeći jeste), ili što do sela ne možeš da prdneš bez kola tj. nemaš nikakav javni prevoz.
 
Linija 36 celu nedelju u prepodnevnim satima ide na 40 minuta u smeru ka Savskom trgu, dakle svaki drugi polazak. I to sa glavne železničke stanice, nekome je to veza za sledeći autobus sa basa.
 
Ljudi su danas u Žarkovu hteli da se pobiju jer polazak na 581 u 12 nije bio realizovan, a na 860V voze minibusi tako da naravno nisu mogli svi da uđu.
 
Danas bio opšti haos i bez većih zastoja nekorekcijom eha prethodnih. Na bgplus aplikaciji posle 14h kod Deligradske iskočile samo dve 17-ice na polučasovnoj listi. Iako mi je naišla 55 na Mostaru, međutim samo se jedna 46 poref 6 55-ica pojavila u Mihajla Gavrlovića (Južni bulevar kod Autokomande). U praktično isto vreme dok sam po onoj omorini trčao do stajališta Autokomanda ka Ustabičkoj iskočilo je 6 31-ica pa opet dve 17-ice jedna za drugom tek za 15 minuta (znači horor imajući u vidu normalan takt).

Jedno 10 minuta pre toga dok je 55 bila na prohodnoj rampi sve se ređali BMC-i prazni. Čak je prošao i jedan N na 30.

U povratku se naređale tri 26-ice u Peke Pavlovića, pa još dve u Miška Jovanovića. Kod dušanovačke pošte dve 31-ice prazne ka Konjarniku (prekoputa puno stajalište), pa još jedna lod opštine prazna. Prva 17-ca se pojavila tek na Autokomandi, i ona prazna.

46 i 55 opet nije bilo, ali zato je našla prazna 18 koja se dobro popunila. Verovatno je i ona šlogirana veći deo dana.

I ako ste mislili da je to bilo strašno keva čekala do Bogojavljenja 49, pa na kraju ušla u 23 da bi presedanjem na trolu stigla do Banjice. Posle nije mogla ni da se vrati 49-kom.

Operativno-kontrolni centar SJP (telefoni 011/3300 801 i 805) kaže da su bila dva vozila u kvaru i da se nije očekivalo ostvarivanje polaska ni u narednih pola sata, da se ode trolom do Višegradske radi presedanja. Naravno linija je uz to i potemećena, a mislim da ima 6 vozila (tako je bar bilo). Bukvalno im 1/3 voznog parka linije nije uopšte saobraćalo.

Tu 1/3 mogli su činiti samo Liaz i Ikarbus. Budući da ne saobtaća često pad pouzdanosti negira pogodnost prečice. Stoga mislim da kao takva iziskuje bolji i homogeniji vozni park, tim pre što je izgubila vizuelni identitet. Više se nezna šta (ne)će naići.

A inače kad sam ja mlo ranije krenuo prošao je Isuzu. Keva nije imala sreće sa sledećim polaskom a posle još manje jer se baš onaj iza pokvario i upala je tačno u tu rupu u taktu pri povratku.

U svakom slučaju 49 je postala jedan od najgorih primera privatne mreže linija. Dosta ih je popustilo u poslednje vreme pa nisu mnogo isred GSP-a.
 
Večeras od 21:55h do 22:30h sam čekao 17 u Zemunu ka Konjarniku i nisam je na kraju ni dočekao, nego se sa 18 prebacio na 31. Prva 17-ica koju je detektovala aplikacija je krenula tek u 22:40h sa okretnice u Zemunu i veoma dugo je putovala za taj period, jer ko zna koliko se zadržavala na stanicama. Razumem ispadanje iz reda vožnje, razumem manjak voznog osoblja, ali da su u stanju da za četiri uzastopna polaska na jednoj od najopterećenijih linija ne obezbede vozila i to ni manje ni više nego u kasnim večernjim satima, to je zaista dno i bezobrazluk koji više nikakve granice ne poznaje.
 
Niko ne komentariše činjenicu da je kompletan haos sa polascima na svim linijama...toliko je prevoz loš da je to neverovatno,prevashodno na GSP-ovim linijama...privatnici još i funkcionišu,ali GSP kompletna katastrofa...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 
Vrh